Akkor észre sem vettem, hogy a bringa a művész úré. Akkor biztosan fekvő képet csinálok, hogy egészen beleférjen.
KD - HA GONDOLOD, KIRETUSÁLOM A SPAR-T. (nem ügy)
Ismét csak nakoev-vel értek egyet (persze, visszafelé haladok, és az előbb a 2. számú bérkiegészítést néztem az előbb, azért ez az ismét), szóval ne bántsuk a biciklit, nemcsak azért, mert a zenekar trélere, hanem azért sem, mert jót tesz a kompozíciónak, takarja a fal és a járda metszését, ráadásul még egyfajta piramis szerkezetet is ad a képnek, kétoldalról a zenészre vezetve a tekintetet. Ez sem mai gyerek egyébként, és a jelek szerint örülhet, hogy nem zavarják el. (Londonban, a tube-ban láttam egy fiatal srácot gitározni, régi Beatles-dalokat játszott, de nem bérkiegészítésként, hanem a maga - és a közönség - örömére, egyébként ez a fajta művészet nem a fiatalok műfaja...) 5 pont erre is.
Lám, a művészet sokszínű arca!
Azért aki ennyi mindent tud egyszerre, nem az utcán kéne a bérét kiegészíteni:-(
-ha jól látom a cipőjén meg a csörgődobot tartja... És jól játszott???
Szerinten direkt jó, hogy ott van a bicikli...hátmég ha a kis kuli is benne lenne teljesen:-)) Ha csak a fal-járdaszegély lenne a háta mögött, nagyon megosztaná a hátteret - így meg összefoglalja...szerintem:-X
Az is jót tesz a képi egyensúlynak, hogy az utánfutó kereke sötét folt - egyensúlyba kerülve a kirakat színével...
A háttérben látható jármű szerelvény nem elengedhetetlen tartozékaa fotónak. Hacsak nem a művész mobilitását van hivatott prezentálni.Bár az is lehet , hogy jól tartja egyensúlyban a dőlni készülő zenészt.