Eleg nehez kupolakat fenykepezni, mert altalaban rossz a magvilagitasuk (vagy tul sok a feny, vagy nem oszlik el egyenletesen, foltokban van jelen) , vagy egyaltalan nem lesz kerek a kepen. Ezektol eltekintve a jelen esetben nem magarol a komoziciorol akarok irni, hanem a szinekrol. Gyonyoru annak az antik bronz/arany szinnek a visszaadasa ! Es ennek a szinnek az arnyalatai. Persze az epitesz erdeme a sok ablak, es a modern megvilagitas technikae a tobbi, de amit vissza sikerult adnod, nagyon szep es jol sikerult.
Tetszik a színvilága, szerkesztése. Az ablakokat nehéz egyenletesen kiexponálni, (saját tapasztalatom szerint) ez akkor sikerül, ha kint egyenletes, szórt fények vannak (borús idő). De itt szerintem a hangsúly inkább a formákon van. Üdv
van Sigma 10-20-a keresztanyámnak, egyetlen előnye annak az hogy 2mm-el lentebbről indul. Ez gyorsabb, halkabb, és élesebb!!! Sokkal jobb szerintem, és végülis a 24mm-nél már nem is torzít nagyon, én ezt használom alapzzomnak pedig van Sigma 28-70/2.8-am. Amerikából vettem így még olcsó relatíve olcsó is volt. Nagyon jó obi! Ha ilyesmi nagylátót akarnék venni, csak ezt venném, vagy már megnézném a Tokina 11-16/2.8-at, na erre még kíváncsi lennék.
A bal oldali ablakoknál nem voltak sajnos részletek az eredeti képen sem.
De jól gondolom hogy a bal alsó ablakokba is annyi részlet volt mint a jobb oldalt?
Hogy vagy megelégedve a Tokinával?
Sigmát próbáltad (10-20) ahhoz képest (már ha próbáltad) milyen?
Ismét bebizonyosodott (számomra) hogy a Tokina obik nagyon élesek :)
Nyitott rekesznél is elég sok a részlet (már ahol nem égett ki)
(2 expó elfért volna)
Ezt eltekintve tetszik!