Nem szokásom technikai részletekkel untatni. A kép számít, nem a technika.
Itt azonban mégis megemlítem, hogy az 1.8 fényerejű 50 mm-objektíveknek
van egy varázsuk: teljes nyílással középen tűélesek. de csak ott. A kép többi
része a szférikus aberráció következtében álomszerűen elmosódik. Ettől nem
kell félni - ellenkezőleg: nagyon szépen ki lehet használni az üvegnek ezt a
\"fogyatékosságát\".
Sejtelmes tekintet,izgalmas erotikus fotó,a fény szépen megvilágítja az arcot és a hölgyet.Élesség a helyén van.
Gratulálok,további szép fényeket kívánok!
Nekem tetszik ez a fajta megvilágítás és a leírásban jelzett finom életlenedés. A körülölelő feketeséget talán kissé soknak érzem, viszont az a piros "lepel" igen tetszik.
További szép fotonokat!
Szia, A meleg fények jól kiemelik a sötét háttérből a modell érzéki vonalait. Az alkotót szépet álmodott, és mindezt finom "ecsetvonásokkal" érzékelteti. Üdv.Ili
Nagyon szépen megvilágított kép. Nem kapott különleges geometriai formát, vágást amit megszokhatunk a szerzőtől. Itt megmutatkozik, hogy az egyszerű is milyen nagyszerű. Gratulálok.
Köszönöm véleményed. Az ilyen típusú képek sajnos nagyon kitettek a kép nézése módjának. Monitor, vagy laptop, netán tablet, vagy telefon? Én havonta kalibrálom a monitoromat, de ... nappal nézem-e, pláne az ablakkal szemben esetleg, vagy este, sötét szobában? Csak egy körülmény megfellebbezhetetlen, az, ha ki van nyomtatva, és a kiállítás falán lóg. És ha a giclée a kiállítás megvilágítási viszonyaihoz van beállítva, csak akkor jön ki belőle az, aminek ki kell jönni. Minthogy szeretem a teljes sötétből finoman felépülő, visszafogott tónusokat, több kiállítás falán is sajnálattal láttam részleteit elveszítő fotóimat - amikor nem én ültem le a giclée-t készítő mesterrel, hanem a kiállítás-rendező maga nyomtatta ki a fotót. Nos, ezek nehéz dolgok, de ez legyen a legnagyobb gondunk! :)
A "Classic" a finom erotikájával fogott meg. Itt csak egy hangyányit van jelen annak a képnek a hangulata. A meleg fények miatt azonnal eszembe jutott az a kép, ez mégis inkább titokzatos, mint erotikus. Már-már borzongató, de azért nem teljesen.
A magam részéről szeretem, ha a modell a semmiből rajzolódik ki. Nekem kifejezetten tetszik ez a fajta megvilágítás.
Valóban, néha kifejezetten fél arcot mutatok csak. Ennél e képnél még keményebben is, néha. Sokaknak ez nem "bejövős", én viszont néha szeretem, ezért megmutatom, és természetesen abszolút elfogadom, ha a néző hiányolja a másik arcfelet. Egy példa erre, "durva":
https://1x.com/photo/1302034/all:user:267758
Szép fényeket!
AP.
Természetesen mindenki azt ír le, amit akar. Mindenesetre az 50 1.8 stm leképezése itt látható:
http://www.imaging-resource.com/lenses/canon/ef-50mm-f1.8-stm/review/
És ennek leírása a tesztelő tollából::
Used wide open at ƒ/1.8 or ƒ/2, the lens exhibits substantial corner softness. .. at ƒ/1.8 there's only a small area of sharpness in the center of the frame, which quickly gives way to softness going out towards the corners.
Az tehát, hogy a "széleken penge", természetesen nem igaz. Az ellenkezője viszont az tény. De ez Téged nem kell, hogy zavarjon.
Üdv.
AP.
Attól függ, ugyanis az 50/1.8 STM obi a széleken is éles - ami nem tű, hanem penge -, és nincs ott semmiféle álomszerű elmosódás. :) De ha te mondjuk a régi 50/1.8-at használod, ami nekem mondjuk soha nem volt, és létezik is ez a hatás, fölösleges volt leírnod, mivel ha így is van, nem igazán tudom, hogy a javarészt koromfekete képen ez mégis hol lehetne megfigyelhető.
Nagyon finom, érzéki portré. Ez a sötét tónusvilág igazán sejtelmessé varázsolja az egészet. Igazi művészi portré. Személy szerint talán még jobban tetszene, ha a bal arcfélből is látnánk valamit, nem lenne teljesen sötét.