A képen a legjellemzőbb részletek találhatók, olyan mélységes lényegrelátással, amit nem hiszem, hogy bármelyikünk mert volna vágással kialakítani, pedig - ahogy ezt már többen is leírták, és ezekhez csak csatlakozni tudok - ez jó. Szerkezetileg a kép számomra három elemből áll: a két, lényegében egymás felé fordított kéz és az arc, melyek egy végtelen ciklusban vezetik ide-oda a tekintetet. A kezek gesztusai egyértelműek, és az arc (mivel itt nem a fej. hanem az arc a lényeg) maradéktalanul szerepel a képen, s talán ez kelti a nézőben a teljesség érzését. (Nakoev, hidd el, jobb nem tudni, hogy milyen eredetű egy gyereken a maszat... Csak az a lényeg, hogy eltávolítható-e...) Visszatérve a képhez: a lényeglátás magasiskolája, és ezért lenyűgöző. 5 pont
Köszönöm szépen mindenkinek a hozzászólásokat! :-)
Ez az eredeti méret, vágatlan fotó. A bal kéz pont a szemek távolságában volt, azért éles az is. F2,8-on nagyon kicsi a DOF ezen az obin, így ettől a távolságtól közelebb és távolabb minden életlenedik. A bal kéz ugyan kimozdult a kompozícióból, de szerintem így is teljesen kifejező, nem éreztem a kézfej hiányát, a mozdulat kifejező nélküle.
Nem tudjuk, mivel koszolta össze magát, de két perc alatt sikerült, itt pont az édesapjának magyarázkodik... :-)
...az hiszem, értem...:-)
Ha ez festék, akkor tuti, hogy a haját próbálta elsimítani az arcáról /már sokszor láttam ilyent:-) /
ha kaja, akkor....de nem, az nem, inkább festék vagy kréta...
Tök mindegy, nagyon tetszik:-))))))))
Szerintem ebben a képben pont az van benne, ami a lényeg, oda fókuszált Zsozsek. És ez így rendben is van. Minden más részlet felesleges és csak a figyelmet vonná el.
Ilyen puha arcot én is akarok csinálni...
Pusza a kislánynak és Neked is!
Ezt a szerkesztést valóban tudományosan lehetne elemezni. hiányzik a feje teteje, a kezének a fele. És ennek ellenére nincs hiányérzetem, a kép pontosan kifelyezi a címet. (vagy fordítva)
Mivel nem vagyok szakember, így csak annyi: szép kép, tetszik!