Ez egy "minimax" fotó: minimális számú szín, maximális hatás. Ennél csak akkor tartalmazhatna kevesebb színt, ha csak fekete lenne. Ezt az ötletet viszont Malevics már lelőtte... :-)
Köszönöm Benson75, örülök, hogy kinyitottad a fotót, és nem lapoztál tovább, megmaradva a kicsi formátumban kapott vegyes benyomásoknál. Szép fényeket!
Köszönöm István. Igen, a felsővezeték kereszttartói zavarják (?) meg a látványt, de túl sok munka lett volna ezeket kiszedni, és túlságosan nem zavarnak. Üdv.
Szeretem a vasútfotókat, pedig most is vonaton ülök, vagy tán épp azért...
Ez viszont a megszokottaktól merőben eltér, nagyszerűek a fények a sínkoronán, szépen futnak a láthatatlan vezetékek által megszakított ezüstös szálak.
Köszönöm Any83. Örülök, hogy tetszik. Sötétedett már, de a lemenő Nap utolsó sugaraival még megvilágította a pályaudvart. A sínek fényes felülete visszaverte, a sötét részek pedig már teljesen elnyelték a fényt.
A felvétel egy felüljáróról készült. Utólag kicsit sötétítettem a fotón és emeltem a kontrasztot.
Készült még egy fotóm akkor, id efel is tettem. Ha jól emlékszem, talán "Napfény-expressz" a címe. Üdv.
Nekem nagyon bejön a kompozíció. Szerintem nagyon jól megoldottad, és engem a belógó vezetékek sem zavarnak, sőt szerintem külön jó, hogy megszakítja a vonalak folytonosságát. Semmi sem állandó, semmi sem végtelen. Érdekelne, hogy milyen módon emelted így ki a síneket, szinte izzanak!
Ez betyár jó vonalas minimál (vagy több) lett. Szépen hangsúlyozza a síneket pont jó fényekkel. Picit zavarók az előtér vonalai, gondolom valami vezetékek lógnak ott.
Jó az elgondolás, a kivitel is tetszik....
Én az izgalmasabb sínszakasz helyeztem volna jobban szem elé (bal felül) , bár ezeken a látszólag unalmas vonalakon is el lehet tátikázni:-))
Szép fényeket!
Szia Ancsa! Vonattal most elég körülményes, mert valami világháborús gránátokat találtak a pálya alatt, és Fegyvernek-Örményes térségében le van zárva a pálya, vonatpótló autóbuszokkal, átszállásokkal lehet csak elérni Debrecent.