Tudom, hogy játék, írtad - de az is fontos, mert anélkül megenné a fene ezt a szomorú világot.
A kép azért is tanulságos, mert mindenki másmilyennek képzeli el - a saját képét, és ezt a Tiedre vetíti.
Egyébként úgy látom, hogy a reklám változatban némi egyetértés van köztönk: én is egy kicsit fordítanék, és nem mutatnék többet az arcából (hanem hajsátor alatt még kevesebbet...).
Érdekes lenne egy ilyen feladat (hátha "Hunter" olvassa): lány és laptop, ami reklámnak használható - és akkor mindenki megmutathatná a saját elképzelését, és nem a Te képedet tekergetné...
Köszönöm. Mint írtam, nem reklámfotónak készült, egy portrésorozat egyik képe ez. A felirat csak játék. De úgy ráharap mindenki, mintha ezzel akarnék egy reklámfotó-pályázaton indulni....
De ha már mindenki ennyire komolyan veszi, akkor hadd játsszak el én is a gondolattal, mert többféle javaslat elhangzott már itt.
Az egyik: lássuk a lány arcát jobban. Ekkor a gép hátulról látszik, rajta az "amilo" felirattal (mert ennyi van rajta csak). Ez legyen egy notebook reklámja? Amikor csak a hátlap látszik? Nem hiszem, hogy jó megoldás...
A másik javaslat: menjen a fotós a lány háta mögé, hogy a gép monitora is jól látható legyen. És mit látunk a lányból? Hátulról a haját. Ez miért jobb? Minek akkor a lány egyáltalán?
Megszámolhatatlan azoknak a reklámoknak a sora, ahol egy terméket egy szép nővel reklámoznak. És ott nem maga a termék fontos. A nő látványa adja el a terméket... Ez is ilyen. De csak játékból, mint írtam. Ha reklámfotót csináltam volna, nem bal kézzel fogná a notebookot, hanem a túloldali kezével, hogy ne lógjon bele a képbe. Kicsit jobban felénk fordítaná a gépet, hogy többet lássunk belőle.De csak kicsit, hogy még ne legyen természetellenes. Az arcából akkor se mutatnék többet... (van olyan változatom is - sokkal kevésbé meggyőző).
De mindennek nincs jelentősége. Játszottam. Kéretik úgy venni.
A fotó jó, a reklám már nem annyira, mivel a képen inkább a hölgy értékelhető, mintsem a laptop. Egy kicsit más szögbe fordítva az egészet, láthatnánk, hogy mekkora a monitor (mekkora? - esetleg egy színes valami, vagy ha más nem, egy logó-rész látszana rajta), kicsit kevésbé ellensúlyozó tartással azt is ki lehetne fejezni, hogy a laptop könnyű (most olyan, mintha a törzs izmainak a segítségével és megtámasztott karral kellene tartani). A hölgy szép, de a haja különleges - esetleg a haja a szemébe hullhatna, akár azon az áron is, hogy az arcából takar. A karperec nem ad hozzá (nehezen is vehető észre). Végül, amit már mások is mondtak: hol használja a laptopot? A természet elmosott foltjai segítenének benne, a közvetlen háttér túl egyhangú... Röviden: a hölgy remek ábrázolása, a laptop-reklám kevésbé jön be, de az alak kárpótol. Gratulálok!
A hölgy negyed fordulat (neki) balra, gép márka látsszon, s ha már fehér a gép, sötétebb háttér...
A gép fedelének a jobb végén mintha egy "önjáró" köröm lenne, de persze lehet, hogy nem az:-))
Fotóként tetszik, reklámként inkább tényleg csak játék...
Szép fényeket!
Aranyos próbálkozás, de próbálok elvonatkoztatni a címtől.
A reklámfotók úgy általában elég különfélék szoktak lenni, vagy termékről szólnak frontálisan, vagy csak a képen felfedezhetőek, de valahogyan látszanak.
Itt én nem látom, hogy ez milyen laptop, ami önmagában még nem baj, dehát a részletek is elvesztek.
A haj kontrasztszegény, zajos, nekem egyáltalán nem tetszik a nagyfokú kiégés.
Köszönöm mindenkinek a hozzászólást!
Persze, mindenkinek igaza van, ha igazi reklámfotót akartam volna csinálni, biztosan én is másképp tettem volna. Ez csak egy utólagos játék a fotóval, amit a hangulata miatt szeretek. Petráról sok kép született, amelyeken ő maga is jobban látszik, majd hozok még belőlük...
a lány miatt aszem én megvenném:)
a kép okés, szerkesztés, beállítás, kidolgozás,
egyedül a vállkendő lekerülhetne, a még sterilebb kompóhoz, ami műszaki cikkhez talán illik...
gratulálok
Sajnos kevés látszik a lányból ebben a pozicioban,és kevés látszik a laptopbol is ebböl a helyzetből.
Mint téma nem lenne rossz.
Én ugy csináltam volna hogy a laptopra tettem volna a lányrol egy fotot és a válla mögül fotoztam volna hogy lássuk a lányrol készült fotot is és a laptop márkáját is.
mint fotó jó minőségű, de ezt a laptopot azt hiszem nem venném meg...
a gépnek szinte csak az éle látszik, de ami jobban zavar, hogy a kép nem sok mindent árul el:
pl nem tudom ki ez a lány, hol van a lány, a semmiben miért nyitogatja a laptopját, mire használná, mi célja vele. hogy került ebbe a helyzetbe stb...
ezt csak azért írom, mert jó reklámeszköz, ha a célközönség bele tudja képzelni magát a szituációba, pl hogy de jó lenne ha most én laptopoznék itt...sajna ez az ami nálam most nem működik...
szerintem adnának egy kis plusszt, ha pl:
- látszik a lány érdeklődő tekintete: biztos valami érdekes van a gépben
- érezhető, ha mosottan is, hogy ez szép környezetet, pl tópart, park stb...: de jó lenne itt lenni a laptoppal
na ilyesmikre gondoltam a fotót nézve, és mivel reklámként szerepel, inkább tartalmilag próbáltam értékelni.