Részben tudok veled csak egyetérteni. Ha próbáltál már stuntot fotózni, akkor tudod, hogy milyen ott pontosan komponálni, és élességet állítani. Technikai kérdés, hogy a versenyző a nyeregből kiáll. Így tud minél nagyobb terhelést adni az első kerékre, illetve így tehermentesíti a hátsó kereket, és mellesleg a motoron állva sokkal konnyebb egyensúlyozni, áthelyezni a testsúlyt. Köszönöm az értékelésed!
Szerintem pedig a sportfotó ereje éppen hogy a versenyző arcában és az azon tükröződő érzelmekben mutatkozik meg. Ezt egészíti ki a jól elkapott időpillanat, vagy egy látványos mozdulat. Sportrendezvényeken tényleg nincs idő variálásra, de attól még igyekezni kell az arcot tenni a fókuszba. Pankával egyetértve, az arcról nekem is hiányzik az élesség, főleg, hogy a versenyző tekintete ennyire intenzív. A pörgő kerekek és füstfelhő látványos képi elemek. A nyeregből való kiállás nekem kevésbé tetszik.
További szép fotonokat!
Szia, Nagyon jól elkapott pillanat a motorosról, a dinamika érződik a felvételen. Jól mutat a füstfelhő, szerintem nagyon jó mozdulat, remekül megörökítetted. Üdv.
Köszönöm a véleményed! Pont ez a mozgássor az, aminél nincs időd egy ilyen kaliberű váznál keresgélned, hogy hova tedd a fókuszpontot. A sportfotó lényege, hogy ne sok legyen benne a valóságtól eltérő utómunka. Ez az eredeti képkivágás, nincs rajta utólagosan vágva. A tárgytávolság, és az obi gyújtótávolsága miatt a főtéma majdnem teljes mélységében éles.