Haragszom piszokul a világra,mert semmi nem úgy jön be ahogy eltervezem ráadásul Te is itt vacakolsz,ezzel a géppel!Hagyjál már...!kb ez jön le a fotóról.A kivitelezést meg az előttem szólók ecsetelték.
z62 Hozzászólásával kapcsolatban csak annyit fűznék a képhez, hogy ha jól belegondol a fotó témájába, akkor láthatja, hogy teljesen életszerű a két ellentétes sarok.
A fotón egy (számomra) zűrös életű hölgy látható, esetenként züllött, káros szenvedélyekkel teli. Ez esetben a kép világos sarka szimbolizálja a javulást, megtisztulást, míg a jobb alsó a lecsúszást, teljes hanyatlást. Ehhez képest a fotóalany körülbelül középre lett komponálva, ami a két életút közti őrlődést is jelképezheti.
Persze mind ezt, csak feltételes módban jegyzem meg, hisz nem vagyok profi.
A visszatérő kéz általában nem szerencsés, de itt számomra hozzá tesz a fotó "félelmetességéhez". Abban viszont egyetértek, hogy lehetne a kép picit sötétebb, ezáltal a világos rész picit távolabb kerülne a kiégés határától, míg a sötétebb oldalnál nem lenne olyan feltűnő a visszatérő kéz, és így az esetleges kritikusok is könnyebben megbékélnének.
De újfent hangsúlyozom, ez csak egy kezdő meglátása.
Nekem egy kicsit ambivalens érzéseim vannak a képpel kapcsolatban: sok is, meg kevés is... mindenképpen többnek tűnik egy átlagos "jólfésült" (átvitt értelemben természetesen) portrénál, mivel az emóció arra nem jellemző, de kevés ahhoz, hogy kitaláljam a mögötte levő történetet. Gondolom, nem véletlen sem a csempe, sem a mimika, sem a póz - csak nem tudom értelmezni (lehet, hogy az én hibám, ezt nem vitatom). Ha találnék a képen valamivel "többet", akkor lehet, hogy megérteném, miért ilyen "kemény" a megjelenítés.. Te is tudod, hogy megvilágításban, vágásban, sok mindenben eltértél a szokásos portrétól, de nem tudjuk, hogy miért (nem igaz, hogy Picasso nem tudott rajzolni - ijesztően és lenyűgözően tudott - az eltérés a szokásos ábrázolástól a mondanivalót szolgálta...)
Izgalmas, már durva arc. Zavar a kiégése a háttérnek a bal felső részen és az sem túl szerencsés, hogy a kar vágásánál a kéz visszanyúl a képbe. Látszik hogy a fényeid nem túl jó helyről jöttek, amúgy érdekes fotó kísérletnek. Ha van rá lehetőséget fotózd az ötletedet tovább.
Hát köszönöm véleményedet amúgy nem nyers megfogalmazás hanem inkább el sietett mert jelenleg leírtad te miként csináltad volna meg vagy milyen fényeket használtál volna de ilyen esetben mikor értékel az ember érdemes belegondolni, hogy esetleg nem-e direkt csinálta így vagy, az adott kép semmit nem érne átlagos fények és beállítások mellett. Jó fényeket!
Finoman fogalmazva is gyengére sikeredett ez a portré.Gondolok itt elsősorban a kivitelre,Sokkal igényesebbnek kell lenni egy portré esetében a megvilágítás tekintetében.A modell tekintete kifejező ,de a körülötte lévő dolgok miatt nemm tetszik a fotó.A bal fölső és a jobb alsó sarok olyan hibás megvilágítású,hogy csak na.A kar és a tenyér éle "piszkos" hatású.A csempe ,ha már kiégett legalább rendesen tenné!Nem méltó a kivitel a modell karakteréhez.Csak őszintén érdemes írni, ezt teszem.