Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4570

Ősz a temetőben

Ősz a temetőben (5)

Vélemények: 9

Megnézve: 533

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Épületek / Űr bázis II.


Űr bázis II.

  Űr bázis II.

Fényképezőgép:

Nikon D80

Objektív:

Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S DX Zoom

Záridő:

1/2

Rekesz:

F8

Fókusz:

18 mm

Iso:

ISO 100

Készítés helye:

Európa Portugália Lisszabon

Diver előző képei
Vasco de Gama híd

Vasco de Gama híd (5)

Űr bázis

Űr bázis (4.8)

Téli nyugalom

Téli nyugalom (4)

Léggyökerek

Léggyökerek (5)

Nyár

Nyár (4.5)

| Még több

Feltöltötte:

  Diver 

Feltöltés ideje:

2012.03.31 08:49:18

Kategória:

  Épületek

Átlag:

4.65 (6 szavazat)

Megtekintve:

521

Betöltve:

1014

Feldolgozható:

Igen

Űr bázis II.

Metró aluljáró

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#43 Írta: Diver 2012.04.15 15:28:35   2708 171

Szia !
Köszi a véleményt és örülök, hogy nézelődtél a galériámban.
Örülök e képre írt véleménydnek is, mert teljesen egyezik az enyémmel.
A csörtét nem kommentálom tovább, nem akarom. Tanúlságot levontam.
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#42 Írta: ladikos 2012.04.15 10:18:55   193 11

Szia!
Nézelődöm az albumodban,tetszett ez a kép. Jól meglátotott hely,egy elkapott pillanat. Az emberek nélkül élettelen személytelenebb lenne. Direkt jó,hogy bemozdulnak. Zajt nem láttam,bár CA ott van, de nem tűnik zavarónak. Egy madár fotónál az ágakon engem sokkal jobban zavar. Mozgalmas annyira,hogy elvonja róla a figyelmet. Viszont meglepetten olvastam a csörtét amit ez a fotó kiváltott.Szép fényeket a föld alá is!:)
Üdv,ladikos


5.0

 

#41 Írta: Diver 2012.04.02 21:07:18   2708 171

Szia !
Köszi, jól esik a véleményed !

Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#40 Írta: alalat 2012.04.02 17:54:38 www  10883 854

Szia!
Űrbázis? Nagyon jó! Hangulata a színei minden megvan hozzá.Ahol kell éles ahol az emberek mozognak ott dinamikus.
Üdv:alalat


 

#39 Írta: gabor0928 2012.04.01 09:06:34   428 56

Én is idézhetnék, de nem teszem, hiszen anélkül is mindenki látja amit kell.


 

#38 Írta: Diver 2012.04.01 08:14:51   2708 171

Oké, köszönöm ! Elolvasom !

Te pedig légyszíves ezt olvasd el :
#30 Írta: gabor0928 2012.03.31 18:44:21 [Üzenet küldés] [Hozzászólásai] 159 [Képei] 29

Nem veled van a baj, ha megnézed az albumád világosan látható hogy szinte csak 5-ös vagy értékelés nélküli képei vannak csak! És ez nem az alkotó nagyságát jellemzi.

Válasz a #29 Bögöly 2012.03.31 18:28:20 hozzászólására |

Körülbelül elegem van a személyeskedésből ! Remélem érthető amire gondolok !


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: NonameTheHunter 2012.04.01 08:10:29 www  7629 197

http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/241-nikkor-af-s -18-135mm-f35-56-g-if-ed-dx-review--test-report?start=1
Itt olvashatsz róla, itt jól látszik, hogy 18mm-en a legnagyobb, rekeszeléstől függetlenül.


 

#36 Írta: Diver 2012.04.01 08:01:49   2708 171

Köszi zso !


Válasz hozzászólás
 

#35 Írta: Diver 2012.04.01 08:00:12   2708 171

Akkor ez a kép objektívhibás. Köszönöm, hogy leírtad !
Üdv"


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: Diver 2012.04.01 07:57:37   2708 171

Szia !

Szerintem roppant egyszerű és tisztességes dolog az, ha valaki valakinek a képére gyengébb jegyet ad, andokolja meg annak miértjét ! Te nem így gondolod ? Ennyire egyszerű.

Talán ez egy minimálisan elfogadható kérés, mert ha ez nem így lenne akkor ok nélkül lehetne osztogatni gyenge jegyeket és itt mindenkinek elmenne a kedve a feltöltéstől. Hm ?

Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#33 Írta: zso6607 2012.03.31 21:24:10   13843 177

magasabb iso, nemtom a d80 mennyit bír, én is okat lődözök metróban, 500-600-on is (ilyen kicsi méretben zaj úgy sem látszik), emberek legyenek kimerevítve, szerintem itt nem árt... (de úgy látom a rekeszben is van még tartalék)
ha igazán nagy a tömeg és hömpölyög, oda az igazi a hosszabb zár szerintem (1/2 felett is akár...)
üdv


Válasz hozzászólás
 

#32 Írta: Bögöly 2012.03.31 19:13:08   53 7

Szia!

Részemről egyfelől ezzel semmi probléma sincs. Mások vagyunk, amit ez a fotóinkon is remekül manifesztálódik :)

Azzal viszont igen, hogy az idemrészkedés és véleményt formálás kiváltotta tökönrugikusz hungarikusz az oldalt lelkesen szemlélő, regisztrálatlan többségben csalódást és szomorúságot kelt.


Üdv!

Győző


Válasz hozzászólás
 

#31 Írta: NonameTheHunter 2012.03.31 18:47:39 www  7629 197

Félre olvastam, nem nekem szántad, csak nekem válaszoltál.
A CA a kromatikus aberráció angol rövidítése, cask általában így szoktuk írni, kékes-pirosas, lilás elszíneződés kontúroknál, kép széleken, objektívhiba.
PS-el orvosolható.
http://fotosokvilaga.hu/nth/2012/03-31/fotosokvilaga-hu83677x.jpg


Válasz hozzászólás
 

#30 Írta: gabor0928 2012.03.31 18:44:21   428 56

Nem veled van a baj, ha megnézed az albumád világosan látható hogy szinte csak 5-ös vagy értékelés nélküli képei vannak csak! És ez nem az alkotó nagyságát jellemzi.


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: Bögöly 2012.03.31 18:28:20   53 7

Szia!

Lehet, hogy azon pár év alatt, amíg ezt az oldalt nézegettem, többet kellett volna tanulnom az alkotások pontozásról és az annak elvétéséből fakadó következményekről.

Üdv!

Győző


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: Diver 2012.03.31 18:17:27   2708 171

Szia !

MIndennek amit most elírtál örülök, mert én is így látom ! Viszont ennek tükrében nem értem a pontszámot amit adtál és pont ezért, mert nem észleltem negatív kritikát felőled nem értem a pontodat ! Érted ? Na ezért mert nem volt kritikád, nem fogadtam el a negatívabb pontot. Mert ugye egy nagatívabb pnthoz jár egy kritika is ! Az én megitélésemben !

Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: Diver 2012.03.31 18:13:59   2708 171

Nem látom értelmét egy ilyen képnél eltüntetni az embereket, mert miért is kéne ? Steril képet akarunk ? Azt a kis piros pixel hibát most, hogy így írod már észrevettem, jogos !
Viszont ezt a CA-t nem értem ! Mint fogalmat ! Mi ez ?

És nem írtál hülyeséget. Nem is mondtam ilyet.


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: NonameTheHunter 2012.03.31 17:44:09 www  7629 197

én milyen hülyeséget írtam?


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: Bögöly 2012.03.31 17:17:07   53 7

Szia!

Nem tudom, hol találtál lehúzást a mondandómban. Talán a "lenne" szócska vitte el egy kicsit a hangsúlyt.

Eszerint pedig: az én meglátásomban, egy épületet, főleg ha az beltéri, füldalatti, etc. úgy megörökíteni és láttatni, hogy az az emberek nagy többségének (a nagy többség relatíve szubjektív :) ) egy tetszetős, élvezetes, befogadható alkotást adjon, roppant nehéz. Ezek az alkotások nem hasonlíthatók össze a kültéri, jó megvilágítású, etc. képkockákkal.
Tartom a véleményem, miszerint az emberi alakok nélkül is egy remek fotó lenne, mert azt és úgy engedi láttatni, amit Te, ott, akkor megláttál és a téma nehézségét átlépve sikeresen megörökítettél.
Semmiképp sem ékes, de talán szemléltető magyarsággal fogalmazva az emberi alakok életszerúséget, életet adnak ezen erősen megosztott megvilágítású kockának. A fotó alsó részein közeledő emberek számomra csak tovább fokozzák a dinamikát, nem is téve említást a bal sarokban található piros színfoltról amit.
Röviden, ezt takarta a feljebb kipengelérrezett szó.

Üdv!


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: Diver 2012.03.31 17:15:46   2708 171

Nem, nem hiszem, hogy a 4,5 lehúzás ! Egyáltalán ! Én azt utálom, ha valaki indoklás nélkül ad gyengébb pontot vagy olyan indokot sorol fel ami nem jogos !
Ebben az esetben nem volt indoklás, tehát a szabályzat szerint nem jár a pont érte. Ennyi.
Egyébként mi az a CA ? amit említesz ?

Mellesleg jópofa dolog gyenge jegyekkel illetni úgy egy képet, hogy az jogtalan, mert mondvacsinált az indok és így rontja a kép átlagát ! Jópofa csak érthetetelen !Mert mi lehet mérvadó ? Mikor egy kép alatt 10 ember nem látja azt amit érdekes egy mindig lát ? Neked mi lenne a mérvadó ? Nem kellene ezen elgondolkodni ? Meddig nyelje az ember a hülyeséget ? Talán be kellene vezetni az ami máshol van, a súlyozott értékelést !
Aztán meg látja az ember a nap képe rublikába az olyan képeket melyek tele vannak hibával !
Szóval mi van itt ?

Egyébként meg fogom várni az indokot legközelebb, ebben egyet értek !


Válasz hozzászólás
 

#23 Írta: gabor0928 2012.03.31 17:09:34   428 56

Nem szoktam, de ha valaki így felhúz főleg egy 4-es után akkor az a jövőben se várjon tőlem mást. Elvárom a kultúrált kommunikációt ami jelen esetben nem történt meg, véleményemhez pedig jogom van, ha igazam van, ha nem. A
A személyeskedést elismerem, igyekszem a jövőben kerülni.


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: NonameTheHunter 2012.03.31 17:08:36 www  7629 197

A képről:
Az hogy élessek e vagy bemozdultak az emberek szereintem ízlés dolga.
Persze el is tüntethetőek ha van Nd szűrő, egy hosszú záridővel.
Sajnos CA van a plafonon, az ablakoknál és még 1-2 helyen, illetve nem nézted át a képet, van egy piros pixel majdnem a kép közepén a felső 1/3nál.
Az expó, kompozíció tetszik.


4.4

 

#21 Írta: NonameTheHunter 2012.03.31 17:01:50 www  7629 197

A jövőben ne személyeskedj, de ezt Diver is ugyan úgy megfogadhatja!


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: NonameTheHunter 2012.03.31 17:00:52 www  7629 197

a 4,5 nem hinném hogy lehúzás.
Én sem adnék többet, tekintve a CA-t a plafonon.
Nem hiszem hogy a 4,5 olyan rossz lenne, hogy indokolni kellene, persze lehet, de először várd meg az indokot a jövőben mielőtt elutasítasz egy véleményt!


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: gabor0928 2012.03.31 16:51:13   428 56

Csak nyugodtan javasolj akárkinek akármit, nem én kezdtem ez tisztán látszik. Többször szólítottalak fel hogy vegyél vissza az arcodból! Nem tetted meg, akkor ne várj tőlem megértést! Továbbra is tartom magam ahhoz, amiket eddig elmondtam! Kritikám és önkritikám is van, De te a kritikát nagyon rosszul bírod, ez nehogy már az én hibám legyen.

Utoljára mondom el, hogy elmondtam a véleményem, nem túlzottan érdekel hogy másnak mi a véleménye a képeidről, mert ez az én véleményem már ne is haragudj, amire te vagdalkozással és fikázással reagálsz! Talán neked kéne magadba nézni ÖREGEM!

Részemről is lezárva a dolog!


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: Diver 2012.03.31 16:47:34   2708 171

Köszi somások !
Igen, valahogy én is így látom a képem ahogy Te !
Köszi !

Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#17 Írta: Diver 2012.03.31 16:46:37   2708 171

Szia zso !
Na most ezen elgondolkodtam ! Rövidebb záridő ? Azért, hogy teljesen élesek legyenek az emberek ? Jól gondolom ?
A fényerő különbséggel egyet értek, én nem használtam erre PS-t, ismerhetsz, ellene vagyok !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Diver 2012.03.31 16:44:39   2708 171

Szia ! Örülök, hogy az alakokban egyet értünk ! Viszont leírnád nekem mi a kifogásod a képben, mert ugyanis ha lehúzunk egy képet illik indoklást is írni hozzá !
Így nem tudom elfogadni a kritikád !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: Diver 2012.03.31 16:43:08   2708 171

Oké, úgy érzem most mentél egy kicsit túl messzire a Bunkózással !

Szeretnélek megkérni, hogy ezek után kerüld el a képeim, mert nem vagyok kiváncsi sem a véleményedre, sem a kritikádra, se az ajánlataidra, egyáltalán semmire ami te vagy !
Remélem egyszerű és érthető voltam !

Mellesleg érdekes módon ezen képem alatt is akik írtak a képemre de a másik képem alatt is akik írtak rá, melyet ott is megmagyaráztál, hogy nem kell ember oda, érdekes senkinek nem volt baja az emberekkel a fényekkel, a zajjal, csak és kizárólag neked !
Tehát azt hiszem egyszerű a tanulság amit én már tudtam, de te is gyakorolhatnál egy kis önkritikát, mely szerint a kritikád nem jó, tehát minden jogos amit írok.
Érdekes másoknak ( kik komoly képeket raknak ide fel ) nem rossz a képeimen ami neked mindig az. Na ezért nem kérek a kritikádból, tanácsaidból, mert szerintem nézz magadba, nézz a képeidre és gyakorolj önkritikát és csak utána kritizál, oktass, hogy mit és hogyan !

Ez volt a zárszaman ! Nem kívánok többet ragaálni semmilyen bejegyzésedre ! Elolvasásra fogom javasolni a lap tulajdonosának levelezésünk benne a bunkózásod !


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: somasok 2012.03.31 12:04:41 www  11114 1026

Tetszik a kép! Zajt nem látok, pedig keresem, emberkék nem zavarnak.
Szép fényeket!


 

#13 Írta: zso6607 2012.03.31 10:23:23   13843 177

Szia, téma, formák, elkapott pillanat tetszik
emberek nem zavarnak, de lehet megpróbáltam volna rövidebb zárral is (magasabb ISO-n)
élesség-zaj szintén teljesen okés,
egyedül kicsit a két oldal fényerő különbsége zavar, küldtem mail-ben...
üdv


 

#12 Írta: Bögöly 2012.03.31 09:37:47   53 7

Üdv!

Véleményem szerint kellenek rá az emberi alakok.
Enélkül is egy remek perspektívájú fotó lenne, de számomra így sokkal életszerűbbnek hat.

Szavazat elfogadva (NTH)


Moderálva: NonameTheHunter 2012.03.31 16:59:36


4.5

 

#11 Írta: gabor0928 2012.03.31 09:37:15   428 56

Eddig nem tettem de most kimondom KOMÁM! Bizony bunkó vagy!

Nem győzöm hangsúlyozni hogy a vélemyényemet mondom el, Nem oktatás jelleggel, amihez továbbra is ragaszkodom, ha tetszik neked, ha nem, veled ellentétben én elfogadom a kritikákat! Tudod egy kép megitélése szubjektív, nemtudom hallottál-e már erről.

Még mindig nagyon rossz a hangsúly! Nagyon rossz irányba haladsz ezzel a stílussal! Ha keménynek érzed magad inkább a bokszzsákot püfföld! Mert rajtam nem fognak az ütéseid! De majd mások is elmondják a véleményüket erről a stílusodról, remélem!


 

#10 Írta: Diver 2012.03.31 09:27:46   2708 171

Komám ! Először nézz körül ssaját képeid háza táján, aztán oktass !

Tudod egyet utálok ! A jogtalan kritikát !!!! És ez a Tiéd jogtalan ! A kép nem zajos, az embereket meg nem kell eltüntetni onnan, mert ettől is jó a kép és hosszú záridődet sem ismerem el !

Köszönöm többet nem kell írnod, ne koptasd a ceruzád, már rossz kritikáidból nekem elég !


Válasz hozzászólás
 

#9 Írta: gabor0928 2012.03.31 09:21:20   428 56

Hadd reagáljak erre:

1. Gond van a stílussal!! Korodnál fogva ezt már illett volna megtanulnod! Jobb ha ezen elgondolkodsz mielőtt kinyitod a szád!

2. A véleményemhez ragaszkodom, és nem ilyen stílusban írtam, így nem is ilyen reakciót várok. Lehet nem egyetérteni finomabb megfogalmazásban is, mondhatnám kúltúr ember módjára.

3. Úgy látom hogy egy 4-est már szégyellsz elfogadni, szerinted az nem jó, nem helyes, túl tökéletesnek és megingathatatlannak érzed magad ami a beképzeltség jele! Túl magas lovon ülsz barátom! De előbb utóbb le fogsz esni róla ha így folyatatod!

(Ez nem a kép elemzése volt, hanem a jellemedé)

Most erre:

"egy metróban egy ekkora helyen szinte lehetetlen, hogy ne legyen egy ember sem !"

Való igaz, de hosszú záridővel megoldható, ezt nem vonhatod kétségbe!


Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: skaresz 2012.03.31 09:14:48   1339 110

Engem is apróság miatt kritizál, ami nálam nem kompozíciós elem, de nem veszem fel a kesztyűt. A képeivel kapcsolatban igazad van. Én is megnéztem. Üdv:Karesz


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: Diver 2012.03.31 09:12:00   2708 171

Köszi ! Ezt valahogy én is így gondolom !
A kolléga majd gondolkodjon és nézze meg saját képeit mielőtt kritizál !
Mégegyszer köszi !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#6 Írta: Diver 2012.03.31 09:10:44   2708 171

Mellesleg megnézve a képeid, sorban tudnám lehúzni őket tele vannak hibákkal ! Inkább hagyjuk az oktatást oké ?


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: skaresz 2012.03.31 09:10:30   1339 110

Szia! Zajt nem látok, az élesség is rendben. Nagyon jó perspektívából lőtted. A mosott emberek pedig mozgalmasságot, életet visznek a képbe. Üdv:Karesz


5.0

 

#4 Írta: Diver 2012.03.31 09:09:22   2708 171

Szia !
Köszi a véleményed, de nem élnék az adott szavaiddal ! Először is : egy metróban egy ekkora helyen szinte lehetetlen, hogy ne legyen egy ember sem ! Nem hiszem, hogy bármit is rontana a képen az emberek látványa !!!! Láttam már hidd el sok képet, nem kell erre buzdíts, lehet, hogy többet is mint Te a koromnál fogva.A másik : a kép nem zajos ! És különben meg mit lehet megoldani hosszú záridővel ? Nem kell a kioktatásod a pont nem jár !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#3 Írta: Diver 2012.03.31 09:06:04   2708 171

Szia !
Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszik !
Üdv" István


Válasz hozzászólás
 

#2 Írta: gabor0928 2012.03.31 09:02:51   428 56

Szia! Ez már jobban tetszik mint az előző, A beállítás tökéletes, azt nemtudom hogy a zaj szándékos-e, de ISO 100-hoz képest meglehetősen erős. A kép élességét hiányolom és mivel ez egy épületfotó, így a sok elmosott embert zavarónak tartom továbbra is. Hosszú záridővel ezt meg lehetett volna oldani. Nézz meg pár olyan fotót amin nincs senki, sokkal átütőbb hatása van! Ha pedig a zaj utómunka, akkor inkább ne alkalmazd ilyen képeknél.


4.0

 

#1 Írta: z62 2012.03.31 08:57:42 www  2579 257

Brutálisan jó ez a perspektíva. Félelmetes a födém.Grat,jó meglátás.


5.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Nikon D80

Képek az alábbi objektívvel:

Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED AF-S DX Zoom


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1094 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat