Köszönöm szépen. Nekem így tetszik. Vágatlan változat, talán a diára fotózás megrögzött szokásai miatt fordítok figyelmet a kép készítésnél a "helyszíni vágásra":-)
Szia! Először állóban képzeltem el, de utána rájöttem, hogy jobb így. A behajló sáslevelek lágy ívelése miatt. Szerintem is a sarokhoz közelebbről kellett volna indítanod.
Üdv:Karesz
Köszönöm szépen a véleményeket, és hogy megnéztétek a képet. Már nem is mertem remélni. A képről pár szót. Az éles kontúrok, és a háttér már már szabályos, de ugyanakkor elmosódott foltosságának a szinte ugyanabban a színből kiszakadó ellentét szerettem volna megmutatni. A háttérben egy enyhén fodrosodó tó, és a rá vetődő erdősáv zöldje látható amit a három levél megtör. Mivel a szél is fújt, kicsit nehéz volt elkapni a pillanatot. A képen egy kisebb mérvű zajszűrésen, és kis sötétítésen kívül beavatkozás nincs.
Bárki bármit mond, ez a kép tetszik. Majdnem a japán selyemfestészet letisztultságát éri el, nem kell rá semmi, csak a levél és a háttér (kicsit élesebb levél - ezt nem tudom megítélni, de elhiszem). Néhány próbálkozás a beállításban, mivel a háttér tág teret enged, és nagyon jó fotó lesz a kezedben és a szemünk előtt. Gratulálok, a jobb a jó ellensége, ezért erre nem adok pontot.
Ha a levelek élesek lennének, s a fény-árnyék markánsabban jelenik meg, akkor nagyon tetszene, így inkább az tetszik, amit bele látok lelki szemeimmel:-)) Lehet, hogy sablonos, de sarokból indítva ...
Szép fényeket!