Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4524

Laura

Laura (4.5)

Vélemények: 9

Megnézve: 811

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Hangulat / Auschwitz


Auschwitz

  Auschwitz

Fényképezőgép:

Olympus X-15

Záridő:

1/13s

Rekesz:

F3.5

Fókusz:

7 mm

Iso:

ISO 125

Tűzlepke előző képei
Megtépázva

Megtépázva (-)

Huncutság

Huncutság (-)

| Még több

Feltöltötte:

  Tűzlepke   

Feltöltés ideje:

2010.10.25 12:13:15

Az adatlap szerkesztve:

2010.10.26 23:28:47

Kategória:

  Hangulat

Átlag:

2 (3 szavazat)

Megtekintve:

928

Betöltve:

1179

Feldolgozható:

Igen

Auschwitz

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#38 Írta: Tűzlepke 2010.10.26 23:23:58   46 3

Köszi Erz!
Az adatokat most mutatták meg,hogy kell előcsalogatni,szóval ezeket pótolom!


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: erz 2010.10.26 21:15:29 www  4797 276

Na, szóval nem kell haragudni Lancaster "bácsira" mert szigorú ő, de legalább igazságos. Egyetértek azzal amit írt. Én is szeretném ha néha a fotóimra nézne, de sajnos elég ritkán teszi.(ez nem szemrehányás akar lenni, csak egyszerű észrevétel és enyhe célzás:-).

Hogy hasznos is legyek: az adatokat, amiket sajnos még egyik képednél sem tudtál beírni helyesen, bármely képnézegető programban meg tudod nézni ha a képre kattintasz jobb egérgombbal és a kép tulajdonságai menüpontra mész.

Ami tetszik a képen, (mert van ilyen is:-) az a mérete. Ez a 900x675 pixeles méret pont jó ide, mert laptopon sem kell görgetni, f11-el egészben látszik. Sok kezdőnek ez is nehézséget jelent, akkorában teszik fel ide a fotót egyesek, hogy görgetés nélkül csak negyede látszik.

Kitartást és szép fényeket a továbbiakban!


 

#36 Írta: Mariamaria 2010.10.26 20:23:52 www  7226 380

Szia, jó szokásom szerint megnézek minden fotót és elolvasom a véleményeket. Hosszú elfoglaltság, de hasznos. Hasonlóan gyenge képpel kezdtem és hasonló véleményt is kaptam, illetve VALÓBAN kifogásolható stílusú véleményt is kaptam. Egyetértek azokkal, akik lancaster véleményét nem érzik sértőnek. Pontokba szedett, szabályzat szerinti rövid értékelés ami jogos. Az exif adatokat bárki megírja neked, hogyan tudod előcsiribálni. A géped, ha ezzel fotózol, nem mentség a gyenge teljesítményre. Szerintem ne indulatokat tegyél el magadba, hanem figyelj, okulj, tanulj. Én májusban regisztráltam, azóta rengeteget haladtam előre, mert a fotózásra figyeltem, a tanulásra, nem indulatoskodásra. Nem harcmező ez, ahol meg kellene védened magad nem létező támadások ellen. Szóval csak előre, jókedvvel, jó helyen vagy az FV-n! Üdv, Maria


 

#35 Írta: Tűzlepke 2010.10.26 14:31:58   46 3

Köszönöm Roland!


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: Szabó Roland01 2010.10.25 22:27:42   3396 279

Szia Tűzlepke!
Végig olvastam a véleményeket hát... kicsit nyersen de igaz.
A elképzelésed tetszik viszont a megvalósítással vannak itt a problémák. A első képeim nekem sem voltak egyből a legjobbak. Itt a oldalon nagyon sokat tanultam, még ha éppen egy kicsit bántó kritikát kaptam is (nem véletlenül nem pontozható a képeim mostanában) Inkább véleményt olvasok mint a pontot nézzem, nem?
Visszatérve: Sok gyakorlás és olvasgatás megfogja hozni a gyümölcsét, majd meglátod!


 

#33 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 22:16:38   46 3

Köszi Ancsa :)


Válasz hozzászólás
 

#32 Írta: ancsa 2010.10.25 22:09:59   14067 626

He-he látom buli van..... tudod azért ha aki itt van ezen az oldalon és elővenné az első fotóit... bizony-bizony megtalálná ezt is kb.pont így.
Túl kell lépni rajta... mármint a fotón... a fejlődéshez rögös út vezet..itt jó tanítók vannak... kell lesz a rossz jegy a fejlődéshez... a többi rajtad múlik....... csak rajtad.....
Hajrá!

A kép hibát leírták, nem ismételen.
Üdv.ancsa


 

#31 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 21:15:24   46 3

Köszönöm Robertho!


Válasz hozzászólás
 

#30 Írta: RoberthoSaho 2010.10.25 21:09:41   127 7

Ez a kép nagyon tezsik..
A hangulat é az egész elképzelés..
Gratulálok a képhze nagyon!!
További sok sikert :))
UDV:Robertho Saho


 

#29 Írta: NonameTheHunter 2010.10.25 21:04:33 www  7629 197

a leginkább ahhoz van jogom, hogy az oldalt jó mederbe tereljem.
Egy szakamilag kifogásolható képhez gratulálni nem épp a jó meder felé vezető út..
Szerettem volna megtudni mi volt az oka...ez ekkora probléma?
Miért moderálnám, engem az érdekel amit kérdeztem..
Miért nincs jogom megkédezni mit látunk máshogy?


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: Tommyka 2010.10.25 20:38:32   672 70

Hello Tűzlepke. Látom, hogy kis nézeteltérés alakult ki itt a képed alatti hozzászólásokban. Kérlek, tudom nem csak Rajtad múlt a dolog, de az elkövetkezőben a "rendbontó" (nem kell megsértődni, nem súlyosan írom) magatartást mellőzzük. Lancaster semmivel nem bántott meg szerintem, csak helyesen véleményezte a képedet (a szabályzatban leírtakban: élesség, szerkesztés, minőség, dof, színek stb..) nem érzek benne bántó jelleget. Te egyből támadásnak vetted a dolgot, hidd el a kritika a legjobb tanulási létra. Most nem akarom moderálni a hozzászólásokat, és nem is figyelmeztetlek. Olvasd el a szabályzatot kérlek és az elkövetkezőben reméljük nem lesz egyik részről sem hasonló. Köszönöm.

A képről: Valóban életlen (akármilyen gép.. élest az ez is tud) A szerkesztése sem teljesen optimális: vagy átlóba szerkesztettem volna, de mindenképp több teret hagytam volna (vagy ha nem eredeti képkocka, akkor a vágást nem ennyire szűkre)
A háttér homogén és mosott de kiégett több helyen.
Végül: az adatokat töltsd ki máskor kérlek, vagy ezt is tudod pótolni (kép, adatlap szerkesztésén belül), mert mindig jó, hogy tudjuk milyen adatokkal készült a kép, ebből más is tud tanulni.
További sok kitartást és hidd el itt tanulhatsz!

Tommy


2.0

 

#27 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 19:34:32   46 3

Köszi szépen!A címmel kapcsolatban pedig igazad van!


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: zso6607 2010.10.25 19:30:42   13843 177

Alakul ez még. Vannak technikai hibái, de az könnyen fejleszthető.
A cím, lehet kicsit túl direkt. Ha pld azt adod, hogy 1944, akkor is mindenki erre gondol, csak kicsit dolgozik az agy... ugye érted?
Üdv és jó folytatást!


 

#25 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 18:57:56   46 3

Nagyon-NAGYON szépen köszönöm Jóska!
Főleg a biztatást és az ötleteket!Megfogadom őket!
Azon gondolkodtam,hogy annak lett volna igazán mondandója,ha a drót ff,és a háttér színes.Az lett volna igazán a kép címe!Így viszont annyit sugall,hogy a szögesdrót sok ember szemléletében még mindig áll,a mai napig is.
Köszönöm,még egyszer és valószínű zaklatlak is majd kérdésekkel!


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: joska56 2010.10.25 18:05:08   2472 499

Kedves Tűzlepke!
Nem tudom megállni, hogy ne szóljak hozzá!!! Te ide jöttél, megmutattad Magad és vegyes stílusban kritizáltak. Építő jelleggel kellet volna. Ez az oldal nem dedósok iskolája, ahol szigorú bánásmódban oktató jelleggel adnak hangot egyesek és dorongolják le a kezdőket.
Én nagyon is értékelem az ambíciódat...nagyon buta hasonlat: de miért nem verjük pofon a csecsemőt ha megszólalni még nem tud? Miért nem dorongoljuk le, amiért gügyögés helyett nem választékosan fejezi magát? No és ki ebben a hibás??? A szülő! Miért nem foglalkozik behatóbban gyermekével. Nagyon elítélendő szemlélet. Jelen esetben mi vagyunk a nevelő szülők...okítani kell, nem büntetni!!!
Bocsánat az egyes hozzászólók kritizálásáért!!!
A képről: valóban életlen...tanács: ez egy statikus tárgyat megörökítő kép. Itt van lehetőség több kép készítésére. Állványról, más-más beállítási értékekkel. Pl. teljes élesség állítással, manuális egyéb állítással, vakuval v. anélkül, spot élesség állítással, macró módban...ezek mind lehetőségek, s aztán majd a PC-én ezek kidolgozására és értékelésére van mód. Jó pár éve (tán 30 is lehet) volt egy képem, ami tetszett, s ez volt az első ami tényleg tetszett. Kb az 1000. kattintás volt. Meglepő? Nekem is az. Ekkor tanultam meg a kitartást és türelmet. Akkor még nem voltak kritikusaim, magamnak kellet a mércét felállítani. Úgy érzem sikerült. A negatív véleményeket elfogadom és tanulok belőlük, de a modortalan, kioktató jellegű hozzászólásokra nem reagálok...bosszant a dolog, de a nem viszonzás még bosszúsabbá teszi az ezt elkövetőt.
Még a képről: nagyon jó a meglátás, tetszik, hogy a drót színes, a háttér meg ff. Fordítva is volna mondani valója. Így negatív a mondandó, utóbbi esetben pozitív is lehetne...

Bocs, hogy ennyit írtam, s véleményeztem. Ha kérdésed lenne, szívesen válaszolok kérdésedre.
Üdv: joska56


 

#23 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 17:54:28   46 3

Köszi Pepe :)


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: PePe58 2010.10.25 16:30:42   1606 154

Ne add fel! :) A gondolat szerintem is nagyon jó! Gratulálok!
Évek óta próbálkozom (én azt mondom kattingálok) pár hete mertem először képeket feltenni, én azt mondom nagyon jó az oldal sokat tanulok. Ha többen azt írják, írjuk életlen figyeld majd meg magad legközelebb csak azért is addig fogsz gyúrni míg éles nem lesz! Szerintem ennél a képnél nem gépfüggő az élesség.
Üdv,
Pepe


 

#21 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 14:14:18   46 3

Köszönöm Tutajos!


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 14:12:30   46 3

Nincs durca!


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: Tutajos 2010.10.25 14:12:29   2878 256

Úgy vélem, minden technikai hiányossága mellet is többet érdemel 1-esnél a kép a benne - talán akaratlanul - megfogalmazott kérdés miatt. A képalkotó elemeknek mi az a minimuma, amivel Auschwitz megfogalmazható? Ez a kép szerintem közel jár ehhez.
Az ötletért adtam a hármast tiszteletben tartva, hogy a fotográfia szubjektív műfaj. Ez csak az én véleményem, amely még csak kompetensnek sem akar látszani..


3.0

 

#18 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 14:11:05   46 3

Imre én hallgatok Rád!
De nem hagyom magam!Kritika elfogadva,stílus nem!
És ehhez ugyan olyan jogom van,mint ahogy neki is ilyennek lenni!
A munkahelyem megköveteli a normál hangnemet a másik ember iránt és lehet hibás berögződés,de elvárom már fordítva is.De ez mind nem jelent annyit,mint amennyit beszélünk róla :)
Tanácsok megfogadva,megjegyezve,Lancaster szintén megjegyezve :D
Amúgy tényleg nem közösségi portál,és mivel kezdő vagyok,elolvastam a szabályzatot,hogy ilyen állatfaj is regisztrálhat-e mint én..Nem találtam apró betűs részt sem.Tehát úgy fest itt vagyok és maradok is!


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: norbus30 2010.10.25 14:04:35   2244 201

Nem nem,nem nevezek én itt senkit mesternek meg mittom én minek...ugy általában mondtam amit leirtam,tanulj a nagyoktol,..a gép csak eszköz,és ne legyél durcás...


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Imre 2010.10.25 13:58:40 www  5335 387

Halgass rám Tűzilepke:D Itt túlzásba ment a barátkozás, ezért már sokan zoherek, főleg a Gazdi. Van igazuk, de a fotósokon kívül még emberek is tévedtek ide:)
Azt feltétlen tudomásul kell venni, hogy ez egy fotós oldalnak indult, nem egy közösségi portál.
Azt meg NAGYBETŰVEL ÍROM NEKED, HOGY ITT NAGYON-NAGYON SOKAT TANULTAM MAGAM IS, TÖBBEKKEL EGYÜTT.
Lancaster már akkor is itt egerészett, adott is a pofámra, de mit ad a pártelnök, azóta is összepacsiznánk.
Ne ítélj elsőre, van itt egy-két morcos, de jóindulatú förmedvény, akik nem akarják a levegőt elszívni előled.
Hajrá fotózni, az értékeket pedig nem a gép, hanem a fotós teszi. A gép csak a lehetőségeket biztosítja.


 

#15 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 13:57:57   46 3

Egy oktató,tanár vagy mester véleményezését ne hasonlítsuk szerintem Lancaster véleményezési stílusához. Áhh..nem is akarok ezen tovább tipródni!
A gépem:Hát nem egy fotós gép,de nagyon ügyes,hobby géphez képest sok mindent ki lehet belőle hozni,szeretem.
http://www.olcsobbat.hu/szorakoztato_elektronika/digitalis_fenykepezok /olympus_x15/


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: norbus30 2010.10.25 13:48:47   2244 201

Nem mindenki tapintatos...mint egy oktató,tanár,mester...legyen szigorú,igy fog a "diák" valami okosságot fölszedni....sok elmélet ,gyakorlat...fog ez menni.
Ami a gépedet illeti,nem tudom mit lehet kihozni belőle.
Üdv Norbi


Válasz hozzászólás
 

#13 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 13:45:25   46 3

Köszi Imre!A pofán verés része nagyon tetszett! :)
Nem vonom kétségbe,hogy igaza van.Abban a periódusban vagyok,hogy aki lehúzza a képem,azoknak mind igazuk van.
A nyersség és stílus más tészta.
Nem érdeke nem eltaposni ez tény.Hála isten makacs csaj vagyok,és szerelmes is a fotózás világába,így továbbra is tanulok és próbálkozom!
Lancaster!Jövőre ugyan itt,ugyan ekkor!!! :)


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: Imre 2010.10.25 13:39:31 www  5335 387

Hm.. Tűzlepke, szeretném a kezed fogni, de való igaz, hogy amiket kaptál, mind igazak. bizony van aki kevésbé érzékeny lelkű a kezdőkkel, de tanulni bizony lehet és kell is tőlük. Érdemes megnézni miket tettek már az asztalra. ( Ők is fotóznak rosszat, irgalmatlan hülyeségeket is, de nem ez a jellemző.
Hogy nem tapintatoskodik, nem púderozik, talán igaza van, bántó, (ezért pofánverjük) de segít.... sokat segít. Csak vedd a lapot.
Ne vedd tüdőre, fotózz, olvass és tanulj tovább. Jövőre igazat adsz neki.


 

#11 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 13:33:14   46 3

Köszi Zsölye!Igen,a vágás bántja az én szemem is,ez hiba,ami az én hibám.Az élességen majd javítok egy jobb géppel talán :)
Nagyon köszönöm az építő kritikát :)
Ezek első szárnycsapások.


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: Zsölye 2010.10.25 13:31:38   745 80

Te teljesen biztos vagy abban, hogy nekem magyarázkodnom kell ????
???

Ez az én véleményem!!!!

Ha fotósként kérdezed, nincs jogod hozzá.
Adminként is csak a véleményem moderálására, a képeim törlésére, a accountom megszüntetésére van jogod.
Ha úgy érzed élj vele.

Üdvözlettel: Zsölye


Válasz hozzászólás
 

#9 Írta: lancaster 2010.10.25 13:25:00 www  5801 47

Fejezzük ezt be; azt a megasztárost Hunternek írtam és nem neked, bár igaz hogy a te képed alatt van. Bocsánat.

Nem igaz, hogy tőlem megdögölhetne, épp akik itt vannak, tudják.. - de erről ennyit.

Ne légy rám mérges, 1-1nél tartunk. Ne legyen 2-1 senki javára.

A képnek vannak hibái, ha te is látod, akkor jó.
Köszi a feltöltést.


Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 13:21:09   46 3

Ha rajtad múlna,megdögölhetne minden kezdő,ezt már vágom.
Ez nem megasztár,meg X-faktor,egyszerűen tanulni jöttem erre az oldalra.De az olyan nagyarcú hólyagok mint Te,sem fogják elvenni a kedvem!Ismét köszönöm a hozzászólásod!


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: lancaster 2010.10.25 13:18:52 www  5801 47

Köszi a választ!


Válasz hozzászólás
 

#6 Írta: lancaster 2010.10.25 13:17:06 www  5801 47

Ez olyan, mint a megasztár vagy az xfaktor. Miért hisszük azt, hogy magyarországon iszonyat sok tehetséges ember él? Nem él. Vagy legalábbis nem éneklésben. Ennyi tehetségkutatóra egyszerűen nincs szükség, mert az lesz a végük, hogy nem találnak tehetséget, vagy építenek fából vaskarikát.

Valljuk be, ez a kép rossz, más képmegosztókon nem is engedné fel a rendszer, az előzsűri. Nincs benne semmi, persze lehet magyarázni az ellentétet, de nincs értelme.


 

#5 Írta: Tűzlepke 2010.10.25 13:15:26   46 3

Ott kezdeném,hogy nem kötelező kommentelni,nem gondolnám,hogy pom-pom lányos felhívást indítottam volna feléd,hogy ugyan,írj már egy ilyen kioktató,lehúzó kommentet!
A cím jogos!Javítva!
A többi pedig!Egy Olympus X-15-össel,ha megszakadok sem tudok olyan csodákat művelni,mint egy tükörreflexes géppel mondjuk.Jah mellesleg elárulom,hogy kb.2 hete feküdtem rá arra,hogy érdekel a fotózás. A tiszteletről pedig nem gondolnám,hogy beszélnünk kéne.
A modorod ellenben hagy némi kívánni valót maga után.Nem,nem a kritikával van bajom,nem te vagy az első,akitől kapok,egyszerűen a stílusod lekezelő.Ennyi a hozzáfűznivalóm! Jah és köszi,hogy megnézted a képem!


Válasz hozzászólás
 

#4 Írta: NonameTheHunter 2010.10.25 13:11:19 www  7629 197

nem szoktam más véleményét véleményezni, bár remélem van hozzá jogom, lehetőségem biztos, így meg is teszem.
Mihez gratulálsz?
Mit látsz máshogy mint mi?
Szeretném megérteni, bár szakmailag/technikailag ez akkor is olyan amilyen, nem lehet sehogy se magyarázni..


Válasz hozzászólás
 

#3 Írta: Zsölye 2010.10.25 13:08:13   745 80

Hogy van érzéked az 'objektíven túli' fotográfiához, az aligha vitatható. A reálisan ábrázolt szögesdrót brutalitása (valójában amire gondol az ember) és a szürke foltokban megjelenő háttér 'egybefüggőségén', vizuálisan - ellentétén alapul a kép.
Függetlenül attól, hogy ténylegesen hol készült a fotó, jónak, kifejezőnek tartom.

Technikai részlet, de nem lényegtelen:
- a szögesdrót lehetne élesebb
- a kép alul-felül picit bővebb

Gratulálok!


 

#2 Írta: NonameTheHunter 2010.10.25 12:55:45 www  7629 197

jogos


Válasz hozzászólás
 

#1 Írta: lancaster 2010.10.25 12:54:51 www  5801 47

Szia! Mondok pár dolgot.

1: Auschwitz
2: életlen
3: kilóg a képből
4: kicsit kommersz
5: exif?

szerintem kezdésnek ennyi elég. Ha vársz tőlünk kommenteket a képeidre, tisztelj meg annyival, hogy legalább az exifet és a címet helyesen írod.


1.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Olympus X-15


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1167 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat