Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4578

coca cola

coca cola (-)

Vélemények: 8

Megnézve: 1039

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Portré képek / ..


..

  ..

Fényképezőgép:

Nikon D40

Objektív:

Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX

Záridő:

1/200s

Rekesz:

F14

Fókusz:

28 mm

Iso:

ISO 200

Motoman220 előző képei
Büdös barlang

Büdös barlang (-)

Mohos

Mohos (5)

 és nem jön senki...

és nem jön senki... (5)

csendes magány.

csendes magány. (-)

égbolt..

égbolt.. (4.5)

| Még több

Feltöltötte:

  Motoman220 

Feltöltés ideje:

2009.04.17 08:27:11

Kategória:

  Portré képek

Átlag:

4.21 (8 szavazat)

Megtekintve:

1015

Betöltve:

1275

Feldolgozható:

Igen

..

F11 lécci,

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#32 Írta: Motoman220 2009.04.19 14:16:28   50 22

Köszi szépen.


 

#31 Írta: rena 2009.04.19 14:07:31   541 80

A nézőpont nagyon tetszik, a modell szép a környezet szuper, de a legjobban a kép természetessége tetszik, grt.


5.0

 

#30 Írta: Flame 2009.04.17 19:05:10 www  3562 167

Nahát. Ha jol látom a kommentek nagy része arról szól hogy az embernek miért nem lehet saját véleménye. Én ezt nem értem. Nekem is nagyon teszik a kép a modell és a kivitelezés....de mivel egyáltalán nem vastagok a lábai a modellnek nem hiszem hogy takarni kell. Nekem is csak az az egy bajom a képpel, hogy olyan mintha sürgősen ki kellene mennie. Bocs.


 

#29 Írta: steverage 2009.04.17 18:30:38   517 107

Csinos teremtés ;) Tetszik a tartása! Én a térde felett vágtam volna és a kerítés leceiből is max négyet hagytam volna meg.Engem zavar a lábánál a gaz(?). Egy szűkebb vágással jobban érvényesülne a modell arca. Nekem tetzik hogy nincs agyonmosva a felhős égbolt, kell az az F14...


4.0

 

#28 Írta: ancsa 2009.04.17 16:51:14   14067 626

Nahhhh én is írok már.. nehogy kimaradjak... :DD

Nagyon szépek a fények, nagyon jó ez a ruhaösszeállítás.. merthát ugye ez sem mindegy mibe van az ember lánya... szóval nagyon csinos...
Amiért írok lényegesen az fejen lévő valami.. már rájöttem, hogy a napszemüveg.. ezt nem kritizálta senki.. pedig engem ez zavart.. mert ugye nem sikerült elsőre kitalálnom és ez volt amit először a képen megláttam.. a drótot ha nem írják észre sem veszem:) A kerítésből ha kiveszel pár lécet akkor már nem biztos, hogy nem borul a kép összhangja.. vagyis nekem nem sok a kerítés....

Üdv:ancsa


 

#27 Írta: ShadeInTheShadow 2009.04.17 16:41:35   1596 18

uramisten... sztetek én sértegettem?:)
milyen világ az, ahol a gondolatom leírása már sértegetésnek számít?
na mindegy.
lehet h én élek fura világban, de én azt is megköszönöm a köreimben, ha azt mondják h szar képet csináltam, mert legalább van mit átgondolnom, mielőtt beégek saját magam előtt.


 

#26 Írta: pista1 2009.04.17 15:18:32   9608 436

"A másikat.. mert adott rá egy 3-ast csak azért mert neki másak a portréról az elképzelései!" és ezért nem fogadtad el. De nem ez a lényege a dolognak? Más a véleménye, ízlése.
Szerintem, ha valaki direkt sérteget, azt ne fogadd el. De ha csak 3-ast ad, mert neki nem ötös, azt fogadd el, különben azt hiszik, beképzelt vagy, és Te tudsz mindent a legjobban.


 

#25 Írta: tilos 2009.04.17 14:55:39 www  703 65

SitS: na igen, ez szent igaz. Mit nem adnek egy ilyen parazs vitaert barmely kepem alatt :D
Amugy inkabb ilyen,mint semmilyen!


 

#24 Írta: Motoman220 2009.04.17 14:52:39   50 22

Köszönöm a véleményeket,


 

#23 Írta: ShadeInTheShadow 2009.04.17 14:38:52   1596 18

tudod ha ilyeneket írunk - mint az elején - és keveredik belőle egy ilyen szituáció, az emberek jobban szükségét érzik, h véleményüket leírják.
gyakorlatilag sokat köszönhetsz nekünk e tekintetből... nézettségnövelés :) ennél durván jobb képek is mentek már le komment nélkül az oldalról ;)


 

#22 Írta: Graphite 2009.04.17 14:33:33   445 0

hello
olvasgattam a véleményeket és látom elég eltérő hozzászóláok érkeztek a fotódra.Amit én szeretnék írni az a következő F14 es rekesz ehhez a portréhoz szerintem kicsit sok lett ,egy 8-as 9-es rekesz elégg lenne.A kerítés mint a kompozíció egyik alkotóeleme jó de egy kicsit sok ,hiszen a főtémád a csinos hölgy ,így neki kellene nagyobb teret hagyni,A kábel retussal egyetértek én is ,talán a perspektíva amin még változtatnék,de ez a te fotód és te tudod a miértjét eme nézőpont választásnak.A modelled csinos és fotogén.Ennyit szerettem volna hozzátenni.


4.0

 

#21 Írta: TiSza 2009.04.17 13:43:24 www  2256 95

Szerintem egy kép értékelése nem múlhat azon, hogy a fotós milyen kategóriába sorolta. Csak a kép számít.
Nekem nincs bajom a kerítéssel. Ha több lenne baloldalon, akkor meg az lenne a kérdés, hogy miért középen van a lány.
A láb szerintem nincs levágva, csak nem látszik (nem ugyanaz). Kicsit békapestpektíva, ami meglehetősen szokatlan és nem biztos, hogy szerencsés. Az alsó vezetéket pedig én is kiszedném.


 

#20 Írta: Motoman220 2009.04.17 13:37:07   50 22

Az egyik hozászólást azért nem fogadtam el, mert felületes és gunyos volt,na meg nem a képről szólt, hanem elsősegélynyujtásról..!A másikat.. mert adott rá egy 3-ast csak azért mert neki másak a portréról az elképzelései! és hogy a kategoria..!


 

#19 Írta: tilos 2009.04.17 13:34:55 www  703 65

Oszkor, nyugtass meg kerlek, hogy nem en ram gondoltal a keritessel kapcsban. En is emlitettem a keritest, csak azert kerdem.


 

#18 Írta: Alladin 2009.04.17 13:19:48 www  1009 100

Oszkor : Jó lenne, ha többször szólnál hozzá ijen szakmai szemszögből mert teljesen egyet értek veled csak mintha ezeket a dolgokat senki nem merné leírni.
Nekem nem tetszik ez a nézőpont mert nem előnyös szerintem.
Drót retus alapból kellett volna.
Mellesleg szimpatikus lenne, ha indokolnád is miért nem fogadtál el két hozzászólást.


 

#17 Írta: Motoman220 2009.04.17 13:03:25   50 22

Köszönöm!


 

#16 Írta: szasza72 2009.04.17 12:59:55 www  963 1

Az én véleményem,hogy a kat.-ba belefér,az élesség nagyon jó,a színek szépek, a modell csinos,tehát sztem az expo nagyon jó lett.Én inkább a másik oldalon hagytam volna több teret,de lehet hogy ott valóban volt valami zavaró dolog.A kerítés sztem mindenképp beletartozik a képbe,hiszen a modell arra támaszkodik.A vezetéket kiretusáltam volna.Ha valami zavaró,akkor egyedül az.A lábratás valóban fura kicsit,de ha az ember egybe nézi a képet,nem vészes.Az ég is szép lett,még pár db. felhőt is sikerült kifognod:)


4.0

 

#15 Írta: ShadeInTheShadow 2009.04.17 12:56:11   1596 18

én pedig elnézést kérek, hogy voltam olyan sötét, hogy írtam a képre bármit is.
többet nem teszem.
ezt a véleményt se fogadd el.


 

#14 Írta: Motoman220 2009.04.17 12:51:39   50 22

Köszönöm szépen,megtiszteltél!Egy komoly vélemény egy hozzáértőtől!


 

#13 Írta: oszkor 2009.04.17 12:23:02   4404 142

A portré elég tág fogalom.
Szerintem belefér a kategóriába.
Azt veszem észre, hogy egy kissé elferdült néhány ember hozzáállása egy egy fotóhoz. Arra gondolok, hogy ha belekerül a képkockába a fő témán kívül valami más is, itt jelen esetben a kerítés, akkor az már zavaró elem.
Számomra ez nem zavaró elem, hanem alkotó elem.
Ez a nem tisztázott látásmód kezd mindenkiben rögződni.
Valami célja volt a szerzőnek azzal, hogy a kerítés is szerepet kapott. Talán a hely mivoltából egy csipetnyi.
Szerintem ez egyáltalán nem rossz.
A modell nagyon szép és csinos. Az expo nagyon jól ellett találva és a színek is kiválóak.
Mit mondhatnék még? Az én látásmódom szerint én vágnék jobboldalról. Kiegyensúlyozottabb lenne, mert lehet kissé sok lett a kerítés.
A láb tartás? Ebbe nem folynék bele. Így sikerült. De az tény, szivesen látnék még fotókat erről a csodaszép lányról.
Gratulálok nektek a fotóhoz és további sok szép, sőt még szebb fotókat kívánok. Csiszoljátok a technikát, nem kell kapkodni. A szép modell adott, a többi rajtad múlik!
További szép fényeket nektek!


 

#12 Írta: tilos 2009.04.17 12:19:39 www  703 65

Lecci lecci sracok az en kepeim alatt is vatatkozzatok :D


 

#11 Írta: ShadeInTheShadow 2009.04.17 11:57:16   1596 18

kedves freelancer

hiszek abban, hogy egy hozzá nem értő is tud újat mondani, mivel eleve nem a hibáit keresi a képnek, hanem az első benyomását mondja el.
kedves tőled, hogy a véleményemet bírálod, de ezt az energiát inkább képfeltöltésre, normális vélemények írására fordítsd, hiszen ha szerinted ez a kép teljesen rendben van, akkor a te véleményedből is hiányozhat a hitelesség.
kettőnk között csak annyi lehet a különbség, hogy én eleve elismertem ezt. mellesleg ugye az elfogultságod sem a legjobb fegyver a "védésre".
ha ez neked leszólás, sose tölts fel képet.
üdv.
k.


 

#10 Írta: Imre 2009.04.17 11:35:24 www  5335 387

Nem beleköt, hanem véleményt mond. "Csak azért" Miért??
Az hogy ez egy teljesen jó kép, az jó indulatú de erős túlzás.
Magam is tudom hogy létezik egész alakos portré, de az is a modellről, a személyiségéről, lényegéről szól. Itt ehhez képest sok a felesleges és zavaró képelem.
Ha pedig rossz néven veszed hogy a képeidhez észrevételeket és bírálatokat is kapsz, akkor rossz helyre tetted. Ha hozzsannázást vársz csalódni fogsz. Magam is kaptam, kapok is még bízvást bírálatokat a képeimre, de ezért jövök. Jól esik persze az elismerés ha érdemes rá a képem, de rég nem lennék itt, ha mindenki ajnározna. Gondold kérlek át.


 

#9 Írta: Motoman220 2009.04.17 11:23:13   50 22

Az F14 azért kellet hogy az égbolt ne legyen sem elmosva sem kiégetve..bocsi de ezt én igy szeretem.És köszi a véleményeket.


 

#8 Írta: freelancer 2009.04.17 11:16:50   2 0

Én azt nem ertem hogy, aki azzal kezdi hogy gőze sincs a portré-fotózáshoz az miért köt bele egy teljesen jo fotóba,csak azért mert.. hogy állnak a lábai,, és szerintem nem azzal kéne lehuzni egy képet hogy milyen kategóriába tették,bocsi igy beleszóltam de egyolyan fotóról van szó amelyik az egyik kedvencem!!És mellesleg.. hová is kellet volna tenni ezt a képet?


 

#7 Írta: tilos 2009.04.17 11:06:56 www  703 65

Imi egeszalakos portre, van ilyen. Sot lattam portret nyakra(!) hangsulyozva, es jol nezett ki. Szal igy a harmas keves szvsz. De termeszetesen te igy lattad,es rendben van ez igy.


 

#6 Írta: tilos 2009.04.17 10:58:08 www  703 65

Nekem fent sok a ter,annyival tobb amennyi lent hianyzik, aztan kicsit ugy erzem a modell nagyon bevan zsufolva a kerites es a kepszele koze. Ezt erositi a szinte termeszet ellenesen tartott bal lab is, mintha ugy bujt volna be a resbe. Ami meg nem tetszik az a vezetek a hatterben terd magassagnal.
Amugy jo expo, szep fenyek,az elesseg is rendben van.
Nem olvastam meg el mit irtak a tobbiek...hat ez olyan 3-4 kozott valahol.
Amit nem ertek mi a csudanak az F14, nem makro ez :D


3.8

 

#5 Írta: Imre 2009.04.17 10:14:21 www  5335 387

Nekem a portréról mások a fogalmaim, jobbára az arcot helyzi hangsúlyosabb helyzetbe. Nekem ez a kép nem portré Bocsi. A modell csini, de a lábába vágtál, a kerítést kitámasztja hogy ne dőljön tovább, technikában tulajdonképpen tetszik csak a portrén akadtam el.


3.0

 

#4 Írta: zsolt74 2009.04.17 10:13:57   1055 166

Tiszta, éles fotó, a modell csinos, fotogén. Ami engem egy picit zavar, a napszemüveg a feje tetején, és a lábszára mögött húzódó kábelt kiretusáltam volna, hogy látványilag ne vágja el a lábát.


4.9

 

#3 Írta: ShadeInTheShadow 2009.04.17 09:29:45   1596 18

gőzöm nincs a portrézásról... esetleg ha állat. ez lehet most előny is és hátrány is, ugyanis nem tudom, mit kell nézni...
az viszont feltűnt, h legelőször az elsősegély jutott eszembe a lány lábáról. számomra zavaró ez a tartás.

üdv.
k.


 

#2 Írta: freelancer 2009.04.17 08:48:10   2 0

Nagyon szép lány,kellemes környezetben!Mi kell még egy tökéletes fotóhoz..?szép napsütéses kék ég,..na az is megvolt és te ezt maximálisan kihasználtad,Gratulálok!!


5.0

 

#1 Írta: Ács Zoltán 2009.04.17 08:33:25   458 53

Én annyira nem értek a portré fotozáshoz igy én csak azt tudom leirni, hogy tetszik! Pl azért mert az arc szépen van deritve, zavaró árnyékokat nem találok. A kép szépen van kitöltve, zavaró elemek nincsenek. Talán csak a lábfej vágása zavar, de szerintem az se vészes. Ja, és a model nagyon szép!


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Nikon D40

Képek az alábbi objektívvel:

Nikkor 18-55mm f/3.5-5.6G ED AF-S DX


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.0683 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat