Az ablka a pince része. Nélküle nem lenne pince,mert szellőzés nélkül nem látja el a funkcióját,ezért kell a képre is. A sötétség meg azért volt,mert sötét volt,megpróbáltam dokumentalista lenni.
Szia! Nagyon jó életkép lett! Szerintem így jó színesben. Nem tűnik szakszerű értékelési szempontnak, de nekem hiányozna a hordó piros íves széle. :) Az hozzá tartozik a pincéhez. Nagyszerűen visszaadja a fotó a Lajos bácsival pincében töltött időt, valamint a modell személyiségét. Gratulálok hozzá!
Nem beállított,hacsak az nem beállítás,hogy azt mondom,: Lajos bátyám,egy pillanatra így maradjon,ne mozduljon. Sajnos pincében nehéz mozgást fotózni :)
Hiányzik is az üvegből:)
Ha beállított, akkor nagyon jól beállított, ha elkapott pillanat, akkor pedig még jobb ez a kompozíció. Kifejező arc és testtartás. A kezén és az üvegen van a legtöbb fény. Egy pincében ez nem kívánságműsor, de szerintem jó lett volna ha az arc kapja a legtöbbet. Ezzel együtt nagyon jó kép.
További szép fotonokat!
Szeretem azokat a képeket, ahol nem a színek, hanem a mondanivaló dominál. Az öltözete, a testartása mind-mind egy nehéz életről árulkodik, amit mégis meg lehet élni. Nem feltétlen kell most itt a fények összjátékát keresni. Azt kell figyelni, hogy nekem, nekünk mit fejez ki maga a kép!!
Köszönöm a tanácsokat. A fotókat úgyszoktam kidolgozni,hogy zajszűrés és élesítés után azonnal ff re kapcsolok. Így állítom be a tónusokat. Ha ff ben jó,vissza színesre. NA most ez színesben jobb,mint ff ben. Monokrómban számomra nem életszagú,olyan,mintha elmúlást akarnék szimbolizálni,de ez ma történt meg,tehát friss élmény,még nem fakult meg az emlék. A világosítással is próbálkoztam,az én monitorm ami igaz nem kalibrált ebben az állapotban adja azt amit látatni szeretnék veletek.