Nem is gondoltam volna, hogy kapok még ide értékelést:) Köszönöm a látogatást és a véleményezést, valóban nem minden tökéletesen függőleges. Örülök, hogy így is szépnek találtad!
Nagyszerű időpontban voltál ott! Szép lett. A hosszú záridővel gondolom az embereket akartad eltüntetni és bár picit még látszanak, egyáltalán nem zavaró.
Amikor a szimmetria ennyire fontos egy képen, érdemes alaposan kijavítgatni a torzulásokat. A szobrok talapzatának ferdesége azonnal szemet szúrt ami sajnos sokat ront a szép kép összhatásán.
Köszönöm a véleményezést, őszintén örülök, hogy elnyerte a tetszésed!
Továbbra is a Tokina 11-16 optikát javaslom, APS-C vázra szerintem ez a legjobb nagylátó. Ezt az objektívet azonban full frame vázra nem tudod használni semmilyen zoom állásban sem. Full frame vázon ez az objektív csak a szenzor közepére vetít egy viszonylag kicsi kör alakú képet, körbe pedig egy hatalmas fekete keret lesz.
Full frame vázra a ennek az üvegnek a nagy testvérét ajánlom, vagyis a Tokina 16-28mm f/2.8 objektívet. Ez full frame vázra tervezett nagylátó, gyakorlatilag a legjobb és a teljes szenzorra vetít képet. Ugyanazt a látószöget adja a full frame vázon, mint a kistesó az APS-C-n.
Ha tudod, hogy egyszer full frame vázat vásárolsz, akkor az APS-C felszerelésedet már ne fejleszd, mert fölösleges pénzkidobás. Ha meg lesz a full frame, az annyival jobb, hogy a régit már úgysem nem fogod használni.
Szia Bringás. Jártam már erre. Jó fények voltak amikor fotóztad és nem késted le az esteledő kék órákat sem. Helyén az élesség mindenütt. Jól komponált, talán az előtérből vágnék egy kicsit. Szép fényeket.Egyszer konzultáltam már veled a nagylátószögű objektívekről és
nekem a "Tokina f2,8 11-16 mm-est" javasoltad. Szimpatikus ez az obi és én is ezt látom a legjobbnak de a későbbiekben én szeretném majd Fullfrém vázra is rátenni. Úgy gondolom, ez a Tokina 11 mm esetén az APS-C vázra de Fullfrém váz esetén pedig 16 mm-re kell tolni és akkor már azon is használható. Üdv: István.
Őszintén szólva, amilyen képet szeretnék itt fotózni, azt valószínűleg sosem készítem el, mert mikor lesz rá lehetőség akkor tutira "hulla" fáradt leszek…
Köszönöm, hogy írtál, megtisztelő, hogy a kedvenceid közé helyezted!
Na végre! Ez is kipipálva! A sok áttekerés alatt volt időd kivesézni elméletben a témát! Ezért a megvalósítás is jól sikerült! :) Gratulálok! Tetszik! Kedvencekbe vele! :D
Persze, hogy értem, tudom, hogy ez egy teljesen átlagos, sablonos kompó, ahogy mindenki megfotózza. Nekem is kellett egy ilyen:) mert még nem volt, legközelebb majd kitalálok valami jobbat:)
Itt lakom… erre megyek melózni…
Köszönöm a véleményezést, örülök, hogy így is tetszik!
Ohó tőled számomra teljesen szokatlan téma. Ezek szerint jársz városokban is. :)))
Na komolyan. Szép szabályos fotó. Nekem egy kicsit túl szabályos. Ne érts félre ez egy tökéletes az átlagos fotóst messze meghaladó kép.
De....
Remélem érted.
Balázs
Nahát, micsoda emlékezteted van:)
Igazából valami kék órásat akartam, de a belvárosi elképzelésem nem jött be, mert enm kapcsolták be a világítást, az időm pedig elfogyott… ez meg útbaesett hazafelé:)
Köszönöm az értékelésed, őszíntén örülök, hogy elnyerte a tetszésed!
A kifogástalan képminőség és a pazar fények mellett ami engem még megfogott, az a kék szín különböző árnyalatainak váltakozása. Ez már a kis képen is feltűnő volt. A klasszikus nézőpont és szerkesztés ellenére is hibátlan fotónak tartom, gratulálok! Gyönyörű!
Budapesten nincs csillag az égen. Ha meg mégis, akkor szemmel is alig látható, a fotózásáról szó sem lehet. Köszönöm szépen a véleményt, örülök, hogy így is tetszik!
Igazán részletes, gyönyörű kékórás felvétel. Nagyszerű témát láthatunk. Megszokott perspektíva, de a kékóra mégis érdekessé, és elunhatatlanná teszi. Én egy nagyon nagy 5-öst adok rá!:)
A hosszú zár, és az emberek "eltüntetése" jó megoldás volt. A parányi kiégés nem zavar, sőt egyfajta karaktert, kontrasztot ad a sötétebb tónusoknak. A kompozíció mutatós, és a szerkesztés is hibátlan. Viszont engem nagyon zavar a szobor talapzata előtt, a köveken lévő fénytörés. Vonzza a tekintetemet. Azt mindenképp kiszedtem volna. Ettől eltekintve remek, szép munka!
Köszönöm szépen a részletes érzékelést, nagyon örülök, hogy tetszik Neked! Igen, a hosszú zárat azért vetettem be, hogy eltűnjenek a képből az emberek:) Az, hogy csak ilyen parányi kiégés van rajta, az részben annak köszönhető, hogy -1,33 FÉ expókorrekcióval készült a fotó, s a túl sötét részek utólag lettek egy kicsit megvilágosítva, másrészt gondolom annak is betudható, hogy ez egy nagy, teljes képkocka méretű képérzékelő, ezért sokkal nagyobb dinamikaátfogással bír, mint a nála nagyobb felbontású, de sokkal kisebb!! APS-C lapkák. A hivatalos adatok szerint az átfogása 13 FÉ (összehasonlításul, a régi Olympusom 7,5 FÉ-t bírt kiexponálni) Azt lehetett volna tenni, hogy még egy képet lőni még nagyobb alexpóval és a szóban forgó részleteket "kicserélni".
Tetszik a kékórás felvétel, ha nem is túl izgalmas égboltot fogtál ki, szépen megoldottad. A szerkesztés és az élesség (természetesen) hibátlanul kivitelezett, ezeket le se kellene írnom. :) Különösen tetszik a kis oszlopok színvilága, hogy nem égtek ki, és az is jó, hogy nincsenek a képen emberek, vagyis csak alig láthatóan a szellemképük. Én is voltam a helyszínen fotózni, arra kíváncsi lennék, hogy oldottad meg, hogy a Gábriel oszlopa mellett lévő fényforrás (valójában mindhárom) ennyire "meghúzódjon" a képen... nekem nagyon fényes, hosszú sugarú csillag lett belőle 15sec F16-nál. Egyedül az arkangyal oszlopának tövén lévő kiégést venném vissza, a saját képeimen is az zavart a legjobban, bár tudom, hogy ilyen záridővel azt nem lehet megfotózni kiégés mentesen.