Nagyon jó, hogy emberek is jelen vannak, mert hiszen velük kommunikál a BLUE LADY. Külön értéke a képnek az előtte lévő fiatal tétovaságáról árulkodó testtartása. Viszon itt érdemes lett volna kisebb mélységélességet választani, hogy ez a testbeszéd még hangsúlyosabbá válhasson.
Hogy egy kicsit nosztalgiázzak: én még New Orleansban (amikor még volt) láttam ilyeneket, sőt, két-három alakos kompozíciókat is... Csak akkor még filmes gépem volt, ami akkor nem is volt nálam. Na, de erről a képről van szó: sikerült nemcsak előle kicselezned az embereket, hanem olyanokkal együtt lefényképezni, akik - a minden bizonnyal rendkívül ingergazdag környezetben - éppen őt nézik, bár a panorámának is megvannak a maga csodálói a fotón. Az aranyasszony élénk színfoltját a térrel nagyon jól egyensúlyoztad ki, az ég is szép kék - egyszóval jól sikerült, jól szerkesztett. Gratulálok!
igazából bárhonnan néztem, mindenképpen sok ember került volna a képre
részint már az is eredmény volt, ha nem léptek elém, ill a képbe - de szempont volt, hogy az a kandelláber is belekerüljön...
ők nem bánták, ki fényképez, de ha pénzt kaptak, azzal köszönték meg, hogy valamit mozdultak...
tényleg mindenfelé lehet ilyen szobrokat látni, Barcelonaban a sétalóutca volt tele ilyenekkel, de ha nem adtál nekik pénzt, és ugy akartad fotozni öket, eltakarták az arcukat..
Szerintem kicsit jobb lett volna a kép, ha elöröl fotozod és ha nem lenne benne az a sok ember.
Ezek az eloszobrok, elterjedtek mindenutt. Nalunk is mindenfele fajta van beloluk. Nemelyik nagyon gagyi, izlestelen, es semmi eredetiseg nincs bennuk. De van nehany nagyon szellemes is.