Nehéz rá válaszolni, úgy hogy nem látom. Innen nézve talán úgy komponálnék, hogy előremész, vagy zoomolsz annyit, hogy a vitorlások ne legyenek benne. Nekem legalábbis az nem hiányozna. A sor kezdődne a sötét lámpával, egy kicsit kevesebb éggel és több vízzel, a kamerát lejjebb mozdítva.
Nekem is sok egy kicsit a kép. Megnézném a móló jobb oldalát az átlósan álló lámpaoszlopokkal, vagy ahogyan Csabi írta, a bal olda lenti részét a víz és a kövek találkozását. Egy próbát megér.
Köszönöm! Az idő is nyugtalan volt, de készült másik verzió is. Ott kitekertem 200-ra az obit és mások az arányok. Vertikális 1/3-adot kaptak jobb oldalon a kövek. Horizontálisan pedig elfeleztem a vizet és a partot, mert a harmadolás szerintem úgy sok lett volna, bármelyik rész is kapja a többet. Szerinted az a kompozíció jobb lehet?
Nyugtalan a kompozíció, túl sok minden került a képbe, a néző tekintete ide-oda ugrál, nem tud megállapodni. Technikailag nagyon korrekt munka. A legerősebb és legszebb képi elem, a mozgó víz és a part találkozása, azt lett volna érdemes hangsúlyozni.
További szép fotonokat!
Köszönöm! Nem csináltam vele semmit, ami ezt okozza. Talán a teleobi és az alacsony nézőpont eredménye. Mivel elég erős szél fújt én meg hosszú záridős képet akartam, kb 50-70 centi magasra nyitottam csak ki az állványt, hogy minél stabilabb legyen. Mást nem tudok elképzelni. Utómunkánál zajszűrés, obikorrekció, fehéregyensúly állítás és minimális vágás volt.
Jó fotó, igen információgazdag, van mit nézni rajta, tetszik a víz, olyan, mintha pára lenne. Azt hogy csináltad, hogy az izzók nem húznak csillagokat?