Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4524

Antonella

Antonella (4.17)

Vélemények: 6

Megnézve: 526

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Víz alatti fotók / Egy úr az űrből


Egy úr az űrből

  Egy úr az űrből

Fényképezőgép:

Nikon D80

Objektív:

Sigma 105mm f/2.8 EX Macro

Záridő:

1/90s

Rekesz:

F16

Fókusz:

105 mm

Iso:

ISO 200

Diver előző képei
Hajnali gomba

Hajnali gomba (-)

Sallangos csiga

Sallangos csiga (-)

Tuskók

Tuskók (-)

Tinnye /részlet

Tinnye /részlet (-)

Kiskutyám Mani

Kiskutyám Mani (-)

| Még több

Feltöltötte:

  Diver 

Feltöltés ideje:

2011.02.03 21:20:39

Az adatlap szerkesztve:

2011.02.03 21:43:15

Kategória:

  Víz alatti fotók

Átlag:

-

Megtekintve:

1288

Betöltve:

1973

Feldolgozható:

Nem

Kulcsszavak

D-SLR

Egy úr az űrből

Egy tarajos csillagcsigát láttok a képen. Egyik kedvenc csigám, úgy érzem nagyon mutatós és ritkán látni az Adriában.(én legalábbis eddigi merüléseim során kétszer láttam.) Állítólag 8 centire is megnő.

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#46 Írta: Diver 2011.02.05 08:50:48   2708 171

Nyugodtan értékeld a képeim, azért mert egy fotómnál volt nézeteltérésünk az egy dolog. Azt a fotóm nem engedem ! :)
Viszont kell a kritika és ha úgy érzem jogos, akkor elismerem.
Illetve nyilván én sem tudhatok mindent, elgondolkodom amit írsz, írtok. Saját belátásom szerint megítélem, hogy jónak vélem e, aztán úgy válaszolok !
Ha végigolvastad a Józsival történt levelezésem ott is írtam pár dolgot. Lehet nem igaz, de így vélem.
Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#45 Írta: mérleg 2011.02.05 08:43:52 www  2526 219

A képet nem értékeltem szándékosan, annak ellenére,hogy nagy részben fundivefoto meglátásait osztom.
Egyrészt elismerted vannak hibái, másrészt rengeteg ember aki azt írja nem szakértő a témában, felhördül ha valaki (még ha igencsak jártas a műfajban) le meri írni a véleményét.
Így nem látom értelmét a kritikának.


Válasz hozzászólás
 

#44 Írta: Diver 2011.02.05 08:17:03   2708 171

:))


Válasz hozzászólás
 

#43 Írta: Mariamaria 2011.02.05 08:06:48 www  7226 380

Amint hozzá nem értőként hibát veszek észre, fogok szólni. De mint hogy portrét sem nagyon kritizálok ( amíg legalább valamennyire nem értek hozzá) addig CSAK a kritikáért nem fogok. Ez meg az én ,,jogos jogom" :-))))))


Válasz hozzászólás
 

#42 Írta: Mariamaria 2011.02.05 08:02:40 www  7226 380

kíváncsian várom!!! :-)))


Válasz hozzászólás
 

#41 Írta: Diver 2011.02.05 07:56:29   2708 171

Jut eszembe ! Emlékszel a Dani cápás agyonvágott díjnyertes fotójára ? Mindenhol bele volt vágva. Na azon a képen aztán lehetett csámcsogni, hogy most szabályos vagy sem, sok a vágás vagy sem, kellet e vágás annyi és ott vagy sem. OB győztes kép volt.
Itt jön be igazán a szubjektivitás. nyilván témailag össze se lehet hasonlítani a két képet ! Ezt tudom és egyértelmű, hogy nagyobb hatásfokú képről van szó mint ez a kis "szaros" csiga ! :)


Válasz hozzászólás
 

#40 Írta: Diver 2011.02.05 07:51:34   2708 171

Kedves Józsi !
Igazad van, nem most kezdtem ! Viszont sajnos az utóbbi három év nem a sok merülés éve volt. Ezért csak a régi képeim tudom tölteni ide.
Oké elfogadom a jobb oldalból lehetne kicsit vágni. A bal csak annyiban tudatos, hogy jobbra akartam helyet hagyni már akkor ott. Ez egy vágatlan kép.Általános szinteket állítottam róla, kicsinyítettem és kész, felraktam ide.
Halportré szabály : Oké, oké igaz amit írsz, de figyu ! Kezdem észrevenni, hogy nem feltétlen a hűdeszabályos fotók tetszenek. Vagy legalábbis nem mindig. Oké elismerem van mikor kell, de nem feltétlen az adja egy kép sava borsát ! Lehet valami egyedileg elszúrt mégis szenzációs.
A blende. Igen, ahogy látom tényleg leblendéztem, de így belegondolva és gondolkodva, hogy lehetett volna jobb, lehet ha még jobban blendézem, kapok egy sötétebb hátteret és kiemelem a csigát. Na látod az tetszene ! :))

Megnéztem. A két kép négy nap eltéréssel készült, tehát vélelmezem, hogy nem ugyan az a csiga. :) Ja és mindez 2007 júniusában. Akkor merültem utoljára az Adrián. :(
Tudom, tényleg tudom, hogy a másik kép jobb ez irányban jól ismersz ! :)

Üdv" istván


Válasz hozzászólás
 

#39 Írta: Diver 2011.02.05 07:40:44   2708 171

Köszönöm Ancsa !
Igen egy tokban kimondottan szereti ! :))
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#38 Írta: fundivefoto 2011.02.04 22:14:30 www  229 40

Szia István!
Először is szeretném leszögezni én nem úgy nézem a te képeid mint egy amatőr vízalatti fotósét.Régi motoros vagy. Nyilván a honnan hová szabálya él a képen de a jobb oldalon nagy a hely lehetne vágni.A baloldali vágást azért vetettem fel hibának mert nem látszik rajt a tudatosság inkább az hogy így sikerült.Természetesen belelehet vágni az állatba ezt nem tiltja semmi hiszen testrészeket uszonyokat fogakat stb is fotózunk és nagyon jó képek születnek belőle.A halportrénál szabály max 1/3-át lehet megmutatni a halnak olyan szűken ahogy csak lehet arra ügyelve hogy semmilyen párhuzamosan futó rész ne legyen a képen.(a hal hátára és a kép szélére gondolok)A színekkel kapcsolatban csak annyit nekem is van egy ilyen képem ha lesz kreditem megkeresem felrakom.Nagyon beleolvad a háttérbe a csiga alsó része,fenti pedig számomra zavaró nem elég homogén a háttér szerintem nagyon le blendézted.A színekkel lehet játszani próbálkozni a fehéregyensúly állításával.Neked ez nem kell mondani a vízalatti fotózásba ez is belefér.A csiga pedig megvárja.Persze hogy nem pályázati kép, de a polcra már ne fotózzunk azon túl vagyunk nem?Ja a két kép nem egyforma felül a másikon sokkal élénkebbek a színek a kék sokkal szebb.Gondolom a két kép egy merülés alatt készült a másik a jó kép ez nem . Te ezt nagyon jól tudod.


 

#37 Írta: ancsa 2011.02.04 22:02:07   14067 626

Gyönyörű.... nagyon tezsik! Pazar színvilág, pipec élesség!
Gratulálok! Nagyon tetszik! A Nikon is bírja a vizet??? :)))
Üdv.ancsa


 

#36 Írta: Diver 2011.02.04 21:14:21   2708 171

Köszönöm szépen epiv !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: epiv 2011.02.04 21:06:38   6125 425

Szerintem érdekes és szép kép egy számomra különleges világból, főszereplőnk éles és az egész kép színvilága is tetszik önmagában, gratulálok


 

#34 Írta: Diver 2011.02.04 21:03:40   2708 171

Köszönöm szépen panka !


Válasz hozzászólás
 

#33 Írta: Diver 2011.02.04 20:58:59   2708 171

Köszönöm szépen erz !
Jogos, tényleg egy picit zajos, nem is tudom miért !
Egyébként ilyen szinten, hogy csak a hátteret szűröm én nem ismerem a PS-t, de nem is szeretném ! :)

Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#32 Írta: Diver 2011.02.04 20:55:25   2708 171

Köszönöm Maria ! :)
Egy biztos és jogos ! Az én víz alatti képeim is nyugodtan lehet kritizálni, nincs megtiltva ! :)
Ha nem tetszik rajta,- vele kapcsolatban valami nyugodtan írd-írjátok meg ! Várom !

Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#31 Írta: Diver 2011.02.04 20:52:01   2708 171

Köszi az írást ! Ha gondolod olvasd el amit a Józsinak válaszomban írtam !
Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#30 Írta: Diver 2011.02.04 20:49:52   2708 171

Köszönöm szépen Hovi !
Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: Diver 2011.02.04 20:49:06   2708 171

Még valami ! :)
"Egyébként István képeit ha David Douiblet képeihez hasolnlítanám biztosan megtisztelőnek venné mint ahogy én is"

Ezt kérlek ne !!! Még a lába nyomába sem léphetek !


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: Diver 2011.02.04 20:47:22   2708 171

Szia Józsi !
Először is nagyon köszönöm, hogy ennyi időt szántál a képemre, az értékelésére !
Több dologgal egyetértek benne, van amivel nem. :)
Kezdjük az elején :) Rossz a kompozíció. Jobb oldalon sok, bal oldalon belevágtam. Igen ez tény. A jobb oldal tényleg sok, de nem véletlenül. A csiga arra "megy" előtte úgy érzem kell tér, hisz ha ezt levágom, beszorítom őt, nem hagyok neki helyet a haladás irányába.
Belevágtam. Tényleg belevágtam. Viszont hol van az előírva, hogy mindent egészben kell megmutatni ? Hány és hány nagy fotósnak (nem nekem !!! ) van olyan képe ahol belevágott az állatba, halba, cápába stb. stb (ja ugye a portrénál az emberfejekről ne is beszéljek).
Szóval ezzel nem értek egyet. Valahol ez elfogadott szabály, hogy "a" csigába nem szabad vágni ? Én ilyenről nem tudok.
Amiben teljesen igazad van az a szűkösség alul és felül. Teljesen EGYETÉRTEK !!! Ezen nincs mit vitatkozni ! :)
A szín : nem értem mi a baj vele ! Gondolom egyértelműen látod a képen, hogy egy alsó állásból van fotózva. Alul a csiga színe érdekes módon sötétebb mint felül. Amit említesz a másik leveledben, hogy megnézted a másik ugyan ilyen csigás képem és annak jó a színe, szóval, ha megnézed ennek felül ugyan olyan.
Nem tudom mi az oka csak sejtem !
Megmondom miért ! Nekem egy díszhal-madár boltom van Budakeszin. Közel 30éve díszhalakkal foglalkozom. Azt tudom, mert nem nagy dolog, hogy a halaknál eltérő lehet a hímek és a nőstények színe. Vannak afrikai sügérfajok ahol az egyik kék a másik sárga. Érdekes nem ? Na most arra gondolok, hogy ennél a csigánál is lehetnek eltérések, főleg ha nem olyanok mint a almacsiga ami ugye hím-nős. Ott nincs különbség a színben. Még egy dolog is lehet : ivarérettség.
Itt említem meg, hogy kíváncsi vagyok az általad említett versenyképre, ha tudod küld nekem el légyszi a linkjét ! :)
Még említetted a hátteret. Igaz, nem teljesen homogén, nem kék, nem fekete és látszik kicsit érzékelhető a környezet. Ezt is elfogadom, hogy nem tetszik, nem olyan nagykönyvben leírt. :)
Viszont Józsi ! Hidd el tisztában vagyok azzal, hogy ez nem egy pályázati kép ! Tudom, tudtam mindig. Biztos vannak ilyen képeid Neked is, ami azért tetszik, de versenymű. Hm ?

Örülnék, ha válaszolnál a leírtakra, mert tényleg jó ha megmondjuk egymásnak a véleményünk !

ui: tökéletes kép nincs mondatodra. :) Egyébként ez nagyon tetszik ahogy leírod. :) Hidd el biztos nincs. DE ! Tökéletes ember van ? Ugye az sincs ! Ez a műfaj szubjektív és jól írta Maria, a fotózás szeretete tart itt minket össze ! Ennyi nem több. Egyébként nem indultam az OB-n. De Neked drukkolok ! :)


Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: Diver 2011.02.04 20:23:21   2708 171

Látom szeretnéd ! Akkor biztos összejön ! :)


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: Diver 2011.02.04 20:22:35   2708 171

Szia !
Köszönöm szépen a véleményed !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: erz 2011.02.04 19:49:51 www  4797 276

Szép színpompás felvétel a sokunknak egzotikus vízi világból.
Az élesség megfelelő, a fények is érdekesek, mindössze annyit jegyeznék meg, hogy a sötétebb részeken(háttér) kissé zajos amit szűrni lehetne, hisz ott úgysem lényegesek a részletek.


 

#24 Írta: fundivefoto 2011.02.04 19:40:48 www  229 40

Szia!
Örülök hogy nem haragudtál meg.Be néztem a galériádba kicsit kiváncsiskodtam.Ha valóban nem vagy sértődős írok néhány képedre pár mondatot.Vitatkozhatunk egy kicsit mert az jó és erdményes.


Válasz hozzászólás
 

#23 Írta: Mariamaria 2011.02.04 19:21:49 www  7226 380

szevasz, nagyon sajnálom, hogy nem válasz funkcióval küldted a kommentedet, mert így szinte csak véletlenül léptem vissza, vagyis kíváncsiságból. Én nem vagyok sértődős fajta, sőt, úgy hogy nagy figyelemmel olvastam amit írtál és el is fogadom:-))) Nincsen semmi baj, valószínűleg reggel az udvarias fotóstársak kifejezés piszkált fel kicsit, de butaság volt. Valóban tanulni akarunk itt, csak hát az a feneség, hogy én pl. elég nehezen értékelek, mert nem érzem, hogy tudnék annyira fotózni, hogy nagyon kritizáljak. Azt jobban meg tudom fogalmazni, hogy miért tetszik valami. Szerintem a véleményünk a fotózásról ugyan az: mániákusan szeretjük:-))) úgy hogy bármit írsz még, érdekel. Üdv és szép estét.


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: fundivefoto 2011.02.04 19:17:12 www  229 40

MEGNÉZTEM ISTVÁN GALÉRIÁJÁT ÉS TALÁLTAM ERRŐL A CSIGÁRÓL EGY SOK KLASSZISSAL JOBB KÉPET.
Ezt csak azért írom mert arra jogos a dicséret bár annak is van hibája.Nem kell hozzáértés hogy lássuk a két kép közötti különbséget!


 

#21 Írta: panka 2011.02.04 12:57:02   5594 430

nagyon tetszik ez a kép nem mindennapi látvány éles és szép


 

#20 Írta: fundivefoto 2011.02.04 11:53:56 www  229 40

Szia Mariamaria!
Nézd én nem akartam bántani senkit csak arra próbálom felhívni a figyelmet hogy dícséretekkel nem lehet előre haladni.Nyílván azoknak akik sértődősek tetszik az állandó ötös, de attól a rossz fotó rossz marad.Az István jó fotós versenyekre is készít fotókat, de ezt a képet bíztosan nem merné elküldeni egyre sem.A kompozició a perspektíva a kreatívitás az élesség a mondanivaló (stb) a felszínen és a vízben is egyformán értékelhető nem kell hozzáértőnek lenni.Egyébként István képeit ha David Douiblet képeihez hasolnlítanám biztosan megtisztelőnek venné mint ahogy én is.Nekem a mestereim mindig azt mondják "próbáld meg utánozni a legnagyobbakat ha ez sikerül tegyél hozzá valami plusszot akkor leszel igazán profi".Aki nem látja mások fotóiba a hibát a sajátjában sem veszi észre.Regisztráltam már több oldalon itt is már egy ideje itt vagyok és azért nem töltöttem fel sokáig képeket mert nem voltak hasznosak számomra az értékelések.Raktam fel rossz képeket is mert kíváncsi voltam az értékelésre. Mindig ötöst nyomtak rá.Jobban örültem volna az észrevételeknek mint számomra lényegtelen számoknak.
Szerintem teljesen mindegy hogy egy hal egy rovar van a képen a szabályok ugyan azok.A különbség csupán annyi hogy az egyik a felszínen a másik a vízalatt készül.A búvárfotósversenyeken a 6-8 tagú zsűriben mindössze 2-3 vízalatti fotós van a többiek feszíni természetfotósok mégis profin értékelik a képeket. Igen ez valóban ez egy amatőr oldal mind a többi is de nem kell mindenkinek annak maradni akik jelen vannak.Senki sem kezdi profiként de az lehet ha az akar lenni.Vannak példák akik ilyen oldalakon kezdték és profik lettek. Nagyon sok mindent tudnék írni neked de nem tudom hogy egyezik e a véleményünk a fotózásról.Mégegyszer elnézést kérek tőled ha bántó dolgokat írtam nem volt szándékomban. Istvánt érteni fogja hogy miről beszéltem,mert ő is olyan aki a komoly hozzászólásokat várja nem a dícséreteket.Az én mesterem vagy inkább mestereim mert nagy örömömre van kettő is még egy képemet sem dícsérték agyon.Az első kérdésük mindig az hogy milyen hibákat látok a képen.Ha nem tetszik nekik megy a kukába vagy az emlék fotók közé. A legelismerőbb szavaik "alakul valami lesz" pedig van sok díjnyertes képem.Nagyon hálás vagyok nekik mert ők a legjobbak és őrölök hogy foglalkoznak velem tisztelem becsülöm és eszem a szavaikat,mert a SÉRTŐDÉS ROSSZ TANÁCSADÓ!!!!!!!


 

#19 Írta: Mariamaria 2011.02.04 09:15:37 www  7226 380

Elfogadom, Laci, lehet nem az jött át, amit írni akartam volna: nem udvariasságból dícsérem (gondolom mások sem) István fotóit, hanem mert nem értünk a víz alatti fotózáshoz. A hozzáértő véleményét nem vontam kétségbe:-) Azért írtam egyáltalán, mert elhangzott az ,,udvarias fotósok nem bírálnak" mondat....erre próbáltam reagálni, egyáltalán nem ellenséges szándékkal. Ha úgy hangzott, tudd be a viszonylag kora reggelnek:-)))


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: mérleg 2011.02.04 09:09:27 www  2526 219

Maria.
Azt kell mondjam erős sarkítással fogalmazol. Röviden csak annyi,ha minden barát ismerős fotóját egekig magasztaljuk, attól valóban megmarad a remek légkör,jól el lehet dumálgatni .. de figyelembe kell venni,hogy ez nem képfeltöltő oldal. Itt vagyok jó néhány éve már, kezdetben Brigel nick-el. Volt idő amikor nem tudtam feltölteni olyan képet, ami nem lett volna csillagos ötös.. már majdnem el is hittem mennyire vágom a fotózást. Pedig csak körbe pontoztuk egymást néhányan... nem vált hasznomra. Jó,ha néha a hozzáértő véleményét is megfonoljuk. Elnézést kérek Isvántól az off-ért.


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: Mariamaria 2011.02.04 08:58:05 www  7226 380

Szevasz, írok mint megszólított ,,udvarias fotóstárs". Te valószínűleg profi szemmel nézed ezeket a fotókat, a nagy többségnek ezek újdonságok. Ez egy amatőr oldal, valóban tanulunk és kritizálunk....de amihez nem értünk, azt nem lenne jogos. Hogy egy csigának a vízben hányféle színe lehet és melyik az ,,igazi", azt se várd, hogy tudjuk. Nekem spec. nem zavaró a háttér, mert a csiga szépen kiemelkedik belőle. Nyilván István meg tudja ítélni azt, amit írtál. Mondjuk én nem örülnék, ha az egyébként jól fogadott sirályomat a National Geographic profi fotósának díjnyertes madarával hasonlítaná össze itt valaki. Még egyszer: abszolút hozzá nem értőként írtam mind ezt és NEM István védelmében, nem szorul ő arra rá, majd reagál neked gondolom. Szép napot és szebb fényeket ( most még nagy a szürkeség) Üdv, Mária :-)))


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Hovi 2011.02.04 06:53:15   1138 113

Látványos felvétel! Szép színekkel!
Kellemes az összhatás. Gratulálok!
üdv,: Hovi


 

#15 Írta: fundivefoto 2011.02.04 01:01:18 www  229 40

Szia István!

Mi van veled hogy ilyen képeket teszel fel? Nagyon rossz kompozíció. A jobb oldalon nagyon sokat hagytál a bal oldalon pedig bele vágtál a csigába.Alul és felül is szűk.Nagyon zavaró a háttér és a színekkel is baj van.Nem stimmelnek ez a csiga nem ilyen! A OB-n DD-nek van egy képe erről a csigáról nézd meg a versenyképek között,a mediterránban megtalálod.Ha nem ott akkor a makróba.Nem tudom pontosan melyik kategóriában indította de nagyon komoly kép.Egy zöld levél veszi körül a tüskéi nagyon szép kékek és a teste világosabb zöld.Nagyon szép .Ne haragudj de én nem dicsérem a képet mert nem jó se ez se az előző.Sajnos az a baj itt az oldalon hogy nagyon udvariasak a fotósok nem akarják bántani egymást.Szerintem ez nem helyes, mert így nem lehet előre haladni, tanulni.Gondolom mindenki ezért van itt és más oldalakon is mert szeretne jó képeket csinálni.Ahhoz viszont az kell hogy őszintén elmondja mindenki amit lát a képen.Tökéletes kép nincs .Minden fotóban van hiba. Mivel az ember egy kicsit elfogult a saját képeivel, ezért jól jönnének az őszinte vélemények amiből mindenki tanulhatna.Amíg ez nincs nehéz lesz előre haladni.Nem kell ahhoz vízalatti fotósnak lenni hogy ilyen súlyos hibákat ne vegyenek észre ami ezen a képen látható.A vízalatti fotózásnál nagyon szigorú szabályok vannak,plusz élnek a szárazföldiek is. Én akkor tartok valakit jó fotósnak ha észre veszi a hibákat, mert akkor fotózás közben nem követi el azokat.Legalábbis megpróbálja.Elnézést kérek tőled az őszinteségért de sajnos ez a fotó nagyon nem sikerült és szerintem vannak neked ennél jobbak is.Üdv.


 

#14 Írta: alalat 2011.02.04 00:10:08 www  10883 854

Szia!
Valóban nagyon érdekes csiga.Én még egyáltalán nem láttam pedig nagyon sok természet csatornát nézek.Köszönöm, hogy megmutattad.
Üdv:alalat


 

#13 Írta: Scampkid 2011.02.03 23:34:10 www  1572 118

Tudom, már gondolkodtam rajta, de annyi minden mással töltöm mostanság a szabdidőmet, hogy nem fér bele. Egyenlőre. Remélem majd eljön a napja, nagyon várom:-)


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: Diver 2011.02.03 22:30:36   2708 171

Köszi szépen zso ! :)


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: zso6607 2011.02.03 22:23:27   13843 177

Nagyon jó, Némo világával mindig elvarázsolsz. Jó minőség, szerkesztés, gratulálok!


 

#10 Írta: Diver 2011.02.03 21:48:37   2708 171

Köszi ! :)
Ne kényeztessetek ennyire ! :)
Azért örülök a véleményeknek-véleményednek !!! :)


Válasz hozzászólás
 

#9 Írta: Diver 2011.02.03 21:45:48   2708 171

:) akkor menj vizsgázz újra, vagy keress egy oktatót akinél csak fel kell eleveníteni amit tudtál ! Megéri hidd el ! :)


Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: Flame 2011.02.03 21:44:11 www  3562 167

Jaj. Már nagyon hiányzott valami vizicsoda. Ez is meglepő lett, meglepő és szép. Nem győzőm csodálni a vízalatti színkavalkádot. Csodálatos lett. Gratulálok.


 

#7 Írta: Diver 2011.02.03 21:43:54   2708 171

:) Igazán köszönöm !

Üdv' István


Válasz hozzászólás
 

#6 Írta: Diver 2011.02.03 21:41:56   2708 171

:))
Asszonyom itt vagyok ! :)
Egy tarajos csillagcsigát látsz a képen. Egyik kedvenc csigám, úgy érzem nagyon mutatós és ritkán látni az Adriában. Állítólag 8 centire is megnő.


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: Scampkid 2011.02.03 21:37:40 www  1572 118

Igen, régen, amikor még jó messze volt a tengerpart...most hogy 15 percre van, már nem:-)
Igazából azért nem, mert itt nincsen jó klub, meg már vagy 7 éve nem merültem, újra kéne vizsgáznom...


Válasz hozzászólás
 

#4 Írta: Amarillis 2011.02.03 21:33:22   7692 545

Találó, mosolyogtató cím, sejtelmes fotó egy különleges állatról. Én is nagyon szeretem a fotóidat:) Üdv. Amarillis


 

#3 Írta: Mariamaria 2011.02.03 21:32:58 www  7226 380

Isten hozta, ??? Úr! Végre ismét víz alatt vagyunk! Nagyon szép teremtményt hoztál, szeretem, de még jobban fogom, ha elárulod, ki ő???


 

#2 Írta: Diver 2011.02.03 21:32:31   2708 171

Köszönöm szépen ! :) Örülök, hogy tetszenek ! :)
Te is búvárkodtál ?


Válasz hozzászólás
 

#1 Írta: Scampkid 2011.02.03 21:23:29 www  1572 118

De aranyos:-)
Nagyon szeretm a vízalatti képeidet,
hej a régi szép idők:-))))


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Nikon D80

Képek az alábbi objektívvel:

Sigma 105mm f/2.8 EX Macro


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1074 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat