Ha érdekel, a galériámban láthatsz néhány képet a Velvia 100-zal, engem elvarázsoltak a diaszínek. Az sem utolsó élmény, amikor megnézi az ember kivetítve a vászonra :)
Várom a többi fotód, nagyon kiváncsi vagyok.
Hello köszönöm szépen, nos a vágás: felülről vágtam minimálisat, nemvolt zavaró elem rajt de így közelebb jött a kalász, ez egy szkennelt fotó (látszik is rajt)+ az átméretezés:) praktica lb2-es pentacon obival, a záridő fent az kamu elnyomtam azóta sem tudom javítani ("válassz gépet" üzenet mindíg):) jelenleg a 33-ban szines dia lapul velvia 100, a rebel g-ben meg a kodak tmax100, színes negatívot már nem használok talán családi fotókra:) most afekete fehér a sláger még 4kocka sjön:)
a labor sem mindegy igazad van, főleg a szkenneléssel van sok bajom.
Gondoltam, hogyha már megtisztelsz a figyelmeddel, akkor ezt bizony illik is viszonozni. A kevés feltöltött képed közül ezt választottam ki, mivel nagyon kellemesek színei. A képarányból arra következtetek, hogy vagy fentről, vagy lentről vágtál. Véleményem szerint hatásosabb lenne a kép, ha több látszana a kalászokból, az égből pedig pontosan ennyi. Ilyen módon a kalászok hangsúlyosabbá válnának, és a látszódó szárak jobban érzékeltetnék a búzamező sűrűségét. Mindent egybevetve ez egy nagyon hangulatos, jól kiexponált kép, gyönyörű színekkel és formákkal.
Az volna a javaslatom (saját tapasztalatból),hogy csak profi nyersanyagot használj, és a lehető legjobb laborba vidd. Ért néhány csalódás az amatőr filmek miatt. Nagy tájlépekhez, pedig szerintem használj diát (Fuji velvia 50, vagy Fuji velvia 100). Baromi drága, de a felbontása és színvisszaadása páratlan.
A kérdésem még annyi volna, hogy ezt a képet melyik gépeddel csináltad.