Vélemények
Legyen a legfrissebb a végén
|
Szavazat |
|
|
#39 Írta: ancsa
2010.02.11 20:19:20
14067
626
Köszi szépen :)
*
|
|
|
|
|
#38 Írta: Bringás
2010.02.11 14:14:27
28277
1150
Becsülettel végigolvastam, s arra jutottam, hogy valami gond lehet velem, mert nekem így tetszik, ahogy van. Tetszik ez a szerkesztés. Azonban jegeslegjobban a témája tetszik, a természet egy apró csodája, szépsége. Tökéletesnek tartom a hátteret és az élességet is.
További szép fotonokat!
*
|
5.0
|
|
|
|
#37 Írta: ancsa
2010.02.10 20:04:41
14067
626
Köszönöm:)
*
|
|
|
|
|
#36 Írta: swedzum
2010.02.10 19:19:30
820
48
Aki fotós szemmel jár az talál is...gratulálok ehhez a csodához.... és nagyon szépen meg is van fotózva :)üdv swed
*
|
5.0
|
|
|
|
#35 Írta: ancsa
2010.02.10 14:40:43
14067
626
Sosem gondoltam volna, hogy ez a kép ekkora eszmecserét fog okozni:) ráadásul azt hiszem mindenki elővette az őszinte énjét, köszönöm szépen és több kellene ilyen!
üdv:ancsa
*
|
|
|
|
|
#34 Írta: zso6607
2010.02.10 13:56:59
13843
177
A harmadlón a mm-eket nem méregetem. Szerintem ez így jó, ahogy van. Jó kis jégbe zárt világot mutatsz meg, szépen kivitelezve. És ez a lényeg. Grat
*
|
5.0
|
|
|
|
#33 Írta: dobikriszti
2010.02.10 13:23:44
www
343
37
No én meg a tetejéből nem vágnék és a belógó ágat nem szedném ki :D én úgy gondolom h ami nem ad a képhez de nem ront azt benne hagyom , ez meg az én véleményem! :) amikor regisztráltam ide, pont ezért ment el kicsit a kedvem, mert annyi minden szubjektív a fotózásban, de aztán rájöttem h jól műxik ez itt, mindenki megírja mi tetszik neki, mit hogy csinálna másképp.. :)
*
|
|
|
|
|
#32 Írta: kenobi
2010.02.10 12:49:33
www
1733
116
Ahányan vagyunk, annyifélét hordunk össze.
Én úgy szerkesztettem volna, hogy bal oldalon legyen még egy kicsivel több, ezzel a súlyos piros rész kikerül a (nagyjából) középpontból, de felül is kicsit szűknek vélem Nekem fent annyi hely kéne, mint jobb oldalt. A belógót retusáltam volna, mert nem ad a képhez... Ez meg az én véleményem, ami nem biztos, sőt biztos nem a tuti megoldás.
A többi, élesség, fények, WB persze hogy rendben....
Jó kis eszmecsere, minden kép alatt így kellene, mert szerintem az őszinte gondolatok visznek előrébb...és itt akad bőven.
*
|
|
|
|
|
#31 Írta: oszkor
2010.02.10 12:48:03
4404
142
A színvilág nekem is nagyon kellemesen hat. És a háttér is jó.
Másra gondoltam.
*
|
|
|
|
|
#30 Írta: persecutor
2010.02.10 12:40:09
2084
116
Nem vagyunk egyformák...igaza van oszkornak.
Engem nem zavar, ha így van szerkesztve egy kép. (szerintem én is komponáltam már hasonlóképp)
Nekem is vannak beállítások, amitől feláll a hátamon a szőr. Attól még nagyszerű az a kép, csak nekem nem a stílusom.
Ez a kép nekem nagyon kellemes. Szeretem, ha az erős vöröset egy lágy szín emeli ki. Különleges, ahogy a jég bezárta a termést. A háttérhez kár lett volna hozzányúlni.
Így természetes és (szerintem) tökéletes!
*
|
5.0
|
|
|
|
#29 Írta: oszkor
2010.02.10 12:25:55
4404
142
Szinte végig olvastam a hozzászólásokat, de mégsem teljesen mert elvesztettem a türelmem.
Látom megint egy folyamatosan felmerülő gond, a kompozíció került ismét a figyelem középpontjába.
Megértem és joggal. De tény. Ahányan vagyunk, majdnem annyiféle képpen komponálnánk egy egy témát.
Irányelvek azért vannak és még ha arra buzdítanak is néhányan és neves fotósok is, mégis érdemes szem előtt tartani.
A fotó minőségileg szinte kifogástalan, de mint ahogy említettem ahányan vagyunk, annyi féle képpen.... én is másként csináltam volna. Ezen a fotón egy olyan kompozíciót látok, amit a legjobban kerülök. Legalábbis személy szerint. Hogy én így érzem, az nem azt jelenti, hogy én látom jól. De a kialakult látásmódom, szokásom nagyon nem bírja elviselni.
De le is írom, mire gondolok. Én azt utálom a legjobban, mikor a képkockában, (legyen az bármilyen növény) A képkocka oldalából nő ki a téma. Kap egy átlót, miközben a képkocka nagy része üresen marad. Én úgy érzem így alapja sincs a képnek.
Ne haragudj kérlek a véleményemért. Próbáltam leírni az érzésem.
Fotózni én sem tanultam, legfeljebb ha az iskolás fotósszakkör említhető.
Az hogy én így érzem, az nem azt jelenti, hogy ez legyen mások előtt egy irányelv. Mindenki másként látja a dolgokat.
De az álló formátumnál én nem bírom elviselni, ha a képkocka valamelyik oldalából nő ki a téma. Persze lehetnek kivételek, de nem jellemző.
*
|
|
|
|
|
#28 Írta: mazli1
2010.02.10 11:36:03
www
1743
0
Nincs időm most végig olvasni a véleményeket! Tetszik! Klassz!
*
|
5.0
|
|
|
|
#27 Írta: Kem
2010.02.10 10:56:05
271
28
Mintha 1 férfitorzó röntgenképe lenne! :)) Nagyon" ott van" !
*
|
|
|
|
|
#26 Írta: SDGPicture
2010.02.10 10:44:51
2172
138
Ancsasztikus kép!!!
Nagyon jól mutatna falon, bőséges fehér pasztpartúval nyakon öntve, egy néhány hasonló kép társaságában!
*
|
5.0
|
|
|
|
#25 Írta: TiSza
2010.02.10 10:18:08
www
2256
95
Remek! Tetszik. Kicsiben sokáig rá se néztem, azt hittem csak valami gyümölcs, és kész. Jó, hogy mégis kinyitottam :-)
*
|
5.0
|
|
|
|
#24 Írta: Pimpi
2010.02.10 10:12:51
691
48
nagyon tetszik a képed!!Gratulálok hozzá!!gyönyörű színek!! nagyon tetszik a témája is!!Grat hozzá!!!
*
|
5.0
|
|
|
|
#23 Írta: döpö
2010.02.09 23:14:18
9512
764
Szép kis jeges darab. Tetszenek a színei, meg ahogy megdolgoztál érte. Itt eleve nem lehet a harmadolási szabályt tökéletesen alkalmazni, mivel a téma teljesen kitölti a kép felső terét. Üdv.
*
|
5.0
|
|
|
|
#22 Írta: ancsa
2010.02.09 22:56:20
14067
626
Nekem sem megy most sem minden elsőre....sőt.. senkinek sem. Türelem sok expó sok idő sok kitartás.
A kék sáv az ég.. nem akarom retusálni.. nemis szoktam a fotóimat vagy nagyon elvétve.
Jó sokat keleltt vesződni, hogy ne a jeget vegye élességnek.. azért írtam a fotód alatt is, hogy nem olyan könnyű ám ezt lefotózni.
Minden kép készítésénél képzelj el egy kép keretet .. próbáld meg ebbe elhelyezni a témát. Mindig legyen az kiemelve amit meg akarsz mutatni. Kompaktal is lehet ... persze nem könnyű de meg lehet vele oldani sok dolgot.
Örülök, hogy tetszik!
További jó fényeket Neked is! Üdv.ancsa
*
|
|
|
|
|
#21 Írta: dobikriszti
2010.02.09 22:41:38
www
343
37
Juhijj, egy kép nekem, köszike! és milyen traccsparti alakult ki itt alatta! Nem tudom mikor fogok tudni én ilyet csinálni... én is tükrös gépet akaróóóóók :) jó, persze azért nem ezen múlik, ugye? :) szerintem ez a fotózás tanulás dolog olyan h a kompozícióhoz meg szerkesztéshez van akinek alapból van tök jó tehetsége és érzéke, van akinek fejleszteni kell és van akinek sokat tanulni..na mind1 ez a kép viszont gyönyörűszép lett, sikerült elérned h a bogyók legyenek élesek a jégben! A kék sávok hogy kerültek bele? :) nem lehet kiretusálni belőle? nem azért mert nem tetszik, csak kiváncsi lennék, milyen azok nélkül :)
Hát igen, ma megin sütött a nap, 7végére meg havat írnak, mint mindig :(
*
|
5.0
|
|
|
|
#20 Írta: ancsa
2010.02.09 22:23:46
14067
626
Most sokat kell menni a témáért illetve kevés a siker. se fény se szín. úgy ahogyan mondod!
örülök, hogy tetszik! Köszönöm, hogy írtál!
üdv.ancsa
*
|
|
|
|
|
#19 Írta: ancsa
2010.02.09 22:22:13
14067
626
:)
*
|
|
|
|
|
#18 Írta: filco
2010.02.09 22:16:31
4417
376
hát azt hiszem innentől már lehet télleg csak az marad megoldásnak, hogy kinek hova kívánkozik:)
*
|
|
|
|
|
#17 Írta: berkilac
2010.02.09 22:13:49
3465
245
Szia Ancsa! Ismet egy erdekes fotoval ajandekoztal meg minket. Kituno szerkesztes. Igazan szep! A multkor kimereszkettem a "vadonba". Es mit mondjak......se szin, se arnyek se semmi. Legalabb is emberi mertek hatarain belul. Irigyellek, hogy ilyen szep dolgokat talalsz.
*
|
5.0
|
|
|
|
#16 Írta: filco
2010.02.09 22:13:40
4417
376
természetes én sem nagyon szoktam agyonméricskélni, itt első érzésre kicsit fentre került számomra a téma, így jutottunk a harmadolósdihoz, meg hogy akkor most hol is van. nekem is vannak témák, mikor nagyon nem a "szabványos" helyre kívánkozik a téma. és vannak helyzetek, mikor ötlet nélkül tologatom jobbra balra a dolgokat, ilyenkor szoktam egy egy alkalommal a gépen bekapcsolni a hálót, hogy adjon egy vmi iránymutatást. (mellesleg jegyzem meg, nagyon sokszor az érzésre elhelyezés, és a méricskélés is ugyanazt az eredményt adja, nem véletlenül találták ezt ki...). amúgy főleg kezdőknek szoktam javasolni, mikor látom hogy koncepció nélkül lövöldöznek, hogyha nincs jobb ötletük, akkor ez harmadolósdi lehet jó irányelv.
így amit írtál az is helyénvaló, azt hiszem amit te is és én is felsoroltam, nem zárják ki egymást:)
*
|
|
|
|
|
#15 Írta: ancsa
2010.02.09 21:45:33
14067
626
Tudományosan végig néztem egy két ilyen fotómat szóval a bogyók fekete véget nézem, hogy ott legyen kb. az 1/3 Te az egészet nézed azért kerül az 1/4-be. Hogy melyik a jó nézés?? Nemtom.
*
|
|
|
|
|
#14 Írta: birola
2010.02.09 21:38:04
www
1917
290
Szerintem nem a colostokra kell halgatni, inkább a szívedre - lelkedre. a harmadolás nem ökölszabály felehet rúgni, nemkell miliméterre alkalmazni a kép lényege az árzés amit az emberben kelt ha az határozott, jó vagy rossz a fotóval elérted a célod felfigyelnek rá, próbálj az érzéseidre figyelni fotózás szerkesztés közben.
*
|
|
|
|
|
#13 Írta: ancsa
2010.02.09 21:34:31
14067
626
Én most az időjáráson bosszankodom.. ha itthon vagyok tök sötét van és fúj a szél ezerrel.. ha meg bemegyek dolgozni akkor 7 ágra süt a nap. A végén még elfelejtek fotózni... a múltkor is teljesen kifáradtam egy pár expóban :(
*
|
|
|
|
|
#12 Írta: filco
2010.02.09 21:31:43
4417
376
fú ne is mongyad...hányszor járok úgy hogy késő este tök jól megcsinálok egy fotót, és másnap reggelre valahogy elromlik:) na kösz a választ:) na én Mikrós sztereo képénél hunyorogtam sokat meg jojóztattam a szemeim:)
*
|
|
|
|
|
#11 Írta: ancsa
2010.02.09 21:29:07
14067
626
Egy jeges jégcsapból nem bírtam kiszedni... de legközelebb kinyalom :)))))
*
|
|
|
|
|
#10 Írta: jules44
2010.02.09 21:27:36
5741
444
Jó kis fagyos hecsedliszemeket találtál.Tán csak nem lementél a Millér környékre?Jó ahogy a szemek mögött félig befagyva vannak a bogyók,de azt a felső kis kacsot ki lehetett volna venni.A világoskék csíkok viszont jól illenek bele.
*
|
|
|
|
|
#9 Írta: ancsa
2010.02.09 21:21:40
14067
626
Gőzöm sincs :) nem tanultam én fotózni.. talán ha valaki olvassa.. tud segíteni benne. Én úgy szoktam , hogy ránézek és kész:)) fotózásnál is meg az utómunkával is . Talán érdekes, hogy most feltöltés előtt levágtam felűlről egy darabot mert nekem sántított. Ezt a fotót kb. 1-2 hete készítettem..szerkesztettem. sokszor pár nap múlva másképp látok dolgokat.. de van amiről nem lehet meggyőzni.
Én szeretek egy-egy kép alatt beszélgetni. Ja..és hunyorgok itt, hogy lássam a foltokat de nekem csak a felső 1/3-ra esik.. most komolyan!
*
|
|
|
|
|
#8 Írta: filco
2010.02.09 21:13:07
4417
376
közbe lenne egy kérdésem, nem vita, inkább ilyen eszmecsere jelleggel, hátha te tudsz nekem választ adni. gondolkoztam már sokat ezen a harmadolós dolgon. én úgy szoktam nézni, hogy itt pl a két csipkeszemet képzeletben egy nagyobb foltnak veszem, megkeresem ennek a foltnak a közepét, és kb. azt szoktam harmadolóba igazítani (így jutottam oda hogy ezek átlagolva kb negyedben lehetnek). szóval azt akarom hogy ugyan van e erre vmi viszonyítási szabály vagy hasonló, aminek én nem vagyok ismeretében?
*
|
|
|
|
|
#7 Írta: ancsa
2010.02.09 21:08:50
14067
626
fülig ér a szám! Nagyon örülök neki..imádni fogod!
*
|
|
|
|
|
#6 Írta: ancsa
2010.02.09 21:04:52
14067
626
Szerintem a felső egyharmadban vannak a bogyók. Van kb. 100 expó róluk :) azt hinné az ember, hogy könnyű és egy frászt az... szóval nekem ez tetszett a legjobban.. meg ami ellenfényben készült de az sajnos csúnyán beégett azokat nagyon sajnálom mert igazi csili-vilis képek:)...meg jó sok selejt is lett .
Köszönöm szépen !
üdv.ancsa
*
|
|
|
|
|
#5 Írta: kvazar
2010.02.09 21:04:39
6538
518
Ügyes, szép pontos expo!
Már alig várom, hogy meglegyen a Canon 100mm f2.8 macro USM! Még kb. 1 hónap és meglesz az ára.
*
|
5.0
|
|
|
|
#4 Írta: nagylala
2010.02.09 20:57:41
103
8
Nagyon szép foto!A jégbe zárt világ.Nagyszerű szinek,remek szerkesztés és élesség.Érdekes képződmény ahogyan a bogyok jégbefagytak. Jo észrevétel.
Gratulálok hozzá
Üdv :Brandon
*
|
5.0
|
|
|
|
#3 Írta: birola
2010.02.09 20:57:18
www
1917
290
Finom pontosmunka.
Tetszik!
*
|
5.0
|
|
|
|
#2 Írta: filco
2010.02.09 20:53:41
4417
376
jó kis mintafotó, emlékszek a kriszti képére, asszem amiket írtam én is akkor vmi hasonlóra gondoltam. mongyuk tudom nem mindig fontos a szabály, de nekem a szemek a függőleges harmadolóba jobban illenének. (így kb negyed lehet) gondolom megvan az oka hogy itt vannak, mert akkor felülről belelógna valami aminek nem kellene, épp ezért inkább egy kis alsó, esetleg oldalsó vágást is javaslok. amúgy gratu, én meg ilyet nem találok meg látok errefelé...:)
*
|
4.8
|
|
|
|
#1 Írta: ilevvy
2010.02.09 20:49:41
4968
542
már vártam :) ...kedvenc darab :)
*
|
5.0
|
|