Talán ez jobb ilyen szempontból. Én általában magas szaturációt kevés vibrálással használok, ezzel érhető el a "meseszerű" látvány, ami személyes kedvencem. Semmilyen kész szűrőt nem használok, órákat eltökölök egy képpel, sajnos ezen a csúcsfényt nem tudtam szebbre kihozni, mert torzult volna a mélyárnyékos rész.
A Nap belekomponálásával túl nehéz feladatot adtál a fényképezőgépnek a színvilág és az expozíció terén is. Az ellenfényes elgondolás nagyon jó, az aljnövényzetet remekül festik a fények. A javaslatom a kamera jobbra mozdítása lenne, így kikerülne a szerintem zavaró napkorong, illetve marginális helyzetéből kedvezőbb pozícióba húzódna a házikó, ami különben remek képi elem. Javaslom még a fák aljának meghagyását is, ebben a formában "kettévágják" a képet. Az elvégzett utómunka nekem tetszik.
További szép fotonokat!
Köszönöm az eddigi észrevételeket, van róla még egy másik szögből készített "negatívom". A színekkel próbáltam játszani, elég magas szaturáció kevés vibrálással, igazából minden képemet így készítem, imádom ezt a hatást. Egy kis fotóstúdióban dolgozom, igazolványképeket csinálok... Nem vagyok profi, most ismerkedem igazán a szabad fotózással.
Valahogy nem találom a fotón az egyensúlyt. A jobb oldali sötét rész miatt szinte "felbillen" az egész. Az előtérben lévő fa túlsúlyos.Egyenlőre ennyi. Szerintem lehetett volna jobban is megfotózni ezt a témát.
Próbálok barátkozni a képpel... Ötletes, a cím is jó, viszont lenne néhány megjegyzésem. A "magányosan" vélhetően az épületre vonatkozik, ehhez képest a fotó szélére szorult. Bár az objektívről nem írtál, az az érzésem, hogy a két oldalon befelé dőlő képelemek a "szélső" fókuszt jelzik (és ez sajnos, a fő témát is érinti). A jobb oldalon levő fatörzsek megvilágítása nagyon szép, de a harmadolóban levő talán túl sokat takar ki a képből. A bal oldalon a fény hatása nekem nagyon erős, a fotónak az a területe részletszegénnyé válik tőle. Amennyiben teheted, érdemes lenne a képet megismételni, mert a téma nagyon mutatós...