Az ilyen színpadi képekhez szerintem vétek vakut használni, hiszen egy olyan világítáast kapsz a színpadtól, ami nem mindennapi. Legyen inkább zajos, minthogy elrontsam egy belevakuzással ezeket a fényeket. Nálam nem az számít, hogy látsak minden és mindenkit. A mozdulatok a meghatározóak.
Köszönöm a hozzászólást!
Szia! A címhez és a témához én nem tudok mit szólni. Az ilyen színpadi képekhez fény kell. Nagyon sok fény. Mert ha nincs akkor emeled az érzékenységet, ami zajosodáshoz részletvesztéshez vezet. Ha szűröd a zajt, lágyul a kép de erősen. Csak ilyen kis méretben nézhető valamennyire. Vágásra gondolni sem lehet.
Üdv:Karesz
Valóban kicsit nehéz a körülmények, előzmények, a darab ismerete nélkül állást foglalni, de az biztos, hogy két nagyon különböző digurát, helyzetet, lélektani helyzetet "hoztál össze" ezen a képen... Gratulálok! (Pontot nem adok, mert tájékoztalna vagyook, de a technikai megoldás nagyon jó.)
A darab címe lett a kép címe is, de szerintem ebbe a két pillanatba bele lehet érteni ezt a címet. Ha neked nem, akkor talán nem rendelkezik elég erős mondanivalóval. Majd a következő jobb lesz és nem erőltetett.
Köszönöm a hozzászólásodat!
Üdvözöllek.Érdekes hogy mennyien néztük meg a képed és senki nem írt véleményt.Én sem fogok mert nincs elég tapasztalatom hozzá, illetve amit Te tettél ide nekünk, ahhoz pedig nem is értek!Szép fényeket a továbbiakban!