Köszönöm a hozzászólásokat.
Úgy látom, hogy a cím nem volt túl szerencsés választás, de hirtelen ez jutott eszembe. Úgy gondoltam, hogy érződik az irónia. Igazából ez a kép egy gyors szakasz utáni féktávon készült.
A döntés jót tett a képnek, enélkül nem lenne olyan izgalmas. Gondolom a szárny elejét azért hagytad le, mert nagyon a harmadolóba akartad helyezni a kereket!? Azért annyira nem zavaró így sem. Szép munka!
Kedves Cs.Gy.! Olvastam (véletlenül) a nekem szóló kommentedet alább. Nos, erre reagálnék: 1.) Teljesen tisztában vagyok vele, hogy erős kormánymozdulatokkal melegítik pl. az első kerekeket is. De ezt itt kiiktathatjuk, itt nem erről van szó. 2.) Ha a fékezéssel is melegítenek - "ami itt Massának túl erősre sikerült" - írtad, azaz túl keményen fékezett, akkor most miről beszélünk? Én alább azt írtam: "ez a szitu csak kemény fékezéskor áll elő"! Akkor Te most tulajdonképpen mibe kötöttél bele (hisz mindketten ugyanazt állítjuk)?? Szerintem fölöslegesen nem kellene a kákán is csomót keresni! Üdv.!
Jól elkapott pillanat, szép sportfotó!
Mikrós: Az első kerekeket erős kormánymozdulatokkal, és erős fékezéssel szokták melegíteni, ami itt Massának túl erősre sikerült.
Szia. Ne haragudj, én inkább satu-fékezésnek gondolom. Az első kerék itt nem hajtott kerék, tehát nem lehet kipörgetni (ergo - melegíteni). Ez a szitu csak kemény fékezéskor áll elő. Ezt viszont jól fotóztad. Üdv.!