Azaz ajtóra írt szöveg teszi a szememben igazán ütőssé a képet, mert az indítja be a nézői képzeletemet. Az a figura tényleg úgy ül ott, mintha ő lenne a tisztítótűz portása. Jó az átmenet a fényből az árnyak világába.
További szép fotonokat!
Úgy hiszem,hogy ez így igaz. A menyország és a pokol lehetősége is benned van és megélni is magadban fogod. Azért rosszab ez a képzelt pokolnál,mert így csak egymagadban ,az elviselése a legszőrnyűbb dolog. Ha a kapu zárva: akkor pokol. Ha nyitva,ki- be mehetsz rajta . Szóval,ahol az ismerősök vannak ,az nem a pokol :)
Most már csak az a kérdés, hogy hol van a pokol? (Eltekintve attól a filozófiai vagy patopszichológiai megközelítéstől, hogy minden ember magában hordja belső poklát...)
nagyon jók a fények, a megvilágítás, de a pontot az "i"-re mégiscsak a felirat teszi fel, súlyt ad neki. Nekem meg Kafka kapuőre ugrott be. kiváló fotó
"Itt már a Purgatórium előtted!
Látod a párkányt, amely körbezárja,
s a bejárást, hol nyílást hagy a kőzet.
...
S mind közelebb, s az első lépteken túl,
hol imént csak repedést gyanitottam,
(mint fal, ha nyilva, szakadásnak indul),
egy kaput s három lépcsőt láttam ottan,
más-más szinűt, a kapuig vezetve,
s egy kapust, ki még némán ült s nyugodtan.
Mind nyiltabb tekintettel nézegetve
a felső lépcsőn láttam ülni, s arca
sugarát, tűrhetetlen, rámvetette;
...
És aztán, míg a szent kaput kitárta,
szólt: "Lépjetek be! de ki hátrafordul,
az visszamegy és nem jut be a várba!"
És ím, az égi ajtó szárnya kordul,
és megforogva súlyos sarkvasában,
amely ércből van, zengve megcsikordul."
Na egy kicsit azért a képről is, mint egy másik műfajról. Az erős fény eredményezte kemény kontrasztokat - amik illenek is Purgatóriumhoz - nagyon jól kihasználtad, miközben sem zavaró kiégést, sem bebukást nem látok (bár nem vadásztam végig a képet pixelenként).A szerkeszutés a függőleges és vízszintes (asztal, árnyékok) tagolásokkal nagyon határozott, a megragadott pillanat természetes. Gratulálok, gyanús a nap képére nekem.