Szia! Alaposan kivesézték már a képet, így én nem tudok már érdemben többet hozzátenni, de már nagyon várom tőled a következőt hasonló témában. (Persze más témában is. :) Üdv, Gyula
Szia én meg probálnám a brutálisan vágni szűkre szabnám még jobban hogy közelebb legyen a tekintet szerintem hatásos és eltűnik minden ami zavaróan hat.remélem nem kontárkodtam bele nagyon. Gratulálok a képedhez.
Mert tetszettek a leszűrődő fények. A tömörítés után,egy picit még utómunkáztam az arcot,talán ezt láthatod gumisnak. E-mailbe átküldheted a technikád,ha gondolod.
Köszönöm!
Sok mindent leírtak már az előttem hozzám szólóak.
Amit nem tudok megérteni, hogy miért vállalod be ezt a kiégett hátteret? Azért ezt el lehet kerülni egy normális helyszín megválasztásával, és az ellenfényt is meg lehet találni ott.
A másik ami még szembetűnt. Az a retus az arcon. Kissé sok lett némelyik helyen, gumibabás. Ezt még egy picit finomítsd.
Ha érdekel, keress meg elmondom én, hogy csinálom. (amennyiben PS-t használsz)
nekem a vágássál semmi bajom. Engem ami zavar egy kicsit az a nap valamiért ennél a képnél engem zavar valószínűleg hogy igy a szép szemek nem érvényesülnek
A beccsillanás nem vaku,mert azt nem használtam,de sajna a feltöltésnél mindig beledobja a rendszer a vakut,és nem mindig veszem ki. :)
A háttér tetszik a hangulata meg az onnan áradó fény miatt,de valóban világos. Keresem a megoldást :) Lomb háttér,nulla éggel meg derítőlap.
A pántos megoldás tök jó,igaz,mert ezzel még szexibb hatást keltene,mintha nem lenne rajta semmi.
A szőrökön én is gondolkodtam,és örülök hogy írod,mert így mostmár biztos retusálom legközelebb.
Jobb kart (rendezői bal) már csak a lilás felfénylés miatt is vágni kell. Becsillanásra gyanakszom, de a vaku is lehetett ludas.
A háttér sokat ront. Túl világos. Előtér már kitárgyalva. Acier vágása sokat dob a képen, viszont azon nagy hangsúlyt kap az üres kéz, szerintem attól nőtt meg a feszültség. 50mm perspektivikus átka. A másik kéz behajlított ujjai sem sugallnak nyugodtságot.
Tipp: simán megoldható, hogy a modell kezeivel kitakarja a ruha pántját. Úgy a fent említett vágásban már akár látszólag mezítelen is lehetne a modell ;)
Vállon a pihéket retusálnám. Ugyan minden ember szőrős, még a nők is, de nem mindig szerencsés megmutatni. Ellenfényben szinte mindig látszanak a test kontúrjából kiemelkedő felfénylő szőrszálak.
Most,hogy így megvágtad,eszembe jutott,hogy mi volt a bajom a lenti vágással. Így picit idegennek hat a jobb alkar nem? És így már jobbról is lehetne csippenteni.
Köszönöm,hogy időt szántál,szánsz rá.
Kipróbáltam, amit ajánlottam. Nem teljesen helytálló, az égbolt eltüntetéséhez már túl sokat kellene vágni. De még így is jót tesz a képnek, ha fölül is "fejbevágjuk" a hölgyet egy picikét, mert ha nem, akkor a feje búbja a szép választékkal a fehér ég alatt valamiért magára vonja a tekintetet, elvíve azt a szemektől.
Valóban sokadik kép. :) A tarlót ritkítottam,de én is ott érzem a kép gyengéjét. Egyébként a szúnyogokkal több volt a baj :)
A vágást mindenképp kipróbálom,köszönöm a hasznos és megtisztelő szavaidat!
Sokadik virágos rétből kiálló szépasszonyfotót látom mostanában. OK, megy is a széplányhoz a mező ezer virága - de a szúrós tarló, ami itt alulról böködi a kedves teremtést kevésbé delejes látvány, inkább felszisszenést idéz elő, mintsem a nagy tetszés hangját: ah!
Ez lenne minden kritikám, és illetlenség volt ezzel kezdenem. Mert a hölgy amúgy szépen lett felvéve, a gabonatábla szépen deríti alulról, az ellenféy finoman kelti életre a pihe finom részleteket, kellemes a háttér, lágyak, de kellően részletezők a tónusok, és a pillantásról bárki érezheti: ez nekem szól (pedig dehogy, ez a nézés kizárólag a fotósé, de most közkinccsé lett).
Hogy a szúrós, kellemetlen gabona ne fájjon, alulról vágni lehetne addig, amíg épp el nem tűnik, és balról egészen a hajig, sőt, tovább, míg el nem tűnik balra fönn az égbolt (ehhez keveset föntről is vágni érdemes). És hidd el, ami marad, az egy nagyon kellemes kép!