Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4519

Fenyőágak védelmében

Fenyőágak védelmében (5)

Vélemények: 4

Megnézve: 629

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / teszt / Napi/heti/havi


Napi/heti/havi

  Napi/heti/havi

Fényképezőgép:

Agfa ePhoto CL45

Objektív:

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM

Záridő:

1/640s

Rekesz:

F5

Fókusz:

10 mm

Iso:

ISO 1250

Készítés helye:

Európa Magyarország Budapest

NonameTheHunter előző képei
Várakozás

Várakozás (4.83)

Az oldal újra aktív

Az oldal újra aktív (-)

Mécsesek

Mécsesek (4.63)

FV találkozó 2015/1

FV találkozó 2015/1 (-)

Ötletdoboz 9

Ötletdoboz 9 (-)

| Még több

Feltöltötte:

  NonameTheHunter 

Feltöltés ideje:

2015.11.08 12:22:55

Az adatlap szerkesztve:

2015.10.24 12:24:03

Kategória:

  teszt

Átlag:

2.77 (18 szavazat)

Megtekintve:

923

Betöltve:

2734

Feldolgozható:

Igen

Napi/heti/havi

Sziasztok!
Felteszek egy egyszerű kérdést, mivel több ízben felmerült ez már.

Szavazni kétféle opcióval lehetne, 1-es, vagy 5-ös.
A jelenlegi rendszert fogjuk értékelni/összevetni egy feltételes jövőbelivel.
Attól függően lesz változás, hogy mi a közvélemény.
Tehát.
Maradjon e külön szavazható a napi/heti/havi kép, vagy csak úgy, ha kommentet írunk rá.
Ha jó így ahogy van, adj egy 5-öst, ha inkább úgy szeretnéd, hogy csak kommentel együtt lehessen szavazni, adj egy 1-est.
Persze érvelni is lehet, ellene, mellette.
Köszönöm!

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#98 Írta: NonameTheHunter 2015.11.26 17:06:19 www  7629 197

Sajnos ennek megvalósítása nagyobb munka volna, mint ahányszor erre igény van.
De bárki szól, módosítom a kategóriát :)


Válasz hozzászólás
 

#97 Írta: Bringás 2015.11.12 14:02:37   28277 1150

Bemásolok nektek egy részt a jelenleg érvényes nk. szabályzatból:

- Ha több képre is azonos számú nk. szavazat érkezik, akkor az lesz közülük a nap- / hét- / hónap képe, amelyiknek nagyobb az átlaga.
- Ha több képre is azonos számú nk. szavazat érkezik és az átlaguk is egyforma, akkor az lesz közülük a nap- / hét- / hónap képe, amelyik alatt több pontozott vélemény van.

Vagyis ez a rendszer azonos szavazatszám esetén a pontozható feltöltésnek kedvez a nem pontozhatóval szemben. De legalább már úgy működik, hogy a nem pontozható feltöltés is lehet nap képe. Emlékszem, ehhez is meg kellett „variálni” a rendszert, mert valamiért nem akarta.


Válasz hozzászólás
 

#96 Írta: dmc 2015.11.12 06:28:08   3495 147

egy javaslat:

kép szerkesztése oldalon, a kategóriát is lehessen módosítani. :)


 

#95 Írta: Ilacsi 2015.11.11 08:00:50   6516 276

Szia, A nyitott ajtók és üres szobák című fotómnál elfogadtam az értékelést, miután válaszoltam, utána el nem fogadottként jelenik meg. Ha lesz egy kis időd, és ha tudod légy szíves javítsd ki. Üdv.Ili


 

#94 Írta: Raptor 2015.11.10 19:28:12   3115 197

Én úgy emlékszem egyenlőség esetén az időrendi sorrend számít, hogy ne büntessük a nem pontozható képet. De végül is mindegy, ez nem vérre megy. :)


 

#93 Írta: NonameTheHunter 2015.11.10 17:58:24 www  7629 197

Üdv!
Jelenleg mind a 2 képen 3 szavazat van.
Hogy feloldjam a problémát: a jobb átlagú a nap képe egyenlőség esetén.
Bocs, hogy ilyen röviden, de időre kell mennem a fogorvoshoz :$ :)


Válasz hozzászólás
 

#92 Írta: dmc 2015.11.10 16:21:22   3495 147

időközben megcserélődött a kép... :)

viszont szerintem tovább tudom szűkíteni a hibát.

szerintem szavazat egyenlőséggel állt a két kép, és a rendszer szerint ezért az enyém is nap képe lett, viszont egy helyre (24 óra legjobbja pozícióba) ugye egyszerre csak egy képet lehet kirakni. Én amondó vagyok, hogy amíg 24 órán belül két, vagy több kép is szavazategyenlőséggel áll, addig a legelsőnek feltöltött legyen a napképe, és amíg az egyik meg nem előzi a másikat szavazattal, vagy le nem telik a 24 órája a legelsőnek feltöltött képe, addig a következő ne lehessen a 24 óra legjobbja, még csak a piros üzenettel sem.


Válasz hozzászólás
 

#91 Írta: gytoth 2015.11.10 16:00:50   3915 211

Én most nem nagyon tudok bővebben írni, de hogy a hibakeresés teljes legyen, én is szavaztam rá. :)


Válasz hozzászólás
 

#90 Írta: dmc 2015.11.10 15:58:39   3495 147

Nem tudom jó helyre írok... de szerintem van egy kis bibi a rendszerben...

Jelenleg Raptor képe a nap képe. És az én képemre, amit ma töltöttem fel azt írja a rendszer, hogy a 24 óra legjobbja lett. Ahhoz, hogy ez megtörténjen Raptor jelenlegi képét le kellett volna váltania. De ez nem történt meg (mellesleg szerintem helyesen), viszont az nem jó, hogy úgy lesz egy kép nap képe, hogy közben meg nem is! :)

Ráadásul szerintem a képemre csak egy szavazat jött (ez persze csak sejtés), így szerintem a minimális 2 szavazat sem volt elég hozzá.

Tehát a két kép, amiről szó van:
Sajátom:

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/98240/lanchid_kodben/nikon_d7100

Raptor képe:
http://www.fotosokvilaga.hu/kep/98233/_/canon_eos_600d


 

#89 Írta: csodaszarvas 2015.11.09 06:31:27 www  1317 124

A névvel való szavazásra reagálva teljes mértékig támogatom az ötletet. :)


 

#88 Írta: NonameTheHunter 2015.11.05 20:36:00 www  7629 197

Üdv újra!
Egy kis háttérinfót szeretnék adni:
Bár úgy gondolom, hogy a szavazás eredményesnek tekinthető, és megvan az az irány amerre előre fogunk lépni, mégis a türelmeteket kérem, mert ez nem fog most menni egyik napról a másikra, lehet kell neki 1-2 hét, de mindenképpen változtatunk, aztán meglátjuk mik az eredmények :)


 

#87 Írta: Bringás 2015.11.05 18:02:11   28277 1150

Egyetértésem.


Válasz hozzászólás
 

#86 Írta: NonameTheHunter 2015.11.03 16:21:41 www  7629 197

Semmi linkeskedés :D
Szerintem simán kiírva is jó :)


Válasz hozzászólás
 

#85 Írta: NonameTheHunter 2015.11.03 16:20:01 www  7629 197

Igen, az volna a cél :)


Válasz hozzászólás
 

#84 Írta: NonameTheHunter 2015.11.03 16:16:40 www  7629 197

Üdv!
Hát fogalmam sincs mi lehet a baj :(
Utána néztem több helyen, de nem bírtam rájönni, ezt a képet is visszább vittem az időben, de akkor se változott.
Szavaztam rá, így most ott van.
De nem értem, hogy tűnt el.


Válasz hozzászólás
 

#83 Írta: Zsírláma 2015.11.03 14:01:20   6929 488

Megzavart a molyrágta szóhasználat. :)


Válasz hozzászólás
 

#82 Írta: Zsírláma 2015.11.03 13:50:12   6929 488

Valami gubi van:

Kádár villa című kép
Feltöltés ideje: 2015.11.02 16:27:25
A 24 óra legjobbja lett: 2015.11.03 07:25:37

És jelenleg még sincs kiemelt helyen, és más sem.


 

#81 Írta: gytoth 2015.11.03 13:48:59   3915 211

:)
Régen így hívták. Mára linkké egyszerűsödött a szóhasználat. Csak hogy teljesen egyértelmű legyen a javaslat, azért használtam ezt a terminus technicus-t. :)

https://hu.wikipedia.org/wiki/Hiperhivatkoz%C3%A1s


Válasz hozzászólás
 

#80 Írta: Zsírláma 2015.11.03 13:42:43   6929 488

Akár, bár én nem tudom, mitől hiper az a link. :)


Válasz hozzászólás
 

#79 Írta: gytoth 2015.11.03 10:26:21   3915 211

Lehetne úgy is akár, hogy a piros "24 óra legjobbja lett..." szöveg egy hiperlink lesz és arra katitntva, megjelenik a szavazók listája.


Válasz hozzászólás
 

#78 Írta: dmc 2015.11.02 14:45:17   3495 147

én is támogatom azt, hogy a nevem nyugodtan megjelenhet a szavazók sorában. Eddig is felvállaltam, hogy mire szavaztam, ezek után sem fog ez változni.


Válasz hozzászólás
 

#77 Írta: Zsírláma 2015.11.02 14:28:18   6929 488

Mivel nem reagált még senki az anonimitásra, így én elkezdem.
Pont emiatt a névtelenség miatt van az, hogy a kapcsolódó, fő kérdésre keresvén a választ, mi feltöltők, a sötétben tapogatózunk, mert fogalmunk sincs róla, még csak megközelítőleg sem, hányan lehetnek azok, akik csak szavaznak. Csak tippjeink, érzéseink lehetnek ezzel kapcsolatosan. Ez jó lenne, ha változna, és névvel lehetne csak szavazni. Például enyhítené az emberek kíváncsiságát. Engem nem zavarna, ha láthatóvá válna a nevem (annak ellenére, hogy szinte soha nem írom kép alá, hogy szavaztam), ha szavazok egy képre, azaz még egyszer, támogatom a névvel való szavazást.


Válasz hozzászólás
 

#76 Írta: gytoth 2015.11.01 20:20:29   3915 211

Szerintem most szépen beindultak a dolgok, csak maradjon is így!


Válasz hozzászólás
 

#75 Írta: csodaszarvas 2015.11.01 20:12:08 www  1317 124

Én értékelek, véleményezek, szavazok, kommentelek, mindent csinálok, csak töltsön mindenki sok jó fotót és írjunk egymás képeihez! :)))


 

#74 Írta: borviz 2015.11.01 17:39:32   118 17

Sziasztok, szerintem is ha már szavazol akkor értékeld is.


1.0

 

#73 Írta: BBart 2015.11.01 11:18:35   778 93

Tetszik.


 

#72 Írta: Zsírláma 2015.11.01 09:58:22   6929 488

Nem mindent olvastam végig, de jól értem, a ponttal az a cél, hogy az eddigi csak szavazók hozzá is szóljanak a képekhez?


Válasz hozzászólás
 

#71 Írta: NonameTheHunter 2015.10.31 22:02:29 www  7629 197

Már csak egy kérdés maradt :)
Így az anonimitás elég furán jönne ki :):)
Gondolom ebben az esetben ne anonim legyen.


 

#70 Írta: Bringás 2015.10.31 20:51:02   28277 1150

Próba szerencse, legyen így.


Válasz hozzászólás
 

#69 Írta: Tutajos 2015.10.31 19:50:23   2878 256

Nekem is tetszik a dolog.


Válasz hozzászólás
 

#68 Írta: Raptor 2015.10.31 19:41:21   3115 197

Jó ötlet, meg lehet próbálni!


Válasz hozzászólás
 

#67 Írta: RICSI 2015.10.31 17:55:25   8986 509

Ez jó támogatom.:-)


 

#66 Írta: NonameTheHunter 2015.10.31 16:18:00 www  7629 197

Ha sokan támogatják, teszünk egy próbát :)
Tehát mit szóltok egy olyan verzióhoz, ahol mind két megoldás egyszerre él, de aki kommenttel együtt teszi az kap valami jutalmat. pl. + pont.


Válasz hozzászólás
 

#65 Írta: Bringás 2015.10.31 14:54:08   28277 1150

Próbaképp egy hónapra megléphető, aztán vagy visszacsinálod, vagy megmarad. Meglátjuk.
Amúgy tök ugyanazt mondtuk, csak más megfogalmazásban:)


Válasz hozzászólás
 

#64 Írta: NonameTheHunter 2015.10.30 17:06:42 www  7629 197

Szia! :)
Próbáltam minden bennem lévő gondolat kiadni magamból.
Azt nem tudom többen is reagáltak e rá, mert ott még nem tartok, hogy az új kommenteket elolvassam.
Szankciót én sem akarok, semmiképp.
Igazából én nem jutalmaznék.
Hogy miért: mert elég jutalom, ha a fotónkra kapunk szavazatot.
És csak úgy fogunk kapni, ha adunk is.
Egyébként eszembe jutott valami a névtelenség mellett:
így nincs nyalizás..ami a háttérben történek azzal nem lehet tetszelegni és kölcsönösen egymásét szavazgatni.
NA persze bárki elmondhatja hogy szavazott :D
Ez csak egy ilyen mini érv.
De ezzel együtt is még mindig a név megjelenítést támogatom.
A szavazást úgy támogatnám, ha megmaradni mindkét opció, külön is/kommenttel is, és aki kommentel együtt teszi az + pont..


Válasz hozzászólás
 

#63 Írta: NonameTheHunter 2015.10.30 16:38:16 www  7629 197

Akkor ideje kommentelni :):)
Egyébként úgy általában értettem a dolgot nem csak a mostani időszakra.


Válasz hozzászólás
 

#62 Írta: dmc 2015.10.30 16:27:02   3495 147

szerintem, most még sokan be sem léptek, akik értékelni szoktak. Ez azért az értékelések számából is látszódik, hogy az új képekre sem sok értékelés jött még.


Válasz hozzászólás
 

#61 Írta: NonameTheHunter 2015.10.30 16:15:24 www  7629 197

Most más a szín.
Az áthelyezést inkább nem kísérlem meg egyedül, annyira tarka bakra a kód, de ha lesz egy megegyezéses hely akkor átrakjuk.


 

#60 Írta: NonameTheHunter 2015.10.30 15:59:48 www  7629 197

Hát ha már hozzányúlok valamihez csak tán optimalizálom :) Tényleg nem volt túl nagy, vannak újak akik most találkoznak vele először.
Na de hozzá nyúlok újra.


Válasz hozzászólás
 

#59 Írta: Bringás 2015.10.30 15:58:08   28277 1150

Ez így igaz, természetesen nem a gombbal van a baj… de akkor miért is lett a mérete megnövelve?


Válasz hozzászólás
 

#58 Írta: NonameTheHunter 2015.10.30 15:54:51 www  7629 197

Oké oké mindent lehet.
Csak lesz e olyan pont amikor senki nem hivatkozik arra, hogy a gombbal van a baj.
Mert legyünk őszinték, és ez most pont nem hozzátok szól:
2 képre van szavazat leadva de legalább van 4-5 ami szavazatot érdemel..ha nincs használva akkor akár mit elkövethetek...
Nagyon logikus megállapítás, hogy a tagok 95%-a tudja hol van, de a töredéke használja rendszeresen..


Válasz hozzászólás
 

#57 Írta: Bringás 2015.10.30 15:32:56   28277 1150

A színe lehetne másmilyen, valami különböző, így eléggé beleolvad az összes többi gombba, illetve fejlécbe.


Válasz hozzászólás
 

#56 Írta: dmc 2015.10.30 12:55:57   3495 147

nekem sem hiányzik a villogás, de ez valóban diszkrét, ahhoz képest, mint némely weboldalon láttam.

Viszont, megmondom őszintén, én a pozícióját nem találom szerencsésnek. Én beraknám a cím fölé.
Pont ugyan az a szitu, hogy hülye helyre van komponálva a gomb... Aranymetszésbe rakd légyszives NTH :D


Válasz hozzászólás
 

#55 Írta: NonameTheHunter 2015.10.30 12:27:54 www  7629 197

Pedig ennél diszkrétebb villogási ötletem nem volt :D


Válasz hozzászólás
 

#54 Írta: Tutajos 2015.10.30 11:30:42   2878 256

A gomb valóban jobban szem előtt van, mint eddig. Viszont engem a villogás kissé zavar. Elég feltűnő lenne villogás nélkül is. Ti hogy látjátok?


 

#53 Írta: Tutajos 2015.10.30 11:28:45   2878 256

:)


Válasz hozzászólás
 

#52 Írta: dmc 2015.10.29 22:03:43   3495 147

jobb lett a gomb!


Válasz hozzászólás
 

#51 Írta: RICSI 2015.10.29 19:49:43   8986 509

DIBOZ nem értem ezen mit nem lehet érteni?:-)


 

#50 Írta: NonameTheHunter 2015.10.29 19:41:52 www  7629 197

Üdv!
A felmerült kommentekre is fogok reagálni, de addig is jelzem amit valószínűleg mindenki magától is észre vesz, kicseréltem a gombot.


 

#49 Írta: csodaszarvas 2015.10.29 17:00:58 www  1317 124

Sziasztok!

Azt hiszem, kicsit magaménak érzem ezt a témát. Én vetettem fel az ötletdobozban, hogy vélemény íráshoz kötném a szavazást. Mivelhogy példát is tudok felhozni. Körülbelül egy héttel ezelőtt volt a nap képe kvazar felhasználó fotója. Ami azért volt számomra egy kicsit érdekes, mert egy darab vélemény nem érkezett a fotó alá. Ezzel eddig nincs is gond, mert van aki csak szavazatot adott le mert csak annyi ideje van, DE inkorrektnek tartom ettől függetlenül, hogy egy darab vélemény nélkül legyen egy fotó a nap képe. Legyen annyi bennünk, hogy indokoljuk meg a döntésünket és csak utána nyomjunk a gombra. A fotó alá is írtam, ezzel nem kvazar kollégát akartam becsmérelni, és ettől függetlenül a fotójával nem volt semmi gond!

Illetve hozzátenném, hogy Bringás véleményében is látok rációt, mert akinek egy nap tényleg csak annyi ideje van, hogy "nyomja a gombot" azt el tudom fogadni. Bár erre akkor lehet egy külön gombot létrehozni amin csak egy pontot adunk és az összesítés után lehet a nap képe, de ez már mind bonyolult és értelmetlen is.

Üdv mindenkinek.: Laci


1.0

 

#48 Írta: dmc 2015.10.29 09:33:57   3495 147

akkor is áll még a kérdésem. :)


Válasz hozzászólás
 

#47 Írta: Rozi 2015.10.29 09:25:43   1636 80

Én nem vagyok kiemelt értékelő :)))


Válasz hozzászólás
 

#46 Írta: dmc 2015.10.29 09:02:46   3495 147

lehet félreértelek, de ennyire rosszak a képek, amik felkerülnek ide? hogy nem lehet értékelni sem már?
sajnálom ezt, hisz a felhozatalhoz pl én is hozzáteszek, de jó lenne, ha legalább annyit látnék néha tőlük, Te gyerek, ez nem igazán lett jó, legközelebb inkább próbáld máshogy..
Ha nem is úgy tűnik, de tanulni vagyok itt, és máshol is, éppen ezért nagy örömmel venném a véleményüket.

De én sajnos Téged sem látlak írogatni nagyon. Neked is, hasonló az oka?


Válasz hozzászólás
 

#45 Írta: Rozi 2015.10.29 08:57:42   1636 80

Pedig itt vannak, figyelnek, csak nincs nagyon mit értékeljenek...s ez szomorú.

A kiemelt értékelőket szabályos időközönként újra lehetne választani, pl.


Válasz hozzászólás
 

#44 Írta: Rozi 2015.10.29 08:55:18   1636 80

:)


Válasz hozzászólás
 

#43 Írta: Bringás 2015.10.29 08:25:52   28277 1150

Pedig jól fogalmaztál, pontosan úgy értettem, ahogy gondoltad.


Válasz hozzászólás
 

#42 Írta: dmc 2015.10.29 08:10:11   3495 147

igen, én! :)

nem jól fogalmaztam. Ez a populáris szó, elég kétes.

Tehát, szerintem az NK arra jó, hogy amit leginkább a többség jó képnek talál, tetszik neki, az való a kiemelt pozícióba.
Én azt gondolom, hogy minden fotósnak meg van a joga, azt leváltani, úgy, hogy rányom egy olyan képre, ami neki tetszik.

Más kérdés az, és ezt én nem tudom eldönteni, hogy a színvonalat úgy lehet fejleszteni, hogy olyan képek kerülnek oda, ami tényleg könnyen befogadható bárki számára, kezdő, haladó, profi számára, vagy olyan képek, (ha maradunk az irányítottnál) amik már egy más fajta látásmódot igényelnek, követnek, és nehezebben emészthető. Lehet, hogy ezzel más fotósok is járnának ide, akik eddig nem tették, de az is lehet, hogy újak, kezdők nem jönnének?

Szóval nem tudom.. :)


Válasz hozzászólás
 

#41 Írta: Bringás 2015.10.29 07:47:26   28277 1150

Biztosra veheted, nem fogom egy személyben eldönteni. Megvan a magam ízlése, a saját látásmódom és a kedvenc témáim is - ez igazságtalan volna a másképp fényképezőkkel szemben.

Valaki ezt írta alább: „…azt a képet jutalmazzuk vele, ami össznépileg populáris.”

Nem tudod, ki mondta? :)))))))


Válasz hozzászólás
 

#40 Írta: Bringás 2015.10.29 07:32:31   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/cikkek/2014-01-01_fv_palyazat_sokarcu_magy arorszag_2014

Igen van értelme, de csak addig az időpontig visszamenőleg, amikor is az utolsó értékelés volt - bekerül a kép pályázatba. Ha leveszed a feliratot, akkor meg kikerül. (pl. ha közben töltesz jobbat.) A heti 3 db-ra figyelni kell. (naptári hét)


Válasz hozzászólás
 

#39 Írta: dmc 2015.10.29 00:36:30   3495 147

én még ezt is el tudnám fogadni, de akkor ez a feladat csak Csabára hárul. :) Ezt azért érdemes lenne átgondolni.

Ugyanis, ha végignézel a névsoron, az összes többi szökőévente egyszer van jelen, és van, aki egyáltalán nincs.


Válasz hozzászólás
 

#38 Írta: dmc 2015.10.29 00:33:21   3495 147

a samről nekem sincs túl sok fogalmam. Azt tudom, hogy ez egy itteni pályázat, és a leírásban meg kell adni a képeknél azt, hogy sam és évszámot, de pl azt sem tudom, hogy ha most én visszamenőlegesen beírom őket a képeimbe? annak van értelme? :D

Na meg a menetőről, elbírálásáról, esetleges jutalmazásáról sincs semmi fogalmam. Szóval, igen, kellene róla infó :)


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: Zsírláma 2015.10.28 23:02:45   6929 488

Csak ugye a demokrácia.
Egyébként jó gondolat. Főleg ha figyelembe vesszük, hogy mi érdekes új felfedezőként: a virág, a bogár, a naplemente. Most nem azt mondom, hogy az nem lehet érdekes...


Válasz hozzászólás
 

#36 Írta: Bringás 2015.10.28 22:15:32   28277 1150

Szia Tomi!

Túl sok ötletet sűrítettél egybe, de igyekszem reagálni.

- Először is, rosszul emlékszel, ha egyenlő nk. szavazat érkezik két képre és még az átlaguk is egyforma, akkor az lesz a nap képe, amely alatt több a pontozott hsz.

1. A figyelemfelkeltőbb gomb nagyon jó ötlet. Támogatom. Legyen valamilyen színű, és ha lehet, villogjon is:)
2. Szankció ne legyen. Mi most épp ösztönzésről beszélgetünk, nem pedig gátak emeléséről.
3. Rossz ötletnek tartom, hogy akiknek a fotója nk. lett, legalább X helyen szavaznia kelljen, ha újra fel akar tölteni. Ez esetben ha épp nincs kellően jó kép, akkor vagy egy arra méltatlanra kell szavaznunk, vagy nem tölthetnénk föl. Nem támogatom.
4. A név megjelenítése talán köztes megoldás lehet az alapvitánkra. Nem lesz „arctalan” hogyan lett valami nk. kommentek nélkül.
5. B_Janik kolléga javaslatát nagyon jónak tartom, támogatom. A szavazás + értékelés írás együttesét valamiképp jutalmazni kéne. Ez motiváló lehet.

Amúgy tudok együtt élni bármelyik megoldással. Meg fogom tudni oldani, ha nem szavazhatok komment nélkül. Legfeljebb beírom a "nk." karaktereket aztán szavazok. Mikor meg lesz időm, akkor értékelek is.

A sam szabályzatát pedig valahogy elérhetővé kéne tenni egy gombbal a főoldalon. Állítom, hogy a tagság nagy részének fogalma sincs, miről is írtál ezzel kapcsolatban…


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: Rozi 2015.10.28 21:45:41   1636 80

Szia!

Nem a nap képe fölött kellene vitáznunk, az egy nagyon múlandó dicsőség, (benne van a nevében, hogy 1 napig tart :) ) hanem azon, hogy mit lehetne tenni a színvonal növelése érdekében. Úgy is lehetne, hogy csak a kiemelt értékelők (vagy mindegy, hogy hogyan nevezed, szóval a jobb fotósok) szavazhassanak NK-ét.


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: B_Janik 2015.10.28 19:13:29   2407 225

Gondoltam leírom a véleményem a felmerült kérdéssel kapcsolatban.Jó pár hozzászólást végiolvasva nem szavazok eggyik variációra sem.Mert mindkét tábor esetében van igazság.Inkább csak javaslatom lenne.
Ugye bár a cél az hogy minnél több komment szülessen és szavazzanak az emberek,éljenek ezzel a jogukkal.
Szerintem ösztönözni,érdekelté kéne tenni Őket ebben.Például ahogy egy vélemény írásnál,pontot lehet szerezni úgy egy megindokolt szavazatért cserébe plusz pontot,vagy töredék pontot lehetne kapni az talán segíteni elő mozdítani ezt a célt.

Most látom hogy kötelező a szavazás,hát akkor nem tudom elkerülni.:)


5.0

 

#33 Írta: NonameTheHunter 2015.10.28 18:49:54 www  7629 197

Sziasztok!
Bőven volt mit átolvasni, illetve bőven tudnék írni, de a több oldalas reakciót nem biztos, hogy mindenki elolvasná, így nem egyesével reagálnék, hanem összességében.

Kezdem a rövidebbekkel:
-kiemelt véleményezőkről korábban szavazással döntöttünk, a legtöbb szavazatot kapókból választottunk.
-a szükséges szavazatok számát 3-ról csökkentettük, 2-re, de olyan jó lenne, ha lenne idő, hogy akkor is lenne nap képe mindig, ha pl. 5 szavazat kellene hozzá. (aktivitás függvényében akár több)
-nagyon régen felmerült, hogy lehetne figyelemfelkeltőbb a gomb, ezt mindenképp meglépjük a napokban akár hogy is döntünk a kérdésben (nem egyszer volt olyan hogy már huzamosabb ideje aktív tagok nem tudták hol a gomb)
-a nap képén ugyan annyi szavazat esetén az átlag dönt, illetve nem vagyok benne biztos, mert régen lett csinálva, de ha nincs szavazat akkor ha jól emlékszem a kommentek száma.

Bár én ebben a kérdésben dönteni nem fogok, hiszen nem titkolom, nekem így is megfelel, bár tényleg kellemetlen ha:
-napokig nincs napképe
-egyértelműen nem oda való kép a nap képe,
de ezek a rendszer változásával sem biztos, hogy változnának.
Attól tartok egységes álláspont nem igen lesz.
Egyrészt van, aki arra hivatkozik, hogy csak annyi ideje van, hogy szavazzon, másrészt meg van, aki arra, hogy bár van, hogy csak annyi ideje van, de később majd visszatér.
Illetve bizonyára vannak többen, akik jóval több kommentet szeretnének a fotójukra kapni és inkább nem az az 5mp figyelem kell nekik amíg megnyomják a gombot, hanem egy plusz kommennt.
Egyrészt ha csak szavazok egy képre, jelen formában a feltöltő arról nem értesül, hogy nekem tetszik az a kép.
Így a csak annyi időm van, hogy szavazzak-ra megoldás lehet a név kijelzése.
Egy másik szemszögből akár az is megvalósítható lehet, hogy feltölteni/kommentelni/szavazni csak akkor tud, ha a szavazott képekhez valóban visszatér.
Ha pl. felgyűlik 10 kép, amire nem írt kommentet, csak szavazatott, akkor jön egy szankció.
Megjegyzem, ezt nem akarom, csak egy ötlet, így szabadon lehet szavazgatni, de a kommentelés is ösztönözve lenne.
Viszont ezt akár a két verzió keverékeként is használható.
Amikor kommenthez van kötve a szavazás, de mivel van egy limit, ezért nem kell azonnal kommentelni.

Ha a kommenthez van kötve a szavazás vagy több lesz a komment, hogy lehessen szavazni, vagy kevesebb az nap képe mert nem lesz több komment.
Én első körben a szavazó gomb méretének az emelését javaslom, illetve a névkijelzés ellen sem vagyok.
Esetleg egy másik opció lehet, hogy azok akiknek a fotójuk nap képe, legalább X helyen szavazniuk kelljen, ha újra fel akarnak fotót tölteni.
Nincs mindenki számára kielégítő megoldás, azért is kértem, hogy szavazzunk, beszélgessünk róla.
Én is felvetettem néhány dolgot, mi a véleményetek? :)

Más.
Szeretném, ha az oldal struktúrája megújulna, és mivel szóba került ezért egy dolgot már előre vetítenék.
Szeretném, ha a főlapon lenne „random” kép, ami inkább annyiból lenne random, hogy korábbi, méltán népszerű, vagy méltatlanul népszerűtlen képeket emel újra ki a főlapon.
Ennek kivitelezéséről és módjáról majd később.

Illetve Bringás felvetette a SAM elmaradásának dolgot.
Egyrészt itt kérek elnézést egyrészt tőle, hogy túl röviden, és esetleg nyersnek tűnően reagáltam, másrészt mindenki mástól is, akik várják, vagy várták a pályázat alakulását.
Itt most mindenki előtt megigérem, hogy nem zárul le úgy a november, hogy ne érjük utól a jelen dátumot :)
Számon lehet majd kérni, ha nem így lesz.


 

#32 Írta: Landora 2015.10.28 17:42:26   345 39


5.0

 

#31 Írta: NonameTheHunter 2015.10.28 17:35:30 www  7629 197

Itt mi az utolsó mondat vége? :)


Válasz hozzászólás
 

#30 Írta: Rozi 2015.10.28 11:08:16   1636 80

Nálam népszerű maradsz :) Nem fotót értékeltünk, hanem véleményt mondtunk, röviden :)


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: Tutajos 2015.10.27 20:38:21   2878 256

Jómagam együtt tudnék élni a jelenlegi működéssel és a kötelező értékeléssel egyaránt.
Annak mindenesetre van némi bája, hogy e helyütt néhányan három szavas kommentek mellé nyomtak egyest. :) (Hű, de nem leszek népszerű ezzel a megjegyzéssel...)


 

#28 Írta: ancsa 2015.10.27 19:17:31   14067 626

maradjon így ahogyan van....


5.0

 

#27 Írta: dmc 2015.10.27 13:57:49   3495 147

ezt nem is vitatom.. de én ezzel foglalkozni sem szeretnék, mint mondtam legyen az ő baja.


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: Bringás 2015.10.27 13:50:34   28277 1150

Hidd el, az emberek sokfélék. Szerencsére nem gyakori, de láttam én már kicsinyeskedést, bosszút, rágalmazást, összeesküvés elméleteket, stb. és mindezt miért… kapott kritikáért, osztályzatért, ellenvéleményért… vagyis csupa jelentéktelen dologért, vagyis pont olyan jelentéktelen dologért, mint pl. egy nk. Ezek ugyanolyan emberi tulajdonságok mint a nemesség, a megbocsátás, a segítőkészség, a szeretet, a becsületesség, az empátia, stb. Hidd el, az emberek sokfélék.


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: dmc 2015.10.27 13:25:14   3495 147

tudod, én úgy gondolom, hogy ha valaki csak azért szavaz, hogy a másikét leváltsa, az a saját szégyene.

az, hogy valaki meg a sajátját nem akarja leváltani, az még érthető is, de ennyire azért nem szabad a nap képét "akarni". Ráadásul, ha megnézi valaki a képének az adatlapját, úgy is ott van, hogy nap képe lett, max már nem jelenik meg a főoldalon.

Engem egy szavazat leadásánál mindig az motivál, és abszolút nem érdekel, hogy van -e nap képe, vagy sincs, de én úgy gondolom, hogy olyan képnek kell oda kerülnie, ami meg is érdemli a kiemelt helyet. Tehát, én nem azért szavazok egy képre, hogy kitöltsük az üres helyet, hanem azért, hogy egy képnél jelezzem, hogy az érdemes arra, hogy a kiemelt pozícióban legyen. Felőlem akár 1 hétig is állhat üresen az a hely.
Saját megállapításom szerint is, több képem lett nap képe, mint ami megérdemelte volna azt a pozíciót.
Ahhoz, hogy tényleg viszonylag objektíven nap képe legyen egy kép, ahhoz több kép kéne, több felhasználó, és több felhasználói aktivitás. Volt olyan nap, amikor 1 kép lett feltöltve az egész oldalra. Most, ha az egy rossz kép netalántán, akkor az a nap képe? Szerintem inkább álljon akkor üresen. Vagy jelenjen meg ott egy szomorú smile. :)

És annak, akinek derogál irigységből más képére szavazni, az meg szerintem az ő baja, ha neki ez a legnagyobb öröm... Én úgy gondolom elég családias itt a légkör, hogy ne irigyeljük már egymás sikerét... már ha egyáltalán sikernek lehet ezt nevezni, 10 feltöltőből elérni egy nap képét. (már elnézést, de sajnos ez az igazság)


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: Bringás 2015.10.27 12:56:22   28277 1150

Nem hiszem, hogy itt bárki is meggyőzhető, az "A" és "B" csapat véleménye is egyaránt érthető, tolerálható és korrekt.

Nagyjából erről kell döntened:
- az eddigieknél is kevesebb nk. legyen, de azok csak értékeléssel
vs.
- ne csökkenjen tovább az amúgy is kevés nk., viszont továbbra is odakerülhet értékelés nélkül.


Alternatív megoldás lehet a nyilvános szavazás, vagyis minden képnél látható legyen, hogy ki és mikor szavazott rá. Érdemes átgondolni. Látható lenne, egyáltalán hányan élnek rendszeresen a szavazati jogukkal? Kik azok, akiket tevékenyen is érdekel ez a téma? Hányan vannak, akik csak odakerülnek a nk. pozícióba, de sosem szavaznak máséra, mondjuk úgy, a „konkurenciára”? Kik azok, akik annyira korrektek, hogy akkor is szavaznak mások képére, mikor épp a sajátjuk regnál? stb.

Nem biztos, hogy jó a nyilvánosság. Át kell gondolni. Lehetnek hátrányai is. (Pl. valaki csak „ellenszavazatként” szavaz egy képre, hogy az váltsa le a neki nem tetsző éppen regnálót. De dönthetünk úgy is, hogy ez nem gond, mert legalább élénkül az egész nk. dolog.) A nyilvános szavazás csak egy harmadik lehetőség e kettő helyett, amiről itt épp vitázunk.


Válasz hozzászólás
 

#23 Írta: dmc 2015.10.27 11:51:12   3495 147

hát ha döntést akarunk hozni, akkor szavazással lehet, közös álláspont sosem lesz szerintem. Pont olyan ez, mint amikor kormányt szavazol.. :)

viszont szerintem azzal a helyzettel mindenki egyetért, hogy 0 értékeléssel látni nap képét nem szép látvány. Nem? Függetlenül a személyes okainktól.


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: gytoth 2015.10.27 11:28:54   3915 211

Az jó, ha vannak érvek, de nem biztos, hogy szükség van meggyőzésre, hiszen sokan személyes okokat fogalmaztak meg a döntésük okaként. A személyes okokat megkérdőjelezni, annak ellenkezőjéről meggyőzni az egyént nem jó dolog.

Hogy az oldal szempontjából melyik verzió a jó, arról lehet értelmes vitát folytani.

Egyébként meggyőzés ide vagy oda, a leadott pontok számossága lesz a döntő? Tehát ha 6 db 1-es lesz 5 db 5-össel szemben, akkor változik a nap képe szavazás?


Válasz hozzászólás
 

#21 Írta: dmc 2015.10.27 10:48:16   3495 147

neked is köszönöm a választ! :)


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: NonameTheHunter 2015.10.27 10:46:28 www  7629 197

Nem tűntem el, szándákosan vártam hogy elinduljon egy egészséges vita a témában :)
Már csak arra lennék kíváncsi, a két tábor hogyan próbálja egymást meggyőzni, hiszen úgy látszik nem egyértelmű A vagy B a tagság látása ezzel kapcsolatban.
Hamarosan én is leírom a véleményem.


 

#19 Írta: dmc 2015.10.27 10:39:07   3495 147

tényleg, ezzel már találkoztam, csak kiment a fejemből.

Hát ezekből a kiemelt értékelőkből kb, csak Te vagy Csaba jelen. Szóval ez esetben én ezt gondolom, hogy érdemes lenne ezt újratárgyalni. :)


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: Bringás 2015.10.27 09:20:19   28277 1150

Pedig még azóta is kinn van a főoldalon, mindennap láthatod:)
Jobbra a cikkeknél egy jó nagy ceruza jelet keress, de belinkelem:

http://www.fotosokvilaga.hu/cikkek/2013-11-18-kiemelt-ertekelok.html

Mindenki tetszés szerint ajánlhatott tagokat, aztán a többi teendőt már a Tamás intézte.


Más. Régebben 3 szavazat kellett a nap képéhez, de az aktivitás csökkenésével le kellett szállítani kettőre, mert sajnos sohasem volt nap képe. Mint írtam, nincs szavazási hajlandóság a tagság többségében. Még így se, hogy jelenleg csak kattintani kell… Hát ezentúl még annyi nk. sem lesz, mint eddig.


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: alalat 2015.10.26 21:09:50 www  10883 854

Sziasztok!

Sajnos manapság örülök, ha naponta megtudom nézni az új feltöltéseket.

Fotózásról és képfeltöltésről már nem is beszélek.

Legalább szavazzak. ):


5.0

 

#16 Írta: Rozi 2015.10.26 21:07:41   1636 80

A kiemelt értékelőket mi szavaztuk meg, a tagok.


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: Rozi 2015.10.26 21:06:34   1636 80

Csak értékeléssel együtt.


1.0

 

#14 Írta: Tutajos 2015.10.26 20:52:51   2878 256

Meggyőződésem szerint a nap képére szavazás egész határozott véleménynyilvánítás, bármilyen egyéb szöveg nélkül is. E lehetőség inkább a forgalom élénkítése irányában hat, mint ha további megkötésekkel élnénk.
Szerintem.


5.0

 

#13 Írta: RICSI 2015.10.26 17:58:53   8986 509

Szerintem ez a szavazás nen viszi az oldalt előre se hátra . Sok embernek nincs ideje én is inkább csak telefonról ugrok be egyszer egyszer de ha gép előtt vagyok a kor szoktam szavazni . Inkább mással más dolgokat kellene változtatni. Várom az ötletdibozt😊


5.0

 

#12 Írta: dmc 2015.10.26 07:06:54   3495 147

Bár mindenkinek szánom, de akik 5-el szavaztak, azokat be is címeztem.

Teljesen egyetértek azzal a feltevéssel, hogy sokszor az embernek nincs ideje megfogalmazni a véleményét, de rányom a gombra, hogy tetszik neki, és majd másnap, vagy harmadnap megfogalmazza róla a mondókáját.
Ez így rendben is van. Viszont, az hogy sokszor egy kép úgy kerül a legjobb 24 óra fotója közé, hogy értékelés nincs rajta, az nincs rendben. Erről sajnos nem az oldal, hanem mi tehetünk. Eléggé inaktívak mostanában az emberek.
Így én azt gondolom, hogy a kisebbik rosszat kell választani. Meg lehet szavazni, de írjunk annyit legalább oda, hogy szavaztam, majd visszatérek. Ezt még telefonon keresztül is gyorsan megírható. Bár igen, körülményesebb, mint egy gombra rákattintani, de ennyire vegyük a fáradtságot. Az is tény, hogy így vállalni kell, hogy nem lesz anonim a szavazás, de szerintem nyugodtan fel lehet vállalni, eddig is felvállalta mindenki, mint ahogy itt az sem anonim, hogy kié a kép, és ráadásul még a kommentek is nyilvánosak egy külső szemlélőnek, aki nem regisztrált, ezáltal azt gondolom, hogy nincs titok, azt sem muszáj titkolni, hogy ki szavazott rá. Sőt! Szerintem, akár még listázni is lehetne, hogy kik nyomtak rá a gombra. Én pl szívesen megnézném, mert akár személyre szólóan meg is köszönném nekik.

Felmerült az a gondolat, hogy meg is lehetne szüntetni ezt a 24/hét/hónap legjobbját, vagy legalább is irányítottan kezelni, kiemelt véleményezőkkel.
Ezzel viszont egyáltalán nem értek egyet. Köztudott, hogy több fotós oldalon is fenn vagyok, ez mindenhol megvan, mindenhol van valami kiemelt pozíció. És szerintem ez egy jó működő dolog. Ugyanis, legyen az kezdő, legyen az haladó, vagy esetleg már majdnem profi fotós, de mindenkinek jól esik az, ha a képe egy kiemelt helyet elér, és tetszik a közönségnek. Valamelyik oldalon ezt szavazással lehet elérni, valamelyik oldalon pedig a legtöbb 5-öst kapott képek kerülnek oda, ilyen fajta tekintetben mindegy is, szerintem működik ez is, és a másik módszer is. De ez egy olyan dolog, ami ösztönző is lehet, pl nemrégiben regisztrált ide izmiri, már azon gondolkozott, hogy nem idevaló, nem erre az oldalra, majd a második, vagy harmadik képe nap képe lett. És érezhető volt rajta, hogy rendkívül jól esett neki, Gyula, és én szavaztuk meg, és én egy cseppet nem bánom, mert éreztem, hogy örömet okoztunk vele, és ez még jobban ösztönzőleg hat arra, hogy értékeljen, hogy fotózzon, és töltsön. És valljuk be, minden fotósnak jó mások képeit nézni, különben nem lennénk itt. Hisz különösképp nem mások véleményeiből tanulunk, hanem mások képeiből. Annak látásmódjából, csiszolgatjuk, alakítjuk a sajátunkat. Aztán eljön az a szint, majd egyszer, amikor egy képre rá lesz írva, hogy ez Csaba, Judith, vagy Raptor kép... mert a stílusból, a látásmódból, vagy a témából fakadóan hozzá lehet kötni. Na, de egy kicsit elkalandoztam.... tehát visszatérek.
Azt, hogy kiemelt véleményezők kezébe adjuk ezt a nap/hét/hónap képét szintén nem pártolom.
Ugyanis, én azt gondolom, hogy teljesen mindegy, az, hogy ki nyomja meg a gombot, egy haladó, vagy egy kezdő fotós, ha 10 kezdőnek tetszik az a kép, míg egy haladónak sem, attól az a kép szerintem még joggal került oda. Hisz erről szól, ez az egész, azt a képet jutalmazzuk vele, ami össznépileg populáris.
Másrészről, meg nem tudom, mi alapján, és kik a kiemelt véleményezők, én ha jól emlékszem még csak Csabánál láttam ezt a rangot, hogy ő kiemelt véleményező, ami azért önmagában elég kevés. Akkor valóban nem sok kép lenne, hisz ő sincs itt minden nap, a nap minden percében, hogy ezt irányítani tudja. Tehát jóval több kiemelt véleményezőre lenne akkor szükség. De ahhoz meg nem vagyunk elegen, mert amennyien jelen vagyunk az oldalon, kb annyit kiemelt véleményezőre lenne szükség szerintem, hogy ez egy picit is objektív iránnyal tudjon működni, és ne egy vagy két ember véleménye alapján. Hisz valljuk be a fotózás elég szerteágazó műfaj, amit szerintem egy-két ember véleménye nem tud lefedni legalább viszonylag objektíven.

Én egyetlen egy dolgot jegyeznék meg, ami sajnos megint a kevés létszám eredménye, de úgy lesznek a képek nap képe, hogy két szavazat már elég hozzá. Természetesen, ha 500-an lennék jelen, akkor ez magától működne, mert 10-15 szavazatos képek lennének nap képék, ami jóval jobban közelítené azt, hogy megérdemelten kerül oda, de én ennek ellenére szigorítanék ezen, és legalább 3, vagy 4 szavazatra vinném fel azt, hogy egy kép felkerülhessen oda.
Ugyanígy a heti képet is kötném egy minimum mennyiséghez, és a havit is.
Ez sajnos megint azt eredményezné, hogy több lesz az üres hely a főoldalon, viszont talán megoldaná azt is, ami szerintem nem egy túl jó működés, hogy én láttam már olyan napot, amikor fel volt töltve 3 db kép egy egész napon belül, és mind a három nap képe lett, mert ketten-ketten megszavazták, aztán ahogy letelt a 24 óra, sorban mindegyik elérte a 24 óra legjobbját, még ha akár 10 percre, vagy 1 órára is. Ez viszont szerintem, nem jó működés.

Kb, ez az én meglátásom erről a dologról.

Egyébként mi alapján lesz, vagy lett valaki kiemelt véleményező?

Üdv


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: dithh 2015.10.25 19:40:56   590 45

Én is Bringással értek egyet: sokszor nem érek rá értékelni, csak szavazni. Aztán persze tényleg mindig visszatérek a képekhez.


5.0

 

#10 Írta: Bringás 2015.10.25 08:34:25   28277 1150

Úgy érzem, az FV legaktívabb tagjai közé tartozom, alig akad kép, ami a részemről kimarad az értékelésből. Az FV-s jelenlétemet azonban csak hektikusan tudom gyakorolni. Részemről rendszeres, hogy időhiány miatt 3-4-5 napig egyáltalán nem, vagy legfeljebb kattintásnyi időm jut az FV-re. Ez pont arra elég, hogy leadjak egy-egy nk. szavazatot. Utólag természetesen mindig értékelem ezeket a képeket. Az új rendszer megfosztana attól lehetőségtől, hogy érdemben részt vegyek a nap képe szavazáson, mert legfeljebb csak hét épére szavazhatnék.

Azt ne higgye már senki, hogy ezzel az újítással megnőne a leadott értékelések száma. Senki sem fog csak azért írni, (ha egyébként nem írna) hogy szavazhasson. Mindössze arra lesz jó ez a rendszer, hogy még az eddiginél is sokkal többször lesz üres a nap képe helye. Mindenki szavazata hiányozni fog a rendszerből, akinek hozzám hasonlóan a napok nagy részében csak kattintásnyi ideje van az FV-re.

Ha nyíltságot akartok, akkor sokkal több értelme lenne egy olyan változtatásnak, hogy a kép mellett nyilvánosan látható legyen, ki és mikor adott le rá nk. szavazatot.


5.0

 

#9 Írta: Raptor 2015.10.25 08:14:45   3115 197

Ezt én már egyszer felvetettem, de vannak akik nem akarják elkapkodni az értékelést de a szavazatot leadnák. Persze később is lehet de a nap képe kapcsán ugyan úgy sok lenne az üresjárat. Azt hiszem Bringás említette, hogy sokszor a szavazat után értékel. (most te is adtál egy pontszámot vélemény nélkül, a szavazás is ugyanez) Egyenlőre többségben van azért a karó. ;)


1.0

Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: gytoth 2015.10.25 07:55:28   3915 211

Csak röviden ennyi.


1.0

 

#7 Írta: BBart 2015.10.24 22:49:06   778 93

Szerintem minden képről alkotott véleményt indokolni illik. A kiemelés is egy értékelés az én szememben. B Balázs


1.0

 

#6 Írta: Mikrós 2015.10.24 19:59:58   4325 456

Részemről nem indoklom különösebben, számomra egyértelmű az 1-es!


1.0

 

#5 Írta: Ilacsi 2015.10.24 17:43:04   6516 276

Szia, Az én véleményem az, hogy ha valaki szavaz, akkor legalább egy rövid kommentet is írjon, akkor amikor szavaz, szerintem így lenne korrekt. Üdv.Ili


1.0

 

#4 Írta: Zsírláma 2015.10.24 13:52:06   6929 488

Jó ötletnek tartom, hogy komment írása után lehessen szavazni.
Ha nem is feltétlenül jelentősen, de minden bizonnyal több hozzászólás születne, ezáltal szélesebb betekintést nyerhetne a néző, miért is érdemli meg a kép a kiemelt helyezést, mitől lesz példaértékű.
Tulajdonképpen még mindig anonim maradna a dolog, kivéve két kommentes Nap képe esetén, bár gyanítom ez nem okozna gondot.
Azért is jó ötlet, mert komolyabban vehető lesz a kiemelt helyek jelentősége, azaz eltűnnek a nulla-egy kommentes kiemelt helyezések.
Előfordult már nem egyszer, hogy olyan képek lettek kiemeltek, amik jóformán dicséretet sem kaptak, a logika szerint ennek ugye nem sok értelme van. Talán trollkodás, vagy nem merte vállalni a véleményét, de ezek megszűnnek az újítással.
Egy pár szót írni egy jó képre, azt hiszem nem lehet megerőltető, ami tetszik, arra meg könnyebb is szavakat találni, általában. :)
Kritikaként azt hiszem az időhiány jöhet szóba, azaz valakinek nincs ideje írni, csak szavazni. Persze ettől később még írhat, de nem mindenki teszi meg. Ha mégis, akkor esetlegesen jelzi, hogy tetszik a kép (és szavazott) és később lehet bő lére ereszteni a véleményt.
Most már nem jut eszembe konkrétan ezzel az újítással kapcsolatosan.

Viszont.
Ha már beszélgetést indítottunk: elgondolkodnék a kiemelt helyezések megreformálásán. Én jelen formájában eltörölném a nap/7/hó képét. Egyrészt azért, mert véleményem szerint nincs olyan, hogy pl. a 30 nap legjobbja, miért is lenne, olyan van inkább, ami több embernek tetszik, populáris, de ez a műfaj szubjektivitása miatt nem feltétlenül lesz egy halmaz, az igények erősen eltérőek, a szavazótábor igen széles. Azt mondom, hogy a kiemelt értékelők tudnák még "jó" mederben terelgetni a dolgot (a széles látókör, objektivitás és szakmai tapasztalat birtokában), de ha jól veszem észre, egy-két kivételtől eltekintve nem kimondottan aktívak.

A kiemelt képek helyére lehetne mást kitalálni, a változatosság kedvéért. Nekem például kifejezetten tetszik a kissé eldugott helyen lévő Véletlen kép funkció, mert olyan képeket látok, amik nem kerültek volna a látókörömbe, de mégis érdekesek. Nosztalgiázni jó. Javaslatom lenne, hogy a felső sor 3 képe helyére tegyünk be minden egyes oldalfrissítés után 3 darab random képet. Ezen képek alaphalmaza lehetne mondjuk az aktuálisan elmúlt 365 nap kedveltebb képei (pl. minimum 3 vokssal), melyekre a jelenlegihez hasonló módon lehetne szavazni. Sacc/kb. 20-50 ilyen kép lenne havonta, durván 240-600 kép lenne az alaphalmaz, melyből válogathatna a randomgenerátor. Összességében le kellene mondani az egyéni "dicsőségről", az esetleges ilyesfajta célokról, de változatosabb lenne szerintem az oldal, lehet, még a látogatottsága is megnőne. (jelenleg 2-300-an néznek meg egy sokáig pozícióban lévő hónap képét, régen ez 500 fölött volt).

Szerintem érdemes megfontolni, egy kis frissesség nem árthat az oldalnak, ha meg nem jön be a dolog, mindent vissza lehet állítani. Kíváncsi vagyok ezzel kapcsolatosan a meglátásokra.


1.0

 

#3 Írta: NonameTheHunter 2015.10.24 12:35:34 www  7629 197

Köszönöm, hogy szavaztál :)


Válasz hozzászólás
 

#2 Írta: dmc 2015.10.24 12:31:02   3495 147

érvelés késöbb, de a szavazatomat leadom!


1.0

 

#1 Írta: NonameTheHunter 2015.10.24 12:23:29 www  7629 197

Illetve lett egy abszurd kategória is, többen már várták ;)


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Agfa ePhoto CL45

Képek az alábbi objektívvel:

Canon EF 24-105mm f/4L IS USM


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1175 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat