Van a reklámnak egy olyan ága, ahol a terméket egy bármilyen jelenetben a másodpercnek csak egy töredékében mutatják, szinte nem is látod, de a tudaalattidba beépül. Ezt többször ismételve egyszerre csak - te magad sem tudod miért - elkezded azt a terméket vásárolni.
Nos, ilyen reklámnak látom én ezt a fotót. Szinte nem is látod a terméket, mégis tudod, hogy itt egy Mercedesről van szó. Nem feltétlenül a címből vagy a kép alján lévő logobol tudod, hanem az áramvonalakból.. Jó kép, sejtelmes, lényegre törő, a terméknek egy jellegzetességét ragadta meg és emelte ki, ez pedig a sebesség jól ábrázolva. Üdv.
Kit érdekel a zárídő meg a termék..... Ezzel a kis felirattal (Mercedes Benz CLS)bármelyik magazinba el bírnám képzelni, pont az a lényege, hogy gondolatokat (érzéseket) váltson ki!
Zseniális!
Őszintén szólva nem tetszik! Legalább is ez volt az első reakcióm.Kevés ,gondoltam.De kicsit tovább időzve a fotó felett,egyre inkább az az érzésem ,van benne valami.Igaz nem a reklám kategóriában lenne a helye.Dinamika,minőség és az a kis történet,hogy vajon kivel és hova száguld az autó.Ez egy pillanat felvétel.A záridő a kulcsa! Oké,kíváncsi vagyok másokból milyen reakciót vált ki?