Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 5017

Hullám

Hullám (4.75)

Vélemények: 3

Megnézve: 579

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Elkapott pillanatok / M44 dízel Kerepesen


M44 dízel Kerepesen

  M44 dízel Kerepesen

Fényképezőgép:

Olympus SP-600UZ

Záridő:

1/160s

Rekesz:

F7.1

Fókusz:

5.0 mm

Iso:

ISO 100

Készítés helye:

Európa Magyarország Kerepes

GPS koordináták

N 47 19 52.2336, E 19 9 42.2496
Nagy térkép

Feri780 előző képei
Szomszédok nélkül

Szomszédok nélkül (2)

MOL Trans

MOL Trans (2)

Viktória

Viktória (4.5)

Szent László kilátó-kápolna

Szent László kilátó-kápolna (3)

Budapest

Budapest (3)

| Még több

Feltöltötte:

  Feri780 

Feltöltés ideje:

2011.05.28 21:07:30

Kategória:

  Elkapott pillanatok

Átlag:

-

Megtekintve:

665

Betöltve:

1041

Feldolgozható:

Igen

Kulcsszavak

kompakt gép, kültéri, táj, tavasz, vaku nélkül

M44 dízel Kerepesen

"1964-65 során a BHÉV hét - a MÁV M44-es sorozatával
azonos típusú Ganz-Mávag gyártámányú - dízel-villamos
mozdonyt szerzett a DL XII-es dízel-hidraulikus mozdonyaiért
cserébe. A mozdonyok a Dunai Vasműből illetve az OKGT péti
és szőnyi üzeméből jöttek. Ezek a járművek 11290 mm
hosszúak ütközők között, 600 LE-s Jv 170/240-es
dízelmotorral vannak felszerelve. Össztömegük 61,8 t, négy
hajtott tengelyükön marokcsapágyas motorok vannak.
Típusjelük DL XVI lett, pályaszámuk L 731-737-es lett.
A mozdonyok a ráckevei vonal személy- és teherforgalmát
bonyolították 1965-76 között, a vonal villamosításáig. 1976
után a BKV kettő kivételével (733-734) továbbadott, a MÁV,
illetve iparvasutak vették meg. 1991-ben a volt 735-öst
visszavásárolta a BKV a MÁV-tól, amikor hibás 736II-os
pályaszámot kapott. 1997-ben korrigálták 735-re vissza.
1998-tól a 734-es a Szentendrei múzeum állandó kiállítási
tárgya lett, míg a 733, 735 üzemi meneteket bonyolít a HÉV
vonalak között. Ezen túl az M424-es prototípus mozdonyt
(M44.209) is Békéscsabán eredeti zöld színére fényezték
vissza, mert a mozdonyt a Magyar Vasúttörténeti Park
kiállítási tárgynak szemelte ki."

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#4 Írta: Feri780 2011.05.31 19:21:39   289 11

Köszi hogy megnézted.Van közelebbi kép is majd felrakom.
Szép fényeket


Válasz hozzászólás
 

#3 Írta: Feri780 2011.05.31 19:18:19   289 11

Köszi hogy megnézted.Van másnézetből is maj feltöltöm.
Szép fényeket


Válasz hozzászólás
 

#2 Írta: Krie 2011.05.30 22:51:08   275 26

Egyet kell értenem az előttem szólóval.
Ha nem lenne a kép címe, talán fel sem fognám, mi az amit konkrétan néznem kell:)
A fa végtelenül zavar, iszonyatos közel van, egyszerűen
ráterelődik a tekintetem. Legközelebb majd jobban átgondoltan
kattints párat és biztos vagyok benne, hogy jó lesz :)
Szép estét!


 

#1 Írta: Pala 2011.05.30 09:59:03   673 79

Sajnos a mozdony elvész a képen, pedig ő lenne a fő téma.
A fatörzs is felesleges. Közelebb kellett volna menni, vagy megvárni a megfelelő alkalmat.


 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Olympus SP-600UZ


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.0822 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat