Persze nincs ebben semmi titok. Olympus rendszerrel nem tudtam templomban nagy érzékenységen vaku nélkül dolgozni mert a zaj agyonvágta a képeket 1600-on. Ehhez képest az 50D-n egy esküvőn csak ekkor kell bekapcsolnom a vakut ha vak sötét van.
oszkor,
Szeretném, ha ezt bővebben megmagyaráznád! Érdekelne.
kvazar,
Bocs’ az off-ért. Tőled pedig azt kérdezném, volt-e valami, amire nem voltál képes az Oly-val, de a Canon-al az leszel? Az Oly galériád ugyanis lenyűgöző. Egy márkaváltás = anyagi bukta. A "meguntam" érv ehhez nem hangzik túl elégségesnek. Elnézést, ha olyat kérdezek, amit nem szeretnél megosztani.
Szerintem ez most nem lett olyan jó, mint szokott. A főtéma mélységélessége túl kicsi, ugyanakkor elismerem, hogy a szűkebb blende viszont a háttéren rontott volna. Így nem igazán tudom, mit kellett volna tenni. A színei és a szerkesztése nekem bejön.
További szép fotonokat!
Látom, neked is megtetszett a vaddohány "magtára".
Én még "zöldpapagály" korában hoztam haza egy "itatóra" valót, és itt értek be a lakásban.
Csodálatosak már maguk a magok is a sötétbarna középpel és szép szabályos világos kerettel, de mikor kibomlanak a "szőrernyők" is, és indulnak útnak a burokból...
A magokat remekül bemutattad, még a burokról is kiderül a milyensége, kár, hogy a "szőrernyők" már nem kerültek az éles zónába...
Ezt a magházat talán magában kellett volna(?) befognod, akkor még részletesebben látszanának a szépségek, és talán kevésbé terelné a figyelmet az elmosódott "papagály", viszont a háttér többi része mosottabb lenne.
Mivel nekem a virág is -nagy méh és légy vonzó, és még szép is - kedvencem, a magház is és a magok is, ezért elfogultan (felfelé) pontozok - nem nagyon!(szép a cím, de még éppen nem hinti:-))
Gratulálok, szép fényeket!