Köszönöm.Igen főleg a szobrászé.Utánanézek, mert az a gyanum, hogy a madárkát amúgy ki akarták szedni, csak nem sikerült nekik, ezért látszik ilyen furán, meg, amúgyis fura szögből képeztem le ahogy nem látszik a csonk darabja
Azt hiszem, hogy közös érdemetek ez a fotó - az ismeretlen művészé, aki ilyen dinamikusra formálta, és Tiéd, aki ezt észrevetted, és az elhelyezéssel, átlóba rakással, címmel külön hangsúlyoztad (pedig talán elmentünk volna mellett anélkül, hogy különösebben feltónt volna). A színek egyrészt a követ, másrészt a régiséhet, időtlenséget jelzik. A háttérrel kapcsolatban "somasok" véleményét osztom, de a kép így is kiváló alkotás, és egy nagy virtuális ötöst érdemel.
Érdekes ez az esetlen madárka... (gondolom egy sírkőről, mint a lélek jelképe reppen fel).
A háttér kettős érzelmeket kelt bennem: jó, mint épület, jó mint textúra, jó, mint boltíves ablak (ha nem is látszik) de rossz, mint háttér a madárnak, abban a helyzetben, ahova az került az expó által.
A színvilágot eltaláltad, ( nekem is tetszik ).
Egy más szögből megismételném a helyedben...
Szép fényeket!
Köszönöm petyel!
Színesben vitatható lenne, mert más alkotását leképezni nem az én munkám.Kicsit így van ezzel a képpel is, de kellett ez az utomunka, hogy legyen benne valami , hogy látszódjon lett foglalkozva vele.
Engem jobban izgat, hogy miért néz így ki :), mert sajnos nem tudom, csak sejtem.
Érdekes a fotó,leginkább az izgat hogy miként készült ez a kép.....az a madár hogyan van ott,vagy hogyan se...
Színesben lehet jobban mutatna...de ettől függetlenül nekem bejön:)