Köszi Alalat :)
Hát, egyik másik gép alapból úgy nézett ki, mint amit bekaptak, megrágtak és kiköptek :D Persze lesznek azért igazi gyönyörűségekről is képek később :)
Hozzá kell tenni azoknak akik nem ismerik ezeket a kocsikat: a könnyítés miatt ahol csak lehet, a lemez elemek le vannak dobva, s ki vannak cserélve üvegszálas vagy műanyag elemekre. Ezért olyan sérülékenyek :)
Köszönöm kedves Flame :)
Hát, az biztos hogy nagy élmény volt :) De sajnos kissé árnyékolta, hogy a szervezésben dolgoztam, így lemaradtam sok eseményről :S De annyi előnye volt, hogy olyan helyekre is bejutottam ahová földi halandó nem, s a versenyzőkkel is tudtam barátkozni :D
Ezek a képek nem a verseny napján készültek, akkor már nem volt időm fényképezgetni. Az első nap a szabadedzésen a legtöbb, valamint a második nap, a kvalifikáción készültek :)
Szia!
Az előző felvételed jobban visszadja a drifftet.A szinek a szerkesztés itt is nagyon jók.
Ez az autó roncsderbin volt a drifft verseny elött?:))
Üdv:alalat
Köszönöm Penky :)
Igazábol a gyorsaság itt a driftnél relatív, mert sokszor alig 30-50-el vesznek be bizonyos kanyarikat, de a kerék meg úgy pörög mintha 200-al mennének :D Vagy épp áll, mint itt a hátsó kerekek...
Köszi Geri :)
Hát igen :) hirtelen ránézésre ki mondja meg, milyen kocsi is ez :D Amúgy egy Ford Sierra Turbo volt újkorában, vagyis az még most is :D
Lesznek képek még amik csúsztatáskor készülte, sőt olyan is, ami akkora füstbe van, h nem tudom, érdemes e feltegyem :D
Jól lezúzták a kocsit :)
Az előző kép jobban tetszett jobban benne volt a drift a csúsztatás. A színek és a HDR itt is jó az első keréken lévő elmosás is tetszik.