Én szinte mindig a képet nézem meg és csak utána a címet. Így nekem ez ugrott be először: szerelem. Vad, perzselő lánggal égő szerelem.
Nagyon érdekes és jó látni példát a zaj, mint képalkotó elem felhasználására. Nagyon is helyén van még így, kissé elmosva is. Ad textúrát, térbeliséget a "lángnyelveknek". Ma is tanultunk valamit :)
A 70-200 lemegy F32-re? :O No azért nem dobom el a Nikkort :)
Így van, a kis méretben a zaj eltűnik nagyrészt. Zajos is, meg nem is, nem egyértelmű a dolog, ami nem igazán szerencsés. Amúgy a könyv borítóján is eltűnt a zaj, mert az igen fényes volt, és a nyomdatechika simított is rajta. Viszont ott megjelent valamennyi textúra, amit a borító anyaga adott a képhez. Legjobb a kiállításon volt, nagy méret - nagy hatás. Az mindenesetre tény, hogy legjobb, ha egyértelmű: érdesek akarunk lenni, vagy selymesek.
Olyan mint a scifi filmben az anyag áramlás, de talán inkább szellemi energia áramlás, gondolat átsugárzás,vagy testi és szellemi egyaránt. Nagyon megfogott. Gratulálok
na.. csak, hogy tisztázzuk. Én nem vagyok zaj ellenes, pontosan úgy gondolom, hogy bizonyos képekhez nagyon is sokat ad. Így már értem is az indokot. Viszont vélhetően falon, vagy legalább is az eredeti nagy képen ez jobban is érezhető. De most zajos is, meg nem is. Maga a motivumon ezen a kis méreten fel sem tűnik a zaj, míg a bal oldala igen. Így inkább tűnik zavarónak, sem mint, hogy ad hozzá. Tehát, vélhetően itt most csak ezért van nézeteltérésünk.
A könyv borítóra nem gondoltam.. de úgy már tényleg összeállhat egy egésszé a kép. Az az igazság, hogy mivel én se CD-re, se könyvre nem dolgozok, ez fel sem merült bennem, hogy értékes lehet az a sötét rész bal oldalt.
Köszönöm a véleményedet. Nos, a kép ebben a formában egy könyvborító. A szöveg a sötét részen van. (FOTOVILÁG 2015 c. kiadvány). A 32-es rekesz: ehhez a tartalomhoz szükségem van a zajra, az ISO 6400-éra. ISO 12800 már túlságosan felbontja a vonalakat, (ámbár azzal is készítettem nekem tetsző képet), ISO 3200 viszont ezzel a géppel majdnem zajtalan, nem alkalmas erre. Tudom, hogy mindenki a zaj ellen harcol, mások viszont műzajt tesznek a képeikre PS-sel. Én azt szerettem volna elérni, hogy a zaj, mint matéria, igazi legyen, valamennyire grafikus, inkább pasztell hatással, ezzel is eltávolodva a jelenet konkrétságától. Ugyanezen célból kapcsoltam fel a színegyensúlyt a gépben a legmagasabb Kelvin fokra is, hogy legyen a kép vörös, mint a tűz, ne legyen realista, "nem ahogy látom, hanem ahogy érzem", s persze ezért zoomoltam, hogy "lobogjon az a tűz" Brünhilde máglyáján. PS gyakorlatilag nincsen a fotóban, de ez nem erény, csak jó tudni esetleg. Egyébként ez a fotó volt már kiállítva hatalmas méretben (szokatlanul nagyban, de nagyon jó minőségben), és ott a zaj még élvezetesebb matériát mutatott. Ott egyébként a sötét részbe egy másik fotó, egy ff darab volt beillesztve, mely ugyanazon a mozgásszínházi előadáson készült.
A helyzet az, hogy van néhány még zajosabb, pasztellszerűbb fotóm, azokat is szeretném majd itt megmutatni. Azokat még jobban szeretem (persze tudom, a befogadásnak is vannak határai. De ha valaki azt megszereti, az nagyon fogja majd szeretni.) Ha lesz pontom, feltöltöm majd azokat.
Érződik a képből a tánc, a zene, a ritmus, a szenvedély, és a dinamizmus.
Ez ami számomra nagyon pozitív ezen a képen.
A zoomolós technika sokakat megihlet, szerintem ez az ötlet is egészen remek, de valahogy nekem most nem teljesen kerek, könnyen lehet, hogy én nem érek még ide fel. (Pedig bizonyára ez is már valahol falon lóg)
Valahogy nálam ez most nem állt egy egésszé össze, a bal oldal súlytalansága, a jobb oldal nehézségeivel nem férkőzik össze.
A jobb oldalon, mint egy szárny jelenne meg, de jobb szeretném ha a szárny csapkodása a bal oldalt ellensúlyozná.
Felül egy ott maradt foltocska is bántja a szemem.
Én most így látom, őszintén.
Az exif amúgy kissé kérdéses számomra, miért iso6400, ha f32? miért nem tágabb rekesz, alacsonyabb iso-val, a hosszú zárat a kettő együttes csökkentésével is el tudtad volna érni, így viszont főleg a bal oldalon még ezzel a remek géppel (mark III) is felütötte a fejét a zaj.