Szia
Én klasszikus aranymetszés szabálya szerint átszabtam a képedet. A fő pontra az a éles pipacsokat tettem a környezetből baloldalból többet hagytam meg. Így megmaradt a pipacsmező hatás a figyelem mégis középre koncentrálódik és onnan pásztázza végig a tekintet a képet. Egy erős átlóshatás is kialakul a pipacsokból ami még jobban hangsúlyozza a jelenlétűket.
Javaslom próbáld ki. Nagyon hatásos szép kép, mivel rendkívül jó alapanyagot készítettél, éles színekkel és kelően mosott háttérrel.
A színek, fények szépek, és ha ezt akartad, mint írod, akkor ez rendben, de mégis kellene valami pont, ahol az ember szeme megállapodhat egy kicsit. Talán ha egy virág valahol az előtérben mégis éles lenne. Hangulata van egyébként.
Kicsit balra kéne mozdítani a kamerát, mert jobbról belógók vannak, balról meg hiányzik a széle. Ha közelebb mész a főtémához, akkor javul a háttér is. Amúgy nagyon nehéz a pipacsot komponálni. Sokszor megpróbáltam már, de csak egy feltöltés lett belőle, s az se az igazi.
További szép fotonokat!
Tudom, nehéz (és nem túl elegáns) dolog az "eszet" osztani így messziről. De az az érsózésem, hogy vagy egy (két) vrág, vagy valóban a pipacstenger, azaz az egész mező.
Én így érzem. Tévednék? Lehet. Tévedtem már nagyobbat is... :-)
Köszi. Inkabb a tavaszi feeling elkapasa volt a cel mint egy egzakt növenyfoto. A kora-kora tavaszbol egy hetet töltöttem a magyar koranyarban ami teljesen megbabonazott. Nalunk meg az orgona sem viragzik, ott meg pipacstenger.
Szia!
Nos, erre szokták azt mondani, hogy a kevesebb, néha több...
Sok a látnivaló, nincs fő témája a képnek, sok a csonkolt növény, elkalandozik az ember szeme mindenfelé a képen.
És kicsit szemcsés is a kép.
Amúgy megvan az élesség középtájon, jók a színek, és jó a hangulata a képnek, tehát ez egy jó kép!
Nem tökéletes, de jó!
Üdv!