Mit keressen:

Hol keressen:

Felhasználói név:

Jelszó:

Bejelentkezve marad



hirdetés



Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Ötletdoboz 8 - avagy a megújulás első lépései..

Vélemények: 411

Megnézve: 4581

Kerités töveben

Kerités töveben (2)

Vélemények: 9

Megnézve: 469

Absztrakt

Abszurd

Akt

Állatok

Csendélet

Csillagászati fotók

Digitális manipuláció

Divat

Egyéb

Éjszakai fotók

Életképek

Elkapott pillanatok

Épületek

Feldolgozott fotók

Glamour

Hangulat

Humor

Infravörös felvételek

Koncert-színpad

Légifotók

Makró

Növények

Pályázatok

Panoráma

Portré képek

Reklám

Riport fotók

Sport

Szociófotó

Tájkép

Tárgyfotó

Természet

teszt

Városképek

Víz alatti fotók

Werk fotók

Véletlen

Főoldal / Víz alatti fotók / Fehérfoltos szirti cápa


Fehérfoltos szirti cápa

  Fehérfoltos szirti cápa

Fényképezőgép:

Canon EOS-5D

Objektív:

Canon EF 17-40mm f/4L USM

Záridő:

1/160s

Rekesz:

F8

Fókusz:

25 mm

Iso:

ISO 100

fundivefoto előző képei
Vörös Barlang / PAG / 2

Vörös Barlang / PAG / 2 (5)

Tengernyi színek.

Tengernyi színek. (5)

Vörös Barlang / PAG / 1

Vörös Barlang / PAG / 1 (4.98)

Garnéla az Adriáról

Garnéla az Adriáról (5)

Doli roncs

Doli roncs (5)

| Még több

Feltöltötte:

  fundivefoto 

Feltöltés ideje:

2008.09.15 18:51:48

Kategória:

  Víz alatti fotók

Átlag:

5 (4 szavazat)

Megtekintve:

1956

Betöltve:

2612

Feldolgozható:

Nem

Fehérfoltos szirti cápa

Vélemények   Legyen a legfrissebb a végén

Szavazat

#23 Írta: tracker21 2012.03.28 07:01:54   264 37

Jó lett a kép a maga "kis" porcos halával.
Kissé életlen ,és kissé sötét de a kép élményfaktora az viszz mindent nekem 5-ös.
Üdv tracker21


5.0

 

#22 Írta: fundivefoto 2011.08.08 21:14:29 www  229 40

Szia!
Nagyon rég készült fotó.Igen jól gondolod a merülés is egy kihívás főleg olyan mélységben ahol ezek a cápák élnek. A fotós felszerelés nagy és nehéz. Mindenre témára csak egy lehetőséged van.Nehéz jó képet csinálni.A legnagyobb baj az hogy itt az oldalon és más oldalakon nem tudnak a vízalatti fotózásról szinte semmit.Ha többen csinálnák jobban el lehetne csevegni a vízalatti fotók készítésének fortélyairól.Köszönöm hogy megnézted a képet ! Szép fényeket kívánok !


Válasz hozzászólás
 

#21 Írta: fogtechnika83 2011.08.06 22:05:56   199 39

Üdv! Átolvastam a kommenteket... érdekesek, és megoszlanak. Csak annyi írnék hozzá, hogy írják, hogy a minőség nem az igazi... de azt elfelejtik, hogy vízben, mélyen, adott fényviszonyok közben, gondolom Te sem egyhelyben lebegsz a vízben... szóval nekem tetszik!


 

#20 Írta: fundivefoto 2009.04.14 23:13:15 www  229 40

Örülök hogy tetszik a kép!Jó merülést kívánok. Üdv levegő legyen veled!


 

#19 Írta: bandesz 2009.04.06 16:50:53 www  1569 333

remek felvetel! en is ugy lonek viz alatt, de baromi draga az aquapack... :( de buvarkodni en is fogok capakkal 2 heten belul! alig varom mar


5.0

 

#18 Írta: fundivefoto 2008.09.17 16:31:44 www  229 40

rivera....Szia!
Igen belátom igazad.De én nem azokra gondoltam akik nomális véleményt írnak hanem akik teljesen mellé beszélnek.A versenyeken sem minden zsűritag vízalatti fotós.Lehet hogy nem fogalmaztam egyértelmüen.Ezért elnézést kérek azoktól akik félre értették a gondolataimat.


 

#17 Írta: rivera 2008.09.17 10:31:18 www  249 4

fundivefoto, igazat adok neked a fentiek nagy reszeben, de ha mindenki abban tenykedne itt amiben jartas, akkor nem hiszem hogy ezen az oldalon tul sok velemenyt kapnal, inkabb csak bemutatnad a kepeidet galeria szeruen.

Annyira specialis amit csinalsz, hogy az atlag hobbifotosnak sok lovese nincs hozza - szerintem. En pl nemhogy fotot nem keszitettem soha viz alatt de sosem buvarkodtam. Igy nyilvan nem fogok tudni komoly tanacsokat adni viz alatti vilagitasrol, kompoziciorol, stb, csak a szokasos hobbifotos meglatasokat tudom elmondani, amit egy normal kepnel is elmondanek.


 

#16 Írta: fundivefoto 2008.09.16 20:38:36 www  229 40

Pista1...Szia!
Szerintem egy fotó ha rendben van nem szólom le azért mert nekem nem tetszik.Más dolog a szakmai tökéletesség,és más hogy mi tetszik.Ezért mindenki abban ténykedjen amiben jártas.Tudom ha az élet területén is így lenne akkor nem itt álnák ahol most.Vagy nem járok tejesen nyitott szemmel?Lehet!!ÜDV.


 

#15 Írta: pista1 2008.09.16 18:26:48   9608 436

Amit írsz, abban van igazság bőven. De hogy egy kép kap kettest is, meg ötöst is, szerintem rendben van, rendben lehet, mindenkinek más a kettes, más az ötös, mindenkinek más tetszik, vagy nem tetszik. Talán az átlag jobban tükrözi a kép valódi milyenségét.


 

#14 Írta: fundivefoto 2008.09.16 18:14:30 www  229 40

Igen arra gondoltam .Köszönöm.


 

#13 Írta: 5381 2008.09.16 17:51:11   4581 338

Ha a kép adataira gondolsz,akkor sehogy.


 

#12 Írta: fundivefoto 2008.09.16 17:32:05 www  229 40

Kis segítség kellene. Hogyan lehet átírni az adatokat?Köszönöm.


 

#11 Írta: fundivefoto 2008.09.16 17:25:24 www  229 40

Pista1..
Azt látom hogy vannak nagyon szép fotók amiket lepontoznak,és vannak nagyon rosszak,amikre osztogatják az ötösöket.Pl.Itt az én képem.Sok hiba van rajt. A pozitív értékelésnek ugyan örülök mert talán ez a legrosszabb fotóm mégis a legkedvesebb számomra. /Tévedésből raktam fel a mellette levőt akartam / Az első cápás képem volt.1995 ben készítettem analóg gépemmel diára Egyiptomban.Halálra izgultam magam mig hazaértem hogy sikerült e.A pontozásról még annyit.Van akinek nem esik jól főleg ha olyan pontoz akinek fogalma sincs az adott kategóriáról.Ezek az oldalak arra hivatottak hogy tanuljanak egymástól a fotósok.Abból nem tanul senki hogy hű de szép, hű de jó éles én is szeretnék ilyet készíteni 4,5.Minden képről lehet irni komoly véleményt ha a fotós jártas a katagóriában.Ha nem jártas benn akkor ne pontozza mert attól hogy neki nem tetszik a kép lehet hogy profi készítő műve. és szakmailag rendben van.Az kissé a hozzánemértést mutatja ha egy kép kap 2-est is meg 5-öst is.Ez egy kicsit elgondolkodtató.Sok alkalommal előfordul hogy az előző hozzászolásokból merítenek néhanyan.Az lenne az igazi ha addig nem látná az értékelő az előző értékelést amig az övét el nem küldi.A néhány szóból álló értékelésést nem járna pont. Akkor mindenki gyorsan fejlődne a fotózás adott területein.Nem akarok bántani senkit remélem érted mire gondolok.Ha kicsit kusza a fogalmazás bocsi.ÜDV.


 

#10 Írta: pista1 2008.09.16 15:54:04   9608 436

Miért nem reálisak az itt adott pontok?
Természetesen viszonyítás kérdése, és szubjektív megitélés mind a pontozás, mind a pontozás megítélése.
A képről:
Pain kollégának vannak itt csillagászati képei, neki ötöst adtam a látványért, és mert abban a témában nem láttam jobbat.
Ez vonatkozik erre a képre is.
És elismerem a készítésének nem mindennapi körülményeit, nehézségeit. Tehát nekem ötös.
Szubjektíve.
Mert nézhetném úgy is, hogy ez egy fénykép, amivel szemben vannak objektív elvárások színekben, élességben, stb.
De szerintem ezeknek egy egyvelegét kell figyelembe venni, egy kompromisszumot kell kötni az értékelésnél. (megjegyzem, mint fénykép, neked is volt már itt sokkal szebb)


5.0

 

#9 Írta: fundivefoto 2008.09.16 15:30:55 www  229 40

Hsm..
Igen jól tudod.Ilyen mélységben minden szürke és 7,5 báros nyomás van a tested minden négyzetcentiméterén. ami 7.5 kg-ot jelent.A vakuzást is jól tudod, ha ijedtében véletlen neked megy az nem lehet semmi.Én még nem jártam igy,de volt már rá példa.A képről irt véleményeddel egyetértek,csak neked mondom a mellette levőt akartam feltenni az adatokat is elcsesztem.Amatőr hiba.Majd fel teszem a másikat ha lesz pontom.Örülök hogy irtál.Szép fényeket.ÜDV.


 

#8 Írta: fundivefoto 2008.09.16 15:12:07 www  229 40

Nem vágtam a képet.Nagyon mélyen volt.


 

#7 Írta: fundivefoto 2008.09.16 15:08:55 www  229 40

Szirtesi....Bocs elnézést kell kérnem tőled,mert nem is te irtad és nem is erről a képről van szó amit az összerakásról írtam.De a kék akkor is nevetséges.


 

#6 Írta: NonameTheHunter 2008.09.16 15:03:21 www  7629 197

A crop alatt arra gondol szerintem, hogy a teljes felbontású képből jó nagy vágás után lett ez a képkivágás.


 

#5 Írta: fundivefoto 2008.09.16 14:53:37 www  229 40

Gusto....... Én csak azon rágtam be az előzö hozzászóláson,mert az irta hogy összerakott kép!!!!!Ez vicc.Annyira nem vagyok amatőr hogy képeket lopkodjak!!!!! A szakmában ismernek.MÁS...A kép erdetiben jobb.Valóban a minősége nem az igazi.Korallvirágzás volt amikor készítettem a képet ezt látni is lehet a víz olyan mint a tej.Nagyon nehéz jó képet készíteni a cápákról mert nagyon gyorsak,és félnek is, ritkán jönnek ilyen közel.És csak egyet lehet lőni nincs idő semmire.Ami a szomorú hogy egyre kevesebb van belőlük.A pontozással egyet értek.Én senkit sem pontozok.Mert az itt osztogatott pontok nem reálisak.Csak még annyit ennél sokkal jobb cápás képeim is vannak,de nekem ez a legkedvesebb mert ez volt az első.Tévesek az adatok és a gép is akkor még megsem volt az 5D,és már meg sincs az 5D.Ezt egy Canon 500N analóggal készítettem diára.Amit a képrő irtál az igaz.Rakok fel igazán szép cápás képeket,és szép diákat is a múltból.Klikkelj majd rá.Pontozni nem kell inkább a komment érdekelne.Egyépként a víz 8 szor sűrűbb mint a levegő ha még koszos is nem egyszerű fofózni benn.A diás korszakba sok ilyen képet dobdunk a kukába mint ez.De már nagyon megbántam.Ebben a digitális világban sokat helyre lehetett volna hozni.Hiba volt.Üdv...


 

#4 Írta: Gusto 2008.09.16 07:18:17   1065 0

Természetesen én sem fotóztam még sosem a víz alatt főleg cápát nem. Ezt előrebocsátom.
Nos lenyűgöző az állat,csodálatos a pillanat,de a fotó minősége nem lett az igazi finoman szólva.
Mert ugye mindketten azt látjuk,hogy életlen bemozdult,és zajos.
Nem pontoznám maradnék a csodálatnál, viszont ezt a kék dolgot butaságnak érzem


 

#3 Írta: fundivefoto 2008.09.16 01:08:11 www  229 40

Szia!
Nos nem tudom miből gondolok hogy ez a kép egy crop.Ez a fotó 65m mélyen készült nagyon rossz látási viszonyok között.Egy kapás lövés volt.A túl sok kéket meg végképp nem értem.De ha ebben olyan szakértő vagy talán megindokolhatnád a feltevéseidet kicsit bővebben.A két mondatos értékelések számomra a pontvadászatra utalnak.Gondolom már nagyon sok ilyen fotót készítettél,és a vízalatti technikával is tisztában vagy a bővebb indoklás nem okoz gondot, amit a szakértelmeddel alá tudsz támasztani.Ennek hiányában nemtudom elfogadni a véleményed.Ha ebben a kategóriában nem tudod alátámasztani az állításod akkor válassz olyat amiben otthon vagy.További jó fotózást és szép fényeket.Üdv.


 

#2 Írta: szirtesi 2008.09.15 23:29:36   145 0

Szerintem ez egy hatalmas crop, annyira zajos és életlen. Talán a kék is túl sok.


 

#1 Írta: 5381 2008.09.15 20:00:42   4581 338

Elemes? :)
Nekem tetszik,ez sem egy mindennapi fotó,nem egy mindennapi fotóalany.25mm....nem volt messze...telézni lehet a víz alatt?


5.0

 

hirdetés




Jelölj minket ismerosnek a FaceBook-on!


Tudtad, hogy a képhez kapcsolódó adatokra rá is kereshetsz?

Vagy használd az összetett keresést !

***Képek az alábbi fényképezőgéppel:

Canon EOS-5D

Képek az alábbi objektívvel:

Canon EF 17-40mm f/4L USM


Legkevésbé értékelt képek az elmúlt hét napból
0.1061 mp  (1) Copyright ÁSZF - Adatvédelem  Elérhetőség   Médiaajánlat