|
#2 Írta: Nagy Gábor
2006.11.02 16:38:43
467
583
Több önbizalmat!! :) Nem elérhetetlen dolog a repülés a Hortobágy felett. A gép ott áll a 33-as út mellett a Kaparó csárdánál. Csak legyen hited a repülő masinában, a pilóta mindenesetre kiváló volt. :)
Ott fent az utas egyszerre mindenre figyel, és mivel alacsonyan repül, ezért másodpercek alatt változik a látvány. Az tény, hogy átlós képszerkesztés nincs benne.
(bevallom, nem is figyeltem erre, másfelől elcsépelt dolognak tartom, hogy egy vonalas ábrájú fotó csak akkor jó, ha az átló pont oda fut, ahol a kép sarka van! De utólag belegondolva a kép szerkesztésbe van benne aranymetszés, és nem is egy, hanem 2!) Az arnymetszés szerintem sokkal fontosabb esztétikai elem, mint egy szimpla átló, mert azt egyből kiszúrni, viszont ha érzel vmi harmóniát a képen, akkor lehet, hogy az pont az aranymetszés miatt van, és ez nem mindig árulkodik az első másodpercben. Az átlóról még annyit, hogy utólagos képforgatással valóban nem lehet azt sarokba terelni, de ezzel együtt az sem biztos, hogy a valóságban ezt a kérdést meg lehetett volna oldani a kabinból, mert akkor a horizont lenne netán ferde.....
Itt tényleg nem a művészeti alkotás volt a cél, csupán egy harmónikus látlelet elkészítése.
Kívánom, hogy sikerüljön Neked is itt repülni! Nekem annyi szerencsém van/volt, hogy mint idegenvezető csoportokat repültetek néha, és így ilyenkor beleférek a keretbe, de ha szimplán nézzük a költségeket, akkor a per fő ár egy 10 perces repülésnél (gépkapacitás és szolgáltató függő) 5-10 ezer forintra rúg az ország legtöbb helyén.
*
|
5.0
|
|
#1 Írta: SDGPicture
2006.11.01 21:13:50
2172
138
érdekes, azért is, mert mi egyszerű halandók nem fogunk egyhamar onnan fentről képet csinálni.
de ha már ott voltál, akkor megpróbálhattál volna inkább figyelni a formákra - arányokra.
mondjuk az utat határozottabb átlós szerkesztéssel tetted volna a képre. ezzel egyidőben a bal oldalra letérő, második út a másik sarok fele tartana. utólagos elforgatással már ez nem érhető el, mert akkor felborúl a horizont.
*
|
5.0
|