Jól látod, eredetileg nem ennyire szemcsés a kép. Alexpós volt (vagy a hívás során ronthattak el valamit, mert a töbi képkocka jól sikerült), és az utómunka során erőteljesen megnövekedett a szemcsézettség. Örülök, hogy foglalkoztál a képpel.
Tudom, hogy filmes gép de szerintem egy kicsit sok lett a filmzajból - legalábbis a saját ízlésem szerint. Valahogy úgy érzem, nem mind a filmtől van, de lehet tévedek. A bácsika éles és egy természetes pillanatban állt meg az idő fölötte. A jobb oldal nem rossz, olyan, mintha onnan jönne a fény.
További szép fotonokat!
A kép az utcán készült, egész pontosan Budapesten a Nyugatinál. A jobboldali világos rész az utca. Úgy éreztem, hogy nyitva kell hagynom a képet (a teret), mert különben úgy ért volna véget a kép, mint a bot. Csak remélem, hogy érted mit is akarok mondan ezzel, mert megint a szabályokat döntögetem :)
A kezet illetően igazad van.
Köszi cika!
Értem miért írod, hogy felesleges a jobb oldali világos rész, de úgy érzem, hogy ide kell. Bár azt mondják, hogy a képet le kell zárni, de itt úgy éreztem, hogy jobb, ha nyitva hagyom.
A jobb oldalon nagyon zavaró az a világos csik, különösen, hogy nem derül ki az oka sem... Fekete paraván előtt mesélt az illető, és csak addig tartott az installáció?
Végül is mindegy, szerintem: 1. vágható
2. feketére klónozható (szemcséstől)
Akkor talán az össz. szemcsézettség is kevésbé zavaró...
Az arc, a póz, az egész szituáció nagyon kifejező, lehet, hogy századmásodpercen múlott, de jó lett volna, ha a kéz nem takarja ki az orr hegyét. (Tudod, kibicnek semmi sem drága:-))
Tetszik!
Szép fényeket!
Vannak témák mikor nem kell sok, fény.... szerintem ide sem, kifejező kép, mozdulat, nagyon jó!!! A jobb oldalt viszont bebuktattam volna, szerintem felesleges.