Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 5177

földön fekve...

földön fekve... (-)

Vélemények: 6

Megnézve: 644

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Digitális manipuláció / Digitális virágok


Digitális virágok

  Digitális virágok

Fényképezőgép:

Canon EOS-300D

Objektív:

Canon EF 28-80mm f/3.5-5.6

Záridő:

1s

Rekesz:

F3.5

Fókusz:

45 mm

Iso:

ISO 200

Készítés helye:

Európa Magyarország Szeged

stefanfoto előző képei
Bevetésre készen

Bevetésre készen (5)

Vacsora

Vacsora (-)

Reggeli hőség

Reggeli hőség (-)

nyári álom

nyári álom (-)

Emlék

Emlék (-)

| Még több

Feltöltötte:

  stefanfoto 

Feltöltés ideje:

2012.07.05 07:57:19

Kategória:

  Digitális manipuláció

Átlag:

4 (3 szavazat)

Megtekintve:

626

Betöltve:

1078

Feldolgozható:

Igen

Digitális virágok

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#28 Írta: stefanfoto 2012.07.08 09:39:42   786 78

Amit fotóztam egy hajkefe :)


Válasz hozzászólás
 

#27 Írta: stefanfoto 2012.07.08 09:28:05   786 78

Köszi:),igen ezt már mondták személyesen is :)


Válasz hozzászólás
 

#26 Írta: stefanfoto 2012.07.08 09:27:16   786 78

Köszönöm a részletes véleményt.Örülök is a kis előadásnak és nem cinizmusból írom ezt hidd el.
Igen főleg teszt, és én is arra akartam kilyukadni, hogy valami iroda falán mutatna valahogy, ebben is igazad van.


Válasz hozzászólás
 

#25 Írta: Dodó 2012.07.07 21:37:08   11000 727

Valamikor az "izmusok" kialakulásakor, elterjedésük és elfogadásuk előtt a művészek büszkén vallotték műveiket "polgár-pukkasztó" alkotásnak, mivel az átlagos kispolgárt, aki a képeket nézte (és amire a művészek, az új kifejezésmód felfedezésekor nem gondoltak, vásárolta is) nem tudott velük miatt kezdeni.
Gondolom, ez a kép egyrészt fotó, másrészt teszt is - s nem az a kérdés elsődlegesen, hogy felismerjük-e, hanem az, hogy képesek vagyunk-e befogadni, elfogadni. Azt kell mondanom, hogy egy iroda recepcióján vagy a folyosón szívesen kitenném, de a hálószobámban már nem... A kéonek van egyfajta egyéni bája, amit a ritmus ad elsősorban, de éppen ez a ritmus nem teljes szabályossága miatt nyugtalanító is (elvont ábrázolásről beszélünk!), és ezért nem tenném a hálószobába. Ahhoz, hogy az alkalmazott digitális utómunka-műveletek jók-e vagy sem, nem lehet nyilatkozni, mert a kindulást nem ismerjük, és célt sem tudjuk pontosan.
Azt hiszem, régen volt fenn olyan kép, ami ehhez hasonló .- jó értelemben vett - nyugtalanságot eredményezett az oldal szorgalmas látogatói körében - ha a fotót kettős szerepében vizsgáljuk (jóval több van, de most a két /amatőr nézetem szerint/ alapvetőt vegyük elő), akkor egyrészt a valóság visszaadása (ami megmaradhat a naturalizmus szintén), másrészt a fotósból kiváltott érzelmek és indulatok közlése (ami elmehet a teljes szürrealizmusig, ahol a fotó csak a nyersanyag). Ez a kép ehhez áll közelebbb. Látványos, különleges, felkavarja a kedélyeket, érzelmeket vált ki bennünk... Gratulálok, ezt mindenképpen remekül sikerült elérned - és juszt sem kérdezem meg, hogy mit ábrázol!


 

#24 Írta: RICSI 2012.07.07 19:47:32   8986 509

ez egy régi Füles rejtvényt juttat az eszembe :VAJON MI LEHET A KÉPEN. SZERINTEM ÖRÖK TITOK MARAD. ezért a titokért jár egy 5-ös.de csak a sejtelem miatt. tényleg mi lehet a képen?


5.0

 

#23 Írta: stefanfoto 2012.07.05 18:07:28   786 78

:D
Köszi!!
A cyber téren lehet ilyet szedni!


Válasz hozzászólás
 

#22 Írta: AndOr 2012.07.05 17:02:22   1349 19

Mondjuk nekem digitális, mivel végülis ujj-szerűek!
Lehet valami spóratok, ilyesmi, de leginkább harmatfű levelének egy részlete, pláne, ha a kis halvány cseppeket nézem (vagy csak odadigitalizált bokeh lenne?)
Ez egy vadonatúj faj lenne: Drosera digitalis. :D
Más ötletem nincs :(


 

#21 Írta: somasok 2012.07.05 15:44:51 www  11114 1026

Szép fényeket!


Válasz hozzászólás
 

#20 Írta: stefanfoto 2012.07.05 15:40:21   786 78

Persze, hogy válaszolok, ettől érdekes ez az oldal.
Digitálisnak már az, mivel annyi effekt van rajta, hogy az eredetiből képből csak a körvanalak maradtak.
Persze ha képrelevancia és a képegyediség is jelen van a képen onnantól jónak mondhatjuk a képet.
Onnantól egyedi-képegyedi, a képem vagyis annak tartom, hogy még nem találkoztam sehol ilyen ötlettel, képpel.
Te is belátod, meg aki nézi, hogy nem egy nagy volumenű kép.
Én is tudom ezt, de töltelék képnek, dísznek, vagy akár valamilyen háttérnek nekem megfelel.
Amúgy motiváló, inspiráló erő az is szerepet játszott, hogy annyi makro növényes képet néztem pár fotós oldalon, újságban, és magam is lőttem nem egyet, hogy akartam csinálni egy ,,digitális makro virág képet"
Remélem valamennyire érthető voltam. :)
Én köszönöm, hogy szántál a képre időt!


Válasz hozzászólás
 

#19 Írta: stefanfoto 2012.07.05 15:27:03   786 78

Gondold el, ha a nyers makrót raknám fel....:)


Válasz hozzászólás
 

#18 Írta: NonameTheHunter 2012.07.05 15:07:33 www  7629 197

Vannak jó elgondolású fotóid, de ezt most kimondottam középszerű alattinak ítélem meg.
Sajnos én itt semmilyen koncepciót nem látok, inkább lőttünk egy makrót. De attól hogy valami makró még nem lesz jó.
Ahogy véleményem szerint ez sem az.


2.0

 

#17 Írta: somasok 2012.07.05 15:06:11 www  11114 1026

Köszönöm, hogy válaszoltál!
Maradtak még kérdőjelek, bár méretükben meg sem közelítik az elsőket:-))
1. Digitális hangulatkép (hát, hogy elvont-e, azon elcsámcsoghatnánk:-)) A nyári álom, az elvont. Nekem. Ez csak rejtvényes (nem elírás), kitalálandó, fene tudja mi lehet:-))
Szóval, hogy digitális: attól, hogy digi képalkotóval készült, attól, hogy köze van a tárgynak(?) a digitális technikához v. attól, hogy digitálisan manipuláltad?
2."képrelevancia".:Ezt a szóösszetételt nem ismerem (lehet, hogy szégyellnem kéne ), de egyéb jelentésként az én használatomban meghatározó, fontos, lényeges. Tehát nem ilyen képet akartál feltenni, hanem olyant, amit észre vesz a közönség (idézet a netről). (képegyediség)
Hát észre van véve (újmagyarul:-)), de mi célból akartad észrevetetni?
3."A kettő együtt alkotja,nekünk,nekem,neked a ,,jó képet"." (idézet Tőled)
Melyik kettő? mi az a kettő?
Valamiért úgy éreztem, hogy vagy-vagy értelemben beszéltél a relevanciáról és a képegyediségről...Pedig - szerintem - ha ez a kettő egy képben összejön...
Akkor, az idézett mondatod szerint gondolhatom, hogy Te is így vélekedsz?
A reakciókból sokat tanulhatunk: nagyon igaz! Csak tudni kell szelektálni, mert sok minden motivál egy reakciót.
Vedd figyelembe, hogy "uborkaszezon" van... Sokan most készítik (de nem töltik) az őszi, téli hónapok képeit, és ebben a melegben dehogy is kommentelnek:-))
Mindig van kivétel, persze:-))
Köszönöm még egyszer, hogy válaszoltál, s komolyan vetted a kérdéseimet. Ezzel megtiszteltél, amiért hálás vagyok.
Ja, és izgatottan várom a nagy leleplezést, ha elérkezettnek látod rá az időt:-)
Szép fényeket!


Válasz hozzászólás
 

#16 Írta: stefanfoto 2012.07.05 10:41:42   786 78

Első kérdőjel:Egy elvont digitális hangulatkép, ha úgy tetszik.
Második:Na az már egy objektívebb dolog:

Nem olyan képet szerettem volna most feltenni ahol képrelevancia van, hanem képegyediség.
A kettő együtt alkotja,nekünk,nekem,neked a ,,jó képet".
Nagyon kíváncsi voltam mi a reakció hisz ezekből sokat tanulhatunk.
Nincs amúgy semmilyen mondanivalója a képnek, az is lehet, hogy senkinek sem tetszik, de legalább erre kapok véleményeket.
Köszönöm , hogy kérdeztél!


Válasz hozzászólás
 

#15 Írta: somasok 2012.07.05 10:12:32 www  11114 1026

Az első kérdőjel: mi ez?
A második: Te mit látsz benne?
A harmadik: komolyan úgy gondolod, hogy ez fotó?
Na, nem ennyire komoly a helyzet, de nekem nem tetszik:-))
Szép fényeket!


Válasz hozzászólás
 

#14 Írta: stefanfoto 2012.07.05 09:59:58   786 78

????


Válasz hozzászólás
 

#13 Írta: somasok 2012.07.05 09:58:24 www  11114 1026

????


 

#12 Írta: stefanfoto 2012.07.05 09:06:02   786 78

:D,legközelebb 2* átgondolom, hogy felrakjak e egy ilyen képet :), a legyes pl. sokkal egyszerűbb kép, de oda nem érkezett sok vélemény :(....ha felraknám a Lomos képeimet bele se merek gondolni milyen vélemények születnének, amit ha nézünk alapból elrontott képek, de akkora hangulatuk van....:)


Válasz hozzászólás
 

#11 Írta: stefanfoto 2012.07.05 09:01:01   786 78

Ne menj szemorvoshoz, neked adok igazat.
Lehet nekem rossz a szemem.Jobban megnézve én azt látom,azért nem éles mert glamour réteg is van rajta.Lehet ez zavart meg téged.De ilyen kategbe lehet nem is kell pengeélesség?Vagy csak sejtelmesség uralkodjon?
Megszerkesztem glamour nélkül és leírom milyen lett.
Köszi mégegyszer Marcsaa!


Válasz hozzászólás
 

#10 Írta: Vincent 2012.07.05 09:00:02   215 26

Bonyolódik.. :)


 

#9 Írta: Marcsaa 2012.07.05 08:52:03   1726 170

Az én virágképeim? Nem értem az összefüggést. Ha az én fotóm alatt írja valaki, hogy nem éles, megnézem és elismerem, ha így van. :) Ez pedig a TE fotód. Ezt próbáltam értékelni. Nézd, egyezzünk meg abban, hogy éles és a szemem rossz. Elmentem szemorvoshoz.:)


 

#8 Írta: stefanfoto 2012.07.05 08:47:51   786 78

Értelek.
Láttam a szép virágképeidet, de én se láttam mindet élesnek, csak ami(ket) kiemeltél, hisz ez a lényeg.Itt lehet ugyanaz a helyzet?....:)


Válasz hozzászólás
 

#7 Írta: Marcsaa 2012.07.05 08:43:14   1726 170

Még mindig hajkefénél tartok. :) Ha pedig az, akkor nem látom megfelelően élesnek a fogait. Remélem, nem a szemem romlott el. :)


Válasz hozzászólás
 

#6 Írta: stefanfoto 2012.07.05 08:40:07   786 78

Köszönöm a véleményeket!
Nem árulom még el.
Marcsaa: kifejtenéd bővebben mit szerettél volna írni az élességgel kapcsolatban?Valóban élesítettem amúgy, mert úgy vélem megkívánta a kép, ezen én nem hiszem, hogy változtatnék.


Válasz hozzászólás
 

#5 Írta: GodoSanyi 2012.07.05 08:35:24   124 25

Talán egy hajkefe??? Áááá Jól feladtad a leckét. Egész nap ezen agyalok!!! :D


 

#4 Írta: Marcsaa 2012.07.05 08:34:04   1726 170

Leginkább a lányom hajkeféjére hajaz. :) Mivel nem tudom mit ábrázoltál, abban sem vagyok biztos, hogy kellene-e élesség még, stb. Kíváncsian várom a megoldást. :)


 

#3 Írta: GodoSanyi 2012.07.05 08:27:08   124 25

Szia!
Próbálom elképzelni a "DigitálisVirágot" de... sajnos nem megy!
Mindenesetre érdekes kép még így is hogy fogalmam sincs mit fényképeztél!


 

#2 Írta: stefanfoto 2012.07.05 08:25:13   786 78

Köszi :).
Nem árulom el, szeretném,ha lenne egy kis sejtelmesség benne.


Válasz hozzászólás
 

#1 Írta: Vincent 2012.07.05 08:20:22   215 26

Hm.. érdekes. Tegnap már láttam Petra facebookján,de azóta sem sikerült rájönnöm mi lehet. Viszont jól néz ki az a lényeg.


5.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Canon EOS-300D

Képek az alábbi objektívvel:

Canon EF 28-80mm f/3.5-5.6


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.0757 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat