A helyről és a színvilágról azt hiszem nem kell kis beszámolót tartanom.
De az utómunkát azért leírom nagyvonalakban. Mivel valójában 4 egymás utáni 4sec-es képből készült, aminél a világos (híd+előtér) résznél csak a különbséget adtam össze (így nem égett ki), míg a sötétebb (többi) résznél az expozíciókat, így lényegében a kép közepe 4másodperces záridőnyi fény de 16másodpercnyi mozgás, míg a szélei pedig valódi 16másodperc exponálással érnek föl. A többi utómunka azt hiszem egyértelmű.
ui: A két oldal autói közti sebesség (elmozdulás) különbség nem manipulált!
Szia! Szerintem a kompozíció és a színvilág is a helyén van. Kicsit Sin city-s lett :)
Tetszenek a tükröződések és a szemben levő part részletei is.
Mókár
Valamilyen szinten lehet RAWból kinyerni, de ígyis túl van expózva 1FÉ-vel és RAWban vissza van véve. Ekkora dinamika különbség esti képen így a legegyszerűbb, ilyen hosszú csíkokkal.
Tetszik. A ff színvilágával + a piros csíkokkal egyedi a látvány, így még nem láttam... Érdekes amit a kommentedben írsz, felét nem értem:) Nem tudom, hogy a túlzott világosítást más eszközökkel nem lehet-e kompenzálni (pl ps árnyék/csúcsfény). Lehet, h egyszer megpróbálom. Kedvet adtál hozzá.
Szerkesztése is jó, nézőpontja is (jó ott az Gellért hegy:). Gratula
Hello Bringás.
Köszönöm, örülök hogy tetszik.
Ez direkt ilyen színvilágú, volt is egy film (Sin City), abban volt hogy nagyon erős kontrasztos fekete-fehér, és egyedül a vörös szín volt jelen, az is csak szinte egy tónusban. Ez ilyen képregény színvilág nem képregény képeken.
Szia,
Jó lett ez is. Nekem alapjában tetszik. Viszont az ízlésemnek egy kicsit deszaturált, jószerivel csak a piros van rajta. A valóságban voltak ott sárgás árnyalatok is.
További szép fotonokat!
Nagyon klassz!
Irigylem a felkészültséged! Eszembe nem jutott, hogy a kép különböző részeit más-más módon is össze lehet adni. Megint tanultam valamit, köszönöm!