Nem háborodtam fel, csak nem értem miről beszél, ugyanis nem tudok fotósul.
Csak van egy gépem, és fényképezek. Nwm értek hozzá. Köszi a véleményt, amúgy szívesen tanulok a kritikákból.
Nem tartom igazán jó képnek, bár a körülmények tudatában igazán rossznak se... Az viszont biztos, hogy a körülmények a nézőt nem érdeklik!
Nem mindenben értek egyet Főnixdallal, de így nagyon lassan fogsz tanulni. A kritikán nem feháborodni kell, nem kell megmagyarázni (mert engem mint nézőt pont nem is érdekel), végig kell gondolni, és ami alkalmas rá, azt be kell építeni a képedről alkotott képedbe.
Dorka kritikájához annyit tennék hozzá, hogy kicsit félrecsúszott a WB (sárgásak lettek a színek), és kissé torz a kép a nem teljesen megfelelő gyújtótáv miatt.
A klasszikus portrénál az élfényes megoldás szerintem ilyen szerkesztés mellett nem igazán emeli ki az arcot, tehát szükségtelen az élfény, ugyanakkor egy erősebb derítés elfért volna az arcon, hoyg kifejezőbb legyen a tekintet, rajzosabb a haj és a bőr, szebbek legyenek a tónusok és a színek.
Így kissé tompa a kép, helyenként árnyékos, jellegtelen.
Ez a típusú arccsont elvisel egy felülről jövő daylight világítást, alulról derítéssel, így kirajzolódnak az arc vonalai, a szemből derítővillantás pedig kiveszi a mély árnyékokat a szem és az orr alatt.
Szép fényeket!
Főniy