Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4578

cím nélkül

cím nélkül (5)

Vélemények: 2

Megnézve: 724

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Egyéb / Közeledik


Közeledik

  Közeledik

Fényképezőgép:

Nikon D7100

Objektív:

Nikkor 35mm f/1.8G AF-S DX

Záridő:

1/125s

Rekesz:

F8

Fókusz:

35 * 1,5 mm

Iso:

ISO 200

Készítés helye:

Európa Magyarország Budapest

dmc előző képei
*

* (5)

4 perc Balaton

4 perc Balaton (4.97)

*

* (5)

Lánchíd ködben

Lánchíd ködben (5)

Oké, haver!

Oké, haver! (5)

| Még több

Feltöltötte:

  dmc 

Feltöltés ideje:

2015.12.07 16:00:46

Az adatlap szerkesztve:

2018.08.07 20:17:31

Kategória:

  Egyéb

Átlag:

5 (9 szavazat)

Megtekintve:

680

Betöltve:

1254

Feldolgozható:

Igen

Kulcsszavak

beltéri, D-SLR, direkt vakuzás, indirekt vakuzás

Közeledik

Mivel ilyen kép nem nagyon van itt, gondoltam megmutatom.
A képen a feleségem látható, aki gyermekünket Hannát várja.

Továbbra is hiányolom a családi/emlékkép kategóriát, így az egyéb kategóriát állítottam be, mert ez nem portré, de nem is glamour. :)

sam2015

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#39 Írta: dmc 2015.12.20 23:24:44   3495 147

köszönöm szépen, örülök, hogy írtál.


Válasz hozzászólás
 

#38 Írta: dmc 2015.12.20 23:24:29   3495 147

a fix objektívnél azért fókuszt lehet állítani, tehát ahhoz, hogy éles legyen a kép elég csak jól fókuszálni. És zoomolni is tudsz vele, csak azt úgy hívják, hogy lábzoom. :) Magyarán előre lépsz, vagy hátra. :)


Válasz hozzászólás
 

#37 Írta: panka 2015.12.17 17:37:18   5594 430

Szépen ki van dolgozva a kép viszont nekem is a beállítással van gondom. Mivel a hölgy terhes nem érvényesül a hasa az hogy babát vár oldalról jobban mutatna a kép


 

#36 Írta: SzEjO157 2015.12.15 18:23:46   2842 176

Kedves Gergő!
Köszönöm a választ. Nem vagyok profi fotós. Tőled is tanultam.
Két objektívem van mindkettő zoomos. Ha fix akkor a fotósnak kell mennie közelebb vagy távolabb a modellhez hogy éles legyen a kép. Így viszont nagyobb vagy kisebb lesz a modell a fotón. Ami nem feltétlen előny.Jól gondolom?


 

#35 Írta: dithh 2015.12.14 09:40:32   590 45

Nem is! Szerintem max a nem azonos gondolkodásmódból fakadnak néha félreértések, de sosem öri-hari a vége! :D


Válasz hozzászólás
 

#34 Írta: dmc 2015.12.13 16:35:56   3495 147

Sziasztok!

Csaba:
Köszönöm ezt a részletes, és kimerítő leírást. Igazad van valóban, remélem nem haragszol meg, ha én viszont most röviden fogok válaszolni.

1. Igen, helyes amit írsz, hogy a legszebb rajzolat egy blendével rekeszelve van az objektíveknek. Mivel én a KIT objektívemmel kezdtem, ez általában ott a 8-as rekeszen volt, így ez a megszokás alakult ki bennem. Ettől függetlenül a 8-11 rekeszen azért minden objektív szépen rajzol, és szinte minden éles. Tehát stúdióban ezért használjuk ezt.

2. Ebben nem vitatkoznék. Amik nekem vannak FIX-ek, sokkal szebb, bármelyik ZOOM-os objektívemtől. Azt a kategóriát, ami vetélytársa lehet egy fix objektívnek zoomban, én nem engedhetem meg magamnak :)))

Üdv,
Gergő


Válasz hozzászólás
 

#33 Írta: Bringás 2015.12.13 09:59:04   28277 1150

Szevasz Gergő!

Engedelmeddel pontosítanék két dolgot, amit valószínűleg nem jól tudsz. Remélem ismersz már annyira, hogy nem kioktatásnak szánom csak egyszerű javításnak, ami remélhetőleg neked is hasznodra válik majd az elkövetkezendő fotózásaidkor.

1. Ezt írod: „…Az pedig köztudott, hogy legyen szó bármilyen objektívről a legszebb rajzolatot F8-F11 blendén kapjuk…”
Azt kell mondjam, ez a kijelentés sajnos teljesen téves.
A legszebb rajzolatot minden objektív a saját legtágabb rekeszéhez képest 1-2 blendével berekeszelve produkálja. Vagyis egy f/2.8-as optika f/4 vagy f/5.6 rekeszértéknél rajzol a legszebben. Egy f/4-es optika pedig f/5.6-os vagy f/8-as értéken adja a legszebb rajzot. Igaz ez természetesen a jelen fotóhoz használt objektívre is, amely f/4-es rekeszen (két és fél blendével behúzva) a legszebb rajzú. Tesztet lásd itt:

http://www.photozone.de/nikon--nikkor-aps-c-lens-tests/628-nikkor3518d x?start=1

…ez egy elég rangos teszt oldal, de bármilyen más fotós teszt oldalon is ezt az 1-2 blendével berekeszelt legszebb rajzolatot fogod megtalálni. Az általad írt f/8 - f/11 rekeszértéken csak azok az optikák rajzolnak a legszebben, amelyek legtágabb blendenyílása f/5.6.

Az, hogy a legszebb rajzolat 1 vagy 2 blendényi berekeszeléskor áll elő azaz adott optikától függ. A legtöbb objektívnél amúgy 2 blende szokott lenni, amennyit a legszebb rajzhoz be kell rekeszelni.



2. Ezt írod: „… a legszebb rajzolatokat a fix objektívek produkálják…”
Ehhez csak annyi kiegészítést fűznék, hogy régen ez egy minden esetben helytálló alapigazság volt. Manapság azonban már nem minden esetben, hanem csak az esetek többségében igaz a fenti megállapítás.
A technológia rengeteget fejlődött a fényképezés terén. Az új (néhány éves) modellek esetén egy jó minőségű zoom objektív rajzolata ma már semmivel sem marad el egy hasonlóan jó minőségű fixétől. A jó minőséget külön hangsúlyozom, ezek természetesen messze nem a legolcsóbb zoomok, de a közép kategóriában és attól fölfelé a zoomok ma már egyenrangú „ellenfeleivé” váltak a fixeknek. Példának okáért a Canon új 100-400 tele-zoomja végállásban szebb rajzolatot ad, mint a szintén Canon fix 400-as (f/5.6). Pedig ez utóbbinak hatalmas az elismertsége Canonos körökben. Mindkettő természetesen L-es (fehér kályhacső) optika. Ha följebb megyünk a prémium kategóriába, a Canon és a Nikon 200-400-as teléje is legalább olyan jó (ha nem jobb) mint a szintén prémium gyári f/2.8 400-as telék.
A helyzet nagyot változott a zoomok javára, de a fixek hosszú évtizedes múltra visszanyúló nimbusza oly hatalmas, hogy még sok évnek kell eltelnie, mire átmegy a fotós köztudatba, hogy az új minőségi zoom modellek ma már pont ugyanolyan jók, mint a fix társaik. Természetesen mind a fixek, mind a zoomok közt lehet találni gyengébben megtervezett modelleket, amikkel lehet érvelni pro és kontra. A belépő szintű objektívek esetén viszont még ma is a fixek a jobbak. Abba árszegmensbe, amit ezek az objektívek képviselnek, sajnos nem fér bele a gyártóknak egy olyan zoom előállítása, ami versenytársa lenne egy fixnek. Ezt a Földet sajnos a pénz forgatja.

Remélem elfogadod helyesnek a fenti információkat, ha gondolod hívd föl rá SzEjO tagtársunk figyelmét is.

Üdv.: Cs.


Válasz hozzászólás
 

#32 Írta: dmc 2015.12.12 23:17:46   3495 147

nagyon szépen köszönöm Gyula! Örültem soraidnak nagyon!


Válasz hozzászólás
 

#31 Írta: dmc 2015.12.12 23:17:13   3495 147

nagyon szépen köszönöm Tamás!


Válasz hozzászólás
 

#30 Írta: dmc 2015.12.12 23:16:37   3495 147

ez maradjon is így, mármint az őszinteség! :) én is ilyen vagyok, néha túl őszinte is.

Igen, természetesen fotózás közben azért igyekeztem egyszerre fotósként, és férjként is megállni a helyem.

Én is így gondolom, hogy szerencsés vagyok a feleségemmel. Köszönöm szépen!


Válasz hozzászólás
 

#29 Írta: dmc 2015.12.12 23:09:30   3495 147

köszönöm szépen!

A fix 35-re azért esett a választásom, mert ugye a legszebb rajzolatokat a fix objektívek produkálják. Illetve felbontásában is elég jó teljesítményt nyújt. Így ilyen képet A3-ban kinyomtatva is szép képet kapunk nagyon. Ami egy ilyen képnél nagyon fontos.

Hogy miért nem tágabb blendével fotóztam?
A kérdésedre egyszerű a válasz. Ez studióban készült fotó, általam beállított fényekkel, és ezek olyan teljesítményű vakuk a legkisebb teljesítményen is, hogy egy f2-őn fotózva kiégne az egész kép.

De studióban amúgy sem szokás szűk blendével fotózni, hisz a hátteret mi rakjuk a modell mögé, ami általában alapból homogén, így az elmosás nem játszik szerepet.
Az pedig köztudott, hogy legyen szó bármilyen objektívről a legszebb rajzolatot F8-F11 blendén kapjuk.
Így, ha studió fotót látsz, akkor az általában ezeken a blendéken készül. Persze, ott is lehet tág blendével játszani, miért ne lehetne, de általában inkább a háttérrel, annak megvilágításával, és a modell megvilágításával szoktak a fotósok játszani. Így tettem én is.
Tehát az egész sorozatot 8-as blendével lőttem végig. Néha szűkítettem, esetleg, amikor lusta voltam a fények teljesítmény lentebb venni :)

Üdv,
Gergő


Válasz hozzászólás
 

#28 Írta: dmc 2015.12.12 23:03:45   3495 147

köszönöm Robi itt is!


Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: dmc 2015.12.12 23:03:32   3495 147

nagyon köszönöm János, örülök, hogy tetszik, és a jókívánságot is köszönjük.


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: dmc 2015.12.12 23:02:53   3495 147

velem lehet is :) én is szeretek "vitatkozni". Csak sokszor fogalmazok félreérthetően :)


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: dmc 2015.12.12 22:52:26   3495 147

Szia Csaba!

Hát ezért a véleményért nagyon hálás vagyok, mert pontosan elmondtad azt a képpel kapcsolatban, amit én érzek, és amiért én szeretem, és úgy gondoltam, hogy feltöltöm.

Köszönöm szépen, és ezt a kimondottan részletes véleményt.

Köszönjük a jókívánságokat! :)


Válasz hozzászólás
 

#24 Írta: gytoth 2015.12.12 18:02:26   3915 211

Szia Gergő! Nagyon szép munka, amely igyekszik eltérni a sablontól. Nagyon dicséretes a különleges nézőpont, amely kiemeli a kiemeli a kismama fotók sokaságából. Tetszik a világos tónusok sokasága, ami jól illik ahhoz az emelkedett eseményhez, amelyet vártok. Üdv, Gyula


5.0

 

#23 Írta: SzEjO157 2015.12.12 14:01:38   2842 176

Egészen eredeti. Egy kicsit átlósabban? Nem bírálat csak kérdés.Gratulálok a babához és a fotóhoz.

Ha megengeded a szakmai kérdést 1.8 as objektív F8 -as blendével. Ezzel dolgozol általában vagy csak ez volt rajta?
Itt nem tudtad az az értéket kihasználni amit tud az 1.8. A kép hibátlan csak az okot kérdezném


5.0

 

#22 Írta: Raptor 2015.12.09 19:06:21   3115 197

Hali! Jó kép! Gratulálok és szavazok is!
üdv.


5.0

 

#21 Írta: B_Janik 2015.12.09 17:17:52   2407 225

Szia!

Szerintem nagyon jól átgondolt és beállított fotó lett!
Minden részletében tetszik,igazad van hogy ilyen kategória nem nagyon van itt,sőt hasonló fotót is ritkán látni.Jól tetted hogy feltöltötted nekünk!
Sok boldogságot és jó egészséget kívánok a család minden tagjának!

Üdv:János.


5.0

 

#20 Írta: dithh 2015.12.09 13:44:12   590 45

:)
Veled jó vitatkozni. Már ezért megérte erre az oldalra beregisztrálni, hogy Téged megismerhettelek általa! Na meg azért a sok jótanácsért, amivel elláttok mindenkit!!! Imádom erre az oldalra "pazarolni" a szabadidőmet! ;)


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: dmc 2015.12.09 07:27:53   3495 147

"Ez nem igaz, hogy technikailag tökéletes képet könnyű készíteni! Nekem sem megy, hiába vannak ötleteim, ha béna vagyok hozzá. Az más kérdés, hogy én nem is szeretném az automatikára bízni a dolgot, emiatt is lesz sokszor életlen a végeredmény."

Persze, mert nem alap dolgokat, alap fénykörülmények között akarsz megfotózni. De egy tök egyszerű képet helyesen kiexponálni egy 5.6-os rekesszel, egy árnyékos területen egyszerű. De az még nem garantálja, hogy a képed jól is néz ki. Én úgy gondolom, hogy a fényképezés 90%-a fejben dől el, a többit adja csak hozzá a váz, az objektív, az utómunka, a fényviszonyok, stb.

"Amúgy, ahogy egyre többet nézem a képet, a pocak domborodásának egyértelmű visszatükrözése mind jobban hiányzik, pedig maga a kép nagyon szép! Egyszerűen nem tudok attól elvonatkoztatni, hogy ő most állapotos, és közben nincs a képen semmi, ami erre utal. És ez ugye kiegészítők nélkül csak a jó szög megválasztásával kivitelezhető. Bocsi, igyekszem nem rossz értelemben kritikus lenni! De csak így bírom megfogalmazni. "

Semmi gond, nyugodtan fogalmazz őszintén. Még olyat is kaptam már erre a képre, hogy ravatalozó feelingje van, azon sem sértődtem meg. :) Mosolyogtam rajta csak. :)
Bár én szerintem egyértelmű, hogy állapotos, még ebben a látószögben is. Igazából azért látható a has formájából szerintem, hogy nem duci a párom, hanem állapotos. A kezei vékonyak, az arca sem puffadt, ráadásul a púp körül annyira az állapotosságra jellemző vonások vélhetőek felfedezni.

"Egyébként gratulálok, ha neked sikerül a hozzád közel állókról készült képeknél érzelemmentesen "vizsgálódnod". Nekem nem megy! :D Képes vagyok elalélni egy kevésbé éles kép láttán is, ha mondjuk azon egy cuki mosoly van megörökítve mondjuk a kisfiamról :D. Ez van, elkap az anyai hullámvasút! Ez a sok hormon, meg minden!! Ááááá, kész vagyok!"

Nem azt mondtam, hogy sikerült elvonatkoztatnom, de próbáltam, mert muszáj. :) Épp ezért is írtam, hogy lehet nem sikerült. Ha egy fotós oldalra töltöd fel a képed, akkor meg kell próbálni félretenni azt, hogy hozzád közel áll a személy, és úgy tekinteni a képre, mintha egy idegen fotózta volna, egy idegen személytől. Hogy vajon van -e benne annyi plusz, ami már a fotós egyénisége is benne van, és nem csak a hozzáfűződő érzelmi szálak miatt szereti a képet.


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: Zsírláma 2015.12.08 21:14:49   6929 488

Szia Gergő!

A fotózás ezen ága nem éppen a hozzám legközelebb álló, de úgy látom, nagyon szépen elkészítetted ezt a képet.
Sok örömöt a családhoz! :)


5.0

 

#17 Írta: köd 2015.12.08 19:33:30   320 16

Hát nem szokásom mismásolni, úgyhogy ha ezen múlna már teli lennék kreditekkel, hahaha.
A férj félretevés dolgot a fotózás közbenre gondoltam. Ettől, hogy összetartoztok, csak még szebb és meghittebb lehet egy kép.
A feleséged gyönyörűségét meg a Jó Istennek köszönd! Ez volt az első amit kimondtam magamban, mikor megláttam őt. Szerencsés fickó vagy! :-)


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: Bringás 2015.12.08 17:12:56   28277 1150

Na akkor, ma van időm leírni, amit akartam:)

Szóval, nekem nagyon tetszik ez a fotó. Két alapvető okból is. Az egyik, hogy képileg jó ránézni. Biztos lehetett volna még jobban is, (ehhez szakértelem híján kevésbé tudok szólni) de nekem ez így bejön - szubjektíven. A másik - legalább ilyen fontos - ok, hogy számomra a képből sugárzik a szeretet, s ez pedig jelentős érzelmi töltetet visz bele. Lehet, hogy ehhez az a nézői tudat is kell, hogy férj és feleség vagytok - mindenesetre ettől az ismerettől nem tudom függetleníteni magam.

Nekem a következő dolgok jönnek be nagyon a fényképen. A modell fekvő elhelyezése ezen a gyönyörű fehér háttéren. Az egész olyan, mintha lebegne a fényben. A fehér ruházat is tetszik. Így összességében a fehér nagyon sok árnyalata jelenik meg, szépen exponálva, esztétikusan. A bal combján egy kicsit talán sok a csúcsfény, de sebaj. Számomra mutatós a szétterülő hajkorona és jó képi elemnek tartom a rózsákat is. Szintén jó ötlet a hasra helyezett kéz és a becsukott szem.
Amiben viszont dilemmában vagyok az a nézőpont. Önmagában kifejezetten tetszik ez a felsős rálátás. Tulajdonképpen így is egyértelműen látszik a modellen, hogy áldott állapotban van. Ugyanakkor tény, ha nem felülről látnám, hanem mondjuk oldalról, akkor ez sokkal hangsúlyosabban mutatkozna meg. Konstruktív ötletem természetesen nincs:)
Kívánok nektek sok boldogságot és jó egészséget babának, mamának egyaránt, a fényképezéshez pedig további szép fotonokat!


5.0

 

#15 Írta: dithh 2015.12.08 13:51:14   590 45

Ez nem igaz, hogy technikailag tökéletes képet könnyű készíteni! Nekem sem megy, hiába vannak ötleteim, ha béna vagyok hozzá. Az más kérdés, hogy én nem is szeretném az automatikára bízni a dolgot, emiatt is lesz sokszor életlen a végeredmény.
Az meg egyáltalán nem gáz, hogy nem értünk egyet! Én imádok vitatkozni, mert közben szélesedik igazán a látóköröm!!!
Amúgy, ahogy egyre többet nézem a képet, a pocak domborodásának egyértelmű visszatükrözése mind jobban hiányzik, pedig maga a kép nagyon szép! Egyszerűen nem tudok attól elvonatkoztatni, hogy ő most állapotos, és közben nincs a képen semmi, ami erre utal. És ez ugye kiegészítők nélkül csak a jó szög megválasztásával kivitelezhető. Bocsi, igyekszem nem rossz értelemben kritikus lenni! De csak így bírom megfogalmazni.
Egyébként gratulálok, ha neked sikerül a hozzád közel állókról készült képeknél érzelemmentesen "vizsgálódnod". Nekem nem megy! :D Képes vagyok elalélni egy kevésbé éles kép láttán is, ha mondjuk azon egy cuki mosoly van megörökítve mondjuk a kisfiamról :D. Ez van, elkap az anyai hullámvasút! Ez a sok hormon, meg minden!! Ááááá, kész vagyok!


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: dmc 2015.12.08 10:30:33   3495 147

elfelejtettem megköszönni a párom nevében is a véleményt. (mármint, hogy azt írtam gyönyörű feleségem van).

Szóval köszönjük!


Válasz hozzászólás
 

#13 Írta: dmc 2015.12.08 09:22:44   3495 147

Most megint nem értünk egyet! :))))))

Ne azért adjunk egy képre 5-öst, mert technikailag rendben van. Technikailag tökéletes képet csinálni a világon a legegyszerűbb dolog. Az még az esetek 90%-ban az automatikára is lehet bízni, jó képet viszont már annál nehezebb. Ahhoz kell a fotós szem, a fotós szemlélet, és a kreativitás.

Az, hogy miért adtam kreditet, az pedig leírtam a #10-es komment alatt ködnek.

A gyerekem biztos, hogy sokat fogom fotózni... :) Lévén, hogy utána könnyen lehet, hogy beleesek abba, amibe Te, hogy nem lesz időm másra.. :) Így próbálom majd a kellemeset, a hasznossal összehozni. :)


Válasz hozzászólás
 

#12 Írta: dmc 2015.12.08 09:19:42   3495 147

köszönöm szépen Ili! Örülök, hogy így is tetszik neked, hogy felülről lett fotózva.


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: dmc 2015.12.08 09:19:13   3495 147

Szia Piroska! Nagyon szépen köszönöm a véleményed.

Egyetértünk, el kell fogadni, ha egy fotónk nem mindenkinek tetszik, nincs is ezzel baj. Sőt én sokszor mondom, hogy egy képnek még jót is tesz, ha azon lehet "vitatkozni", eszmét, nézőpontot cserélni.

Gergő


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: dmc 2015.12.08 09:17:13   3495 147

Szia!

Azért kaptad a kreditet, mert szeretem az őszinte véleményt, és ezt akartam díjazni. :)

A férjet félretenni azért kell szerintem, mert amikor egy fotós oldalon egy képet felvállalsz, akkor mindig fotós szemmel kell nézni azt a képet, akkor is, ha hozzád közel álló személyről van szó. Ez az én elvem.


Válasz hozzászólás
 

#9 Írta: dithh 2015.12.08 08:41:58   590 45

Na hát én is köszönöm a kreditet, de én sem értem, miért is járt ez? Egyébként mostanában egész jól gyűlnek a pontjaim! Tudod mit? Ma feltöltök 2 képet is, kismanós fotózásról, ha már úgyis lassan aktuális lesz nálatok is! Első héten ejtsd meg mindenképpen, ha szeretnél alvós képeket is, mert utána nem biztos, hogy sikerül összehoznod! Én 2 babát fotóztam még eddig, de egyik sem akart nekem elaludni. Bár így meg készültek sírósok is, ami meg pont amiatt olyan cuki! :D Meg azáltal, hogy közben anyuka puszilja vagy simogatja, olyan meghitt tud lenni!
És tudod mit! most megy a pont utólag ezért a képért, mert mint mondtam, technikailag semmi kivetnivaló nincs rajta - tökéletes. Csak kezdek nagyon tömegízlést felvenni! Jajjj, nem szabad!!! :D Hajrá Gergő! Ne hagyd magad ezután sem!!!!


5.0

Válasz hozzászólás
 

#8 Írta: Ilacsi 2015.12.08 08:16:10   6516 276

Szia Gergő, Nagyon szép és meghitt felvételt készítettél a várandós anyukáról. Egyedi kigondolás és beállítás, bár egy kicsit a fölülről való fotózás furának tűnik, de összességében tetszik, szép ez a rózsaszínű "álom" színvilág. A feleséged pedig nagyon szép, kívánom, hogy egy szép és egészséges babátok legyen. Üdv.Ili


5.0

 

#7 Írta: hali 2015.12.07 22:46:30   278 19

Szia Gergő!
Végigolvastam a hozzászólásokat, véleményeket. Sok mindenben igazat adok a fotósoknak, viszont neked is, mivel így akartál a szép családi emlékkép kategóriából egyedi érdekes, nem mindennapi megszokott képet készíteni. Én teljes mértékben szabadságot adok a fotós fantáziájának, nem kell mindig mindenkinek tetsző fotót készíteni, attól az még lehet értékes és kiemelkedő. Vagy már annyira képzett és tapasztalt, hogy ezt megteheted, ezért nyomok is neked egy 5-öst!
Egyébként szívből gratulálok a babához és az asszonykához, legyetek nagyon boldogok!
üdv. Piroska


5.0

 

#6 Írta: köd 2015.12.07 22:04:22   320 16

Én meg tiszteletben tartom a véleményed, hisz nekem is sokszor pont az a kedvenc, ami másoknak nem annyira. Szóval totál megértelek, és tudod mit, ragaszkodj is ehhez a képhez!
Félretenni a férjet? Jaj, minek? Eszedbe ne jusson! Hisz az adja bele a pluszt, hogy a számodra legszeretettebb személyről készítetted. :-)

Köszönöm szépen a pengőcskét, de igazán nem értem miért kaptam. Nincs nekem annyi feltölteni való képem, írni meg úgyis írok hozzád, de hát ezt tudod. :-)


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: dmc 2015.12.07 21:09:01   3495 147

(Akartam küldeni kreditet, de azt nem lehet csoportosan, így az ment külön. A válaszom pedig meg egyben!)

Köszönöm nektek a véleményeteket. Teljes mértékig értem, amit írtok, én mindig megszoktam fontolni mindenki véleményét, de most tényleg nem értek veletek egyet.
Leírtátok Ti is, hogy pont a szokatlan perspektíva miatt került feltöltésre ez a fotó, amit Ti irtok kiscipős, oldalsó fotó, meg ablakból beszűrődő fényű sziluettes fotókkal teli van az internet.

Készült ilyenek is, kis cipős is, mert mint minden fotósnak, nekem is, meg kell fotózni az alapokat is, még is én ebben láttam a pluszt, a mást, az egyedit.
És be kell vallanom, hogy tényleg ez a kedvenc képem a sorozatból, pedig igyekeztem félretenni a férjet, és fotósként ránézni a képre, de könnyen lehet, hogy nem sikerült. :)

Még egyszer köszönöm a véleményeteket.

Üdv,
Gergő


Válasz hozzászólás
 

#4 Írta: dmc 2015.12.07 21:08:14   3495 147 ( kapott 1.00 pontot)

kredit :)


Válasz hozzászólás
Pont utalva  

#3 Írta: dmc 2015.12.07 21:08:05   3495 147 ( kapott 1.00 pontot)

kredit :)


Válasz hozzászólás
Pont utalva  

#2 Írta: köd 2015.12.07 19:45:09   320 16

Jaj, én az ilyenektől mindig meghatódom. Gyönyörű feleséged van Gergő! Olyan szép, ahogy ki van terítve a haja. Szerintem is érdemes lenne még kísérleteznetek többféle pózzal, ahol jobban érvényesülne a pocak. Oldalról, úgy, hogy feléd fordítja a fejét, vagy ilyesmi. Vagy állva valami szép függönyös ablaknál amin beszűrődik a fény. Mondjuk jómagam az ilyen cumikat meg plüssöket nem annyira szeretem, inkább kiscipő talán, s talán csak egy szál virágot tennék kiegészítőnek, ha már virágról van szó. De leginkább semmit hisz nincs szebb egy várandós kismamánál úgy önmagában. Mindenképp csinálj még fotókat!!


 

#1 Írta: dithh 2015.12.07 19:15:07   590 45

Na, szépen kidolgozott kép, de nekem a beállítással van kicsit "gondom". Nem feltűnő, hogy babát vár! Én tudom, hogy igen, de túlságosan felülről fotóztad, és a keze is inkább alulról lehetne a pociján. Egy picit vhogy oldalasabb pozíciót kellett volna választanod, hogy kiütközzön, szembetűnőbb legyen a 2in1 állapot. Vagy vmi cumi, kis plüssállatka (amik még talán a baba nemére is utalnak a színükkel) kerülhetett volna a rózsaszálak helyére. A virágok is úgy jobban utaltak volna az állapotra, ha egy kék, egy rózsaszín és egy pici fejű rózsaszín szál lett volna! Na abból még a hülye is érti, hogy útban van a pici lány. Tudom, hogy nem tömegképet szerettél volna alkotni és velünk megosztani. :D Vagy itt is bevethettétek volna a kézzel szívecske formázást, mint ami azon a képen van, mikor mögötte állsz és fogod a pociját.
Még én kihasználnám, hogy bent van Hanna, mert aztán max a kistesónál lehet újrapróbálkozni! ;) Most már otthon pihizik feleséged, nem?
Judith


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Nikon D7100

Képek az alábbi objektívvel:

Nikkor 35mm f/1.8G AF-S DX


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.0838 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat