Összefoglalva: az utómunkában a színek tetszenek, a homályosság nem.
Jól gondolod, a koncepciót valóban nem értem, ettől még a téma, és mint írtam, a nézőpont tetszik. Az lenne jó, ha nem is kellene megérteni semmiféle koncepciót, hanem minden benne lenne a képben. Csak az elmosottság nem tetszett (ami utómunka, ha jól tévedek), a színezés viszont igen (ez is utómunka, és tetszik is), ez szerintem nem ellentét, de végülis ez is csak egy nézőpont.
Azt gondolom a koncepciót nem érted, de végülis ez is nézőpont.
Én nem akatam, hogy éles legyen a villamos, és az is az én ötletem volt, hogy szűk élességi tartomány,amit nem akartam lényeges helyre.
Az értékelésed végén végig dícséred az utómunkát, az elején meg azt mondod nem jó.
igazából nem értem mit akartál mondani, de mint vélemény persze elfogadom
Azt gondolom, az eredeti kép nem lehetett rossz, de sikerült utómunkával elrontani.
A szem csak egy lényegtelen helyen talál éles nyugvópontot, igaz, épp arra jön, de ez nagyon kis folt a kép egészéhez, és nem a lényeget emeli ki, mármint azt, ami jön.
Kicsiben még tetszetős, de nagyban olyan másnapos...
A jelenet tetszik, a nézőpont nagyszerű, a szelektív színezés/színtelenítés is jó lett, kár, hogy ennyire elmaszatolódott az egész :(
Volt nekem egy nagyon nagy tudású fotós ismerősöm.Aki egy szer azt mondta ,hogy egy kép attól jó ha az ember szivesen kirakná a falra nézegetni.Mert örömet okoz. Bocsika, a Te képedben nem érzem azt a hangulatot. Na persze csak ez is egy vélemény.