Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4578

Framestand Tomahawk

Framestand Tomahawk (-)

Vélemények: 0

Megnézve: 602

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Hangulat / mindig ott áll és csak figyel, félek Tőle...


mindig ott áll és csak figyel, félek Tőle...

  mindig ott áll és csak figyel, félek Tőle...

Fényképezőgép:

Nikon D7000

Objektív:

Nikkor 35mm f/1.8G AF-S DX

Záridő:

1/160s

Rekesz:

F2.8

Fókusz:

35 mm

Iso:

ISO 500

thugedge előző képei
Lányok! Nyugodjatok Békében!

Lányok! Nyugodjatok Békében! (-)

Állítólag korszerűtlen az űrhajóm klotyója...

Állítólag korszerűtlen az űrhajóm klotyója... (4.87)

Pont szellőztettem mikor a Föld bolygó fölé értünk

Pont szellőztettem mikor a Föld bolygó fölé értünk (5)

.

. (5)

Valóban szürkék a hétköznapjaid?

Valóban szürkék a hétköznapjaid? (5)

| Még több

Feltöltötte:

  thugedge 

Feltöltés ideje:

2011.01.17 15:43:11

Kategória:

  Hangulat

Átlag:

4.92 (14 szavazat)

Megtekintve:

1294

Betöltve:

1754

Feldolgozható:

Igen

Kulcsszavak

textúra

mindig ott áll és csak figyel, félek Tőle...

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#69 Írta: thugedge 2011.01.22 19:24:43   5549 280

nagyon örülök


Válasz hozzászólás
 

#68 Írta: Rayer 2011.01.22 18:56:18 www  462 14

nagyon tetszik így ahogy van, kompozício, feldolgozás, magam nagyon szeretem a ködös fotokat.


5.0

 

#67 Írta: thugedge 2011.01.19 15:20:12   5549 280

nagyon bíztam benne:D


Válasz hozzászólás
 

#66 Írta: Bringás 2011.01.19 09:24:44   28277 1150

Igen, jól:)


Válasz hozzászólás
 

#65 Írta: thugedge 2011.01.18 23:49:10   5549 280

nagyon örülök, hogy írtál és, hogy tetszik a kép
hsam-al már söröztünk egyszer és Ő is tud egy halom dolgot az analóg fotózásról és bizony mesélte is, hogy milyen manipulatív tud lenni az is
hogy miért Őt hozom fel?
ismerjük a képeit...


Válasz hozzászólás
 

#64 Írta: thugedge 2011.01.18 23:41:24   5549 280

köszönöm, ez lett volna a kompozíció részemről
jó és értő nézők is kellenek egy-egy sikerhez vagy éppen kritikusok


Válasz hozzászólás
 

#63 Írta: NonameTheHunter 2011.01.18 23:40:29 www  7629 197

ötletdobozban folytathatjuk, ha van valakinek megoldásra ötlete..


Válasz hozzászólás
 

#62 Írta: thugedge 2011.01.18 23:39:29   5549 280

:D
örülök, hogy írtál és, hogy részletesen
csak röviden a kompo részéről
azért van középen a fa, mert mind balról-közben ugye belebotlunk a nőbe, aki márpedig sztem rémisztőnek hat, ahogy áll mereven:), illetve jobbról a cölöpök vezetnek egyenesen bele a fába, aminek sztem igen jó alakja van és így akár a 2. főtéma is lehetne
a köd azért nem tűnik természetesnek, mert mint látod raktam rá(megint) textúrát
egyébként ha azt elfogadod, hogy a textúrákon és pár kiegészítőn kívül mondjuk mindent én fotózok, tehát a kép alapját, akkor lehet máshogy szemléled ezeket az alkotásokat, remélem nevezhetem így
semmi másról nincs szó, mint gyakran nekem kevés az a látvány, amit fotózok, de azért ha megnézed a galériám, akkor találunk pár fotót is:D

hát a pontozás/nem pontozás...nos igen, állati nehéz és nem lennék NTH helyében, mégis csak az Ő kölke az oldal

még a végére egy nagyon fontos dolog:
nem kelt dühöt az értékelésed, mert tudom, hogy ilyenkor azt mondod:
nem tetszik amit csinálsz és nem azt, hogy nem tudsz fotózni vagy, hogy az az adott kép nem képvisel mondjuk művészi értéket adott esetben mondanivalóval
ugye jól gondolom?
ez nagyon nagy különbség
köszi, hogy itt voltál


Válasz hozzászólás
 

#61 Írta: TanulékonySzörnyeteg 2011.01.18 22:49:26   852 23

Hm. Hm. Sosem szoktam kivenni részem efféle bő lére eresztett eszmecserékből, de most én is beledumálok az istentiszteletbe (bár ahogy nézem már lecsengett, de azért leírom).

Ami engem illet, egyetértek Hunterrel (és részben Bringással) a sok soook 5öst illetően. Persze nem dobálok köveket mert én is többnyire akkor adok jegyet ha tetszik a kép (ergó 5-öst), bár időnként bátorkodom rosszabbat is kiosztani, ha már a lehetőség adott és éppen agresszív kismalac hangulatban vagyok.

Nyilván mindenki azért van itt, hogy tanuljon, fejlődjön. Én csak a saját tapasztalatomból tudok kiindulni. Amikor feltöltöttem a legelső képemet ide, meg voltam győződve róla, hogy igazán kretívan közelítettem meg a témát és egy egész jó képet hoztam össze. A kép átlaga 2,5 lett vagy mennyi és teljesen meg voltam zuhanva vagy két napig, hogy én nem értek semmihez és nekem semmi se sikerül és ez se megy. Persze azóta rájöttem, hogy a fotózás korántsem ilyen egyszerű, és szerencsére veszélyesen szubjektív. De amit most mondani akarok az az, hogy én kamion azt hittem, hogy az egy zsivány kép, és megkaptam a kiosztást, hogy hát nem. Most látom én is, hogy hagy kívánnivalót maga után. De hála az oldalnak ez amolyan pillangószárnycsapásként adta meg a kezdő lökést ahhoz, hogy most is viszonylag tisztában vagyok azzal, hogy hol tartok és hova akarok eljutni és igyekszem kritikusan szemlélni a képeimet. Mint totál kezdő erre szükségem is volt (és lenne sokmindenkinek aki ide tölt).

És nekem igazából nem az osztályozásokkal van gondom, hanem azzal, hogy ha van egy jó és népszerű kép, akkor az kap 30 kommentet, hogy húdejó. De ha van egy kevésbé népszerű vagy talán nehezebben kezelhető műfajban feltöltött kép, ahhoz írnak vagy 3-an, 4-en. Persze bármilyen vélemény vélemény, de pl kíváncsi lennék, hogy sokan mások mit gondolnak pl egy portrémról (eddig azt hittem, hogy a csinos és szép lány a titok nyitja, de ilyen lányokról töltök fel képet, mégse vagyok elhalmozva véleményekkel, szóval már végképp nem tudom mi az oka). Én sem értek pl a tájképekhez, mégis szoktam írosgálni, mert attól még véleményem van, meg tudom mondani, hogy tetszik-nemtetszik. Vagy fel van tölve egy rossz kép (tudom ez egy szubjektív bűfaj, de akkor is) és nem ír rá senki. Mert nem mond semmit. Mert nem néz ki jól. Vagy tudom is én miért. De hát a feltöltő akkor így honnan tudja, mi a dörgés. És ott van mellette egy penge természetfotó huszansok véleménnyel. Nyilván most kicsit sarkítom a dolgot, de nem hiszem, hogy én lennék az egyetlen, akinek ez szemetszúrt.

Vélemények és fejlődés reményében töltögetek még most is, még ha ritkán is, meg szeretem az oldalt és vannak itt olyanok, akik miatt jó itt lenni, nem csak a képek miatt, hanem mert olyanok amilyenek (látatlanban is).

Pl thugedge is ilyen, az elvont meg agyament képeivel. Jó hogy itt van, kellenek ide az ilyen képek. Most nem fejtem ki, hogy szerintem miért, mert az plusz kétezer karakter lenne.

Bocsi az off-ért, thugedge!
De írok a képről is:
Nekem tetszik a kép, nem hiányolok róla több részletet, ködben kora reggel lehet még ennyire se lát ki az ember a fejéből. Tetszenek a vonalak amik középre vezetnek. Jó, hogy egy emberalak is van rajta.
A cím nekem kicsit zavaros, bár elsőre az ugrik be, hogy a fa áll ott és mindig figyel, de a képről nem jön le nekem ez a feszültség, de lehet, csak a kiskutyasétáltatás miatt. De mivel ez egy szubjektív dolog, lehet, nem is baj, hogy esetleg zavart keltő a dolog, legalább utat ad szabad asszociációknak.
Egyébként meg úgy néz ki, mint egy olajnyomatos kép. Analóg technikával is lehet ilyen képet és hatást produkálni, nem kel feltétlenül Photoshop hozzá (ezt csak zárójelben mondom Bringásnak, bődületes cifraságok vannak az analóg világban is).


 

#60 Írta: Diver 2011.01.18 22:20:23   2708 171

Halkan mondom : ez a kép effekt nélkül és cím nélkül is "K" JÓ !
Nem a pont a lényeg ! De ez pont az 5-ös kategória. Miért ? Tökéletes háromszög szerkesztés az előtérben a fánál a csúcspontja, a harmadoló ponton az alak a kutyával és gyönyörű mélysége van a képnek a köddel együtt.
Kell még valami az ötöshöz ? Mert itt adott egy jó szem és ezáltal egy jó fotó.
Minden elfogultság nélkül ez a véleményem !
Gratulálok !


5.0

 

#59 Írta: Bringás 2011.01.18 21:59:52   28277 1150

Most írok, hogy teljesen lement a főoldalról, nem szeretnék fölösleges vitát generálni. Ezt az 5-ös kérdést már sokszor átbeszéltük. Lerágott csont. Újat mondani senki sem tud. Én sem. Csak ismételgetem magam, ha van még ennek bármi értelme?? Emlékszem, ez már akkor is téma volt, mikor regisztráltam ide. Tudod jól, én ebben Veled értek egyet és kisebbségben vagyok (vagyunk). Meg néha kezdek is belefáradni, nem vagyok egy Don Quiote típus. Időnként nekiállok és adok egy pár nem 5-öst. Mire "kiderül", hogy vagy "kötekszem" vagy "hozzá nem értő" vagyok. Utána aztán egy ideig megint nem írok és/vagy nem osztályzok a nem tetsző képekhez. Ez a rendszer magától változni nem fog, csak hatalmi szóval változtathatsz rajta. De nehéz megjósolni, mit szólnak majd hozzá… A javaslatomat már írtam egyszer, aki vállalja, hogy pontoz, annak számoljunk adott pont átlagot is. Amíg ez nem lép bizonyos határ fölé, addig kapjon normál jóváírást elfogadás esetén. Ez a rendszer nem buzdít fikázásra, mert nem kötelező az osztályzás. Fölvetettem azt is párszor, hogy az elutasított véleményeket törölni kéne az írt vélemények listából. Csodát nem tenne, de pár embert nyernél még vele… De valószínűleg megint fölöslegesen írok, mert úgy se lesz rá keret.

Thugedge, bocs’ az off ért. Neked is írok, és ugyebár őszintén, mert Te is ezt várod. (Bár Te is csak mindig 5-öst adsz, ha jól emlékszem.) Meglepődni nem fogsz rajtam. Szóval, nekem ez a kép nem tetszik. Nagyon nem. Remélem, nem bántódsz meg, de én ezt nem tartottam méltónak a nap képére. Természetesen elfogadom, hogy rajtam kívül mindenki más igen. Biztos én látom rosszul. Az első információ, ami elért a címe. Ehhez a képhez teljesen értelmetlen, semmiben nem utal rá, semmi félelmet áraszt. Régen rossz, ha magyarázni kell és nem adja magát, márpedig kell magyarázni, legalábbis, ha szeretnéd, hogy megértsem, miről szól ez itt. Másodszor, elhiszem, hogy ez köd. Azonban amíg nem olvastam, hogy az, azt hittem digit manip. Annyira természetellenes hatású, mesterséges ködnek látszik. Nálam ez sem jó pont. A kompozíciót nézve semmi magával ragadót nem látok, középre van szerkesztve, és a kép legnagyobb része részlettelen, ami egy karcos, avitt hatású effektel van kitöltve. Az én értékrendemben nem sok köze van a fotózáshoz, amikor az eredeti fénykép szinte "elveszik" az effektek mögött. És a sok dicséretet olvasva teljesen elbizonytalanodom, hogy nem vagyok ide való, teljesen hibásan látom a dolgokat. Őszintén, nem is írtam volna, ha nem alakul ki alább ez a beszélgetés folyam. (Nem jó az örök ellenzék szerep.) Természetesen a nap képéhez gratulálok, mert az mindenhogy nagy eredmény. Adhatnék egy 3-ast, de minek? (A Tamás sem osztályzott.) Csak még nehezebben tudnád ezt elfogadni, ha egyáltalán el fogod. Az átlag pedig 4,92-ről 4,8-ra módosulna, lényegtelen és értelmetlen. Mint ahogy ezt a 3000 karaktert megírni is az volt. Mert Te ilyen vagy, ezt szereted, ilyesmi áll hozzád közel. Fordított esetben Te sem tudnál meggyőzni, hogy a természetes dolgok nem az igaziak.
További szép fotonokat!


Válasz hozzászólás
 

#58 Írta: thugedge 2011.01.18 17:15:45   5549 280

köszi
fa középen igen, de levezetem mindkét oldalon a sarkokba a téma pedig bónusz, illetve magát tette főtémává:)


Válasz hozzászólás
 

#57 Írta: zsolt74 2011.01.18 15:56:02   1055 166

Bár a fa középen van, ami nem szokás, de talán nem is fontos, hiszen a fő téma a gazdáját sétáltató kutya... :)
A kedvencek közé került...


5.0

 

#56 Írta: thugedge 2011.01.18 15:08:50   5549 280

köszönöm


Válasz hozzászólás
 

#55 Írta: thugedge 2011.01.18 15:07:00   5549 280

de igazad van
mármint nem a képemmel kapcsolatban...máháháhá vicceltem, nyilván abban is, mindenkinek más elképzelései vannak nyilván azért valamilyen szinten egy nagyjából azért behatárolható irányelvek mentén, ami közös végülis
úgyhogy én szívesen veszem bármikor az észrevételt, kritikát
de ha úgy alakul ellenállok nyilván:D
sztem ebben sincs semmi gáz


Válasz hozzászólás
 

#54 Írta: thugedge 2011.01.18 15:02:16   5549 280

nagyon köszi


Válasz hozzászólás
 

#53 Írta: thugedge 2011.01.18 14:58:58   5549 280

számomra megtisztelő, köszi


Válasz hozzászólás
 

#52 Írta: thugedge 2011.01.18 14:58:18   5549 280

hát remélem jól döntesz a végén


Válasz hozzászólás
 

#51 Írta: thugedge 2011.01.18 14:56:08   5549 280

nagyon köszönöm
a színvilág meg úgy általában a textúrázás hát hogy is mondjam...perverzitássá vált nálam, imádom egyszerűen
ha van időd és visszanézel pár képemet, na ott aztán van minden de valóságos nem
és akkor már a profilomban érdemes elolvasni Dragantól egy idézetet:D
persze ehhez én sem mindig ragaszkodom:D
nagyon köszi a tartalmas hozzászólásod


Válasz hozzászólás
 

#50 Írta: thugedge 2011.01.18 14:52:54   5549 280

köszönöm, egyetértek
de olyan mintha csak ott mereven állna, mintha nem is élne csak a kutyája és minden hajnalban ott áll...vagy nem félelmetes tényleg? elgondolkodom rajta mindenesetre


Válasz hozzászólás
 

#49 Írta: oszkor 2011.01.18 11:16:15   4404 142

Nagyon nagy hangulata van.
Remek munka.
Gratulálok!


5.0

 

#48 Írta: NonameTheHunter 2011.01.18 09:42:11 www  7629 197

ja egyébként a kép nagyon tetszik :)
a hibáival együtt is, mármint ami nem tetszik benne..de attól még még meglátom, és figyelembe veszem :)
erről szól az őszinte értékelés..lehet nincs igazam abban ahogy írom, de én így látom.


 

#47 Írta: SALCHEE 2011.01.18 07:40:43   415 0

Ja, milyen feledékeny vagyok ... ezt én is elfelejtettem: azért ez IIIII.


5.0

 

#46 Írta: TiSza 2011.01.18 07:35:16 www  2256 95

És ezt is nyomni akartam. Csak elfelejtettem a nagy szövegelésben.


5.0

 

#45 Írta: NonameTheHunter 2011.01.18 07:34:28 www  7629 197

Persze, átjön a köd nem azt mondom, látom én hogy köd van :)
Csak a nagy mestereim úgy tanítottak hogy ködöt nagyon alacsony ISO-n (iso 25, iso 50) nem kisfilmre nem középre hanem lehetőleg nagyfilmre fotózzunk, akkor jön ki a sok részlet :)
Gépügyben?
Most még leharcolom a 40D-t február végéig lövök bele még 10000-et, akkor lesz benne 60e expó.. majd átgondolom hogy kihasználom e az akciós zárcserét a Camera Kft-nél 40ért.
Azt csak akkor, ha megtartom másodgépnek.
Ha nem akkor veszek, csak nem tudom miből... :D
Meg mit...
Nikonban jelenleg csak a D7000 vagy D700 opció, a többi ahhoz képest milyen hamar széthasználom árban nem elérhető.
Kanyonba meg ha valóban annyira zajos a 7D kiesett, csak 5d m II maradt, de inkább várok egy ?7Ds? vagy egy 5DmIII-őt vagy egy normálisan összerakott 70D-t :)
Tehát összességében elnapolva...anyagi okok miatt is :S


Moderálva: NonameTheHunter 2011.01.18 07:36:17


 

#44 Írta: SALCHEE 2011.01.18 07:33:15   415 0

A sejtelmes, ködös táj valamennyi kép elemével jó ... jó, mert életszerű, ilyen van ... jókor, jó helyen fotóztál! Szvsz: a színvilág annyira nekem nem jön be, úgy érzem, kissé ránehezedik a témára (az életszerűséget erősítette volna egy ff, szerintem) és a kép jobb oldalán is érzek valami többletet, amit nyestem volna ... A cím számomra mindig fontos összetevője egy alkotásnak ... kissé hosszú, de tartalmilag találó! Ismétlem: SZVSZ! Mottó: mindenki másképp csinálja (LGT). Egyébként GRT! A hangulat nagyon ott van! Üdv, salchee


 

#43 Írta: TiSza 2011.01.18 07:31:06 www  2256 95

Néhány kommentet elolvastam (nem az összeset), és eszemben sincs kimondani valami tutit... A kép nekem is tetszik, a cím nem igazán, inkább kicsit hatásvadász. De ebben még semmi rossz nincs. (Én itt semmi félelmeset nem látok. Valaki sétáltatja a kutyáját a ködben.) De még mindig jobb egy ilyen cím, ami segíteni akar a kép értelmezésében, mint egy semmilyen. (És ráadásul tetszik a kép.)

A pontozásról dióhéjban. Mindenki úgy pontoz az üzemeltető által megadott keretek között, ahogy akar. Régóta csak a fejem csóválom az "úgy kellene pontozni, ahogy én gondolom" típusú hozzászólásokon. Mert miért is pont úgy? Én csak jelzésnek használom. Ami tetszik, arra adok egy ötöst. Ami nem, vagy nem eléggé, arra semmit sem adok. Passz. Nekem így kényelmes. Kit és miért zavar ez? Mert ő másképp használja vagy használná a lehetőségeket? Mondom: a lehetőségeket. Ha egy rendszert sokféleképpen lehet használni, akkor nem a felhasználók a hibásak abban, hogy mindenki eltérően kezeli...

Más fotós oldalon pl. a kommentelés hiánya zavarja a felhasználókat. Ahol ugyanis nem kötelező véleményt írni, mert nem jár érte pont, ott nem törik magukat az emberek, hogy hozzászóljanak a fotókhoz. Nyomnak egy pontot és kész. Ott meg azt képtelenek tudomásul venni, hogy ha a rendszer nem követeli meg, akkor sosem lesznek érdemi hozzászólások.

Szóval szerintem mindenki nyugodjon bele, hogy EBBEN a rendszerben sosem lesz egységes a képek pontozása. Túl lazák a keretek ahhoz, hogy úgy használjuk, ahogy az eredetileg el volt képzelve. De örüljünk annak, hogy a hozzászólások rendszere viszont nagyon jól ki van találva! Ez egy olyan oldal, ahol vannak értelmes beszélgetések (és másmilyenek is, de az meg kivédhetetlen).


 

#42 Írta: thugedge 2011.01.17 23:27:39   5549 280

persze, hogy nem képlet
hát állvány az nem volt, csak lepattantam reggel a hévről, mert úgy gondoltam nem hagyom ki ezt a ködöt (de sztem jó sok szmog is amúgy)
akkor meg már az alakot buktam volna esetleg egy hosszabb záridő miatt
szóval...
ezen pedig van köd rendesen, mármint az eredetin is, de sztem ezen is átjön
de, ha emellett a váznál teszed le végül a voksod és a pénzed:D
meglátod, hogy a zaj...az mi is??:D
vicceltem, nagyon alacsony a zajszintje
amúgy hogy állsz gépcsere ügyben?


Válasz hozzászólás
 

#41 Írta: NonameTheHunter 2011.01.17 22:48:14 www  7629 197

Hát azért azt érdemes leszögezni, hogy nincs tökéletes kép.
A fotózás nem egy képlet, hogy az jó vagy sem.
Úgy gondolom minden fotót lehet úgy kezelni, hogy abba találjunk olyat ami nem tetszik és lehet úgy is, hogy ne figyeljünk rá..de megtalálni attól még érdemes.
Tehát számomra az nem tetszik, hogy az előtér sem elég részletes.
Ködöt csak alacsony érzékenységen szabad fotózni, különben megszűnik ködnek lenni.
Lehet csak kicsit volt zajos az ISO 500 de nem hiszem hogy zajmentes.
A képi hatással most nem foglalkozok.


Válasz hozzászólás
 

#40 Írta: NonameTheHunter 2011.01.17 22:37:27 www  7629 197

ebben van igazság..! :)


Válasz hozzászólás
 

#39 Írta: thugedge 2011.01.17 22:29:06   5549 280

na akkor viszont várom, hogy mi a hiba részedről
Te mondtad ki...
igen van abban valami amit mondasz és tán sokkal inspirálóbb lesz az egész
no hát kezdjük is, én bevállalom elsőnek

SZÓVAL?


Válasz hozzászólás
 

#38 Írta: thugedge 2011.01.17 22:26:44   5549 280

:D
de olyan ijesztően áll ott nézd már meg (szerintem jó a címem-sorry)


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: thugedge 2011.01.17 22:25:12   5549 280

szó nincs róla, mondjuk egy címet mindig nálam a látnivaló, a közvetítendő hangulat, érzés határoz meg, legyen akár mekkora agymenés is-ami ugye nekem van pár-
DE:
ez kamu magyarázkodás volt
vagy:
akkor miért nem lehet ezt 1 kommentben leírni
remélem nem bántok meg senkit mert távol álljon tőlem, de ha cím miatt lehet vonni, bocsánat levonás nincs, tehát cím miatt nem adunk csak 1-el kevesebbet, mint, amit adnánk, akkor itt...
na mind1
de köszi, hogy foglalkoztál az "üggyel"


Válasz hozzászólás
 

#36 Írta: thugedge 2011.01.17 22:20:48   5549 280

köszönöm


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: thugedge 2011.01.17 22:19:45   5549 280

félreértesz
nem a 4-es alakjával volt a gond, hogy miért nem úgy néz ki, mint egy 5-ös
hanem első körben nem indokoltad meg
erre írtál-már megbocsáss, nem tiszteletlenségnek szánom-egy baromságot válasznak
amit pedig most írsz kicsit utólagos magyarázkodásnak tűnik számomra
nem vagyok elszállva, ha erre céloztál, hogy is tehetném a magam kis 1 év 1 hónapos fotós tapasztalatával

btw:
köszönöm, hogy a kedvenceidbe raktad


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: thugedge 2011.01.17 22:15:51   5549 280

köszi Évi


Válasz hozzászólás
 

#33 Írta: thugedge 2011.01.17 22:14:17   5549 280

Hű a hétszázát:D
na olvasom miket írtatok...


 

#32 Írta: NonameTheHunter 2011.01.17 22:02:40 www  7629 197

itt már régen az a baj, hogy a jegyek 5ről indulnak..és sokszor akkor is megállnak ha nem kéne..
"de nehogymá ne adhassak ötöst egy olyan képre amivel kapcsolatban semmi kivetnivalóm nincs"
Amilyet szeretnél olyat adsz..a feltöltő LEHETŐSÉGET adott rá...
ha lehet pontozni, akkor lehessen is..
(megint nem a képről beszélek)


Válasz hozzászólás
 

#31 Írta: evikecic 2011.01.17 21:54:59   4791 290

na..
én nem is tudom most kinek válaszoljak, csak irok egy véleményt erre, szerintem a fotózás egy teljesen szubjektív dolog, valakinek ez tetszik valakinek az, de nehogymá ne adhassak ötöst egy olyan képre amivel kapcsolatban semmi kivetnivalóm nincs, mert a hangulata a lényeg, meg amit beleképzelek és az átjön, én hibát nem látok benne, lehet, hogy van, de nem vagyok profi, de én jobban szeretem a mondanivalós képeket, mint a tökéletes technikájút, amiben nem sok mögöttes tartalom van (nekem).
Szerintem ha valaki levon azt indokolni is kellene, hogy miért, nem az a baj, hogy nem 5öst ad, hanem nem indokolja meg és cim nem értéséért meg irigykedésért nem szokás vonni szerintem, de ez az én véleményem...


 

#30 Írta: NonameTheHunter 2011.01.17 21:53:19 www  7629 197

inkább mindeki más...mindenikek minden hibátlan minden képnél már egy ideje?...
ez számomra félrevezetés, hogy ne a hazugság szót használjam amit szintúgy nem szégyellek kimondani..(és ismét nem a képről beszélek) (bár számomra sem ötös, de engem nem izgat a cím..)


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: NonameTheHunter 2011.01.17 21:50:58 www  7629 197

az hogy adott egy 4est engem jelen esetben nem zaklat fel, a cím is a kép része, még ha egyes felhasználók nem tisztelik a tagokat annyira, hogy ne adjanak...
Persze lehet itt kreatívság hiányra hivatkozni, de inkább másról van szó..
Egy címet, egy egyszavas címet bárki adhat.
Az hogy az adott cím megfelelő e vagy sem már más kérdés, de az oldalon a kép része.
Az, hogy ki hogy értelmez mindekinek a szuverén joga, ha neki nem úgy akkor össze dől a világ egy négyestől?


 

#28 Írta: Scampkid 2011.01.17 21:50:34 www  1572 118

Érdekesen pontozol, az biztos. Ha valamiről, akkor arról biztosíthatlak, hogy fejlődni itt minden fotós akar, ezért nem kell négyest adni. Thugedge kb egy éve fogott először fényképezőgépet a kezében, és azóta bizony fejlődött annyit amennyit sokunk öt év alatt sem.
Tamás: Ne félj Tőle, nem harap a néni:-)
Nyomom a nap képét!


5.0

Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: NonameTheHunter 2011.01.17 21:46:32 www  7629 197

na..
most azt várjátok, hogy itt igazságot osszak.
de az igazság messze van.. sok a hazugság..
a legnagyobb a sok 5ös...
elmondtam mindent?
Függeltelnül a képtól olyan jó volna ha mindeki kicsit magába szállna és átgondolná, hogy mit miért csinál...mert lehet tudatosan szétbombázni az oldalt a sok juppi ez 5ös kommenttel csak meguntam...


 

#26 Írta: fundivefoto 2011.01.17 21:39:07 www  229 40

Szerintem nincs jelentősége ennél a fotónál hogy ki hányast ad.Nagyon profi a kép és kész!!!!Ez a lényeg.


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: ancsa 2011.01.17 21:37:56   14067 626

nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,nyugi, nyugi, nyugi,


 

#24 Írta: Levi Jr. 2011.01.17 21:34:17 www  153 59

És hogy miért a 4? nos...pont a címválasztásért. Mitől fél, itt valaki? ?? Egy kutyát sétáltatótól? Nekem nem áll ez össze. Mi van még a képen, ami azt a sejtelmes mindent átszövő félelmet gerjesztheti? Nem látom, és gyanítom, Te is csak sugalmazni akarod, ami dícséretes.

És a lényeg: természetesen nem ezért a 4. Hanem azért, hogy akarj fejlődni. Ez inspirálhat. Ha mindenre elvárod az 5-öst, mert "hűdefaszán eltaláltam a képet", akkor ott lesznek bajok. Főleg az önértékelés terén. Nálam ez a kép, a kevés kedvencek közé került, azért mert egy régebbi versemhez 110%-ban passzol. Érteni nem kötelező a véleményem, elfogadni sem. Tisztelni esetleg lehet, mert én is azt teszem a korrekt véleményekkel. Any Question?


 

#23 Írta: evikecic 2011.01.17 21:33:29   4791 290

Remek ködös hangulat, beszédes kép és cím:)
Az irigyeknek üzenem, h itt nem igy szokás irigykedni:D
6-os a kép értéke, irigységem ellenére:)


5.0

 

#22 Írta: zso6607 2011.01.17 21:24:59   13843 177

thx Főnök!


Válasz hozzászólás
 

#21 Írta: ancsa 2011.01.17 21:22:59   14067 626

:) ez tök jó!
Az elvek azért vannak, hogy ne tartsuk be :))))


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: thugedge 2011.01.17 21:21:30   5549 280

ÁÁÁ
nagyok vagytok!!!


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: thugedge 2011.01.17 21:20:47   5549 280

á nem kell
élvezem a támogatásotokat és hozzáértő értékeléseiteket
ennyi


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: thugedge 2011.01.17 21:19:32   5549 280

köszi bro


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: thugedge 2011.01.17 21:18:45   5549 280

nagyon örülök ancsa


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: thugedge 2011.01.17 21:17:49   5549 280

köszönet...


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: thugedge 2011.01.17 21:17:04   5549 280

köszi Roland


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: zso6607 2011.01.17 21:16:48   13843 177

nyomj má' neki egy 5-öt, ronda az négynyóc...:) kivételesen lécci:)


Válasz hozzászólás
 

#13 Írta: ancsa 2011.01.17 21:14:16   14067 626

Hát ez nekem nagyon tetszik....nem elemezgetem de erősítem a nap képe gombot!
Gratulálok! Remek lett!
Üdv.ancsa


5.0

 

#12 Írta: thugedge 2011.01.17 21:11:59   5549 280

heeee???
gratulálok, nézzed át újra a szabályzatot illetve a pontozási irányelveket

beszarok


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: zso6607 2011.01.17 21:08:24   13843 177

Bocs, de ezt nem bírom megállni. Nem Te csináltál egy képet, és emiatt vonsz? Ez komoly?!
Akkor legalább írjál a Főnöknek (Noname The Hunter), hogy vonja ki a pontot, szerintem...

Bocs thugedge...


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: Szabó Roland01 2011.01.17 20:55:39   3396 279

Szia!
Zseniális! hangulat, színvilág és cím (mondjuk te cím adásban profi vagy) :)
Szépen összeraktad!
Gratulálok hozzá!


5.0

 

#9 Írta: Levi Jr. 2011.01.17 20:47:41 www  153 59

Egyszerű indok: sajnos nem én csináltam ezt a remek képet. :) Béke Veled!! :)))


 

#8 Írta: thugedge 2011.01.17 20:14:51   5549 280

nem indokoltad meg, hogy miért 4, tedd meg kérlek


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: Levi Jr. 2011.01.17 19:37:32 www  153 59

Igen,...kellenek az ilyen képek, ahol nem a technika a mérvadó feltétlenül, hanem a képhangulat is...Így legalább nem felejtkezünk el arról, hogy kevés fényben is van jó téma, és...jó hangulatu kép. Tetszik.


4.0

 

#6 Írta: thugedge 2011.01.17 17:46:07   5549 280

köszi a véleményt és a pontot


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: thugedge 2011.01.17 17:45:24   5549 280

nagyon köszönöM


Válasz hozzászólás
 

#4 Írta: thugedge 2011.01.17 17:44:53   5549 280

köszönöm, nem volt tervbe véve az élesség:D
persze nyilván élesítettem, de lényegtelen szerintem


Válasz hozzászólás
 

#3 Írta: fundivefoto 2011.01.17 17:33:08 www  229 40

Nagyon komoly kép.Nem találok rajt hibát.Az ilyen hangulatú képeknek nem kell élesebbnek lenni.Ez így tökéletes ahogy van.Gratulálok!!


5.0

 

#2 Írta: zso6607 2011.01.17 17:16:39   13843 177

Nagy hangulat, remek kép. Jó szín, kompó, minden módjával, víz, karók, fa, ember és persze a köd. Gratulálok, nap képe


5.0

 

#1 Írta: motosandu 2011.01.17 15:51:56   133 23

Szép kép. Az a sétáló ember pont bele illik. Örülök , hogy nem csak nálunk van ilyen nagy köd. Az élessége nem a legjobb de csak a köd végett ilyen szerintem.


5.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Nikon D7000

Képek az alábbi objektívvel:

Nikkor 35mm f/1.8G AF-S DX


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1956 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat