Szia! Remek ez a fekete fehér kidolgozás. Gondolkodom egy új sorozaton, amiben a képeken meglenne a kellő zaj. Olyan retrós hangulatot akarok csinálni. A téma megvan, csak a finomítás hiányzik.
Üdv:Karesz
Köszönöm AndOR!
Örülök a kommentednek, annál is inkább, mert olyasmit fogalmaztál meg, amit én érzésből próbáltam megcsinálni, és most örülök, hogy megfogalmaztad...
A cím a rigó rutinjára utal, de a kép csak sokad rangúan akart a rigóról szólni:-)
Még egyszer: köszi!
Szép fényeket!
Köszönöm atti16!
A zaj szándékos. A szerkesztésnél a majdnem sarokba futó kémény árnyék volt a fő vezérlő elv, a pontos átló sajnos nem adódott ki...
Szép fényeket!
Köszönöm Sebestyén!
A látszat...Az eredeti expón szépen látszik a míniummal kezelt kéménybádog színe...Az ff és a cross process tehet a kiégésről, ami viszont engem nem zavart:-))
Szép fényeket!
Megakadt a szemem ezen a képen.
Bár a kulcsszavak közt (nyilván az ABC szerint) utolsó a "vonal", de épp ez az erőssége.
Nem csak a palatető vagy a kémény mintája, nem csak a szigorúan szabályos, egyenes vonalak. A vonal lehet görbe is, és a sok egyenes vonalból kiemelkedik az íves vonalú rigó, aki ráadásul a kémény árnyékát megtörő fehér folt után mintegy folytatja az árnyék átlós vonalát. (Talán ezt téve a kép átlójába, a kémény csúcsa és a tető sarka lehetett volna a másik átló, de az már biztosan túl primitív kompó...)
A kemény kontrasztok, az unalmasságot oldó zaj is jót tesz neki.
Nagyon tetszik a kép, a képzaj itt nagyon feldobja, a szerkesztés is tetszik. A túlexpó egyáltalán nem zavaró, a kép stílusához tartozik az erős kontraszt. Ez így jó ahogy van, talán a négyzetes szerkesztés egy kicsit fura valóban.
Egy érdekes elgondolást látunk.Amúgy a kép semmi szokatlan nem ábrázol.De még is van benne valami plusz ami az embert megragadja. A zaj tudatos volt? Mert ISO 100-nál nem kéne lenni.