Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4524

Egészségetekre

Egészségetekre (3)

Vélemények: 6

Megnézve: 873

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Hangulat / Lángtenger


Lángtenger

  Lángtenger

Fényképezőgép:

Canon EOS-5D Mark III

Objektív:

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM

Szűrő:

Polar (Circular)

Záridő:

1/125s

Rekesz:

F11

Fókusz:

60 mm

Iso:

ISO 100

Készítés helye:

Európa Magyarország Zamárdi

Bringás előző képei
Pihenő

Pihenő (5)

Harmatos

Harmatos (4.99)

A Nyugalom tengere

A Nyugalom tengere (5)

Úttörő élet

Úttörő élet (5)

Lelkeink az égbe szálltak

Lelkeink az égbe szálltak (5)

| Még több

Feltöltötte:

  Bringás 

Feltöltés ideje:

2013.11.19 17:38:25

Kategória:

  Hangulat

Átlag:

5 (11 szavazat)

Megtekintve:

815

Betöltve:

2210

Feldolgozható:

Igen

Kulcsszavak

hajnal

A 24 óra legjobbja lett:

2013.11.19 19:57:52

Lángtenger

sam2013

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#57 Írta: Bringás 2014.02.24 22:06:08   28277 1150

Köszönöm az értékelést, nagyon örülök, hogy tetszik Neked!


Válasz hozzászólás
 

#56 Írta: Vertkutya 2014.02.19 15:56:36   4049 355

Szia. Szerintem is lángtenger. Gratulálok ha a nap képe lett. Színvilág szerkesztés tetszik. Főleg, hogy az égboltból jó sokat mutatsz. Kiválló fotó. üdv.


5.0

 

#55 Írta: Bringás 2013.12.13 14:38:43   28277 1150

Köszönöm, örülök, hogy tetszik!


Válasz hozzászólás
 

#54 Írta: alalat 2013.12.12 14:09:45 www  10883 854

Találó cím.
Káprázatos színek és nagyon jó szerkesztés.


5.0

 

#53 Írta: Bringás 2013.11.27 16:49:09   28277 1150

Igen, én is.


Válasz hozzászólás
 

#52 Írta: klemy 2013.11.27 13:32:15 www  3811 426

Hú ha!!!!
Nagyon sajnálom az eseményeket és én már meg sem merek szólalni. Talán majd egyszer jövök ide.


 

#51 Írta: Bringás 2013.11.23 19:58:42   28277 1150

Igen, én is szeretném már lezárni a témát, ami remélem nem kerül elő újra. Szerintem sem csemegézett ezen senki, csak egyszerűen kíváncsiak lettek, hogy mi lesz. Itt az FV-n általában nem szeretik a tagok a cirkuszt. Úgy döntöttem, tovább folytatom a "megbocsáthatatlan" képek töltését.


Válasz hozzászólás
 

#50 Írta: Mikrós 2013.11.23 19:47:20   4325 456

Én sem akartam hozzászólni - tudatosan! De így a vége felé már nem bírtam megállni. Sajna én is ismerem a "válasz-inger-hatás kérdését". Kerülöm is, ha lehet.. De valahol célszerű azért lezárni. Szerintem senki sem "csemegézik" a helyzeten. Kedves Drusza meg ne írjon olyanokat, hogy "káros" a fotózásra! Tudjátok, sok ilyen "káros fotós" kellene! Akkor még jobb lenne az Oldal! Üdv.!


 

#49 Írta: Bringás 2013.11.23 19:05:25   28277 1150

Nem verseny, hanem el kell taposni az irányvonalat, amit képviselek, mert úgy ítéltek, hogy káros vagyok a fotózásra.


Válasz hozzászólás
 

#48 Írta: Bringás 2013.11.23 18:55:37   28277 1150

Köszönöm a véleményt, magam is hasonlóan gondolom.
A csúcsgép vs. alapgép kérdés szerintem azért merült föl, hogy a többi dolog után még azt is hozzám lehessen vágni (ha nem is így nyíltan, de célozni rá) olyan rossz fotós vagyok, hogy még egy csúcs géppel sem tudok jó képet készíteni. Mert továbbra sem tudják elfogadni, hogy a kompozíciót és a témát a saját akaratom szerint választom ki, ami bizony nálam független a felszereléstől.


Válasz hozzászólás
 

#47 Írta: Bringás 2013.11.23 18:51:38   28277 1150

Megírni még keservesebb volt… ahelyett, hogy valami más, értelmes dolgot csináltunk volna.


Válasz hozzászólás
 

#46 Írta: Rozi 2013.11.23 13:06:03   1636 80

Dehogy, Nerion! Csaba kérte, hogy folytassam az általa megkezdett történetet...ahhoz írtam meg a befejezést.


Válasz hozzászólás
 

#45 Írta: nerion 2013.11.23 13:01:35 www  1044 47

Ha ez egy verseny számodra ki milyen fotós, akkor megértem amit írsz.
Azt hiszem két különböző felfogás ütközik itt :D


Válasz hozzászólás
 

#44 Írta: Rozi 2013.11.23 12:53:09   1636 80

Szia!

Akkor itt a befejezés. Az összehasonlításhoz két dolog kell: ha a felszerelés ugyanaz, akkor a fotós tudása dönt. Ha a tudás hasonló, akkor a felszerelés minősége dönt. De amit Te írsz, az az a kombináció, amikor a fotós tudása olyan nagy, hogy gyengébb felszereléssel is jobbat alkot, mint a kevés tudású, nagyon jó felszereléssel dolgozók :) Nagyon örülök, hogy erről beszélhetek veled :) A lényegre tapintottál. Kösz!


Válasz hozzászólás
 

#43 Írta: nerion 2013.11.23 12:44:51 www  1044 47

A kép szép, hangulatos, remek színek, tetszik!

Egyet tudok érteni Bringás véleményével, hagyjuk meg egymásnak a szabadságot.
Nem is értem ezt a csúcs gép/alapgép skatulyát, mindenki azt fotóz amit szeret, és olyan géppel ami van neki.

Így van, a gép típusok a technikai lehetőségeket határolják be, de a fotós világnézetét miért is kell hogy befolyásolja?
Régen rossz ha a gép diktálja a téma lehetőségeket és nem a fotós egyéni izlés világa.
Ne akarjuk már egymásra erőszakolni a saját magunk világát!
ha nem tetszik egy kép, nem kell nézegetni, vagy lehet közölni, hogy ez "nekem" nem tetszik. Kész. De nem kell ráerőszakolni, hogy ne csinálj már ilyen képeket...
Ha meg sok sok ember írja majd egy képre, hogy nem tetszik, akkor az is egy üzenet lesz a fotósnak, ennyi.

Egyik képemhez írták ezt a tanulságos kis írást:

Híres fotós elmegy egy társaságba ebédre.
Szóba jönnek a fotók és a háziasszony megjegyzi:
- Nagyon szépek a képei, biztosan nagyon jó fényképezőgépet használ!
Mire a fotós!
- Szerintem ön is nagyon jól főz, finom az ebéd. Biztosan nagyon jó edényeket, fazekat használ!


 

#42 Írta: tsaba.hunter 2013.11.23 12:18:02 www  4954 845

Bocsánat, nem bírtam ki!
Nem akartam hozzá szólni, sőt, végig olvasni is egy kín keserves sztori volt. (csak azért tettem, hogy növeljem a kép nézettségét :D ), de Rozi bejegyzése láttán eszembe jutott egy tavalyi kis apró történet, mely azt hiszem talán kicsit ide vág.

Szipál Martin (talán valakinek ismerős lehet a neve) egyik előadásán lehetett vele "versenyezni" ki csinál jobb portrét. Minden eszköz meg volt engedve...stbstb. Martin elővett egy kb 20eFt-os kompakt gépet és... itt Rozira bíznám a befejezést.
Annyit segítek, NEM a tisztelet miatt lett jobb Martin képe!

bocsánat még egyszer...


Válasz hozzászólás
 

#41 Írta: Bringás 2013.11.22 11:39:54   28277 1150

Kedves Rozi!

Először is nem kiemelt tag vagyok, hanem kiemelt értékelő. Ha figyelmesen elolvastad volna, akkor tudhatnád, (miként a neve is jelzi) a kiemelt értékelőség nem a feltöltött képeknek, hanem a megírt véleményeknek szól.

Most direkt utána számoltam. Az összes feltöltésem csupán 7,92 %-a Canon, a maradék 92,08 % pedig a tiednél sokkal gyengébb képességű fényképezőgéppel készült. Még kompaktos fotóim is vannak fönn. Szóval ez nagyon gyenge szöveg.
Hallottál már arról, hogy „a fotó nem a fényképezőgéptől függ, hanem attól, aki mögötte áll”? Én pedig semmit sem változtam, csak a felszerelésem. A fotóim is épp olyanok maradnak, mint előtte voltak. A jobb felszereléssel csak következők változnak:
- könnyebb elkészíteni a kívánt képet,
- jobb lesz az elkészült kép minősége,
- lehetőséged nyílik néhány olyan kép elkészítésére, (pl. csillagászati fotók, stb.) amit a gyengébb felszerelés nem tett lehetővé.
Semmi több.

Ugye te sem gondolod komolyan, hogy elhiszem ezt a fotózás védelme dumát? Eszedbe sem jutott volna fölrakni azt a képet, ha nincs most itt ez a cirkusz! A legutóbbi esetnél, amikor najó velem személyeskedett és jeleztem az ügyet az adminnál, akkor is szükségét érezted, hogy belekeveredj az ügybe, egyből besúgónak tituláltál. Persze akkor is biztos csak a fotózást kellett megvédeni.

Hát ide jutottunk, Rozi, hogy tőlem kell megvédeni a fotózást. Ezek szerint olyannyira kártékony vagyok a fotózásra, hogy védelem alá kell helyezni. Sőt, akkorák a bűneim a fotózással szemben, hogy azok már meg sem bocsáthatók nekem. Igazából amilyen vádakkal illettél korábban is engem, tudod én már meg sem lepődöm rajtad.

Tudod Rozi, engem nem zavar, hogy más fotózási stílust képviselsz, nem bánt, hogy a választott témáid mások, mint ez enyéim. Én mindezt el tudom fogadni. Abban csak bízhatok, hogy egyszer te is elfogadsz. Mindenesetre sosem fogok feltölteni olyan képet, ami a te fotódat hivatott kicikizni. Sosem fogom a feladatomnak érezni, hogy megvédjem tőled a fotózást.

Természetesen nem haragszom, haragtartó sem vagyok, elég nagy hely az FV, úgy érzem, én bőven elférek melletted.

Csaba


„…Én nem ide jöttem, nem ezt akartam,
Reményt kaptam csak az útra, én az örök átutazó,
azt, hogy minden bűnöm megbocsátható.
Hiszen minden bűnöm megbocsátható...”
/Ákos - Hello/


Válasz hozzászólás
 

#40 Írta: NonameTheHunter 2013.11.22 10:36:19 www  7629 197

Jajj nemár..
Azért ez nem egy silány kép.
Maximum unalmas és sokszor látott jelenség.
Ne mondjuk már hogy átlagon aluli, mert a maga nemében mint naplemente nem mondanám hogy tré.
Lehet ránézel és azt mondod: igen. és?
De ettől ez a kép még nem egy hulladék, vagy olyan amit szégyellni kellene.
Minden esetre akár hogy is, én örülnék ha a napi 12 óra retusálás helyett megnézhetnék csak heti 1x egy ilyet :):)
Lássuk meg azért hogy milyen szép a világ :) még ha nem is sikerült a képre egy madársereg vagy egy öreg ház vagy egy korhadt fa vagy egy ember, ami hozzáadna a képhez.


Válasz hozzászólás
 

#39 Írta: Rozi 2013.11.22 10:10:03   1636 80

Szia!

Ha már szóba hoztad a képemet: nem a Najó védelmére került fel, hanem a FOTÓZÁS védelmében, és elég szomorú vagyok, hogy NK lett.

A Najó eltérő értékelése szerintem a kettőnk fotósi minőségének különbözőségével magyarázható: én kezdő, belépő szintű DSLR-el, kitobival fotózó, egyszerű "közkatona" vagyok, Te viszont csúcsgéppel és obival fotózó, kiemelt tag vagy, aki értelemszerűen példakép az oldalon...ezért nem megbocsátható Neked, hogy ilyen képeket tölts fel...

A képek, a fotózás érdekében írtam, semmi személyest nem szerettem volna belevinni, remélem sikerült, és remélem nincs harag.

Rozi


Válasz hozzászólás
 

#38 Írta: Bringás 2013.11.22 10:09:42   28277 1150

Ez attól függ mit értesz nézettség alatt.
Semmivel sem látták többen ezt a fotómat, mint azokat, amelyek hasonlóan hosszú ideig voltak nk. pozícióban. Sőt, ezt inkább kevesebb ember nézte meg. (ld. megtekintve adat)
Azok viszont, akik megnézték a képet és látták alatta a balhét, jó sokszor visszatértek, mert kíváncsiak voltak a végkimenetelre. (ld. betöltve adat, ami tényleg magas).
A kíváncsiságot és a balhé szeretetét viszont nem kéne összekeverni.

Amúgy ne ringasd magad abba a tévhitbe, hogy „neked megérte” ez a cirkusz - legalábbis azért biztosan nem érte meg, amit leírtál, ugyanis egyetlen pillanatig sem gondolkoztam el rajta, hogy föltegyek-e még ilyen képet. Biztosíthatlak róla, hogy nagyjából ugyanolyan gyakorisággal ahogy eddig tettem, a jövőben is folytatni fogom a napnyugtás / hajnalos képek feltöltését, egyszerűen azért, mert én szeretem őket.


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: NonameTheHunter 2013.11.22 10:07:13 www  7629 197

lájk!


Válasz hozzászólás
 

#36 Írta: Bringás 2013.11.22 09:53:22   28277 1150

Igen, nagyon korrektnek érzem és helyesnek tartom a véleményedet.

Vannak különböző utak. Hadd válassza ki mindenki szabadon, hogy melyiket szeretné járni és ne érje azért semmilyen támadás, mert ő a saját elképzelése szerint akar fotózni és nem hagyja magát eltéríteni attól, amit szeret.

Elég nagy ez az oldal. Miért nem lehet, hogy békében elférjünk itt egymás mellett? A nehezebben emészthető művészet nem lesz attól se jobb, se rosszabb, hogy támadja az egyszerűt.

Létezik olyan fotómegosztó oldal is, ahol minden feltöltés háború. Mindenki megtalálhatja a saját stílusának megfelelő oldalt. Az FV-re ez a háborúsdi soha nem volt jellemző, a tagságunk többsége nem is szereti a cirkuszolást. Az itteni tagok inkább vállalják a kisebb nézettséget, cserébe a nyugalomért, a kikapcsolódásért és a normális hangnemért. Nem kéne ezt az erényt feladni, s nem szabad megengedni, hogy ezt lerombolják.

Egy negatív véleményt meg lehet írni úgy is, hogy az a feltöltött képről szóljon, hogy a feltöltőt ne bántsa, ne sértse meg, hogy fogalmazásában ne essen neki rosszul. A feltöltő pedig nem hülye, pontosan meg fogja érteni így is a kritikát, és felnőtt ember módjára önállóan el fogja tudni dönteni, hogy a jövőben meg kívánja-e fogadni vagy sem. Egy negatív vélemény csakis akkor válik a feltöltő hasznára, ha az nem bántja, nem sérti, nem támadja őt, mert lelkileg csak ekkor képes azonosulni vele - legalábbis ha egyetért. Abban a pillanatban, ha a kritika nem ilyen, ha személyeskedik, ha sért, stb. akkor azt a feltöltő annak is fogja venni, s a benne foglalt kritika érdemi része már nem is fog hatni rá.

Vagyunk már annyira tapasztaltak, hogy észrevegyük, ha valami szándékos vs. hiba. Legalábbis elég jó eséllyel észrevesszük Pl. egy képzaj, egy életlenség, egy alexpó, egy túlhúzott HDR, stb, stb csak véletlen, mert a fotós elrontotta vagy szándékosan olyan, mert az volt az akarata. Ha megérzem a szándékoltságot valami ilyen dologban, akkor hiába ellenkezik az egyéni ízlésemmel, akkor legfeljebb csak ezt a tényt írom le. Eszembe sem jut eltéríteni a választott úttól. Vegzálni vagy pedig lenézni akár őt, akár a munkáját pedig végképp nem. Más kérdés, ha nem látom benne a szándékosságot, mert akkor előfordulhat, hogy felróvom hibaként.

Azzal az eggyel nem értek egyet, hogy az összetűzések hasznosak. Értelmes ember veszekedés nélkül is el tudja dönteni, mi tetszik neki és mi nem, mit szeretne fotózni és mit nem. Semmi szükség ehhez egymás torkának ugrani. Régi igazság, hogy az erőszak csak erőszakot szül.


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: Bringás 2013.11.22 08:46:09   28277 1150

Minden szavad igaztalan hamisság (hogy erősebb kifejezést ne használjak).

Erről a képről egyetlen árva szót sem írtál.
Hozzászólásodban kizárólag a személyemmel foglalkoztál.
Ha fellépek egy arrogáns, pökhendi, vagy szándékosan megalázóan fogalmazott sértő vélemény ellen, ami kizárólag személyeskedést tartalmaz, akkor azt úgy állítod be, hogy nem bírom a negatív kritikát.

A kritikát bírom, a személyeskedést és a rosszindulatú szekálást nem bírom. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy a fotóim alatt nem találsz elutasított hozzászólást egyetlen egyet sem, pedig elég sok negatív kritikát kaptam már. Még a te összes rosszindulatú beszólásodat és irreális osztályzataidat is elfogadtam.
Utána lehet keresni, hogy ki állít igazat, és ki nem.

Tény, hogy egy 2 nappal ezt megelőző, ugyanilyen napnyugtás fotó alatt, eljópofiztál a feltöltővel, (akivel mellesleg igen jó viszonyban vagy) ott nem érezted szükségét hasonló személyeskedő kirohanásnak, sem pedig pontozásnak.
Tény, hogy egy 1 nappal ezt követő, dettó ugyanilyen feltöltést, (ami nem is titkoltan csakis a te védelmedben került föl) nap képének jelölsz.
Bárki utána nézhet, ezek cáfolhatatlan tények. Ezek után elég egyértelmű, hogy milyen szándékból és mi célból nyilatkoztál meg e kép alatt. Fölösleges itt eljátszani a mártír szerepét.


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: NonameTheHunter 2013.11.22 08:31:15 www  7629 197

Látod látod, aki látja az belátja, hogy ez a pökhendi, nem érdekel mit gondol az meg főleg nem mit érez a másik hozzáállásod miatt nem szeretem a véleményeidet.
Az hogy igazat mondasz másodrangú ha azt úgy teszed hogy közben nevetsz a markodba és másokat is megbántasz..
Teljesen nyilvánvaló hogy egyáltalán nem érdekel semmilyen szabály és szankció.
Tudod vannak dolgok amik befolyásolnak bizony pozitív megítélést, ezeket a dolgokat Te nem gyakorlod most sem..
Úgy hívják tisztelet, alázat és megbánás...
A gond nem az hogy nincs egyetértés ez normális.
Hanem hogy szándékosan fittyet hánysz minden szabályra.
Amit mondtam meglesz, van 7 napod gondolkozni hogy maradsz vagy mész. Maradni csak a szabályok betartásával lehet!


Moderálva: NonameTheHunter 2013.11.22 08:39:57


Válasz hozzászólás
 

#33 Írta: lancaster 2013.11.22 00:02:12 www  5801 47

Stílusban nem, de tartalom tekintetében szerintem van valami 'najó' szavaiban.

Kicsit olyan érzésem van, mint amikor jöttek a szépművészeti múzeumba az impresszionisták, és alig lehetett bejutni a kígyózó sorok miatt. Mivel ők is és Bringás is szép, ill. könnyen fogyasztható képeket csinál. Elég ránézni, és máris megérted, nem kell gondolkodni sokat.
Ezzel szemben a másik oldalon ott van az, hogy sok, legalább impresszionista szintű művész tizedakkora közérdeklődésre sem tesz szert, mert kevésbé érhető a művészete a közember számára - eközben legalább olyan rangos.

Mondhatnám úgy is, hogy mindenki ismeri és szereti, használja és továbbadja Coelho langyos sorait, közben József Attilától egy sort sem tud idézni.

Nem érti, nem is akarja érteni, leszarja. Mert a könnyen fogyasztható - pl. a naplemente - mindenkiben gyönyörű érzéseket indukál. Művészetileg viszont ez eléggé redundáns tud lenni. 'Najó' a másik, nehezebb, komolyabb utat képviseli szerintem; én szeretem mindkettejük világát.

Az ilyen összezördülések meg valószínűleg jót is tesznek a világlátásunknak. :) Művészkék körében meg mindennaposak.

Peace! :)


 

#32 Írta: NonameTheHunter 2013.11.21 22:05:17 www  7629 197

Kedves bár nem tagadom, nem szolgáltál rá a szemembe a kedves jelzőre, najó!
Itt az ideje, hogy kicsit lehiggadj.
Az elmúlt időszakban elkövetettet az emberekkel mikor milyen bánásmódod jutalma 7 nap felfüggesztés!
Viszont már előre mondom hogy a jövőben bármilyen panasz után kitiltunk az oldalról...
Ha meglátod a jóindulatot hogy nem azonnal töröllek örülök, ha nem tetszik a dolog magadnak köszönd!


Válasz hozzászólás
 

#31 Írta: johnviper 2013.11.21 17:24:55   1445 121

El vagyok ájulva, még mindíg csak értetlenkedem!


 

#30 Írta: Bringás 2013.11.21 00:34:03   28277 1150

Honnan tudjam én azt? Ne várd, hogy megmagyarázzam a motivációidat.

Biztosíthatlak, nincs üldözési mániám. Ahhoz pedig nem kell személyesen ismerned, hogy gyűlölj. Igen, úgy gondolom, hogy írásod a személyemnek szól, és az irántam érzett rossz indulatod szülte. Meg is indokoltam.
Senki nem mondta, hogy gond, ha szembemész az általános felfogással. Azt sem mondta senki, hogy gond lenne, ha megírod a nem tetszésed. Most épp belemagyarázol valamit, amit nem írtam.

A gond a beteges mentalitásoddal van. Éppen most birkáztál le mindenkit, aki nem ért veled egyet. Az a durva, hogy ezt normálisnak tartod. Nem az a baj veled, hogy más a véleményed. Az a gond veled, hogy a véleményedet szándékosan megalázóan fogalmazod, szándékosan igyekszel a véleményeddel másokat megbántani, s szándékosan személyes sértegetésre is ragadtatod magadat. Emberileg ez a stílus a te súlyos hiányosságod.
Szakmailag pedig az veled a gond, hogy miközben eljátszod itt a megértetlen művész szerepét, akinek más a véleménye, éppen te vagy az, aki zéró tolarenciával viseltetik minden, a tiéddel ellenkező véleménnyel szemben. Látványosan megvetsz és lefikázol mindent, ami az ízléseddel ellenkezik. Egy személyben akarod eldönteni, hogy mi a helyes út, és mi nem. Képtelen vagy elfogadni, ha valaki más úton szeretne járni, mint amit te kijelölsz a számára. Ez óriási szakmai hiányosság tőled.

Nekem sem tetszenek a te (mostani) fotóid, erre nyilván már rég rájöttél magad is. Viszont én veled ellentétben nem nézlek le a képeid miatt, nem vetem meg a képeidet, nem fikázom le a sikereidet, inkább elfogadom és elismerem a munkáidat, elfogadom, hogy azt az utat szeretnéd járni, amit választottál, s nem akarlak meggyőzni róla, hogy „túl kell lépned rajta”, vagy arról, hogy mit fotózz le és mit ne.
Amúgy meg ki vagy te, hogy rám akard erőltetni, hogy mit fotózzak és mit ne? Mi az hogy túl kell lépnem dolgokon? KELL?? Miért is kéne, mert te kinyilatkoztatod az utam. Még mindig nem érted, hobbista vagyok, nem profi. Azt fotózok amit én akarok!!! Nem kívánok fotós karriert építeni. Hadd döntsem már el én, hogy milyen témát választok, és azt is, hogy milyen sikert élvezek.


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: Bringás 2013.11.20 23:36:26   28277 1150

Sajnos nagy igazság van a szavaidban.
Ettől nagyobb öröme ne legyen az életben, mint ilyeneket írogatni:)


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: Bringás 2013.11.20 23:33:17   28277 1150

Köszönöm a véleményt, örülök, hogy elnyerte a tetszésed!


Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: Bringás 2013.11.20 23:31:03   28277 1150

Ez egy képértékelő oldal, tehát igenis meg kell írni a negatív véleményt is, csak épp nem a najó stílusában.


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: Bringás 2013.11.20 23:29:38   28277 1150

Ezt hívják személyes gyűlöletnek. Sajnos ez van. Én sosem szoktam viszonozni, de azért időnként megkapom tőle az időszerű beszólást. Most még egész jól jártam ahhoz képest, ait szoktam tőle kapni. Köszönöm a véleményt,örülök, hogy elnyerte a tetszésed!


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: Bringás 2013.11.20 23:22:57   28277 1150

Igyekszem mindenre válaszolni.

„oly sokszor leírtad, hogy mennyire szíved lelke ez az oldal, meg a tanítás, tanulás stb.. akkor 707-ik képnek miért raksz fel ilyet egy fotós oldalra?”
Azért rakok föl 707. képnek ilyen fotót, mert nekem tetszik az ilyesmi. Nem látok semmilyen ellentmondást abban, hogy szeretem ezt az oldalt, vagy hogy szeretem továbbadni azt a keveset, amit tudok, illetve aközött, hogy föltettem ezt a képet. Így aztán mondandód ezen részét értelem nélkülinek érzem.

„szerinted ez példaértékű, tanító jellegű?”
Nem, szerintem ez nem példajellegű fotó. És igen, tanitó jellegű lehet olyan valaki számára, aki még ilyet sem tud. Aki tud ilyet, annak természetesen nem tanító jellegű. Azonban sehol sem találom a szabályzatban azt a részt, ami arról szólna, hogy személy szerint nekem, kizárólag példaértékű és tanító jellegű fotókat szabadna ide feltöltenem.

„Komolyan kérdezem, mit hoz neked a konyhára, ha ilyen kép kiemelt helyre kerül, és sorba köszöngetheted egyesével a tapsot, hogy örülök, hogy tetszik neked stb...”
Komolyan válaszolok, nem hoz semmit sem a konyhára, hogyha nap képe lesz egy fotóm, mint ahogy az sem visz semmit sem a konyháról, ha leszerepel egy fotóm. Többször leírtam már neked, arról nem tehetek, ha nem érted meg, de azért leírom még egyszer, hátha most sikerül megfogannia: Nem vagyok profi fotós, nem ebből élek, nálam a fotózás csak hobbi. Éppen ezért megengedhetem magamnak, hogy azt fotózzak amit csak akarok, mert nem megrendelésre dolgozom. Továbbá megengedhetem magamnak azt is, hogy csupa gyenge képpel legyen tele a galériám. A keresetem nem lesz tőle se töb, se kevesebb, nem lesz tőle nekem se jobb, se rosszabb, így aztán nem kell ügyelnem arra, hogy a galériám mekkora fotós-presztízst épít számomra. A köszöngetésről pedig annyit, engem úgy tanítottak, hogy ha valaki megtisztel a véleményével, (ha valakitől kapsz valamit) akkor azt illik megköszönni. Az hogy ez az alapvetés nálad kimaradt, vagy esetleg fölfordul tőle a gyomrod, az már a te problémád, neked kell megbírkóznod vele. Nem hiszem, hogy szégyellnem kéne magam azért, hogy megköszönök egy véleményt. Akár hiszed, akár nem, nem szoktam hazudni, amikor megköszönök egy véleményt, én tényleg tudok neki örülni, ha valakinek tetszenek a fotóim.

„Egy drága cuccal egy éles színes kép, nem igazán hiszem, hogy neked örömöt szolgáltat...”
Ez attól függ, hogy milyen az a színes és éles kép. Ha az a kép tetszik nekem és esetleg másoknak is, akkor nekem örömet szolgáltat. Van egy olyan érzésem, hogy az emberismereted a nullával egyenlő. Mikor legutóbb kinyilatkoztatást tettél valamelyik feltöltésem alatt, már akkor is megválaszoltam, de most ezt is megismétlem, mert te nehezebben érted meg amit mondok: A saját motivációimat csakis egyedül én magam ismerhetem, rajtam kívül mindenki más csak találgathatja. Te is csak találgatsz, mikor eldöntöd, hogy nekem mi okoz örömöt és mi nem. A leghalványabb fogalmad nem lehet róla, hogy minek tudok örülni az életben és minek nem.

„Ezt nem tudom finobban kifejezni, ez egyenesen szinvonalrombolás..”
Ne is törödj vele, én sem teszem. Én el tudlak fogadni olyannak, hogy nem tudsz (inkább nem akarsz) finomkodni. Kirohanásod egyáltalán nem sért, nem lettem dühös sem, inkább jót röhögtem rajtad, hogy ekkora indulatot tud kiváltani belőled egy hajnal:) Elfogadom, hogy véleményed szerint ez színvonalromboló fotó, ezzel nincs mit kezdenem, szabad a vélemény nyilvánítás. Más kérdés, hogy nem értek vele egyet, mert szerintem ez egy nagyon szép hajnal volt, az egyik legszebb, amit valaha láttam, pedig nagyon sokat megéltem már.

„…Véleményem a képnek szól, …”
Engedelmeddel ezt az állításodat nem hiszem el. Itteni munkásságod nyomán az a vélemény alakult ki bennem, hogy gyűlölettel viseltetsz a személyem iránt, és ez alapvetően meg is határozza a megnyilvánulásaidat a fotóim alatt. Meg is indoklom, hogy miért nem hiszem el, hogy a véleményed a képnek szól.
1. Két napja, hogy Cika barátom föltett egy megszólalásig hasonló fotót. Ha jól tudom vele igen jó a kapcsolatod. Nos, az alatt a kép alatt egy jópofiskodó, humorkodó hozzászólást írtál, s aképről nem alkottál véleményt, ott nem érezted szükségét hasonló kirohanásnak, vagy pontozásnak. Van tehát két megszólalásig hasonló feltöltés, és van hozzá két feltöltő, az egyikkel jóban vagy, a másikat utálod… és lám két eltérő komment születik tőled. Ugye nem gondolod te sem komolyan, hogy bárki is elhiszi, hogy a véleményed a fotómnak szólt? Bárki utánaolvashat… (Cika, elnézést, hogy belekevertelek, sajnos nem volt más választásom.)
2. A másik ok, amiért nem hiszem el, hogy a fotómnak szólt a véleményed az, hogy a képről egyetlen árva szót sem írtál. Egyetlen szót sem ejtettél, kompozícióról, színekről, stb, stb, sem semmilyen más fotós szakmai vonatkozásról. Beszéltél ellenben arról, hogy mi hoz nekem a konyhára egy nap képe, nehezményezted, hogy megköszönöm az értékeléseket, vízionáltad, hogy mi okozhat örömet nekem. Ha a véleményed a képnek szólt volna, akkor a képről írtál volna, de te ismét csak az én személyemmel tudtál foglalkozni. Ezek után legalább ne akard elhitetni, hogy a képnek szól, mert ezt sem hiszi el neked senki, aki érti a magyar nyelvet és elolvassa. (Utólag meg már ne is írj szakmai véleményt, mert úgyis kilógna a lóláb, hogy miért is teszed.)

„…ha úgy döntesz , hogy ismét futsz árulkodni, akkor válalom az újboli kitiltást, felfüggesztést…”
Nos, szerintem ez a legszínvonaltalanabb része a véleményednek. Miután ismét jól beszóltál, s úgy adtál 1-est, hogy azt semmivel sem indokoltad meg, már előre elkezded játszani itt a mártírt. Ez annál inkább szánalmas, mert az esetleges mártírrá válásodért engem akarsz felelőssé tenni. Mi az, hogy ha én úgy döntök?? Mi vagyok én, tán biró? Nagyon el vagy te tévedve. Egy esetleges kitiltást, vagy felfüggesztést nehogy már az én döntésemért kelljen vállalnod, vállad inkább a saját tetteidért, az sokkal korrektebb, mint előre sajnáltatni magad és engem okolni, ha téged vonnak felelőségre a saját cselekedetedért.

Amúgy nem hiszem, hogy mártírrá kell válnod, mert a személyes sértegetést ezúttal kerülted, így aztán nincs miért neheztelnem. Stílusban és mentalitásban pedig nem is vártam mást tőled, így atán nem sikerült felbosszantanod sem:) Szóval nem kell mártírtkodnod, nem fogom az adminnak moderálásra bejelenteni a véleményedet. Ellenben az adott pontodat felülbíráltatom, mert szakmailag alá nem támasztottnak és szándékosan irreálisnak tartom. A szabályzat értelmében „egyes osztályzat olyan képre ajánlott, amelyben csak hibák találhatók, az átgondolás teljes hiánya fedezhető fel, technikailag nem megoldott”. Azért akármennyire is gyenge ez a fotó, a fenti állítás nem igaz rá.


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: szujam 2013.11.20 21:12:58   3512 183

Arrogáns a hozzászólásod, árad a fölényeskedés minden sorából. A leírt véleményed pedig igenis a feltöltőnek szól, aminek a hangneme finoman szólva sértő és lekezelő.

„miért raksz fel ilyet”
„szerinted ez példaértékű tanító jellegű?”
„mit hoz neked a konyhára”
„köszöngetheted egyesével a tapsot”
„ez egyenesen szinvonalrombolás”
„ha úgy döntesz , hogy ismét futsz árulkodni”

Egyes szavazatot a technikailag teljesen hibás, mondanivaló és tartalom nélküli képre adunk, nem pedig olyanra, ami nem felel meg a saját elképzeléseinknek, ízlésünknek. Ez az igazi színvonalrombolás!


Válasz hozzászólás
 

#23 Írta: RICSI 2013.11.20 20:36:23   8986 509

sziaszia nagyon tetszik a képed szépek a szinek szerintem jó az "egyszrűsége" nem hiányzik nekem semmi a képről.gratulálok a képedhez a nap képe címhez.


 

#22 Írta: RICSI 2013.11.20 20:31:37   8986 509

ssziasztok nagyon kellemetlen olvasni a sorokat számomra két példaértékű fotóstól.najó annak ellenére ,hogy értem mit szeretnél mondani miért kell lehúzni . valaki imádja a természet fotokat miért baj? vagy csak ezt fotózza miért baj? olvastam egy hozzászólást egy oldalon ott már vérre ment és gusztustalan volt.bocsi ha olyanba ütöm az orrom amihez nincs közöm


Válasz hozzászólás
 

#21 Írta: johnviper 2013.11.20 16:15:25   1445 121

Én senkit nem akarok megbántani, még najó-t sem, ugyanis senkit nem ismerek személyesen, de azért ez nem illik! Ha egy kép valamiért nem tetszik, akkor inkább nem írok semmit alá! Köszönöm!


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: johnviper 2013.11.20 15:39:05   1445 121

Értetlenkedve ülök itt, és olvasom az elöttem hozzászólót! Mi van ezzel az emberrel?! ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ, hagyjuk! Észre se vedd! Nem érdemes rá időt fecsérelni! Fantasztikus kép ez is, megy az ötös!


5.0

 

#19 Írta: Bringás 2013.11.20 11:13:37   28277 1150

Igen, az nekem is hiányzik, bizony jó lenne valami érdekes sziluett.


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: ARTtila2 2013.11.20 11:10:20   994 61

Nekem nagyon hiányzik a képre egy kiemelkedő képelem ami bármi lehetne (elszáradt fa, sárkányrepülő, daruvonulás, ufók eljövetele ...stb ) mert pusztán a szép felhőzet szerintem kevés.


 

#17 Írta: Bringás 2013.11.19 22:02:58   28277 1150

Igen készültek olyanok is, majd később töltök belőlük, hogy ne legyen unalmas. Köszönöm a véleményt, öröm számomra, hogy elnyerte a tetszésed!


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Zsírláma 2013.11.19 21:59:05   6929 488

Szia!

Szépek a színek, jó a kompó is, nekem legjobban az égbolt hármas tagolódása tetszik. Napfelkelte előtti képeket is sikerült innen készíteni?

Üdv!


5.0

 

#15 Írta: Bringás 2013.11.19 21:42:13   28277 1150

Köszönöm az értékelést és a megtisztelő szavazatot, őszintén örülök, hogy ennyire tetszik Neked!


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: mara 2013.11.19 21:34:48   580 50

Szia!
Igaz, hogy majd mindenkinek van naplementés képe, csak nem mindegy, hogy az milyenre sikerül. Ez kép gyönyörű.
Csodás a színvilága. Ezért érdemes volt korán felkelni.
Gratulálok a képhez és a nap képe címhez. Szavazok is.
Üdv, Mara


5.0

 

#13 Írta: Bringás 2013.11.19 21:10:43   28277 1150

Köszönöm a gratulát és a véleményt, igazán örülök, hogy elnyerte a tetszésed!


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: Bringás 2013.11.19 21:09:48   28277 1150

Tényleg gyönyörű volt, az egyik legszebb hajnal, amiben részem volt. Köszönöm a véleményt, örülök, hogy elnyert Téged!


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: Bringás 2013.11.19 21:08:28   28277 1150

Köszönöm a véleményt, örülök, hogy elnyerte a tetszésed! Igazából ez egy régebbi, 2 hónapos fotóm, csak most volt időm a rawot feldolgozni.


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: nettyke81 2013.11.19 21:01:15   337 35

Szia! Gratulálok a képedhez, és a 24 óra legjobbjához is. Nagyon szép a színvilága igazán jól elkapott pillanat. Szép fényeket :)


5.0

 

#9 Írta: sopani 2013.11.19 21:00:05   1415 109

Szia! Nagyon szép színeket kaptál el.Félelmetes is egyben ahogy a nagy felhők kitöltik a kép több,mint felét.Ez a természet és mi igencsak kicsik vagyunk :) Hangulata is jó.Üdv.Anikó


5.0

 

#8 Írta: challenger 2013.11.19 20:44:05 www  727 0

Nagyon szép felvétel, ezeket én is megörökítettem vasárnap, ha jól emlékszem. Fel is tettem a flickr albumomba őket.


5.0

 

#7 Írta: Bringás 2013.11.19 20:26:06   28277 1150

Köszönöm szépen, örvendek, hogy elnyerte a tetszésed!


Válasz hozzászólás
 

#6 Írta: Bringás 2013.11.19 20:25:26   28277 1150

Igen, az alkony / hajnali fotókra lehetne mondani, hogy tucat, de az ilyen látvány azért messze nem mindennapos. (A munkám miatt mindennap látom a kettőből az egyiket.) Köszönöm az értékelést, örülök, hogy a témája ellenére is elnyerte a tetszésed!


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: Ilacsi 2013.11.19 20:20:03   6516 276

Szia, Gratulálok gyönyörű naplemente, szerkesztése és színvilága ragyogó. Szép Munka!


5.0

 

#4 Írta: bence92 2013.11.19 19:57:42   2083 197

Mondanám, hogy tucatfotó, amit egyszer minden fotós lelkületű emberke elkészít, de ez attól még remek marad. Tetszik a szerkesztés, jó helyre tetted a napkorongot a kompozícióban, a színvilág pedig csodálatos. Gratulálok!


5.0

 

#3 Írta: Bringás 2013.11.19 18:36:13   28277 1150

Úgy, hogy alaposan megválogatom a feltöltésre szánt fotóimat, a sok rossz képet amit készítek pedig nem mutatom meg:) Amúgy sajnos igen ritkán vagyok jókor a jó helyen. Köszönöm a véleményt, örülök, hogy tetszik Neked!


Válasz hozzászólás
 

#2 Írta: BuBu69. 2013.11.19 18:14:23   244 41

Majd el felejtettem


5.0

 

#1 Írta: BuBu69. 2013.11.19 18:13:56   244 41

Hello!
Ez nagyon ott van, angyon tetszik mint minden foto amit késszitesz.Áruld már el, hogy csinálod, hogy mindig jó helyen vagy? :D


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Canon EOS-5D Mark III

Képek az alábbi objektívvel:

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1304 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat