Szia! A fekete helyszín egy szobában volt, a falak bordók voltak, a fekete háttér hatását úgy értem el, hogy teljesen oldalról világítottam meg a modellt, és használtam ilyen fényterelőt, amit a vakura lehet szerelni, hogy a háttér ne kapjon megvilágítást. Nagyjából fél méter széles fénycsíkot hoztunk létre a fal pedig kb. 2 m-re volt, elég messze, hogy feketének tűnjön :)
Fantasztikus ez a színvilág. Szépek a fények, az élesség is tökéletes szerintem. A hölgy is pontosan tudja miért is van a képen. A legszebb, hogy a hölgy teste éppen úgy ívelődik, mint maga a kard. Akár egy profi. A tökéletes fekete hátteret mivel érted el? Szobai környezet?
Gratulálok.
Szia! Ami a kardot illeti, az kicsit elhanyagolt volt: a tulaj vagy 1 órán keresztül tisztogatta a rozsdajellegű lerakódásoktól, de közelről nézve még így is foltos maradt, azt hittük a képen is látszani fog. Ezért közelebbi, pontosabb képeket nem is készítettünk róla, amúgy szép cirádák voltak rajta, nekem is tetszik :)
kicsit szűknek találom a képet, a világítása nagyon jó. Ha már ennyire jellemző kardot választottál azt hiszem törekedtem volna a penge élkovácsolásának megmutatására. hát én is szép mondatokat tudok fogalmazni....
először a kép .nagyon szép a fény .hihetetlen szépek a testen végigfutó surlófények .ahol fekete lesz ,ott sem hirtelen ,hanem nagyon finom átmenetekkel .a minőség messze jobb ,mint amit én valaha tudnék elérni .
másodsorban egy kis személyes .egyre inkább azt látom ,hogy egy profival ,vagy profi jelölttel van dolgunk :)
gratulálok.
Tetszik a penge minősége (húh ez nagyon tetszik, pengének penge minősége:). Nekem jó a beállítás, valamint a szerkesztés is. Valahogy így harmonikus egész, még az "ottmaradt" kézfejjel együtt is, nélküle kevés lenne (meg az alkar miatt nem vágható, ami viszont kellően laza), ha meg lefelé nyitsz, akkor meg a többi irányból is kéne. Na sokat írok, a lényeg, hogy így okés...
Gratula
Értem mire gondolsz, nekem is eszembe jutott így megvalósítani, de végül ennél maradtam: nem akartam egy "félbevágott" modellt végeredményül. Meg aztán a megvilágítás tetszik, de aki ismeri a fizikai törvényeit, az tudja, hogy ilyen szögből ez a fény látszana kicsit a másik oldalt is, és ha az sötétbe bukna, akkor valszeg az tenné diszharmonikussá a képet. A több hely azért van jobb oldalon, mert a modell jobbra tekint, még ha lefelé is néz.
A színek és élesség elismerése mellett a vágást nem egészen értem: a jobb kézfej levágva keresztben is hosszában is, csak két ujj látszik belőle, az egész kompozíció a kép (rendezői) bal oldalán helyezkedik el, miközben a jobb oldal teljesen üres. Ha ez az elrendezés alapkoncepció, akkor a kardéltől balra lévő részt teljesen el kellene tüntetni, és lenne egy karddal kettéhasított "félember". Tehát technikailag jó a fotó, de kompozíciójában nekem kérdéseim vannak. Üdv.
A megvilágítás,a kompozíció és a szinvilág jó.Lehet nincs igazam,de a szablya felső részét az ornyereg közepére tettem volna a szimmetria miatt.Gratula.
Nem értek hozzá, bár szeretnék, csak azt mondhatom amit látok, és az nagyon tetszik, a megvilágítás, a sejtelmesség, a modell, a nézés mind kifejező, Feconak igazat adok, még tökéletesebb lenne, ha a baloldal nem is látszana, de nálam így is nyerő.
Gratulálok