Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4548

Ébredés

Ébredés (5)

Vélemények: 12

Megnézve: 791

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / teszt / Képértékelés kifogásoló


Képértékelés kifogásoló

  Képértékelés kifogásoló

Fényképezőgép:

Agfa ePhoto CL45

Objektív:

Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM

Rekesz:

F1

Fókusz:

1 mm

Iso:

ISO 6

NonameTheHunter előző képei
Közlemény

Közlemény (4.53)

@///

@/// (4.45)

Szabályzatváltozás!!!

Szabályzatváltozás!!! (3.01)

~S~

~S~ (4.53)

Felhívás 2

Felhívás 2 (4.15)

| Még több

Feltöltötte:

  NonameTheHunter 

Feltöltés ideje:

2007.06.25 19:55:32

Kategória:

  teszt

Átlag:

5 (1 szavazat)

Megtekintve:

2902

Betöltve:

4862

Feldolgozható:

Nem

Képértékelés kifogásoló

Képértékelés kifogásoló

Célja: a megnövekedett feltöltés miatt egyre több az olyan értékelés, amely nem jogos, vagy a szabályzattal nem összeegyeztethet?, a cél ezek felkutatása, kisz?rése.

Használata:

1. Írd le a kép linkjét.
2. Írd le a szabályzat azon pontjának számát, amely szerinted meg lett szegve.
3. Írd le az érintett hozzászólás(ok) sorszámát.
4. Saját szavaiddal indokold.

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#228 Írta: NonameTheHunter 2022.09.14 10:29:56 www  7629 197

javítva :)


Válasz hozzászólás
 

#227 Írta: RICSI 2022.09.08 17:34:33   8986 509

Kaptár képemnél mellément javitsd kérlek elfogadott véleményre köszönöm.


 

#226 Írta: NonameTheHunter 2020.09.02 16:56:14 www  7629 197

Ezt nem teljesen értem, kérlek segíts :)


Válasz hozzászólás
 

#225 Írta: Ilacsi 2020.08.31 12:10:48   6516 276

Lemmaradt


5.0

 

#224 Írta: RICSI 2019.01.25 21:47:25   8986 509

Most már nekem is kiírja nem tudom miért volt.


Válasz hozzászólás
 

#223 Írta: NonameTheHunter 2019.01.24 13:21:21 www  7629 197

Jó kérdés, nekem meg szoktak jeleníteni :S
Egy újabb bug, de közel a megváltás :)
Erről hamarosan adok infót :)


Válasz hozzászólás
 

#222 Írta: RICSI 2019.01.07 17:06:46   8986 509

Szia ha telefonról írok választ akkor nem látom megjelenni !miért? Azt látom már hogy van 2 vel több hozzászólás de a szöveget nem látom.


 

#221 Írta: RICSI 2018.01.19 22:09:23   8986 509

szia vick képénél rontott pontozásom törtet nem választottam 4,9 akartam de 4 lett kérlek javítsd légyszi


 

#220 Írta: RICSI 2016.12.12 20:32:42   8986 509

Köszönöm szépen. ne fáradj marad igy:-)


 

#219 Írta: NonameTheHunter 2016.12.12 17:33:26 www  7629 197

Szia!
Ennek technikai okai vannak, a szerveren nem ömlesztve tároljuk a képeket, hanem különböző mappákban, és így kategóriát csak én tudok váloztatni manuálisan, ha szükséges.


Válasz hozzászólás
 

#218 Írta: RICSI 2016.12.09 14:46:14   8986 509

szia miért nen lehet változtatni a kategóriát?


 

#217 Írta: Bringás 2016.11.06 08:53:22   28277 1150

1. http://www.fotosokvilaga.hu/kep/99616/valora_valt_alom/canon_eos_5d_ma rk_iii

2. 4.6

3, #38. és #39.

4. Régi sérelem okán újrakezdett szidalmazás és bosszúpontozás. Legutóbbi megnyilvánulását is moderálni kellett személyeskedés és sértegetés miatt. Most 1,5 év szünet után felbukkanva ugyanott folytatja, ahol eddig - minden előzmény nélkül.
Kérem a jelzett hozzászólások törlését és a szabályzat 4.8, illetve 4.9 pontja alapján az illetővel szembeni fellépést.


 

#216 Írta: RICSI 2016.10.25 21:48:25   8986 509

Köszönöm


 

#215 Írta: NonameTheHunter 2016.10.25 21:13:01 www  7629 197

törölve :)


Válasz hozzászólás
 

#214 Írta: RICSI 2016.10.25 21:05:32   8986 509

szia klausztrofobia képénél az egyest lényszíves töröld
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=99592
köszönöm.pontot akartam nem jegyet


 

#213 Írta: RICSI 2015.11.04 21:39:49   8986 509

:-)


Válasz hozzászólás
 

#212 Írta: NonameTheHunter 2015.11.03 16:28:27 www  7629 197

Megtörtént, elnézést, kicsit későn vettem észre.


Válasz hozzászólás
 

#211 Írta: RICSI 2015.10.31 00:09:39   8986 509

http://www.fotosokvilaga.hu/eredeti_kep.php?id0=98149&id=fotosokvilaga -hu98149.jpg


Szia szeretném törölni minden véleményem a kél alól mert ez nem kerek így. Köszönöm szépen.


 

#210 Írta: Bringás 2015.05.23 20:31:31   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=35&id=97315

4.6 személyeskedés, sértegetés

#14. és #15.

Saját bevallása szerint (#10.) kötözködő kérdést tesz föl. Majd az erre kapott válasz után becsmérelni kezdi a személyemet. Kérem a jelzett hozzászólásokból a személyeskedő részeket törölni, vagy tetszés szerint akár az egész hozzászólást.


 

#209 Írta: RICSI 2015.05.10 09:26:37   8986 509

Köszönöm


 

#208 Írta: NonameTheHunter 2015.05.10 09:18:29 www  7629 197

javítva :)


Válasz hozzászólás
 

#207 Írta: RICSI 2015.05.09 23:30:57   8986 509

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=97262

szia légyszives javítsd ki a pontot 5-re picit mellé nyúltam azt hiszem:-)


 

#206 Írta: Tutajos 2015.01.02 11:15:32   2878 256

Kedves NTH!
Tegnap a http://fotosokvilaga.hu/kep/96411/szorgos/nikon_d7000 kép alatt a laphoz és magamhoz méltatlan szóváltásba keveredtem kvazar nevű fotóssal. Magyarázat bár, de nem mentség, hogy a szóváltást a szabályellenesen, nem a képre, hanem a szememre vonatkozó #6-beli személyeskedése váltotta ki. Kvazarnak ugyan semmi köze hozzá, de szemem nem igazán egészséges, ezért erre túl könnyen "ugrom".
Amikor aktívabb részvételemre tettem ígéretet, nem ilyesmire gondoltam...
Arra kérlek, hogy a vitát kiváltó, majd az azt követő Tutajos, ill. kvazar által jegyzett hozzászólásokat töröld!
Köszönettel
Tutajos


 

#205 Írta: RICSI 2014.08.28 19:56:45   8986 509

szia szeretném a kategóriát javítani hangulatra :
http://www.fotosokvilaga.hu/kep/95645/bodegak/canon_eos_300d

köszönöm:-))


 

#204 Írta: NonameTheHunter 2014.03.07 07:42:54 www  7629 197

Megtörténet! :)


Válasz hozzászólás
 

#203 Írta: Bringás 2014.03.06 19:06:57   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/93863/_/canon_eos_600d

#17. hsz.

A feltöltő megkért, hogy személyes okokból, inkább töröljem a hozzászólásom 2. felét. Én ezt már nem tudom megtenni, így ezúton tolmácsolom a kérését.
Ez legyen az utolsó mondat: „Esztétikus, harmonikus és nagyon jó szerkesztésű.” A hozzászólásom további részeit kérlek töröld.


 

#202 Írta: ancsa 2013.12.04 22:44:19   14067 626

1 pontot adtam, pedig én 1 pontot akartam utalni, kérem szépen javítani, köszönöm :-(


 

#201 Írta: NonameTheHunter 2013.11.26 09:04:17 www  7629 197

Nem voltál bántó, az az igazság, hogy konkrét kommentre meg már nem emlékszem, bocs, hogy csak most válaszolok.


Válasz hozzászólás
 

#200 Írta: NonameTheHunter 2013.11.26 09:04:13 www  7629 197

Nem voltál bántó, az az igazság, hogy konkrét kommentre meg már nem emlékszem, bocs, hogy csak most válaszolok.


Válasz hozzászólás
 

#199 Írta: Bringás 2013.11.20 23:25:18   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=92576

#20.

Irreális és meg nem indokolt, a szabályzattal ellentétes osztályzat, amely véleményem szerint a személyemnek szól.
Kérem az adott pont kivonását!


 

#198 Írta: RICSI 2013.11.17 22:13:28   8986 509

köszönöm értem . de ez nem indok a nem elfogadásra . vagy rosszul gondolom? sértő bántó nem voltam. meglepett.


 

#197 Írta: NonameTheHunter 2013.11.17 21:19:55 www  7629 197

Hát ennél egy kicsit hosszabb kommentet is lehetett volna írni, ahol részletesebben kifejted az álláspontodat.


Válasz hozzászólás
 

#196 Írta: RICSI 2013.11.17 21:07:21   8986 509

de ugye igazam van? nem akarok nagyképű illetve negatív lenni az oldalon.


Válasz hozzászólás
 

#195 Írta: NonameTheHunter 2013.11.17 20:50:21 www  7629 197

Rendben, törlöm!


Válasz hozzászólás
 

#194 Írta: RICSI 2013.11.16 19:45:02   8986 509

elöltem két hozzászóló is kb azt a véleményt adta amit én .nem szoktam elolvasni ki mit ír csak utána . övékét elfogatta az enyémet nem . az első sem adott több infót mint én. az övé miért jobb mint az enyém? sértő nem voltam udvarias és a gratulációm is kifejeztem . akkor miért? utólag dobtam rá egy ötöst és azt meg elfogatta . akkor most mi van? ezért szeretném ha törölnéd.


Válasz hozzászólás
 

#193 Írta: NonameTheHunter 2013.11.16 15:59:45 www  7629 197

Szia!
Szeretném megkérdezni, hogy miért?
Köszönöm!


Válasz hozzászólás
 

#192 Írta: RICSI 2013.11.16 11:00:06   8986 509

szia szeretném ha az összes hozászolásom törölnéd a kép alól ha lehetséges . köszönöm.

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/92523/a_toll_reszlete/nikon_d3100


 

#191 Írta: NonameTheHunter 2013.10.31 07:14:30 www  7629 197

javítva :)


Válasz hozzászólás
 

#190 Írta: RICSI 2013.10.31 04:53:21   8986 509

Szia érékelni nem szoktam mobilról de elfogadni igen és a 60 éves a tatabányai volán utolsó feltőltésemnél mellé ment légyszíves javitsd az elfogadotra köszönöm szépen


 

#189 Írta: RICSI 2013.10.13 16:39:45   8986 509

Samsung omnia II :-))


 

#188 Írta: NonameTheHunter 2013.10.13 13:17:17 www  7629 197

rendben, illetve csak hogy okosodjak, ezt milyen készülékről írtad? :D:D


Válasz hozzászólás
 

#187 Írta: RICSI 2013.10.11 15:49:17   8986 509

Szia megint szertnèk javitást kèrni tengelic kèpère 4-est 5re kösz elütöttem.tisztelet ès áldozat cìmű kèphez. Köszönöm szèpen


 

#186 Írta: RICSI 2013.10.07 14:07:44   8986 509

szia NTH szeretném ha korrigálnád véletlenül nem fogattam el a véleményt ennél a képnél értékelőnél szeretném ha elfogadott lenne köszönöm :

#6 Írta: PePe58 2013.10.07 09:46:47 e-mail küldés Üzenet küldés Hozzászólásai1619 Képei153
Szia RICSI!
Ehhez muszáj írnom :) Szép sima volt a víztükör, tökéletesek a tükrök, jó az ff kidolgozás, nekünk újvárosiaknak megunhatatlan a látvány :)
Gratulálok!
Üdv,
Pepe


 

#185 Írta: Rozi 2013.08.30 13:05:03   1636 80

Szerintem - és mások szerint is - normális vita volt a képről, és a viták jók, mert szükségesek a fejlődéshez.

ÉN sajnálom rettenetesen, hogy törölted a képeidet!

Ha valaki megnézi a honlapodat, világosan látható a fejlődés. Te is makróztál kezdetben, végigcsináltál szinte minden témát, folyamatosan fejlődtél, nem rekedtél meg szinteken, új fotózási technikákat tanultál, és amit mostanában a komponáláskor művelsz, az egészen bámulatos...és egyre művészibbek a képeid.

Remélem nem csak én gondolom így, innen az oldalról sem. Adminnak, moderátornak, kiemelt tagnak, miegymásnak ezt értékelnie kéne...sőt, azt is, hogy őszintén megmondod a véleményedet a dolgokról.

Üdv,
Rozi


Válasz hozzászólás
 

#184 Írta: NonameTheHunter 2013.08.29 22:37:33 www  7629 197

Azért lássunk tisztán..van mit jelenteni..
Egyébként a jelenté nekem nem arra kell mert nincs ítélőképességem hanem azért hogy lássam azt is ami elkerülné a figyelmem mert nem láttam..


Válasz hozzászólás
 

#183 Írta: Rozi 2013.08.29 22:34:54   1636 80

Csaba, a folyamatos jelentgetés tényleg nem szép dolog! Felnőttek vagyunk, vagy mi a szösz! NTH-nak van saját ítélőképessége...


Válasz hozzászólás
 

#182 Írta: Bringás 2013.08.29 21:20:17   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=14&id=91368

személyeskedés

#20.


 

#181 Írta: RICSI 2013.06.23 23:55:49   8986 509

köszönöm szépen


 

#180 Írta: NonameTheHunter 2013.06.23 23:02:25 www  7629 197

azt a sort töröljem amit ide írtál?


Válasz hozzászólás
 

#179 Írta: RICSI 2013.06.23 15:00:25   8986 509

szia ezt töröld légyszúíves elirtam:2006-09-15 : Forrás: Weborvos - -vt- érdekes a dátum pont a gyámátfürdő átadása micsoda véletlen.
kép linkje:
http://www.fotosokvilaga.hu/kep/90681/romok_szent_borbala_korhaz_oldal bejarata/fujifilm_finepix_s4200
köszönöm


 

#178 Írta: NonameTheHunter 2013.05.28 15:43:20 www  7629 197

Tilos a dupla regisztráció!
GépÉsz és ojjaj profilokat töröltük!


 

#177 Írta: Bringás 2013.05.28 15:23:51   28277 1150

1. http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=45100

2. személyeskedés és szabályellenes dupla regisztráció

3. #176.

4. Egyértelmű, hogy GépÉsz és ojjaj nickek mögött ugyanaz a személy áll.


 

#176 Írta: Bringás 2013.05.28 15:20:59   28277 1150

A kritikát bírom. A személyeskedést, a beszólogatást és a provokációt nem bírom. Írd meg rendesen a véleményed provokáció nélkül, s meg fogod látni, hogy bírom a kritikát.


Válasz hozzászólás
 

#175 Írta: Bringás 2013.05.28 13:43:41   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=4&id=90338

4.5 „A felhasználó rendszeresen érdem nélküli véleményeket ír”

#9.

Az adott osztályzattal egyetértek, de akkor is indokolni kéne. A legfőbb baj pedig nem is ez, hanem, hogy a kapott figyelmeztetés óta sem változott semmi. A felhasználó stílusa továbbra is provokatív, tartalmatlan és beszólogatós. Véleményem szerint a kritikák célja nem a segítés, hanem a szívatás.


 

#174 Írta: Bringás 2013.05.17 12:41:57   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=90187

személyeskedés

#30.

Új megmondóember érkezett az oldalra. Képet nem tölt, stílusa a beszólogatós cikizés. Most ment át személyeskedésbe a dolog, amire itt semmi szükség. Különösen minden ok nélkül. Kérlek, lépj föl ez ellen!


 

#173 Írta: NonameTheHunter 2013.02.05 20:18:06 www  7629 197

ÜDv!
Mit állítottál be?


Válasz hozzászólás
 

#172 Írta: RICSI 2013.01.29 19:28:28   8986 509

szia segítség kellene ,mikor képet töltök fel be van írva a gép típusa de mikor feltöltődik a kép akkor nem írja ki. lehetne orvosolni? pl ennél a képnél:
http://www.fotosokvilaga.hu/kep/88844/hallo_nelkul/_


 

#171 Írta: NonameTheHunter 2013.01.19 12:04:59 www  7629 197

megoldva :)


Válasz hozzászólás
 

#170 Írta: RICSI 2013.01.18 19:33:34   8986 509

szia szeretnék javítást kérni véletlenül a nem fogadom el gombra nyomtam az elfogadom helyett.
a kép linkje:
http://www.fotosokvilaga.hu/kep/88690/pacsalas/_
a Bringás hozzászolása:

#3 Írta: Bringás 2013.01.17 08:14:47
Köszönettel.


 

#169 Írta: Bringás 2012.12.30 18:08:59   28277 1150

Csak a lényeget nem írtam: Kérem a hsz. törlését!


 

#168 Írta: Bringás 2012.12.30 17:57:07   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=8&id=88434

#6.hsz.

személyeskedés

Az illető az adott kép helyett a hozzászólásomat, illetve a személyemet cikizi.

Amúgy a tagtárs egész itteni tevékenysége megkérdőjelezhető, erősen provokatív. A folyamatos provokáció rombolja a FV közösségét, és senkinek sem segít a tanulásban. Megítélésem szerint beszólogatások helyett építő kritikákra volna inkább szükség.


 

#167 Írta: NonameTheHunter 2012.10.31 23:14:39 www  7629 197

beindult a hullámmedence :)
DE nem üzemel állandóan, szépen lassan állandósul a vízszint :)


Válasz hozzászólás
 

#166 Írta: Bringás 2012.10.31 22:44:34   28277 1150

Ezt a hullámzást én is észrevettem, de fogalmam sincs, mi lehet az oka.


Válasz hozzászólás
 

#165 Írta: NonameTheHunter 2012.10.31 21:59:26 www  7629 197

Gondolkozom, gondolkozom, volt egy pangós időszak de most még ha csak egy kicsit is erőre kapott a látogatottság is, most pl nagyon szépen néz ki a főlap, legalábbis számokban, egész sok a vélemény is.
A gyógyulás még nem állt meg de szerencsére már konfortos szinten van, a napi életben nem akadályoz, talán a komolyabb erőfeszítésekben még igen, meg ugye dolgozni sem tudtam olyan tempóban, talán 2-3 hete érzem azt, hogy a munkatempóm is a régi.
Az ötleteket észben tartom.


Válasz hozzászólás
 

#164 Írta: Bringás 2012.10.30 07:48:50   28277 1150

Szervusz Tomi!

Egyszer valamelyik kép (nem emlékszem már melyik) alatt azt írtad, a jövőben igyekszel gátat vetni annak a jelenségnek, hogy pusztán azért utasítanak el egy normális, kulturált megfogalmazású, nem bántó kritikát mert az negatív. Ha még mindig fontosnak érzed ezt, s időd is lesz rá, akkor szeretném a következő képet, illetve az alá írtakat a figyelmedbe ajánlani:

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/87534/egy_par/pentax_k200d

Függetlenül a döntésedtől, hogy mit teszel az ott írt kritikámmal, érdekelne a személyes véleményed is, hogy Te mennyire érzed elfogadhatónak az ott kapott elutasítást.

Más. A későbbiekben leírtam ott azt is, hogy mostanság miért nem olyan jó az FV, mint régen (legalábbis én már nem érzem olyan jól magam benne). Érdekelne, arról is a véleményed, hogy egyáltalán remélhető-e még változás - s nem csak ígéret szintjén.
Továbbá - ha már írok - szeretnék rákérdezni egy privát üzenetváltásunkra is. Még szeptember 1-én ötleteket kértél tőlem, amire másnap részletesen válaszoltam is. Lehet, hogy az ötleteim rosszak, vagy csak kivitelezhetetlenek, de érdemi reakciót azóta sem kaptam rájuk, pedig érdekelne, ha már megírtam őket.
Remélem azóta meggyógyultál, és jó egészségnek örvendhetsz! Tudom, hogy sok a munkád, majd válaszolsz, ha tudsz. Addig is Isten áldjon téged és az FV-t!

Üdvözlettel: Csaba


 

#163 Írta: Dodó 2012.08.27 22:38:29   11000 727

Azt hiszem, hogy még mindig nem értjük egymást, ami nem baj, mert tökéletesen megvagyok anélkül, hogy mindenkinek minden képem elnyerje a tetszését, a stílus az, amit nem tolerálok.
Néhány megjegyzés (mivel a vélemény kifejtésének hosszát az alapszabály nem korlátozza, bár a novellától messze állok, mind a tehetség, mind a hosszúság szempontjából):
1./ Nem "futok az adminhoz árulkodni", hanem azzal a lehetőséggel élek, amit a képértékelési útmutató minden tagnak biztosít.
2./ Valóban, nem először teszem ezt, és mindig meg is fogom tenni, valahányszor a megfogalmazások és hozzállás elfajulását, akár más képével, akár sajátommal szemben tapasztalom.
3./ Ha a képről írtál volna kritikát, akkor valóban a Fotósok Világához és nem "a fényképezőgép tulajdonosok baráti köre" szellemében cselekszel, az, hogy "a képről nem lehet szakmai tanácsot adni" meglehetősen furcsa, mivel nagyon kevés tökéletes kép létezik, s nem hiszem, hogy ez azok közé tartozna.
4./ Azt, hogy most már nemcsak engem sértegetsz, hanem a "körbeértékelés végett, na meg az én véleményem ellen meg fognak védeni a barátaid" megfogalmazással több fotóstársam objektivitását is kétségbe vonod, jóhiszemű és szakmailag korrekt véleményüket kérdőjelezed meg, remélem, csak az indulat következménye, s nem hiszed komolyan, hogy "hoci-nesze" alapon történik a képek értékelése.
5./ Nem fordulok bírósághoz, mivel az időm értékesebb annál, hogy bíróságon töltsem - csak arra próbáltam felhívni a figyelmet, hogy "eljogiasodó" korunkban, amikor a nézeteltérések megbeszélésével, szakértő segítő bevonása mellett végzett közvetítéssel (mediációval) való megoldása helyett a jogi út tűnik "kézendekvőnek", a megfogalmazásokkal jobban kell vigyázni, mint néhány évtizeddel vagy akár csak néhány évvel ezelőtt.
Részemről a kérdést lezártam.
Kéoeidet nem fogom értékelni, mivel én is "emberből vagyok", s lehet, hogy a szubjektivitiást nem tudnám elkerülni, s leköteleznél, ha Te is hasonlóan viszonyulnál az általam feltöltött képekhez.


 

#162 Írta: Dodó 2012.08.27 21:35:51   11000 727

A "versenybíró" című képnél "Szt. Sebestyén" megállapításai, melyek nem a képre vonatkoznak, hanem publikációs etikámra vonatozó megalapozatlan állítást tartalmaznak, és ráadásul a perverzitás ki nem mondott, de eléggé egyértelműen sugallt vádját tartalmazzák, számomra elfogadhatatlanok.
A Fotósok Világán eddig ez nem volt szokásban, és - ahogy válaszomban neki is jeleztem - nem képértékelést, hanem egy más, nem a fotózásra irányuló értékrend közlése.
Mivel a szabályzat "moderációs alapelveit":
"Az oldal egyik politika és egyik vallási nézet mellett sem teszi le a voksát, pártatlan.
Amennyiben valaki képeivel, vagy hozzászólásaival erre a két témára evez, mindenképpen megkérjük, hogy más nézeteit azzal ne sértse!
A Magyar Köztársaság által el nem fogadott politikai és vallási irányzatok, nézetek terjesztése, arra utaló kép vagy hozzászólás, hivatkozás, egyéb anyag közzététele tilos!
4.1 -Tilos bűncselekményre buzdító kép, hozzászólás, hivatkozás, vagy bármilyen egyéb médium közzététele!
4.2 -Tilos pornográf, perverz, képek feltöltése!
4.3 -Tilos 18 éven aluliak félig vagy teljes meztelen ábrázolása, 14-18 év közöttiek ilyen módon való ábrázolásának közzététele még akkor is tilos, amennyiben ezt a Magyar Jogszabályok megengednék! (az ilyen feltöltőt azonnal kizárjuk)"
Mivel ebben nem szerepel, hogy a feltöltött képnek eleget kell tennie valamennyi tag világlátásának, kellően kultúrált formában elfogadnám azt a véleményt is, hogy az emberi test ilyen ábrázolása nem találkozik fotóstársunk érzelmi világával, tetszésével, és akkor sajnálamot fejeztem volna ki, s elnézést kértem volna, amennyiben akaratlanul érzéseiben megbántottam.
Ez a megfogalmazás viszont - mivel saját csupán jogi szakoklevelemet nem tekintem teljes értékű tudásnak, ügyvédemmel is tanácskozva - kimeríti a Polgári törvénykönyvben a 78. § ()-(2) bekezdésben szereplő "jó hírnévhez való jog" sérelmét, ami minősített esetként, a bíróság a "széles nyilvánosság előtt" történésként is értékelhet.
Tisztelettel kérlek, hogy a web-lap harmonikus működése érdekében az ilyen sértő kirohanásokkal szemben fellépni szíveskedj.


 

#161 Írta: NonameTheHunter 2012.08.10 20:02:35 www  7629 197

köszönöm, jogos.


Válasz hozzászólás
 

#160 Írta: Dodó 2012.08.10 19:57:09   11000 727

Azt hiszem, hogy az újonnan belépő tagoknak írt vélemény egy kicsit a Fotósok Világa névjegyének átnyújtása, annak a demonstrálása, hogy ez az oldal a segítségadásra épül, s sok más oldallal ellentétben konstruktív, kollegiális hangulat uralkodik. Érzésem szerint "Szt. Sebestyén" 2012.08.09 20:55:59-én kelt véleménye ennek a - talán most idealisztikusan megfogalmazott, de az oldalra jellemzőnek tartott - gyakorlatnak ellentmond. Nem lenne szerencsés, ha akár régi,akár új tagokkal szemben ez a stílus terjedne el.


 

#159 Írta: NonameTheHunter 2012.06.27 09:20:34 www  7629 197

az az igazság, hogy én nem olvastam végig. :)


Válasz hozzászólás
 

#158 Írta: Bringás 2012.06.27 09:16:43   28277 1150

Igen, köszönöm!
Végig éreztem, hogy valahogy nem kóser, mert nem volt szabályos… aludnom kellet rá egyet, hogy észrevegyem.


Válasz hozzászólás
 

#157 Írta: NonameTheHunter 2012.06.27 08:54:44 www  7629 197

javítva, remélem így gondoltad. :)


Válasz hozzászólás
 

#156 Írta: Bringás 2012.06.27 08:51:40   28277 1150

Szia Tamás!

Sajnos mégsem lett „korrekt” az ND szűrős tanulmányom:

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=85498

…mert sajnos vétettem benne hibát (hiába a matek sosem volt az erősségem).

Kérlek, moderáld (javítsd ki) az #1. hsz. alatt tett leírásom a következő két helyen az alábbiak szerint, hogy helyes legyen:

A szűrők erősségénél ezek legyenek a helyes számadatok:

ND2 = 2x hosszabb zár = 1 FÉ csökkenés (ez a legenyhébb amatőr ND szűrő)
ND4 = 4x hosszabb zár = 2 FÉ csökkenés
ND8 = 8x hosszabb zár = 3 FÉ csökkenés
ND16 = 16x hosszabb zár = 4 FÉ csökkenés (az AF már nem működik)
…

Illetve a leírás leges-legvégén az utolsó, zárójelbe tett mondatot javítás nélkül kérem törölni.

Előre is köszönöm, és bocs’ a tévedésért!

Üdv.: Csaba


 

#155 Írta: nünüke 2012.02.08 23:34:39   386 20

Köszi! :)


Válasz hozzászólás
 

#154 Írta: NonameTheHunter 2012.02.08 21:50:24 www  7629 197

köszönöm, mielőtt ezt néztem volna, már moderáltam :)


Válasz hozzászólás
 

#153 Írta: nünüke 2012.02.08 14:20:06   386 20

http://fotosokvilaga.hu/kep/82542/lehet_bolhas_vagyok/canon_eos_450d
#17


 

#152 Írta: bruszlí 2012.02.04 22:39:54   600 2

Üdv admin! Fuentes tagtárs hozzászólása igazán sokat dobott az oldal színvonalán.
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=82459


 

#151 Írta: zso6607 2011.11.28 20:04:55   13843 177

:)


Válasz hozzászólás
 

#150 Írta: NonameTheHunter 2011.11.28 11:21:04 www  7629 197

gyökérkezeltem :)


Válasz hozzászólás
 

#149 Írta: zso6607 2011.11.25 22:53:18   13843 177

szia, szerintem a Béla nevű júzert, aki Bogár Ferenc képeire pöttyinget likvidálni kéne!:) mivel valóban gyökér az illető...


 

#148 Írta: vekker 2011.07.19 10:22:56 www  143 12

nem szántam fölényeskedőnek, bocsi ha megsértettelek...nem volt szándékos!

más is használ spricckát (nem egyedi eset)
http://www.flickr.com/photos/90s/4730258517/in/photostream/
http://www.flickr.com/photos/pdmk_photography/539180858/
http://www.flickr.com/photos/23630570@N03/2398957899/
http://www.flickr.com/photos/jrmannn/278211859/


Válasz hozzászólás
 

#147 Írta: NonameTheHunter 2011.07.19 10:18:02 www  7629 197

következőnél moderálok! (és nem a hozzászólást hanem a hozzászólót!)
Elég ebből ennyi! (már rég sok)


 

#146 Írta: Mikrobi89 2011.07.19 10:15:27   850 27

Jaj hogy nem tudtok leállni erről a témáról.
Thomas is fordított obit használ. és ha fordított obit használ bizony a élesség ugyanolyan távol lesz mint más obiknál.
Nem tökmindegy a felszerelésem? Ő is megtudja csinálni, kitartani a gépet, élességet beállítani állvány nélkül.
Pók is ugyan úgy elmehet mint a szita :) Elugrik, mászik stb.
Nem fél centire van az élesség de mindegy...
Kereshetnél inkább más témát :)


Válasz hozzászólás
 

#145 Írta: VBali 2011.07.19 09:15:03   1667 127

Nem, Thomas Shahan nem csaló! De nem is titkol semmit. Megnézheted magad is a Youtube-on, hogyan dolgozik: http://www.youtube.com/watch?v=wqRn3at0H60

Na, de ahogy nézem az ő képei nincsenek tükrözve, az alanyok nincsenek lespriccelve, na meg nem is Raynox-ot használ. Ja és főleg pókokat fotózgat...

Persze lehet, hogy tévedek, de ahogy figyeltem nincs nála spriccelő és nem dugja fél centire a rovarok szeméhez az optikát a megfelelő leképezés eléréséhez.

Ez a fölényeskedő szöveg meg: "kicsit körül kéne nézni a világban, és nem vádaskodni, ha nem megy valami... " nagyon nem kellett volna a végére. A Shahan nevű tagot már réges -rég ismeri mindenki aki kicsit érdeklődik a makrózás iránt. Lehet te nem ismerted, de nem kellene úgy előjönni vele, mint valami nagy felfedezéssel.


Válasz hozzászólás
 

#144 Írta: NonameTheHunter 2011.07.19 09:09:22 www  7629 197

Úgy gondolom itt már húzni kell egy vonalat ami felett mellőzük ezt a témát, és lépjünk tovább!


 

#143 Írta: VBali 2011.07.19 08:59:47   1667 127

Jó, akkor tehát nincs miről beszélni, mert ezeket a dolgokat sem írtam. Az a helyzet, hogy én általában tudom meddig mehetek el, ok nélkül nem rágalmazok, így biztos voltam benne, hogy nem tudsz belinkelni olyat, amivel vádolsz. Sosem írtam emlékeim szerint, hogy ölöd, vagy ragasztod a rovarokat. Amit nem tudok biztosra, azt nem szoktam állítani.

Itt én is befejeztem.


Válasz hozzászólás
 

#142 Írta: vekker 2011.07.19 08:38:58 www  143 12

hmm, végigolvastam...sok időmet pazaroltam el megint, feleslegesen :S

ezek szerint ez a csávó is csaló?
http://www.flickr.com/photos/opoterser/

kicsit körül kéne nézni a világban, és nem vádaskodni, ha nem megy valami...


 

#141 Írta: Mikrobi89 2011.07.18 22:30:39   850 27

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=78042
4.6 személyeskedés
#37
A haot személyeskedik mással szemben aki más véleményen van.


 

#140 Írta: Mikrobi89 2011.07.18 17:10:42   850 27

Tudod jól hogy törölve lett miatta az összes fv-os képem akkor.
Részemről befejeztem. Felesleges erről beszélgetni.


Válasz hozzászólás
 

#139 Írta: VBali 2011.07.18 13:42:29   1667 127

Kedves Mikrobi!

Idézd már be ide légy szíves, hogy mikor vádoltalak meg ezekkel a dolgokkal! Linkkel együtt természetesen!

Te magad állítod, hogy van valami titkod, amire én csak annyit tudok mondani, hogy etikus természetfotósnak nincsenek titkai.
Ez a véleményem és semmilyen mártírkodó szipogás és panaszkodás miatt nem fog változni.


Válasz hozzászólás
 

#138 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 12:03:01 www  7629 197

Nézd ha zavar ez, hogy állandóan ilyen fenn hangja van a képek egy részének, akkor legközelebb ha fotózol csinálj néhány olyan képet ami mutatja azt is hogy minden oké :)

Jobbat nem tudok, ugyanis valóban nagyon pengék a képek, kicsit már meglepően, attól én még nem mondom hogy minden mű.


Válasz hozzászólás
 

#137 Írta: Mikrobi89 2011.07.18 11:29:50   850 27

2, 3 hónapja azért mentem innen el mert Mikros és VBali minden bizonyíték nélkül megvádolt, hogy halott állatot fotózok, én öltem meg őket, vagy ragasztom... Előjött minden módszer, mert meg voltak győződve hogy nem tudnak mozogni.
Mert bele kell kötni abba aki le tudja fotózni azt amit a vádaskodó nem, milyen hozzáállás ez?
Majdnem másfél éve itt vagyok az oldalon, nem rémlik hogy bármi zűr lett volna velem... Szeretem is az oldalt nagyon, de ezek a vádaskodások kicsit sok nekem...


Válasz hozzászólás
 

#136 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 09:47:20 www  7629 197

Írni kell ide, csak ezt én látom, (csak én netmentes helyen) nyaraltam, de majd csinálok egy mail címet amit bármelyik mod láthat.
Valóban vannak ilyen tagok, sőt szinte mindenki ilyen, de néha van egy ilyen áthallása a dolognak, hangsúlyozom néha. :)


Válasz hozzászólás
 

#135 Írta: VBali 2011.07.18 09:36:50   1667 127

Kedves Hunter!

Vannak itt régebbi tagok, akik már bizonyítottak, hogy normális tagjai tudnak lenni a közösségnek. Aztán jönnek mások, akik bomlasztanak, személyeskednek, sértegetnek, bosszúpontoznak, stb. Ennyiről van szó, nem másról, nem előjogokról, meg többlet jogosítványokról. Ha a rég kialakult, jó közösség tagjait támadás, provokáció éri, akkor a többieknek mit kellene tenni? Mármint, ha a modi nem tesz semmit?

Az a szomorú, hogy akik provokálnak, anitoszociális viselkedésükkel bomlasztanak, pont azok jönnek ide panaszkodni, miután kihozzák a többiekből is az indulatot. Érdemes megnézni hogy viselkednek olyan tiszteletre méltó tagtársunkkal is, mint pl. Mikrós!

Na, de mindegy, befejezem, mert ez már átmegy óvodába...


Válasz hozzászólás
 

#134 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 09:09:15 www  7629 197

2 felhasználócsoportnak van többletjoga az oldalon az egyiket úgy hívják hogy Admin a másikat meg Moderátor!
Ehhez jó ha mindenki tartja magát.
A támogató is csak többlet szolgáltatást kap, jogot nem.
Valóban többen "kissé" félreértelmezik az idő kérdését, a régi tagoknak nem többlet jogosultságuk van, hanem jó esetben adnak valamit az oldalhoz, ne mutogassanak arra, hogy már régóta itt vannak, és így próbálnak elvenni az oldal értékéből (esetenként) azzal hogy többet engednek meg maguknak mint kellene, mert a jövőben én nem fogom engedni, nagyon nagy sértődések lesznek (bár felnőttek vagyunk) ha ezt a rossz szokásukat meghagyják de megéri, mert ezt nem lehet tovább tartani.
Szokjunk meg egy viselkedést használni, úgy hívják hogy alázat! És hagyjuk az alázást!!


Válasz hozzászólás
 

#133 Írta: Bringás 2011.07.18 09:03:59   28277 1150

(Sejtettem) Mindkét kifogásolt képet Mikrobi89 töltötte föl és ő is törölte le. Moderátorok sajnos nem szabtak gátat.
A #106. alatt megírt "bejelentésemben" a feltöltő trágárkodását kifogásoltam, míg a #107. alatt dikó trágárkodása volt a bejelentés tárgya.

A cirkusz itt folytatódott (ez még fönn van):

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=10&id=77948


 

#132 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 09:02:12 www  7629 197

szívesen megnézném, de törölve van..


Válasz hozzászólás
 

#131 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 08:59:22 www  7629 197

Én nem akarok egyik oldal párján se határozottan megállni, tölts mozgó szárnyú élőlényeket és be is bizonyítod.


Válasz hozzászólás
 

#130 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 08:57:01 www  7629 197

Semmi gond, biztosan csináltál már nem tökéletes makrót is, ahol jobban látszik a környezet..kérünk ilyet is.
Ha meg tükrözöl egy fotót, a jövőben írd bele a megjegyezésbe, és hidd el kevesebb lesz a probléma!


Válasz hozzászólás
 

#129 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 08:53:51 www  7629 197

Teljesen egyetértek, a szabályzatot egy kicsit egyértelműbbé át fogom fogalmazni, hogy mindenki érezze, az oldal nem ilyen és nem is engedjük, hogy ilyen legyen.
Aki manipulálni akarja a fotót, ám tegye, de az értékelőt ne próbálja!


Válasz hozzászólás
 

#128 Írta: NonameTheHunter 2011.07.18 08:49:39 www  7629 197

(nyaraltam) A kép már nem él, biztos Ő vagy egy mod törölte, majd rákéredzek hogy kié volt a modnál, de ha egy nevet kapok hogy ki volt, azt megköszönöm!
De gondolom hogy Mikrobi89ről van szó.


Válasz hozzászólás
 

#127 Írta: Mikrobi89 2011.07.13 16:45:42   850 27

"Csak jelzem, hogy Mikrobi gyalázkodó privát e-mailban zaklat!"
' mailt írtam neked, ha kell megmutatom hunternak, azt hiszem a fotóim alatt zaklattál te magad :miután besokalltam... mert már nem is a fotó miatt jöttél a képem alá vitázni... 3 sorban kifejtettem azt a tevékenységed amit művelsz.


Válasz hozzászólás
 

#126 Írta: Mikrós 2011.07.13 16:28:14   4325 456

Sajnálom! Viccnek szántam, de lehet, hogy bejön...!


Válasz hozzászólás
 

#125 Írta: dikó 2011.07.13 15:20:41 www  768 69

....és "Kedves NTH" kérlek azon is gondolkodj el, hogy egyes régi tagok, mert ők régi tagok, mit engednek meg mostanra maguknak.

Én is ezért jöttem erre az oldalra mert normális értékelő oldalnak néztem. De egyes régi tagok(akik mindent megtahatnek itt) egy felhasználót
háta mögött olyanokkal gyanúsítgatják amit el sem követett. Mellé álltam, így engem is utálni kell.


 

#124 Írta: VBali 2011.07.13 15:15:15   1667 127

Kedves NTH!

Mikrobi és Dikó panasza jogos, talán elragadtattam mag kicsit. Nyilván a dolog kölcsönös egyébként.

Csak jelzem, hogy Mikrobi gyalázkodó privát e-mailban zaklat!

Kérlek, alaposan fontold meg azt amit Bringás írt, és amivel sokan (bár nem vállalják fel a véleményüket nyíltan) egyetértünk.


 

#123 Írta: dikó 2011.07.13 14:54:33 www  768 69

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/77948/gyongyszemu_lany/fujifilm_finepi x_s9600


4.6 személyeskedés


#57

VBali hsz-ei felháborítóak, honnan veszi a bátorságot (mert ő régi tag? és mindent megtehetnek?)hogy a szellemi szintemet kifogásolja..

..és mindenki tudja, hogy egyedül nem tudjuk egymás képét napképévé tenni, ahhoz több felhasználó is kell, hogy kattintson., ez pedig hazugság is, hogy ezt állítja.


 

#122 Írta: Mikrobi89 2011.07.13 14:20:57   850 27

http://fotosokvilaga.hu/kep/77968/makro/pentax_k200d
4.6 személyeskedés
#4
VBali hozzáállása a képhez írt véleményem után sértő. Azt hiszem normális véleményt nyilvánítottam a képpel kapcsolatban.


 

#121 Írta: Mikrobi89 2011.07.13 14:13:39   850 27

http://fotosokvilaga.hu/kep/77968/makro/pentax_k200d
4.6 személyeskedés
#3
Utolsó sorában írt mondat számomra sértő.


 

#120 Írta: Mikrobi89 2011.07.13 14:09:54   850 27

Felháborító ez a hozzáállásod...


Válasz hozzászólás
 

#119 Írta: Mikrobi89 2011.07.13 14:02:02   850 27

http://fotosokvilaga.hu/kep/77948/gyongyszemu_lany/fujifilm_finepix_s9 600
4.6 személyeskedésért, sértegetés.
#77
VBali, több helyen személyeskedett már a fotó alatt, illetve olyanokat ír amit nem követtem el... De ezt már tömegesen.


 

#118 Írta: Mikrós 2011.07.13 13:04:56   4325 456

Húúúú, Gyerekek!
Rájöttem valamire! A „Gyöngyhajú (bocs)-szemű lány”-nál arra megy ki a játék, hogy a hozzászólások elkerüljék a nézettséget! Micsoda buli lenne! A végeredmény, amit mindenki lát: Meg se’ nézed, de hozzászólsz! Óriási! Szerintem ilyen még nem volt az Oldalon, ha „bejön”!
(Mindenkinek: Ne hagyjátok már már magatokat beugratni, figyeljetek erre!)


 

#117 Írta: Mikrobi89 2011.07.11 17:23:42   850 27

Pfff...


Válasz hozzászólás
 

#116 Írta: Mikrós 2011.07.11 17:11:39   4325 456

Ne az élő-halott-ról beszélj állandóan, ezen már túl vagyunk! Beszélj inkább a trükkös tükrözésekről. OK?


Válasz hozzászólás
 

#115 Írta: Mikrobi89 2011.07.11 16:55:31   850 27

"Minden mondata igaz." Mennyire tévedtek... :)


Válasz hozzászólás
 

#114 Írta: Mikrobi89 2011.07.11 16:54:44   850 27

Én csak azt látom hogy bemocskoltok a képemnél... Igazságtalanul... Bizonyítsd be hogy az állatok nem éltek... Aztán dumáljál róla.


Válasz hozzászólás
 

#113 Írta: Mikrós 2011.07.11 16:48:36   4325 456

Most olvastam "Bringás" hosszú, rendkívül tartalmas és egzakt válasz-hozzászólását, amihez gratulálok (Mikrobi képénél)! Minden mondata igaz. Kiegészítésként mindössze annyit tennék hozzá, hogy a rovarok zöme a színekre is reagál, repül, ez is vonzó lehet (pl. a levéltetvek a sárgára).
Amúgy a hozzászólás Ötös! Mikrós.


 

#112 Írta: Mikrós 2011.07.11 16:27:08   4325 456

Látod! Ha akkor nem törölsz, akkor most be tudnánk bizonyítani, hogy "miket kaptál tőlünk"! Azokat a véleményeket én most is vállalom, s úgy látom, te is. Akkor ebben maradjunk meg. Élve fotózol. Hm. Ezt nem lihegem tovább, bár jópár képednél most sem hiszem el! "Bringás" ezt szépen leírta, nem tudok jobbat! Na, mindegy. Ha lehet, én is élőket fotózok (lásd: levéltetvek), de ha nem, akkor beismerem, s mivel nincs "tudományos" kategória (ahol az elpusztult is elfogadott!), az "Egyéb" rovatba teszem. Nálam ez a menet. A tükrözéseidről már eszmecseréztünk, még sem hívod fel a figyelmet eredetileg erre. Miért? Mert így sokan "beveszik" - s ugye ez a lényeg! De vigyázz, most már nem mindenki! Egyre többen ismerik fel.
Fotós tudományodat sohasem kérdőjeleztem meg, csak az eredmény "tálalását"! Ez a helyzet! Szereted a népszerűséget, ami nem baj, ha korlátok között marad.
Nos - részemről ennyit a dologról.


Válasz hozzászólás
 

#111 Írta: Mikrobi89 2011.07.11 15:58:17   850 27

Amiket akkor kaptam tőletek... nem röhej, számomra nem.
Őszinte vagyok... Nem ölöm az állatokat, élve fotózom őket...
El se kábítom mint te... Ki tudja milyen maradandó károsodása lesz azután azoknak az élőlényeknek amiket Te fotózol már megbocsáts.


Válasz hozzászólás
 

#110 Írta: Mikrós 2011.07.11 15:48:39   4325 456

Mivel név szerint (mellesleg rosszul írva) megszólíttattam, reagálnom kell - sajnos. Amúgy nem volt szándékomban.
Csak ahhoz írok amiben érintett vagyok.
Nem is tudtam, hogy te is azt vallod, amit a barátnőd! Ennél többet tételeztem fel rólad! Még hogy én (vagy mi?) "üldöztelek"(tünk) el az Oldalról. Ez kész röhej. Egyrészt jó egészségben itt vagy, másrészt én nem az a fajta vagyok, aki valakit is elüldözne - akárhonnan, akárkit! Persze ezt te nem tudhatod. Pláne ilyen ügyek miatt. Nekem - s ezt most is vallom, az nem tetszett, hogy nem voltál őszinte, úgy kellett "kihúzni" belőled még a tükrözések tényét is. Ezt nem tudod letagadni. Agresszív, pökhendi válaszaid meg felháborítóak, nem idevalóak voltak. Ezt sem tudod letagadni. Moderálást meg csak az útszéli kifejezéseidre kértem - legalábbis én. Ezt meg nem KELL letagadni!
Szóval kedves (?) "Mikrobi89" - emberibb, kulturáltabb hangnemet és több őszinteséget kérünk (a képeid mellé is!) - ennyi az egész!


Válasz hozzászólás
 

#109 Írta: Mikrobi89 2011.07.11 15:19:40   850 27

Persze, mert azt meglehet csinálni hogy ha valaki nem tudja a kép készítése folyamatát akkor már halott állatott lehet csak fotózni ilyen közelről. Azzal megvádoltok hogy ölöm az állatokat... Azért ez mégis milyen hozzáállás kérem szépen?
Bizonyíték hol van? Hogy ölöm? A fotón nem mozog az állat? mert ez nem videó... Olyanokkal jöttök hogy ragasztom...
Mielőtt még töröltem fotóimat, VBali szolt hogy töröljem a fotóm, csak azért mert nem tudja elviselni hogy ez nem csalás, nem halott állatról van szó...
Nektek akkor ez a hozzáállással minden rendben van? Gondolkodjatok el rajta...
Privátba tegnap Aladintól olyan üzentetett kapott Dikó melyben azt mondta hogy az ő sokkal jobb felszerelésével nem tudja lefotózni így... ezért csalás.
Mikrosék egyszer már elüldöztek, összemocskolták a képem. Akkor nem volt moderálva semmi, én nem jelentettem be őket... Most hogy megvédem magam, már moderálással akarnak jönni...
Arrol nem is beszélve, hogy mikor elmentem innen a fotómegosztóra ahol tartom a fotóim az egyik felhasználó akkor regisztrált és be is írt az egyik fotóm alá hogy Döglött állatokat fotózok, na az kicsit sem kiakasztó. Szándékosan hogy ítéljenek el olyanért amit NEM csinálok...
Ez milyen hozzáállás akkor? Legyen akármi a következménye... De legalább kiállok azért amit nem csinálok...


 

#108 Írta: Mikrós 2011.07.11 14:33:43   4325 456

- „VAGY MÁR VOLT HASONLÓ ESET?” - kérdezte egyik fotóstársunk egy kissé talán elfajult, 50 fölötti vélemény-vitában a napokban.
- IGEN, VOLT… ! Ezt meg én mondom.

Előrebocsátom, nem az utóbbi pár nap legtöbb hozzászólását, illetve vitáját bíró képnél kívántam az alábbiakat megírni, mert sajnos a fotósával már „nem vagyunk beszélő viszonyban” (lásd: hozzászólásom címét) - viszont általános mondanivalóm azért lenne nekem is ezzel kapcsolatban, s ezt inkább itt teszem meg – érthető, ugye?
Az „egyik szemem sír, a másik meg nevet” – így hívják azt az állapotot, amiben most vagyok ezzel a kép-vitával kapcsolatban.
Azaz:
Szomorú az a helyzet, hogy az illető fotós „nem tanult” a korábbi, nem is kevés kritikából, amiket pl. ilyenekért (is) kapott - természetesen nem csak tőlem! Ott folytatja, ahol rövid „külföldi tartózkodása”, és addigi képeinek totál kitörlése után abbahagyta. Véleményem szerint okos embernek tanulni kellene a korábbi hibáiból, nem pedig újra agresszíven, közönségesen- és csípőből támadni! Vagy ha nem kíván tanulni (magánügye) – hát ez lesz a következmény, amit most „kapott”, tehát egy csomó ingerült reagálás, idegeskedés, magyarázkodás stb., ami - szerintem - messze nem ide való (mondjuk figyelem-felkeltésre viszont jó)!
A részemre pozitívum viszont az, hogy a barátnője most már nem csak nekem írhatja meg, hogy „elüldöztem” (mármint én, persze ez sem igaz – amint látjuk) az illető fotóst az Oldalról…! Most már akár másoknak is nyugodtan megírhatja ugyanezt, mert vették a bátorságot az olyan kritikához, amelyeket - érdekes - korábban is kapott.
Persze részemről ez most kárörömnek tűnhet, de azért nem ilyen egyszerű a helyzet. Hazudnék, ha azt mondanám nincs bennem némi elégtétel, hogy szép lassan másoknak is feltűnik a szóban forgó fotós – finoman fogalmazok – csúsztatása, jó pár képével kapcsolatban (a letörölteket is beleszámítva). Azaz, most már nem csak énrám („aki nyomta az okos szövegét”) lehet haragudni, hanem más fotóstársakra is, akik - hál ’Isten - éles szemmel észreveszik és figyelik a be nem vallott dolgokat…, s mi több, még meg is merik jegyezni, sőt - megpróbálnak kulturáltan meggyőzést is folytatni.
Na, ez az, aminek most „örülnöm” kellene!
Összességében még sem örülök felhőtlenül, mert - gondolom - nem erre van „kitalálva” a FV-Oldal, nem úgy kellene lereagálni a jogos kritikákat! Sokkal több önmérsékletre, belátásra, a javító szándékú vélemények elfogadására, sokkal finomabb fogalmazásokra, a közönségeskedés kerülésére (erre az Oldal vezetőinek a figyelmét is felhívtam, ez ugyanis bent van a Szabályzatban!), no és persze főleg ŐSZINTESÉGRE lenne szükség, hogy elfogadhatóan, kultúrember módjára menjen itt az élet…!
Nem kívántam jelen soraimmal senkit sem megbántani, még az érintetteket sem (!) - nem is lehet felhasználni, mert teljesen névtelen - de ezek a gondolatok most már felettébb kikívánkoztak belőlem, s vállalom ennek közzétételét akkor is, ha emiatt (ne adj Úristen) kizárásra kerülök innen!
Szomorú üdvözlettel!


 

#107 Írta: Bringás 2011.07.11 11:14:05   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/77917/hangya/fujifilm_finepix_s9600

#5.

sértő, trágár megjegyzés az oldal azon tagjaival szemben, akik más véleményen vannak.


 

#106 Írta: Bringás 2011.07.11 11:09:25   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kep/77889/gyongyszemu_lany/fujifilm_finepi x_s9600

#42. és még több hsz.-ben is

trágár beszéd, sértegetés, személyeskedés


Ettől a képtől függetlenül, a következőket többek nevében írom: A fotós rendszeresen megtéveszti az oldal használóit. Makrói többsége durván (de profi módon) utómunkázott, megölt vagy mozgásképtelenné tett állatokat mutat be úgy, mintha azt az élő természetben fotózta volna. Ennek a természetet kevésbé ismerők rendszeresen bedőlnek és elhiszik, hogy valóságos. Mélységesen etikátlannak tartom ezt a hozzáállást.


 

#105 Írta: NonameTheHunter 2011.06.26 17:49:26 www  7629 197

köszönöm, intéztem!


Válasz hozzászólás
 

#104 Írta: Dodó 2011.06.26 16:04:26   11000 727

Kép: http://www.fotosokvilaga.hu/kep/77115/zold_szem_uvegen_at_szep_ez_a_vi lag/panasonic_dmc_lz7

A kép véleményezésében "drifter009" olyan jelző használ, mely a Fotósok Világa eddigi gyakorlatában nem volt szokásban, szeretném, ha nem is lenne...


 

#103 Írta: NonameTheHunter 2011.04.14 18:03:59 www  7629 197

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=74693
Ezt?
Hát mert nincs mit törölni rajta, a véleményt kimoderáltam, mint kép meg maradhat.


Válasz hozzászólás
 

#102 Írta: ancsa 2011.04.11 20:41:09   14067 626

miért nem törlöd a fotót???


 

#101 Írta: NonameTheHunter 2011.02.18 16:41:50 www  7629 197

köszönöm jogos..intézkedtem, meglepett..


Válasz hozzászólás
 

#100 Írta: Dodó 2011.02.18 12:33:54   11000 727

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=74693
Lávató
Első vélemény - a szerző saját hozzászólása; durva szavakat használ, a weblap egészét és annak tagjait egyaránt súlyosan sérti. (Ilyen nagyon régen nem fordult elő)...
Kérem a megfelelő szankció alkalmazását.


 

#99 Írta: NonameTheHunter 2010.11.23 21:03:32 www  7629 197

úgy látom már nem áll fenn a probléma, elfogadta a hsz-okat.


Válasz hozzászólás
 

#98 Írta: Gabeszphoto 2010.11.23 11:04:55   201 0

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=72498

Azthiszem korrekt módon, pontozás nélkül leírtam a képre az értékelésem.
Az nem boszant,hogy nem fogadja el a feltöltő az értékelést, az viszont igen,hogy nem ír rá semmit vissza.
Hogy azért nem fogadtam el mert...blablabla...
Attól hogy nem fogadja el a véleményem,még létezik!
Nem szeretem az efféle hozzáállást!
Ráadásul ha jól látom nem egyedi.
Utánnanéznél a dolognak?
Köszönettel:
Gabesz


 

#97 Írta: nagymate 2010.11.06 19:00:40   859 99

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=32&id=71035
alulértékelés
#3 Írta: kod1111 2010.10.10 22:16:45

Dícséri a képet és 3-ast ad. Megkértem, hogy indokolja addig nem is fogadom el, de nem is utasítom el. Nem történt meg. Ezt az egy hsz-t írta, azóta mást nem tett. Lehet hogy bosszúpontnak szánta?


 

#96 Írta: NonameTheHunter 2010.08.26 12:05:25 www  7629 197

magától tette, nem emlékszem, hogy felszólítottam volna.


Válasz hozzászólás
 

#95 Írta: Bringás 2010.08.26 11:41:00   28277 1150

Teljesen magától, vagy kapott hozzá biztatást?


Válasz hozzászólás
 

#94 Írta: NonameTheHunter 2010.08.26 09:20:57 www  7629 197

azóta már törölte


Válasz hozzászólás
 

#93 Írta: Bringás 2010.08.22 19:29:46   28277 1150

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=30&id=69541

Kérem a #3. szám alatt írott hozzászólásom törlését, vagy a moderátor által elfogadottá tételét.

A feltöltő nem érdemli meg a véleményt. A feltöltött kép teljesen gagyi, ám a "művészúr" minden negatív, (teljesen korrektül megírt és csöppet sem bántó) kritikát elutasít, méghozzá indoklás nélkül. Megfontolandó magának a képnek is a törlése, annyira színvonaltalan az oldalra.

Minden negatív kritika indoklás nélküli elutasítása olyannyira nem illő magatartás, hogy érdemes lenne megfontolni ezen kép alatt az összes elutasított hsz. elfogadottá tételét. Mindegyik korrekt és indokolt vélemény.


 

#92 Írta: epiv 2010.06.17 10:35:10   6125 425

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=67509 képnél CSÁNKI PÉTER 21 véleménye és pontozása nem következetes, ha egyetértesz kérem törölni ha nem azért nem gond köszönöm


 

#91 Írta: Maxx 2010.06.10 20:22:19 www  3089 254

Köszönöm a gyors reagálást :)
Ha a Plázában jársz, vendégem vagy egy ücsire ;)


 

#90 Írta: Maxx 2010.06.10 19:11:51 www  3089 254

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=35&id=67428

Azt hiszem, itt véletlen ponttévesztés esete forog fent Szandy7 jóvoltából, legalább is a kommentje erre utal :)
Úgy látom még új...
Ha meg nem véletlen, akkor meg a komment tükrében nem elfogadható a pontozás.


 

#89 Írta: NonameTheHunter 2010.05.12 22:36:57 www  7629 197

Veled már többször volt gond, nincs okom figyelmeztetni.
Viselkedj korrektül!
Jogtipró? Nézd! a közösség elfogadta a szábályzatot és nagyon sűrűn be is tartja. Egy dologban tudok csak igazat adni,hogy nem szóltam előre, de már volt gond veled, légyszives ezt ne várd el..
A hozzászólásokat átgondolom! (attól még hogy off, elfogadható, máshol is ez a gyakorlat)


Válasz hozzászólás
 

#88 Írta: bruszlí 2010.05.12 10:13:04   600 2

Aloha admin!

Ennél a képemnél: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=66441 a következő sorszámú hozzászólásokat utasítottam el miután jogtalanul, előzetes figyelmeztetés nélkül kitiltottál: 9, 10, 12, 13; Ezeket a hsz.-eket nem fogadtam el mivel a képemhez semmi közük. Zorán képéhez írt kimoderált kommentem etikátlanul az én fotóm alá hurcolt ellenhadjáratának hozamányai.
Etikátlannak és sértőnek tartom, hogy a felsorolt elutasított hozzászólásokat te elfogadottá "moderáltad".
Ezeket alakítsd vissza vagy töröld! Az értük utalt pontokat vond vissza! Továbbá megkérlek, hogy az ilyen dúrva, jogtipró cenzori magatartásformát ne gyakorold a továbbiakban, mert ezzel az oldalt teljesen egysíkúvá, unalmassá alakítod. Az őszinte és egyéni vélemények már így is ritkaságszámba mennek itt, pedig többek szerint is lenne rá igény.
A trágárság kimoderálásával egyetértek, de egy vitát az egyik fél "kikapcsolásával" elintézni finoman szólva is nem szép.
Bruszlí


 

#87 Írta: kenobi 2010.05.06 09:16:41 www  1733 116

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=30&id=39137
Még egy velős értékelés......
Asszem, hogy itt járna más is a ponttörlésen kívül. De ez legyen a Te gondod..:))


 

#86 Írta: kenobi 2010.05.06 09:06:26 www  1733 116

Köszönöm az emlékeztetőt és örülök, hogy módosítottad.
Üdv


 

#85 Írta: epiv 2010.05.04 10:45:16   6125 425

Köszönöm


Válasz hozzászólás
 

#84 Írta: NonameTheHunter 2010.05.04 10:43:43 www  7629 197

töröltem a szavazatot!


Válasz hozzászólás
 

#83 Írta: epiv 2010.05.04 09:23:11   6125 425

Mondtál valamit Tengelic fotómnál véleményem szerint indokolatlan pontlevonás Szabó Bernadettől 2010 . 04. 30. 18.55-kor, ha egyetértesz kérlek töröld, köszönöm


 

#82 Írta: ancsa 2010.02.18 08:40:50   14067 626

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=64226

Ezt a fotót kérem törölni azonnal.. nem magyarázom miért.


 

#81 Írta: bandi 2010.01.29 17:02:41   6 8

És mi nem stimmel??? Na hajrá!!!


 

#80 Írta: NonameTheHunter 2010.01.29 15:10:56 www  7629 197

köszi!


Válasz hozzászólás
 

#79 Írta: bruszlí 2010.01.27 21:02:31   600 2

Üdv Noname!
Lécci nézz már utána a bandi nevű felhasználónak! Véleményem szerint valami nem stimmel vele.
bruszlí


 

#78 Írta: NonameTheHunter 2010.01.01 21:58:43 www  7629 197

nem ismerek ilyen szót a szabályzatban!


Válasz hozzászólás
 

#77 Írta: erz 2010.01.01 11:03:16 www  4797 276

Megtaláltam!:-)


 

#76 Írta: erz 2009.12.30 16:34:31 www  4797 276

Ugyan biza, hová van elrejtve ez a "Képértékelés kifogásoló", hogy eddig még sosem találkoztam vele. Nem mintha eddig szükségem lett volna rá, de még lehet.
Bocs az offért!
A választ az ötletdobozba várom mert ezt úgysem fogom megtalálni...:-)


 

#75 Írta: Body 2009.12.30 16:23:24 www  639 129

Link: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=62537
Indokolatlan pontlevonás. Franko.


 

#74 Írta: Janika 2009.12.27 13:43:11   8306 1292

Link: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=62493
Indokolatlan pont levonás, (Lehet véletlen volt)
Hozzászólás # 8 - 2009.12.27 12:45:17

Kérem a válasz törését. Köszönettel


 

#73 Írta: NonameTheHunter 2009.12.04 22:52:03 www  7629 197

jogos, töröltem, köszi!


Válasz hozzászólás
 

#72 Írta: bruszlí 2009.12.04 16:04:00   600 2

Üdv admin!
Látom törölted az alant panaszolt hozzászolást (nagyon helyesen). Arra kérlek töröld somasok Merte Nándorhoz intézett írásait is, mert: nem a képről szólnak, személyeskedöek, s mert így korrekt szerintem.
Köszönettel!
bruszlí
61999/ 2-es, 4-es


 

#71 Írta: somasok 2009.12.04 10:25:43 www  11114 1026

A 61999-es képhez írt #1 hozzászólás törlését kérem, a szabályzat alábbi szakasz értelmében:
Az oldal egyik politika és egyik vallási nézet mellett sem teszi le a voksát, pártatlan.
Amennyiben valaki képeivel, vagy hozzászólásaival erre a két témára evez, mindenképpen megkérjük, hogy más nézeteit azzal ne sértse!
somasok


 

#70 Írta: NonameTheHunter 2009.11.23 08:29:11 www  7629 197 ( kapott 1.00 pontot)

Köszi, intézkedtem!


Válasz hozzászólás
Pont utalva  

#69 Írta: nagymate 2009.11.22 14:49:33   859 99

Hello!
Akkor újra írok, megint én... :D

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=10&id=61601
alulértékelés
#25

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=14&id=61558
alulértékelés
#3

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=&id=61626
alulértékelés
#9

Mindegyikben indoktalanul alulértékelte mélyen Tisztelt és Elismert sz.attila.bp barátunk. XD


 

#68 Írta: bruszlí 2009.11.04 23:01:31   600 2

Üdv admin!
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=61061
13-as hozzászoló (eperbuborek) eggyértelműen bosszúpontozott. Ha te is így látod kérlek intézkedj!
bruszlí


 

#67 Írta: nagymate 2009.10.24 21:25:51   859 99

Nos úgy látszik újra kénytelen vagyok ide írni. Most az én képem miatt írok. Szerintem az egyik értékelésnél indoktalanul alul pontozta az egyik felhasználó a képemet.
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=60725
#6 Írta: bedeko 2009.10.24 20:21:45
Azt írja, hogy ő egymásra !dobálta! volna a leveleket és úgy csinálta volna. Különben a többibe nem is köt bele. És ezek után hármast ad.
Azt nem állítom (nem tudom), hogy ettől többet ér a kép, de ez így nekem nagyon nem tetszik.
Várom mihamarabbi válaszod, és bocs, ha feleslegesen zavartalak.


 

#66 Írta: nagymate 2009.10.18 20:22:57   859 99

Szabályzatban nem találtam rá megfelelő megfogalmazást, de nemtudom mennyire reális ha két testvérpár szinte érdemi tartalom nélkül véleményezik és pontozzák egymás képeit. Idézem és linkelem:
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=60557
#1 Írta: NitroTom 2009.10.18 19:48:17
"Hűha! Nagyon bírom ezeket a HDR-es fényképeket. Nagyon ott vannak színek(mármint számomra).Gratulálok! Sok ilyen képet és jó fényeket!"

És 5-ös pont

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=16&id=60552
#3 Írta: Kisgyerek_ 2009.10.18 19:25:00
Én nem vagyok profi fotós,nem látom át mi kell egy képre vagy mi nem... de nekem nagyon tetszik a kép,jók a színek jó a hangulata, csak igy tovább NitroTom:)

És ugyan csak 5-ös pont


És egy harmadik link ahol bebizonyosodik, hogy Kisgyerek_ NitroTom testvére.
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=35&id=60197
A megjegyzében a következő található:
Kicsit horrorisztikusra sikeredett:) A tesóm érdeme(Kisgyerek), vagy éppen sara:)

Ezenkívül ha mégse lennének testvérek, valószínüleg dupla regisztráció futna 1 ember, mert ha jól megnézzük a képet ugyan ott készült és a fényképező és a szűrő is ugyan az.


 

#65 Írta: aetrigan 2009.10.18 00:12:04 www  596 59

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=60518

Bulova hsz-ai és pontja. Egyértelmű bosszúpont!
Köszi


 

#64 Írta: NitroTom 2009.10.06 21:21:42 www  238 25

Hello!
olyanban tudnál segíteni , hogy félrenyomtam és véletlenül "a nem elfogad" re nyomtam. a "welcom to silent hill"-es képemnél a #3 komentre (bringás felhasználó)
köszi


 

#63 Írta: NonameTheHunter 2009.09.02 23:20:21 www  7629 197

javítva


Válasz hozzászólás
 

#62 Írta: lancaster 2009.07.27 22:43:39 www  5801 47

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=57635

nándor.
köszöntem.


 

#61 Írta: bruszlí 2009.07.06 21:27:56   600 2

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=51712

irta: tilos 790. hozzászoló

szabályzat 4.6
4.7 pontjai. Szeméjeskedés, trágár beszéd
Kérlek intézkedj! Köszi!


 

#60 Írta: ancsa 2009.06.20 11:45:03   14067 626

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=56388

és a mellette lévőt is!!!!!!


 

#59 Írta: ancsa 2009.06.20 11:43:55   14067 626

Kép lopás, két néven való regizés...a fotó törlését javaslom...
Tisztelettel:ancsa


 

#58 Írta: NonameTheHunter 2009.06.18 10:30:31 www  7629 197

jogos, törölve.


Válasz hozzászólás
 

#57 Írta: bruszlí 2009.06.17 22:18:47   600 2

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=56279
Írta: Scampkid 5. hozászoló.
szabályzat 4.6
4.7 pontjai. Szeméjeskedés, trágár beszéd
...azért irok mert egyoldalunak, részrehajlonak látom az intézkedést. lécci intézkedj!


 

#56 Írta: NonameTheHunter 2009.06.09 16:29:02 www  7629 197

Rendben!
Légyszives majd foglalj állást itt!
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=15&id=55945


Válasz hozzászólás
 

#55 Írta: tilos 2009.06.09 12:37:13 www  703 65

#58: Már tárgytalan ;)


 

#54 Írta: tilos 2009.06.09 01:28:56 www  703 65

Szia Hunter!
Én is hisztiznék kicsit:
http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=55927
A fiú se erre se arra nem klikkelt, foglalj állást kérlek a dologban. Mert ugye így kár véleményezni, ha aztán csak elballag az illető. Na nem mintha annyira földhöz vágna az elbukott pont, de mégis. Szal fair play mindenkinek! :)


 

#53 Írta: ilevvy 2009.06.02 11:40:39   4968 542

Lenne egy kérésem. Nem tudom jó helyre irok e, véletlenül rosz képet töltöttem fel, lehet-e törölni? A kép linkje: http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=55849
Előre is köszönöm!


 

#52 Írta: somasok 2009.05.29 16:13:18 www  11114 1026

Kedves moderátor(ok)!
Véletlenül az alábbi fotónál Pety de Necro hozzászólását nem fogadtam el. Kérem, javítsák elfogadottra.Köszönöm!
(http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=32&id=55736)


 

#51 Írta: Bringás 2009.05.29 12:58:07   28277 1150

1. http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=55722

A fenti kép pontozásánál az oszlop másik végére kattintottam és így 1-est adtam, az 5-ös helyett. Kérlek, a szabályzat 4.7 pontja alapján javítsátok át. Ez ügyben már írtam ide egyszer, de az magától törlődött, vagy válasz nélkül törölted? Bánt a dolog, hogy lerontottam valakinek a szép képét.


 

#50 Írta: Bringás 2009.05.27 11:28:38   28277 1150

1. link: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=55275

2. szabályzat 4.5 pontja

3. hozzászólás: #5 Kriszta21

4. Ez ideig csak és kizárólag semmitmondó, érdemi tatalom nélküli véleményeket írt. Ezt a képet csak dícséri, ehhez képest alulpontozza. Ha egyetértesz, kérem a pontszám moderálását. A kép nem hibátlan, a többi értelmes hsz.-al egyetértek.


 

#49 Írta: NonameTheHunter 2009.04.10 16:56:30 www  7629 197

Janika utoljára mondom el!
Nincs olyan a szabályzatban, hogy pontlevonás!
Alulértékelés van.
Úgy gondolod a kép 4esnél többet ér?


 

#48 Írta: Janika 2009.04.10 16:29:53   8306 1292

Link: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=54116

Szabalyzat szama: mind

Sorszam: #3

Indokolatlan pont levonas, ertelmetlen ertekeles


 

#47 Írta: pista1 2009.02.03 08:15:38   9608 436

Néztem én is a weblapot, ott is szerepel a neve. Ettől még akármi is lehet, de ha nem valós lenne, a weblap gazdájának kellene reklamálnia szerintem.


 

#46 Írta: NonameTheHunter 2009.02.03 08:08:41 www  7629 197

Az én értem, de miért ne lehetne övé az oldal?
Szerintem nem írná ki a profiljába se, hogy az a webcíme, ha onnan lopdosna.
Nemde? :)
De ha kell utánajárok.


 

#45 Írta: fido1983 2009.02.02 12:51:04   608 161

Szia!
Szilveszter barátunk ezen képén: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=51875
úgy gondolom lopott képekkel ékeskedik!
A képek a www.naturess.net oldalról valók!
Bizonyíték: http://www.naturess.net/fotka-hmyz-zatim_jsem_neprovedl_determinaci_dr uhu_,pokud_druh_znate__kliknete_na_obalku_v_levo_a_odeslete_na__email_ naturess.net_@tiscali.cz-9926


 

#44 Írta: NonameTheHunter 2009.01.25 16:58:11 www  7629 197

#47 Írta: Dexterland
Már szóltam neki korábban sorozatos szabályzatszegésért, most letiltom a véleményezését..


 

#43 Írta: Dexterland 2009.01.24 15:14:23   926 65

1. http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=51602
2. A teljes 2. pont
3. Sorszám: 4.
4. Számomra nem indokolta meg azt, miért nem tartja képnek az általam feltöltött fotót, és nem magyarázta meg, miért osztályozza le a fényképemet.

Dexterland


 

#42 Írta: Janika 2009.01.22 06:29:52   8306 1292

1 - Kep linkje: http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=51515

2 - Szemelyeskedes, bantalmazas, ragalmazas oktalanul

3 - Sorszam: 12

4 - Eddigi fotoibol es masok velemenyebol itelve Tudasa nulla, Gyakorlata nulla, de szemelyeskedik, es mocskolja a fotoimat, es mikor egy etelmes valaszt irok neki, minden tisztelettel, nem kiemelve az apro hibakat, csak a nagy bakikat, jon es egy ujab fotomat mocskol be bosszubol. Igy hogy segitsunk egymason?


 

#41 Írta: NonameTheHunter 2009.01.18 11:33:41 www  7629 197

Az adott pontokat egyik oldalról sem érzem jogtalannak, egyik kép sem bővelkedik pozitívumokban.


 

#40 Írta: lancaster 2009.01.17 15:46:55 www  5801 47

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=30&id=50288

bosszúpontozás

sztem emiatt:
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=9&id=51348

de ha nem az, akkor elnézést mindenkitől.
Tégy belátásod szerint.


 

#39 Írta: hegyesibela 2008.12.26 18:25:03 www  538 74

Hunter!

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=50248

Első hozzászólás.

Nagyon méltatlanul lepontozta dezsi a képet, 3-asra, mikor ez egy legálább 4.8-as kép, de inkább jobb. ÉN, tehát nem a kép feltöltője kérlek, vond ki a pontot, persze előbb egyeztess Pain-nel.
Köszönöm.

Üdv.: hegyesibela


 

#38 Írta: Dodó 2008.12.18 23:03:16   11000 727

Kedves Hunter!

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=50052,
"penya" képe

Megírtam a véleményt, és azzal teljesen ellentétes pontszámot adtam - nem magamtól, hanem mert a rendszer az 5 pont helyett az 1-re állt... (Lehet, hogy nem teljesen idevaló, de nagyon szerencsétlen érzés, egy kép dicsérete után az 1 pont...)
Kérlek, ha lehet, akkor a pontszámot korrigáld 5-re.

Köszönettel:

Dodó


 

#37 Írta: Janika 2008.12.18 01:15:43   8306 1292

1, Kep linkje:
http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=50015

2, Indokolatlan pont levonas

3, Sorszam: 11 / 2008.12.17 23:29:05

4, Hét ötös utan, bejon ez a tag, es azt irja hogy "nem talal semmi erdekeset" es ad 2.8-at
Bemegyek a keptaraba es tele van varosi tucat-fotokkal, amikre nagyon ritkan irok. Legtobje hirtelen lott snapshot, de mivel nem szokasom a bosszu-pontozas, nem erdekelnek a kepei. Csak azt szeretnem kerni toled Hunter hogy torold a fentiekben meghatarozott hozzaszolast, es pontot is. Elore is koszonom.


 

#36 Írta: NonameTheHunter 2008.12.03 20:20:58 www  7629 197

mármint jogosan vetetted fel a dolgoz, nem pontsszám, bár nem néztem át a képet.


 

#35 Írta: NonameTheHunter 2008.12.03 20:19:44 www  7629 197

a 4.3 jogos, kérd meg, hogy indokolja meg.


 

#34 Írta: NonameTheHunter 2008.11.07 08:33:45 www  7629 197

Bocs, vagyok.
Legutóbb is akartam szólni, de nem tettem, most szólok.
miau! olyan nincs hogy indokolatlan pontlevonás.
Olyan van hogy alulértékelés.
:D
Csak azért mert nem 5egészet adnak egy képre hanem 4.8 at az még nem alulértékelés.
:)
De a lényeg az, hogy igazad van, nem minden képnél, de intézkedem :)
(törlés)


 

#33 Írta: oszkor 2008.11.01 22:51:33   4404 142

Helló Hunter!
Azzal a kéréssel fordulok hozzád, hogy töröld

veritashu békás fotója alól a "novvelámat" légyszives.
Előre is köszönöm!
Oszkor!


 

#32 Írta: oszkor 2008.10.31 11:59:31   4404 142

Tény, nagyon érdekesek a megnyilvánulásai.
Sajnos nem igazán a jó hangulat kovácsa.


 

#31 Írta: NonameTheHunter 2008.10.31 11:48:06 www  7629 197

#33 Írta: persecutor
törlöm a rendszerből...


 

#30 Írta: NonameTheHunter 2008.10.31 11:47:51 www  7629 197

#32 Írta: ShadeInTheShadow
sajnos :(


 

#29 Írta: persecutor 2008.10.31 11:38:00   2084 116

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=32&id=48834
frategyo "picit" alulpontozta Gyöngyvér fotóját! Valószínű a
http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=16&id=48829
miatt.


 

#28 Írta: ShadeInTheShadow 2008.10.31 11:20:55   1596 18

:)
mulatságos hogy ennyire fontossá vált az itteniek többségében a pontok száma és az átlag...
éljen a "fotózás öröme" ... :)


 

#27 Írta: NonameTheHunter 2008.10.25 17:12:08 www  7629 197

most ezt komolyan mondod?


 

#26 Írta: NonameTheHunter 2008.10.14 20:17:53 www  7629 197

jogos!


 

#25 Írta: jabor 2008.10.14 17:52:10   636 101

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=12&id=47698&v_n=243789&u=3557

#3

Alulértékelés, kommentárban nincs rá magyarázat, sőt pont ellenkezőleg gondolt vélemény.


 

#24 Írta: Skandar Graun 2008.09.02 23:56:43 www  213 44

Viszont,ha javasolhatok az ellentétét is megvizsgálni.Amikor megvan az értékelés,ami kerek és érthető,de a kép készítője nem fogadja el.Nálam is van 4-5 kép ,amire úgy gondolom normálisan írtam és nem is keveset,de semmi "válasz".A daccból nem elfogadókat is büntetni!


 

#23 Írta: Andris_savaria 2008.09.02 22:45:11   869 17

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=24&id=47304

#1
#3

4.5-ös pont?


 

#22 Írta: Andris_savaria 2008.08.24 00:04:22   869 17

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=14&id=46972

a hetes számú hozzászólás itt is sérti a 4-es pontot
+ nem jelölt meg negatívumot, de levont pontot


 

#21 Írta: Andris_savaria 2008.08.23 23:53:02   869 17

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=17&id=46979

most akkor mivan??

a kép kb 2-est érdemel..de csak azért mert sikerült elkapnia a villámot..
a durva túlpontozás pedig úgy tudom sérti a 4-es pontot...


 

#20 Írta: Janika 2008.08.22 19:31:37   8306 1292

http://www.fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=4&id=46939

Valasz #1

Rovid, 2 szavas, ertelmetlen valasz, kerem eltovolitasat.


 

#19 Írta: Janika 2008.08.14 01:21:18   8306 1292

Valasz #4 -
http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=4&id=46578 -
Szemelyeskedes, Alaptalan ragalmazas, a hatam mogott, mas kepe alatt.


 

#18 Írta: Nándika 2008.07.28 15:40:56   297 22

Ha nem te voltál, akkor természetesen elnézést kérek! 2,4-nek kellene lennie.


 

#17 Írta: NonameTheHunter 2008.07.28 15:38:16 www  7629 197

Hm..
Meggyanusítani nem arcátlanság?
Mert ha az akkor nagyon az vagy..
Nyugi én mindig szólok ha elveszem a pontját valakinek.
Egyébként nem vettem el 1 pontot se, mennyi pontod volt, látom hogy most 0,2 van..


 

#16 Írta: frame120 2008.07.28 15:37:44   395 64

Nándika van amiben egyetértek veled,de ezzel csak a felhasználói neved törlését fogod elérni.
Az admint felesleges fenyegetni,ugyanis nem igen tudsz vele mit kezdeni:)
Ráadásul eddig amikor láttam jogosan járt el.


 

#15 Írta: Nándika 2008.07.28 15:33:29   297 22

Noname! Már megint lenyúltad a pontjaimat, readásul szó nélkül. Szerintem ez arcátlanság, úgyhogy vagy indokold meg miért cselekedtél így, vagy add vissza őket! ...külömben nem győzök véleményezni
N.


 

#14 Írta: NonameTheHunter 2008.07.27 15:09:01 www  7629 197

jogos, törölöm!


 

#13 Írta: Janika 2008.07.25 20:51:31   8306 1292

Valasz #12 - http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=4&id=46041 - Rovid ertermetlen, indokolatlan ertekeles. El nem fogadott valsz. Koszonettel kerem a fentiekben emlitett ertekelest torolni.


 

#12 Írta: Dodó 2008.07.19 19:29:34   11000 727

http://www.fotosokvilaga.hu/kap_velemeny.php - nagyon hízelgő a kapott vélemény, de (sajnos) nem az enyém a kép, hanem csak feldolgoztam. Kérlek, hogy a kapott pontot ne vedd figyelembe pontszámomat.
"Nem saját fotó"


 

#11 Írta: NonameTheHunter 2008.07.15 23:17:47 www  7629 197

köszönöm a segítséget!


 

#10 Írta: jabor 2008.07.15 21:55:16   636 101

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=12&id=45706

4.6

#8
#11

Nándikának a véleménye valahogy nem ad okot arra hogy 2.8 pontot adjon.
Többször is elöfordult már hasonlo dolog..
a 4.6-s pontot ezért mertem megitélni.

Atiboy meg tény hogy csunyabeszéd.


 

#9 Írta: NonameTheHunter 2008.07.15 05:02:19 www  7629 197

"Használata:

1. Írd le a kép linkjét."

Legközelebb nem keresgélek.
Szerény véleményem szerint az 5ös egyáltalán nem jogos a részéről, de ezt most hagyjuk.
Nem gondolom személyesekdésnek.


 

#8 Írta: Kutyás-Andris 2008.07.14 18:07:22   214 33

Vita targya: a kép "Rokka (4)"
Nekem érthetetlen Személyeskedés "T. Nagy Norbert" részéröl.
Ha én hibaztam volna nagyon kérlek nekem ezt elmagyarazni. Ebben az esetben igyekszem javulni -:)
Szasz Andras
andras.szasz@hispeed.ch




 

#7 Írta: NonameTheHunter 2008.06.26 18:18:26 www  7629 197

:):):)
Átírom a használatát egy kicsit...


 

#6 Írta: lancaster 2008.06.26 18:12:10 www  5801 47

bocsánat.


 

#5 Írta: NonameTheHunter 2008.06.26 18:10:37 www  7629 197

#4 Írta: lancaster
még jó hogy van szabálya enne dolognak...
legközelebb írd oda, hogy #1 :)


 

#4 Írta: lancaster 2008.06.26 18:06:55 www  5801 47

http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?kat=30&id=45118
ízléstelen hsz.


 

#3 Írta: NonameTheHunter 2008.06.25 20:08:11 www  7629 197

Csinálok egy példát!

1. http://fotosokvilaga.hu/kibont.php?id=45100&kat=26

2. 4.4

3. Reklámoz, a szabályzat szerint nem szabad. :P


 

#2 Írta: NonameTheHunter 2008.06.25 20:05:24 www  7629 197

:)
Most bővítettem ismertetővel, hogy hogyan is kell használni.

Egyébként csak hogy magam idézzem :)

"írd meg az alábbi linknél."


 

#1 Írta: ancsa 2008.06.25 19:59:30   14067 626

Meleg van..ha a képnél az értékelést kifogásolom illetve bosszúpontozásra gondolok akkor a linkre linkelek és akkor??? mindig az fog beugrani??? vagy ez neked egyenes megy a rendszerre és Te mindent látsz???


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Agfa ePhoto CL45

Képek az alábbi objektívvel:

Canon EF-S 10-22mm f/3.5-4.5 USM


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1951 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat