Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4578

Röplabda 1

Röplabda 1 (-)

Vélemények: 2

Megnézve: 903

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Életképek / Megbántva


Megbántva

  Megbántva

Fényképezőgép:

Canon EOS-7D

Záridő:

1/250s

Rekesz:

F4.5

Fókusz:

200 mm

Iso:

ISO 200

Készítés helye:

Európa Horvátország Külföld

tengelic előző képei
Cigiszünet.

Cigiszünet. (5)

beauty

beauty (5)

Kamil

Kamil (-)

 100. pillanat (Felszerszámozva.)

100. pillanat (Felszerszámozva.) (5)

Biztonságban.

Biztonságban. (4.67)

| Még több

Feltöltötte:

  tengelic 

Feltöltés ideje:

2011.08.25 20:42:19

Kategória:

  Életképek

Átlag:

4.3 (5 szavazat)

Megtekintve:

2221

Betöltve:

5239

Feldolgozható:

Igen

Kulcsszavak

D-SLR

Megbántva

http://www.youtube.com/watch?v=njwvIPJlPN0

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#33 Írta: tengelic 2011.08.27 12:38:41   4788 388

Köszönöm !


Válasz hozzászólás
 

#32 Írta: Flame 2011.08.27 10:40:57 www  3562 167

Nem értem a pontozást....Nekem ez jobban kifejezi a címet mint a másik, de hát ízlések és pofonok. Én erre szavazok. Szép munka. Grt. Flame


5.0

 

#31 Írta: AndOr 2011.08.27 09:35:42   1349 19

Ki mit lát meg. :D
Na meg a műkorcsolya, vagy egy tangóverseny sem a bugyiról szól.


Válasz hozzászólás
 

#30 Írta: tengelic 2011.08.27 09:21:35   4788 388

Úgy gondolom,hogy egy rugóra jár az agyunk,én ugyanezt képzelem a szituról,mivel nekem ez több mint kép. Én ott voltam 3D-ben.


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: tengelic 2011.08.27 09:20:11   4788 388

Akkor én is várom a hölgyek véleményét :)


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: AndOr 2011.08.27 08:44:16   1349 19

Életkép, de lehetne hangulat is.
Prűdék polemizáljanak a bugyiról.
(Valamikor egy kivillanó boka is pfff... volt, de templomi freskókon lehet cicit meg kukit is nézni:) )
Látok szép kék mintás ruhát, két összefonódó kezet is.
És magányt, elkeseredettséget.
A középre szerkesztés tetszik, ha bal fent nem lenne a sokat emlegetett háromszög, szinte a semmi közepén ülne, de akkor se érdekelné semmi és senki (más)...
Értem én az ellenkező véleményeket is, csak nem értek egyet velük.
Bocs a sok szövegért, a lényeget egyébként az előttem szóló debella jobban kifejezte.
(Ja, nem lehetne megtárgyalni, hogy talán túl nagy a feneke, retusálni kellene? Vagy máshogy fésülni a haját? :D )


 

#27 Írta: debella 2011.08.26 23:10:10   8087 602

döbbenet


 

#26 Írta: Dodó 2011.08.26 19:08:30   11000 727

Félreértetted a kérést-kérést. Elsősorban nem arra lennék kíváncsi, hogy a hölgyeknek tetszik-e a kép (bár az sem utolsó szempont).
Mint írtam, sokkal többször kell rossz hírt, saját daganatuk tényét, vagy még inkább hozzátartozójuk menthetetlen állapotát vagy akár halálát közölnöm nőkkel, mint ezt szeretném, s mint amennyit könnyű tolerálnom (mennyi az annyi? - de ez más kérdés). Ilyenkor látom az összeomlást, mely egyes kultúrákban akár a ruházat megszaggatásáig és hangos jajongásig terjed, másoknál a döbbenet, az információ befogadásának, elfogadásának zavara, s utána magába roskadás, sírás következik be. Ha ezeket a hozzátartozókat, betegeket arra kérik munkatársnőim, hogy egy kicsit szedjék rendbe magukat, mielőtt kimennek a többi várakozó közé, nagyon gyakran csak egy lemondó legyintés a válasz, a külső (smink, ruházat rendbehozása) lényegtelen momentummá törpül. Arra lennék a hölgyektől kíváncsi, hogy ez az attitűd "kisebb" traumák hatására is bekövetkezik-e, szerelmi bánat, összeveszés ki szokta-e hozni ezt a reakciót.
Nekem a képen látható póz azért volt "természetes" és elfogadható, mert nagy baj esetén nemegyszer láttam, hogy a beteget szinte úgy kell az asszisztensnőimnek felöltöztetni, hogy elfogadható módon távozzanak... de a kórházon kívüli életben ennek az előfordulására lennék kíváncsi, mert régen volt már, hogy érzelmi életemben akár pro, akár kontra ilyen esemény történt volna (konszolidált nős, gyermekes apává öregedtem).


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: tengelic 2011.08.26 16:28:49   4788 388

Megnézek egy fotót egy felvonulásról ,ahol mazsorett lányok vannak,s a kép tele bugyival. Ennél szemérmetlenebbül. Kicsit szigorú voltál velem,mert szerintem ez nem a bugyi története, s mikor lefotóztam csak az obi látta ezt ,én a gépet úgy emeltem a szememhez,hogy embert fotózok nem puncit.


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: panka 2011.08.26 16:24:30   5594 430

mivel én is modellkedtem igy tudom hogy ritka az a fotós aki szeret bugyit fotózni kivéve ha olyan fotókról van szó. Az már túl személyes jellegű.


 

#23 Írta: tengelic 2011.08.26 16:20:44   4788 388

Két hölgy is hozzászolt Dodó,az egyiknek nem a másiknak meg tetszett . Én mindenki véleményére kiváncsi vagyok,s ha nem értünk egyet,az csak egy dolog. A megosztó és gondolat ébresztő dolgok mozgtaják a világot.


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: Dodó 2011.08.26 16:16:26   11000 727

Nagyon jó, hogy az emberek nem látszanak... nekem az volt az érzésem, hogy elvonult, hogy egyedül legyen bánatával (ami természetesen lelki - mert még egy pofonban (akár az is lehet a "keze alatt") sem a fizikai fájdalom a lényeg, hanem a megaláztatás, és az, hogy kitől kapta.
Komolyan szeretném, ha a hölgyek is hozzászólnának - mit értünk, mi férfiak a női nemhez? (az "igen"-hez valamikor régen még igen, de ma már...)


Válasz hozzászólás
 

#21 Írta: tengelic 2011.08.26 16:11:55   4788 388

HA belenagyítok a képbe,lehet látni,hogy a lába tiszta por ,mészkő horzsolta csíkok. Szóval megviselve volt nem csak lelkileg,hanem fizikailag is. Nekem úgy jött le,hogy otthagyták a semmi közepén,idegenben,vagy eltévedt vagy elvesztett valamit vagy valakit vagy mindkettő. Ennek ellenére emberek ezrei nyüzsögtek körülötte,tehát ha kért volna segítséget,bizonyára kapott volna. Szóval a lelki megbántásra szavazok,azt nem olyan gyorsan gyógyul ,mint egy fizikai .


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: Dodó 2011.08.26 16:04:42   11000 727

Én azt hiszem, hogy mindenkinek igaza van... nekem ez a szerkesztés tetszik (körös-körül senki, középen a megbántott lány). Jó lenne, ha egy nő is hozzászólna, de én úgy érzem, hogy van a nekikeseredésnek egy olyan pillanata, fázisa, mértéke, amikor a sértettet már az sem érdekli, ha belátni a szoknyája alá... kizárja magából a világot, a konvenciókat, csak magában él - szerintem ezt fejezi ki a kép. Természetesen nem a szexről szól, hanem olyan fájdalomról, amely a szeméremnél is erősebb...
LÁNYOK, SEGÍTSETEK! ÉN SOK KIBORULT EMBERREL, ÍGY NŐVEL IS TALÁLKOZOM, AKIKNÉL A KONVENCIONÁLIS VISELKEDÉS MEGSZŰNIK, DE ANNAK KOMOLY - HALÁLOSAN KOMOLY - OKA VAN. EGY "KISEBB" ÉRZELMI VÁLSÁG IS KIHOZHATJA EZT?


 

#19 Írta: tengelic 2011.08.26 14:08:34   4788 388

Köszönöm :)


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: tengelic 2011.08.26 14:08:06   4788 388

Köszönöm :)


 

#17 Írta: Bringás 2011.08.26 13:56:32   28277 1150

Sosem kattintok a megadott zenei linkekre, de a kedvedért természetesen megtettem:) A zene nagyon szép, ám a kép mondandója nem változik tőle. Ugyanaz a szomorúság árad, csak erőteljesebben, mert így még egy érzékszerv be van vonva a szem mellé. Értettem a mondandót elsőre is… :)


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: tengelic 2011.08.26 13:37:45   4788 388

Nem vagyok a hangos képek híve,nem is sok zenei linket teszek a fotóim mellé,de most az egyszer próbáld zenével megnézni,hátha másképp veszed az adást. Az én kedvemért :)


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: tengelic 2011.08.26 13:35:43   4788 388

Nem lehet magát az embert fő témának tekinteni? Nekem az emberen áll meg a tekintetem és nem a szoknya alatt. Természetesen átpásztázom minden részletét,de szerintem sem arról szól mi van a szoknya alatt,mégis ezt kifogásoltad,mert a tekinteted végülis ott köt ki. Az enyém nem.


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: Bringás 2011.08.26 13:28:34   28277 1150

Kérlek, olvasd el figyelmesebben, amit írtam:

”…ez a fotó NEM arról szól, hogy mi van a szoknya alatt””

Ezt írtam. Szó szerint. Tehát átéreztem, amit leírtál, fölfogtam, hogy miről szól a kép. Nem írtam, hogy izgat, vagy izgató, kérlek, ne adj olyat a szöveget a számba, amit nem mondtam. Az hogy a tekintet odavándorol, semmi köze az izgatáshoz, a vonzósághoz, a nemiséghez, az erotikához vagy nevezd ahogy akarod. Nem azért vándorol oda tekintet, mert szexuálisan érdekesnek találja, hanem azért, mert képileg ilyen a fotó. Akaratlanul olvassa így a tekintet ezt a képet. És ez nagy különbség!! Nézd csak meg, az arc ugyebár nem látszik, helyette egy meglehetősen részlettelen sötét haj látható. Ott tehát nem ragad le a tekintet. A háttér kiesik a mélységéles tartományból, ott sem időzik a tekintet. Szóval, 2% ide vagy oda, de a tekintet végül is ott köt ki, és még egyszer mondom, nem a tartalma miatt. Ha pl. kisírt arca lenne, akkor azon állna meg a tekintet. De ez csak az én véleményem és nem biztos, hogy helytálló, ahogy könnyen lehet, hogy a javaslatom sem az.
Úgy érzem, kissé fölkaptad a vizet, teljesen feleslegesen, hiszen te magyaráztál félre, egy egyértelműen megírt mondatot. De még ha azt írtam volna is, amit gondolsz, akkor is csak egy vélemény volna a sok közül. A kép pedig gondolom azért került feltöltésre, hogy véleményeket kapj…


Válasz hozzászólás
 

#13 Írta: tengelic 2011.08.26 13:15:36   4788 388

Örülök,hogy van azért pártolója is a képnek :) Köszönöm !


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: tengelic 2011.08.26 13:08:57   4788 388

Köszönöm,nem hiszem,hogy szükséges Panka véleményére hagyatkozva felülvizsgálatot eszközölj. Megnéztem pár fotójait,hmm,van neki is ciki cuki :),hiszen van benne nemi jelleget ábrázoló testrész vászonnal takarva,mondjuk sokkal nagyobb méretben mint ezen a képen,de az ugye nem fontos. Ez a pici tetsszínű ruhadarab számára nagyon gáz. Hmmm, lehet igaza van.


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: tengelic 2011.08.26 12:57:23   4788 388

VAn oldalról képem, majd megosztom veletek,és meg fogjátok látni,hogy a belátás kell a képhez,bármennyire is a szemetek oda vonza és "izgat" benneteket. Nekem nem ezért ragadt meg. A kép 2 % teszi ki a belátás. Te erre a 2 százalékra mondod,hogy a kép erről szól ? Szerintem a magáramaradottságról szól. Tudom,hogy nem mindenkinek a szájíze szerint készült és talán valakit provokál. (ennél láttunk ezeszer pikírtabb képeket szó nélkül hagyva mert az egész az erotikáról szólt) ,de itt arról van szó hogy valakit ott hagytak az út "porában" egyedül kiszolgáltatva ,"kibelezve" kitéve a kiváncsi szemeknek stb stb. . A széles sikátor körülötte.... na ne én elemezzem már a fotót bakker. Nekem nagyon tetszik én nem a bugyi végett ! Remélem,hogy másnak is.


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: Bringás 2011.08.26 11:25:56   28277 1150

Nem tudom, mennyire szerencsés a középre szerkesztés, talán kimozdítottam volna onnan egy tágabb szerkesztéssel valamelyik aranymetszés irányába. Akkor a belátás sem lenne olyan feltűnő. Szerintem a belátás nem tesz jót a képnek, mert ez a fotó nem arról szól, hogy mi van a szoknya alatt, a tekintet azonban mégis egyfolytában odaszegeződik és ott is marad.
További szép fotonokat!


 

#9 Írta: haot 2011.08.26 09:59:35   917 1

Nagyszerű az alkotás.
Igazán lejön a hangulat.
A képbe helyezés nekem pont jó.A háromszőg szerintem is maradjon mert eltávolitva felborul a kép mondandoja, lényegét veszti bármi is azonnal.
Azt meg hogy belátni, vagy nem látni.Hát engem nem zavar egyáltalán.Inkább fokoz bennem egy olyan hangulatot ami arrol szolna, hogy nem érdekel engem most semmi hisz sirok megbántottak.
Ki szokott ilyen hangulatban foglalkozni azzal hogy folyik az orra vagy hogy mit látnak vagy mit nem.A saját gondommal vagyok elfoglalva.Kit érdekel ilyenkor a világ.
Ugy hogy szerintem nagyszerü az alkotásod.


5.0

 

#8 Írta: Dodó 2011.08.26 09:24:34   11000 727

Kedves "panka"! Minél tovább olvastam a véleményedet, annál kevésbé tudtam elfogadni, ezért kifogást fogalmaztam meg "Noname the Hunter"-nek.


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: Dodó 2011.08.26 08:56:04   11000 727

Nagyon pontosan fejezed ki a hangulatot, kellemesek a színek, pontos az élesség, nagyon szép, zárt, piramis alakú kompozíciót alkot a központi figura.
Nem hiszem, hogy a "panka" által képviselt már-már viktoriánus álszemérem befolyásolja a kép értékét: nem Te adtad rá a ruhát, s nem Te ültetted ebbe a pózba. Bizony, "panka", vannak az életben olyan pillanatok, amikor valakinek az a legkisebb baja, hogy mi látszik ki - különösen egy nagyobb fordulatszámon élő mediterrán vidéken!
Visszatérve a képre: a középre szerkesztés jó, a körülötte levő tér kell az egyedüllét kifejezésére. Megpróbáltam levágni az inkriminált háromszöget, s elromlott a kép - vagy szimmetrikusra kell vágnom, s azzal csak kinagyítom az alakot, s akkor a bánat valahogy durcáva csökken, akkor már talán indokolatlanul nagy a "belátás". Ha meg aszimmetrikusra hagyom, akkor éppen a másik oldalon kellene a nagyobb tér, mert a jobb oldalt a kéz kitakarja az "alany" látómezejéből, s ez majdnem olyan, mintha balra tekintene.
Szóval jó ez így nagyon. Nem ezért adok ötöst, hogy azt a méltatlan kettest, melyet jobb is lenne elfeledni vagy megsemmisíttetni kompenzáljam, hanem azért, mert a kép megérdemli.


5.0

 

#6 Írta: tengelic 2011.08.26 08:15:54   4788 388

Való igaz a háromszög kérdése,de ha azt levágom az alany felett eltűnik a tér,ha balról vágok a középre szerkesztésnek lőttek. MIvel ez nem tárgyfotó,ezért a helyszíni szerkesztének nincsenek nagy lehetőségei. Ott a téma,lőni kell és kész. HA sokat kattingatok,még negatív reflexeket váltok ki.


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: Harmatcsepp275 2011.08.25 23:50:57   182 14

A háromszöget talán én is levágtam volna. Ami a szemből való fotózást illeti: azt hiszem így hatásosabb és jobban átjön a fájdalom. A színek magávalragadóak és az, hogy középre helyezted szintén nagyon megnyerő.


 

#4 Írta: tengelic 2011.08.25 21:41:25   4788 388

Köszönöm,a háromszög jogos! Nos,akkor úgyláttam,hogy annál többről volt szó mint durci. Nagyon megbántotta valaki. Sírt szegény.


Válasz hozzászólás
 

#3 Írta: Luyza 2011.08.25 21:37:24   61 13

szia, semmiképpen sem kettes, engem jobban zavar a bal felső sarokban maradt háromszög, a szín szerintem is elég, a ruhán látszik, és jól mutatja a kép a durcit:)))), kompenzálom a kettest:)


4.5

 

#2 Írta: tengelic 2011.08.25 21:29:31   4788 388

MOst erre mit mondjak,fotóztam oldalról is. A színekből még vissza is vettem,ez mediterránium ,itt üvöltenek a színek. A cikit meg azért mertem ott hagyni,mert nincs hozzá arc,viszont a kiszolgáltatotságot szimbolizálja a "nyitottság". Talán nem kellene belenagyítani a képbe,csak úgy ala natúr nézni . A kettesre mit mondjak,ha úgy gondolod,hogy xar a kép,hmm, nekem minden néző véleménye számít,elfogadom.


 

#1 Írta: panka 2011.08.25 21:22:49   5594 430

hát erre mit is írjak. Nálam ciki ha kilátszik a "cuki":) Itt is érvényes ez a dolog. A színek stimmelnek csak ehhez a képhez lehetett volna komorabb is. És én oldalról fotóztam volna hogy ne lehessen belátni.


2.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Canon EOS-7D


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.0722 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat