Szia!
Kérdéseket vet fel bennem a kép. Egy hölgy miért simul rá az utcán, egy romos, struktúrált borítású falra? Így sietve, táskával a vállán?
Aztán fotózás szempontjából a sok tér mögötte miért célt szolgál?
Mert számomra elrontja a kompozíciót, fényerejével, világos jellegével teljesen elviszi a figyelmet a lányról, akinek az arcából pedig kveset látunk, annak is egy részét az elején említett falhoz simulás miatt árnyékban.
A modelled adottságai miatt azt írom máshogy sokkal több is kihozható ebből az elgondolásból.
Furcsa ez a beállítás, de végül is nekem bejön. A panorámás vágást előnytelennek tartom, nem is tudom miért döntöttél így. Még mielőtt elolvastam volna az előttem szóló véleményt, bennem is az fogalmazódott meg, hogy a háta mögötti tér túl sok, funkció nélküli. Viszont magam részéről inkább az álló képformátumot javasolnám, (de az utólag nem megvalósítható) vagy pedig a klasszikus 3:2 arányú vágást, igaz így az alak középre szerkesztett, de talán nem zavaró.
További szép fotonokat!
Szia! Nem vagyok nagyon otthon a portré műfajban, de azért leírom néhány gondolatom. Szerintem portréhoz már egy kicsit távol van a modelled, valamint az arcából szívesebben látnék többet. Vagy ha marad a fához simuló arc, akkor legalább a tekintet jó lenne, ha lenne. A leány mögött kissé soknak érzem a teret, anélkül erősebb a kompozíció.
Egyébként nagyon egzotikusnak tűnő, fotogén a modelled. Üdv!