Köszönöm,hogy megnéztétek és véleményeztétek.Jók a hozzászólások,a felvetésekből csak okulni lehet,hogy máskor mi mindenre kell figyelni ilyen helyzetekben.
Jó ez a részlet, csak szerintem letisztultabban patentabb lenne, például emberek nélkül, vagy egy-két ember, de ők szépen elhelyezve. Alul elég sok a zavaró elem (zöld valami, kuka, belógó födém), ezek miatt a lépcsőbe is belevágnék, illetve felül is csippentenék az arány miatt. Nekem így jobban tetszene. Ja és FF. :)
egy jó kis mozgólépcső, mindig jó barátja a fotósnak, ugyanis a vonalai, formái, nagyon jó kis ritmikát, vonalvezetést tudnak nyújtani.
Azonban számomra ez itt most nem sikerült megvalósítani.
Szerintem egy ilyen képnél a szimmetriára nagyon érdemes figyelni, ha van rá lehetőség megteremteni. Értem ez alatt, hogy valami olyasmi szögbe fordulni a géppel, hogy a bal oldali lépcsősor már ne legyen benne a képben, maximum az oldala, úgy mint a jobb oldalnivak. Vagy a jobb oldaliból is legyen lépcsősor. Látom, hogy a bal, és jobb oldali mozgólépcsők nem egy magasságban voltak, így tényleg nehéz ezt megteremteni, de én szerintem kicsit balra lépve, ezáltal jobban középre pozícionálva magadat ebből jobb kompozíciót is ki tudtál volna hozni. Bár nekem tipikusan jobban működne emberek nélkül, de nyilván nehéz elérni megvárni, hisz egy forgalmas helyen mindig ott lesznek az emberek. Bár erre is vannak technikák, trükkök, hogyan tisztítsunk ki egy forgalmas helyet az emberektől :)
Viszont ha már emberek vannak rajta, akkor semmi féle képpen ne vágjuk őket ketté a képen. És várjunk egy olyan pozíciót meg, amikor az ad a kompozícióhoz, és akár még egy történet kezdete is lehet.
Az FF konverziót is megfontolnám egy ilyen képnél, általában az is sokat ad a képhez.
Nekem ez így most, ebben a formában nem adja magát, ne haragudj :(