Oszkor értem mire gondolsz:-) Készült feljebbi nézőpontból, akkor látszottak a mögötte levő különböző hosszúságú stégek is és úgy túl zsúfoltnak, kuszának találtam. Ekkor térdeltem le...vettem észre a fényeket...és "helyeztem rá" a tájat a stégre, a kicsi "keretekbe" meg a "tájképeket"????? Ekkor ez jutott eszembe:-)
Köszönöm a hasznos tanácsaidat és a részletes véleményedet. Üdv. Amarillis
Én nem igazán érzem a fehéregyensúlyból adódó probléma súját.
Szerintem kellemes, meleg szinekkel megáldott fotó.
Én annyit csináltam volna másképp, hogy talán ha lenne lehetőség magasabb nézőpontból fotóztam volna. Így nagyon egybevan a túlpartal a témád. Szinte egybeolvad.
Ha magasabb nézőpontot választottál volna a fotód szerkezete úgy alakult volna, hogy VÍZ, STÉG, VÍZ, TÚLPART A FASORRAL. Remélem érted mire gondolok?
A fehéregyensúlyon nem állítottam/automatán volt/fény még volt elég.Kicsit világosnak találtam és a tónuson állítottam és így a megvilágított részek hangsúlyosabbak lettek /ami a kép készítésekor is megfogott/ Az üres stégek, egymás mellett rengeteg van, azt juttatták eszembe,hogy lassan egyre üresebbek lesznek.... Amikor feltettem nekem is kicsit sötétnek tűnt...lehet hogy kevesebbet kellett volna sötétíteni.
Nagyon szépen köszönöm a részletes véleményt és tanácsokat. Üdvözlettel Amarillis
Izgalmas a kép szerkezete, de nagyon furcsa a tónusa. Nem tudom, hogy a fehéregyensúly véletlenül változott-e ilyenné, vagy ezzel akartad a megvilágított részeket még jobban hangsúlyozni, mindenesetre különös/különleges lett az eredmény. A vízen a csillogás szép, a megvilágított részek látványosak, de az egész képbe sikerült egyfajta komorságot, a megvilágított részekhez képest igen erős ellentétet és ezzel feszültséget csempészned. Ha tudatos, volt, akkor nagyon hatásos, der akkor valamilyen drámaibb címet kellene neki adnod...