Fellegek és hegycsúcs együtt a nő mögött ugyanaz a hatás. A fő gond az, hogy a horizont középen van, vagyis a kék és sárga színek aránya a képen azonos és ezáltal statikussá vált a kompozíció. Ebben a helyzetben a nő jelenléte sem hangsúlyos, mert nagyon kis részét foglalja el a képen és beleolvad a háttérbe. Érdekes hatású változat lehetne az is ha bírja a képméret, hogy a nő mögötti és feletti részeket úgy lehagyni, hogy a nő körül csak a kőtenger lenne látható.
Egy barátom is javasolta már ezt, de nem lehetséges.
Javaslatod szerint az alacsony kamerával elvész a kőtenger, mert keskeny sávvá zsugorodik a szép, meleg, sárgás szinfolt.
Aztán ahol álltunk, kb 300 m magasan, a hattérben a hegycsucs, meg kb 1000 m magasan van. Nem álltam annyira messze a piros nadrágtól, hogy a kamera süllyesztésével a fellegekbe emelhettem volna. 17 mm volt a fókusz.
Nem rossz a kép, de fokozni lehetett volna a hatást pl. úgy hogy a kamerát talajközelbe helyezve az őrült nő meleg színek uralta alakja a gyönyörű égbolt kékjébe emelkedett volna.